• ada

    zdravim, sorry v historii som sa velmi nevrtala, tak by som vas chcela poprosit o radu, ci ma u mojho bika zmysel vymenit LX V-brzdy s BBB spalikmi za napr. toto: LX disc www.bikesport.cz/detail.php?…

    toto: Avidy Juicy 7 www.bikesport.cz/detail.php?…

    alebo toto: Deore 525 (predna i zadna) www.rockroad.cz/…-p-2042.html

    prip. mi sim doporucte nieco ine. hydraulickym brzdam vobec nerozumiem, v zivote som s nimi neskusala brzdit, ale vraj uz potom ine nebudem chciet. :o) Koncom leta ma caka jazdenie s vozikom a vraj sa lepsie brzdenie bude hodit. Skoro kazdy dojazd domov bude z rychleho kopca (pre Brnakov:od Hadov dole po silnici, alebo Lisensky kopec, kde to dost vali), voziky su stavane na 30km/hod. Servisovat sa to hadam naucim. No a limit mam cca 6000kc, a este nejaky peniaz zlhtne vymena nabojov. Na drahsie brzdy nemam volny kapital. No a chcem to stihnut teraz, kym este vsetko neutratim za pampersky&Co. :o) diky

    0 0
    • Luka  

      ja sla do 525. vyborny pomer cena/vykon…

      0 0
    • dieegoo  

      Pokud nakonec omezíš výběr na brzdy od Shimana, tak je vem z Bagbiku, vyjdou mnohem levněji. Deore 3300, LX 4600… Jinak já bych byl proti LX s dualy, moc mi to nebrzdilo, Deore docela chválí a Juicy taky, jen stoí téměř dvojnásobek. Záleží, kolik do toho chceš vrazit…

      0 0
      • ada  

        na biku mam Rapidfire, dualy nechcem, to by bolo moc noviniek naraz :o)

        0 0
      • ada  

        ups, dala som tam blby odkaz, na LX disc s rapidfire je totok: www.bikesport.cz/detail.php?…

        0 0
        • dieegoo  

          Tak to tě pořád XT vyjdou z bagbike levněji…

          0 0
          • ada  

            njn, i tie LX su tam lacnejsie… XT maju zatial vypredane.

            0 0
            • dieegoo  

              Levnější jsou, ale na XT jsem tady nečetl téměř žádnou kritiku, zato na LX ano. XT bych bral jako alternativu, pokud by ses rozhodla investovat víc a uvažovala o těch Juicy 7.

              0 0
    • Gorgov  

      tak ze si zenska te nebudu posilat do historie, i kdyz tam si toho najdes nejvic:) Tebe jiste zabrzdi obe, ani s jednou neprohloupis, me se vic libi avid.

      0 0
    • grafik  

      avid a to hlavne pro tvar paky – vozil sem dva roky 525 a uz si je asi nekoupil, protoze maji „ostrejsi“ tvar ktera se zarezava do prstu a po 80km jsem mel prsty temer vzdy slusne „namozene“ : ). Ale vykonem to nejsou spatny brzdy. Avidy jsem si poridil na novyho bajka :) Celkem dost je toho v historii …

      0 0
      • ada  

        ja vieeem, v historii je VSETKO!!!! :o) len mi pride ta cena Avidov nejaka moc dobra, tak aby som to stihla rychlo objednat… Nie je problem v kompatibilite radenia Shimana a Avidu? myslim, ci si nejak neprekazaju paky brzdy a radenia, resp, ci to u Sh+Sh nie je lepsie?

        0 0
        • MARIN  

          Razeni Shimano Rapidfire si s brzdovyma pakama Avid nijak neprekazi

          0 0
          • cabbage  

            ale překáží- nemůžeš mít řazení mezi gripama a objímkou brzd. imho zásadní problém…

            0 0
    • mar_tin1  

      525 z bagbiku…

      0 0
    • MlokCZ  

      Z těch vybraných bych vzal J7 a pokud potřebuješ ušetřit, tak 525. V případě, že bys brala J7 bych určitě zvážil i ORO K18 (sice už to bude přes 6k, ale myslim, že to za ty prachy stojí, samotný budou pod 6k, ale je to cena bez kotoučů a adaptérů).

      0 0
    • Grifon  

      Tak at si vybereš jakykoliv z těch co pišeš, chybu asi neuděláš. Já osobně jezdim s LXama a maximální spokojenost, je fakt že originál. desky nebyly nic moc, ale po výměně za koolstopy, paráda. Jen bych nechtěl dualy, ale to je věc každého…

      0 0
    • vlk  

      Mě všechny 3 brzdy zklamaly. Kvůli možnosti nastavení bych vzal z nich asi avid7.Kvůli ceně 525-na netu jsem je někde viděl asi za 1700–1800/ks.

      0 0
      • vlk  

        PS: zkouknul jsem Tvůj profil-ty budeš lehká váha-takže nebudeš mít ani s jednima problémy.Pokud nejde o peníze tak bych si vybíral mezi lx a avid7-oboje mají lepší dávkovatelnost než 525. Ještě se mrkni na xt dají se sehnat za obdobnou cenu.

        0 0
    • kesu  

      hlasuju pro juicy,uz jen kvuli vaze,deore 525 jsou tezky jak krava

      0 0
    • ada  

      diky za odpovede, a este sa spytam, u Avid Juicy 7 nie je ten 185mm kotuc zbytocne velky? napr. ze by to castejsie skrtalo a pod…

      0 0
      • MlokCZ  

        Do předu bych dal určitě 185 kotouč. Mě tedy moc velký nepřijde a nevážim nějak moc (70kg). Když chceš jezdit s vozíkem, tak tim spíš bych nedával 160 dopředu. A škrtat to téměř neškrtá, protože J7 maj destičky v klidové poloze o něco dál od kotoučů než třeba XT. Takže mě přišlo, že XT se 160 škrtaly cca stejně jako J7 se 185 – tedy téměř vůbec (ale tohle bude závislý ještě na vidlici a kolech).

        0 0
        • ada  

          oki, to bude podobne, bezne vazim 65kg, po porode to bude viac. Vidlu mam Marusu, je celkom festovna a asik by sa nemala krutit, teda ak i s tymto suvisi to skrtanie..

          0 0
      • pitos  

        Mam 525ky,160kotouč a brzdí dostatečně,jen při hodně extrémním sklonu jaksik nestíhají tak jdu dopředu do 180ky. Přitelkyni ale plně 160ka stačí! Taky duležité:mám 70kg.

        0 0
    • marapara  

      Ještě bych pouvažoval o BB7. Na kupkolo.cz je set přední/zadní BB7 za 3500, což je hodně dobrá cena. Brzdy brzdí skvěle.

      0 0
      • Jenda  

        no ale s 525 bych je opravdu nesrovnaval, teda brzdny ucinek mozna jo ale srani se s udrzbou je tam oproti hydram zoufaly.

        0 0
        • marapara  

          Jaký ****** a údržba? Já jediné co udržuju je výměna destiček a jednou za čas otočením červeného kolečka na třmenu přiblížím destičku kotouči, když se prodlouží krok obrzděním. Toť vše? V podstatě se jedná o bezúdržbovou brzdu o nějaké údržbě nemůže být ani řeč.

          0 0
          • Jenda  

            tak ja treba nezkousnul ze behem delsi vyjizdky se mi krok brzdy prodlouzil na skoro dvojnasobek (tzn. stelovat kolecko cca 2× az 3× tydne), to pro me znamena znacne nekomfortni brzdeni, udrzovat bovdeny v cistym stavu je taky daleko narocnejsi, no a k setu brzd za 3500 abys kupoval jeste za litr poradny paky:-)

            0 0
            • Luka  

              budes tu za cernou offci, kdyz budes tvrdit ze si mel s bb7 problemy :))) ver mi, ja to znaaaam… ;)

              0 0
            • marapara  

              Když máš bowdeny vedené v jednom kuse, nemusíš celý rok nic řešit nějaké udržování v čistotě. Já mám starší verzi Avid CPS, což je v podstatě BB7 už 5 let nemůžu říct křivého slova. Ještě se mi nestalo, že bych musel 3× točit kolečkem a to jezdím i docela náročné sjezdy na brzdy. A i kdyby, je v tom problém 2× otočit červeným kolečkem? To snad zvládne i ženská, ne? Já točím kolečkem tak 1× měsíčně o jednu pozici. Luka je asi jediná tmavá vyjímka těchto brzd. Jinak se je vesměs všichni chválí, jen jí nějak nechěly brzdit či co.

              0 0
              • Jenda  

                hele kdyz sjedes na zavodech pulku desticek tak behem toho musis dostelovavat cca 5× to u hydry nehrozi, hladkost chodu je porad nesrovnatelna

                0 0
                • maxtor  

                  Ty sjedeš na závodech půlku destiček? Tak to se ti ty závody celkem prodraží:-)))

                  0 0
                  • raceman  

                    sudety za deště to dokážou :-)

                    0 0
                  • Darkson  

                    loni na drásalovi jsem skoro nový destičky po 50 km prodřel naskrz:-). teda jen jednu, druhou jsem pouze pěkně zbrousil

                    0 0
            • marapara  

              Ještě bych chtěl dodat, že já mám zase na druhou stranu spíš problém s vysokým brzdným výkonem této brzdy.

              0 0
              • MlokCZ  

                To spíš s dávkovatelností brzdy, ne? Pokud ta je dobrá, tak nemůže sebevětší brzdný výkon vadit.

                0 0
                • marapara  

                  Spíš s dávkovatelností jak píšeš. Prostě brzdí a kapku víc a má tendenci se kousnout. Chce to cit na brzdu.

                  0 0
            • mr.antik  

              Já teda mám Avid BB5, zkoušel jsem BB7 i staré CPS (proto jsem vlastěn šel do mechanik) a BB5 mě dost zklamaly. CPS se mi zdály nejlepší. Jako brzdí to, i když by mohlo víc (vážím 60 kg), ale to neustálý škrtání, dotahování. Je fakt, že jsem se naučil jezdit rychlejí a méně brzdit. Teď s Juicy 7 je to pohádka, i s 525, co jsem zkoušel…

              0 0
    • tutite  

      FORMULA ORO K18 160 mm, na e-shopu se do 6.000,– Kč za komplet přední + zadní vlezeš.

      0 0
      • MlokCZ  

        To už jsem navrhoval, jen komplet myslíš i s kotouči? Jsem viděl cenu pod 6k, ale vždy bez kotoučů a adaptérů.

        0 0
    • goofy  

      No pokud bys uvazovala o tech Avidech, tak bych sel spis do modelu 2007. Ma kulate kotouce (ty polygony vibrovaly). www.kupkolo.cz/…uct_info.php?…

      Kotoucz bych kvuli pripadnemu voziku volil aspon vepredu 185mm (kvuli chlazeni). No a taky bych nezetracoval XT. Jinak pokud by ses rozhodovala mezi 525 a LX, tak rozhodne 525…

      0 0
      • ada  

        Deore, LX a BB7 asi necham byt, prasule mam, tak nech uz to brzdi poriadne, ked nepojde len o moj krk.

        Takze favoriti su XT a Juicy 7. Vecer sa povrtam v HISTORII a vyzistim + a –

        0 0
        • grafik  

          tak to prave nezjistis :)

          0 0
          • ada  

            tak to je potom jednoduche: Juicy maju CERVENE koliesko :o)

            0 0
            • grafik  

              ja se pro ne rozhodl uplne stejne jako ty ted :)

              0 0
            • goofy  

              Ale sel bych redeji do tech 2007. Mozna bych si je jeste zkousel osahat v obchode.

              0 0
              • ada  

                jj, 2007, i ked ten vlnkovny kotuc 2006 je krajsi :o)

                0 0
                • vlk  

                  Tak pokud máš prachů dost-těch 6 tis, tak bych bych se na ty jmenované vybod a šel jak ti radí tutite do ORO(teda aspoň co ostatní povídají) a nebo do nějakých magur.Zkusil jsem si teď kolo s luisama a byl jsem fakt mile překvapen. Ty co máš ve výběru nejsou žádné nic moc, zkoušel jsem je všechny při pár sjezdech, až tedy na 525 a prostě na 160mm kotoučích vadnou-a to dost výrazně.Jestli máš prachy, tak jdi prostě do lepších brzd, tyto jsou takový nižší průměr.Já ti ve vyšších patrech brzd ale moc neporadím, protože mám mezi těmito docela malé zkušenosti.Ale minimálně ty luisy strčí ty 3o kterých uvažuješ do kapsy.

                  0 0
                  • ada  

                    do lepsich brzd by som rada sla, ale naozaj mam na to len tych 6000,– , na Magury nemam. Priorita je odpruzeny vozik pre babo. K tym Oro k18… ziadne som do tejto ciastky na nete nevygooglila, resp, bez kotuca a adapteru. Kde ste s Tutitem videli L+P brzdu za 6t?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Já taky myslím, že ta cena je jen bez kotoučů a adaptérů. Ale i tak se to podle mě za ně vyplatí dát. S kotoučema a adaptéry to pak vyjde na 7.000, což ještě není tak hrozný.

                      0 0
                      • dieegoo  

                        A s novými koly jsi rázem na desítce…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Já myslel oproti uvažovaným J7 nebo XT, který by měla za 6k, že to není tak hrozný. 6000 psala, že má na brzdy. Náboje musí pořešit v každém případě nezávisle na brzdách.

                          0 0
                          • dieegoo  

                            Jasný, já jen že to je vždycky ještě trochu přihoď tady a trochu tady… a najednou jsi na dvojnásobku původního odhadu :)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              V tom máš pravdu, ale když je požadavek cca, tak nějaký malý rozpětí kolem té ceny být může (samozřejmě že ne ten dvojnásobek). A tady si myslim, že to za ty prachy určitě stojí. Pokud bych měl ty prachy šetřit, tak bych rovnou vzal 525 a ušetřil pořádně.

                              0 0
                              • dieegoo  

                                Jo, já jen, že většinou to tak dopadá :)

                                0 0
                              • ada  

                                tak jo, blbo som to napisala, cca 6000 znamenalo pri hentych namatkovo vybranych brzdach „do 6000,–“. Jediny dovod preco tie brzdy chcem (chlop tvrdi, ze i veckami vozik ubrzdim) su pripadne dlhe zjazdy, kedy bude treba v kuse dobrzdovat na 30km/hod., alebo na rychle necakane zabrzdenie. Po precitani historie a pod, sa skoro vsetky brzdy i tak v zjazdoch prehreju (okrem magur a Oro-tie maju i vo Vele 10bodov za nepriehrevanie), takze za tie prachy asik i tak nic nevyriesim. Oro, niekto pisal, ze tecu… babo rad…

                                na bajk.cz sa daju kupit Oro K18 za 4600,– , sli by ste do toho?

                                0 0
                                • vlk  

                                  Ještě po tom co jsem nedávno viděl(teda spíše vyzkoušel)ten nezkutečný rozdíl u brzd avid7 při použití kotouče 160mm a kotouče 205mm, bych dopředu dal větší kotouč než 160mm.

                                  S tím vozíkem to může být s brzdami problém, kdosi tu kritizoval avid7 při jízdě s vozíkem na přehřívání.

                                  0 0
                                  • dieegoo  

                                    Zase ada bude muší váha, myslim, že u ní by to s přehříváním nemusel být takový problém i s tím vozíkem. Přece jen je rozdíl, jeslti brzdy brzdí 80kg chlapa a nebo 50kg ženskou s 10kg naloženým vozejkem.

                                    0 0
                                    • ada  

                                      mucha nejsu, v plnej polnej to bude takto: mam 65kg + 10kg vozik +4kg autosedacka + 5kg drobec + 2kg nejaka ta vybava = 86kg

                                      0 0
                                      • dieegoo  

                                        Ok :) no pokud ti nevadí ta tisícovka navíc, tak zkus ty Ora, neslyšel jsem na ně křivý slovo… teda někdo tu kritizoval dost velkou účinnost.

                                        0 0
                                  • ada  

                                    nasla som to:
                                    „Standa (06.01.2007 19:06:46) 193.179.144.xxx 5×> Přehřívání kotoučovek (^ odpověď na 4× ^) Mám pětky manželka sedmičky.Při podzimním testíku s vozíkem za stálého brzdění téměř žádný rozdíl.Přehřejou se obě.Dělal jsem s těmito brzdami během letošního roku spoustu kravin a nejlépe se mi osvědčil origoš kotouč 185mm a kool stopy.Tyto desky nejsou sice (co se brzdného účinku týká) lepší než originál,ale neřvou tak za mokra. Jinak výše zmiňované rady o střídání brzd jako prevenci proti přehřátí jsou trochu mimo.V našich podmínkách ano,ale je spousta lokalit,kdy se člověk musí díky sklonu spolehnout pouze na předek,takže si spíš myslím,že by výrobci měli trochu na současných brzdách zapracovat.Osobně si příští rok na Gardu dávám véčka,protože si nedokážu představit,jak bych ubrzdil vozík ze sv.Martino k jezeru. “

                                    Na Lago diGarde s vozikom jazdit nebudem, ale posledna veta ma vobec nepotesila. Uz mam toho dnes taaaakto nad hlavu, nakoniec zistim, ze su mi kotuce nanic. no. :o)

                                    0 0
                                  • goofy  

                                    Tak uz jsi ozkousel vetsi kotouc? ;-) A co prehrivani? Porad stejne?

                                    0 0
                                    • vlk  

                                      Ne ne, nezkoušel nemám na to čas. Akorát jsem se svezl na avidech7 s 205 kotouči. Kdyby mi dali přes oči šátek, tak nepoznám, že to jsou avid7. S 205 kotouči to brzdí nezkutečně lépe. Jenomže přehřívání jsem testnout nemoh, nejeli jsme můj testovací kopec. V podstatě to je jediný kopec v okolí, kde se mi kotouče přehřejí i když jedu tak, aby se nepřehřály.

                                      Nemám teď vůbec čas na kolo a tak nic prohazovat nemohu, to mě ještě čeká prohození čepů na fullu.Sem zjistil, že jak jsem na podzim testoval jinou zadní stavbu, tak že sem tam nechal ty čepy z té druhé a že jsou trochu jiné a mírně to vaklá.Takže práce nakole je zatím také jiná.

                                      Ještě jsem se ani nedíval po dobrých 180 kotoučích. A to nemluvím o tom, že se musím zbavit -co mám doma jeden 160 náhradní.

                                      0 0
                                • MlokCZ  

                                  S tím přehříváním to ale není tak jasné. Vlkovi se všechny přehřívají, já jsem třeba brzdu nepřehřál ještě nikdy a to ani XT se 160 kotoučem. A to jsem už několik hodně dlouhých sjezdů v zahraničí, kde se musel neustále brzdit jel. Nevim jestli je rozdíl ve váze (já 70kg), způsobu brždění nebo tolik pomůže, že mám teď 185 kotouč ve předu (ty delší sjezdy v zahraničí už byly všechny s J7 a 185 kotoučem).

                                  Kde jsi viděla, že někdo píše, že ORO tečou? Podle mě je tu mají asi 3 lidi a nikdo z nich to nepsal. A na mtbr je zatim nezkritizoval nikdo (www.mtbr.com/…rake_system/) A neberu, co se tu psalo ke starým modelům Formul, to jsou jiný brzdy.

                                  Jinak na to rychlé a nečekané zabrždění budeš potřebovat pořádný pláště (jinak tě u dobrých brzd vždy budou limitovat), musíš umět dobře brzdit (abys neletěla přes řídítka) a taky nevím, jak moc prudce se dá zabrzdit s vozíkem, aby to neodneslo dítě.

                                  0 0
                                  • ada  

                                    diky za odkaz, to ze tecu som citala o starych Formulach, to mas pravdu. Pisal to Vratan alebo Enrik37 ??, no bolo to po slovensky :o) mal problem s utesnanim… Ak su tie nove vymakane, co podla toho testu asik su, tak prisetrim a kupim ich.

                                    Plastov mame doma habadej, nejaka vhodna kombinacia sa urcite najde: Z-max, Contik Escape, Speed king, Speedmaxy, nejake Rubeny a lacne Kendy, Tiogy …

                                    Brzdit sa i tak budem musiet naucit inak. Na V-ckach je to niekedy o sile, na kotucoch sa da vraj brzdit i jednym prstom. Rychle zabrzdenie, ked uz sa budem pohybovat tych 30km/hod by nemalo byt problem. Prave preto ma zaujima to priehrevanie brzd, aby som zrazu nestisla brzdu napazdno, ked mi niekto necakane vbehne do cesty alebo mi nejaky mantinel z vedlajsej cesty neda na hlavnej prednost. No a predpokladam, ze priroda zafunguje a v krize budem rozmyslat hlavne ako a co urobit, aby sa nic nestalo drobcovi…nejaky ten prelet cez riaditka uz mam za sebou. :o) Mrna bude prve mesiace priputane v autosedacke, tak by to nemalo byt take zle. Smankote, uz to nejak moc riesim, to brzdenie :o)

                                    0 0
                    • vlk  

                      Já nevím, kde je za tu cenu nová -no proto odkazuji na Tutiteho ten to tu tvrdí. Já našel akorát asi za 5 tis. pár- použité ve zdejším bazaru nebo na cyklobazar.cz.

                      0 0
                    • Jenda  

                      hele odpruzeny vozik – segra ma dvojcata, koupili croozer bez odpruzeni a nejakej chlapek jim k tomu dodelal odpruzeni za par stovek, celkovy naklady cca o tretinu (nevim presne) nizsi nez u original odpruzenych a fce skvela (napr kazdy kolo je odpruzeny nezavisle:-)

                      0 0
    • Paja  

      Gratuluju, tak to jste s nama v cervenci na Bukarne byli ve 2? Teda se Evou vlastne 4…:o)

      0 0
      • ada  

        dik, vtedy este nie, instalacia noveho hardwaru prebehla az v septembri :o)

        0 0
        • Paja  

          A to uz chces koncem leta jezdit s vozikem? Abys ten nove vyvinuty hardware neposkodila:o)

          0 0
          • ada  

            jazdit sa da uz s 2tyzdennym svistom, ak bude ok. Skor netusim, ci sa stihnem v lete dat dokopy ja. Ale aspon sa budem kochat na vytuningovany bike. Potom by mi uz asi upgrade nepresiel schvalenim v rodinnom rozpocte. :o)

            0 0
            • j-c  

              BTW.. co planujete za vozicek za bajka? Nas svistik ted bude mit 4 mesice, tak na leto asi taky neco za kolo poridime:)

              0 0
              • ada  

                vozik a spol sme s Pivomilem zacali riesit az tento vikend, ked sme si mali moznost osahat Azub Jerry. Sikovny, lacny, ale zbytocne siroky a ak som to spravne pochopila, tak jedine odpruzenie je to, ze dieta sedi na zavesenom latkovom vystuzenom sedatku. Tento rok by som s drobcom jazdila len ja, tak by som radsej nieco mensie, s cim sa moc nenedriem kym to znesiem a vynesiem do bytovky, odpruzene, aby nebol problem jazdit i po sotoline a semtam polnackach a lahke, aby som to utiahla. Momentalne je asi najlepsi Chariot Cougar, mne sa este paci Burley Solo, ale este som tam nezistovala ake presne to ma odpruzenie: www.azub.cz/…iky/solo.asp

                0 0
                • tutite  

                  bikestuff, brzda FORMULA ORO K18 bez kotouče 2.690,– Kč, se 160 mm kotoučem a adaptérem na IS 3.390,– Kč. Neváhej, dle mého nic lepšího za tydle prachy neseženeš. Anebo se mrkni na bazar.

                  0 0
                  • ada  

                    dik, maju tam i nove na rok 2007, tie su krajsie, trmen i paka, a kusok lahsie. Ak si ich kupim, tak s 180mm kotucmi.

                    0 0
            • mar_tin1  

              no ja by som to s 2 tyzdnovym krpcom neriskoval… my sme zacali, ked maly uz ako tak sedel… a aj to len po asfalte… na tvojom mieste by som tak pol roka urcite pockal…

              0 0
            • RomanH  

              Nejprve Ti chci pogratulovat.

              Plany mas hezky, i ja jsem chtel s malym jezdit co nejdrive. Ale do toho voziku se fakt trochu prasi (i pres site pro alergiky) a dat tam tak male mimino jsme meli strach. S malou jsme zacinali v 8-mi mesicich, to mi prislo tak akorat.

              Ad brzy – Mam AVID BB7, absolutne bez problemu. Pokud chces hydru, tak vzhledem k recenzim Formulu ORO.

              0 0
              • ada  

                diky, sama to nevidim moc ruzovo s vozenim tento rok, porod ma byt zaciatkom juna, tak som si vravela, ak bude pekne babie leto alebo jesen, ze by sme este nejaky maly vylet s vozikom do Marianskeho udolia stihli.

                S tym prasenim, ma este napadlo, ak ani hodvab ani sifon nepomoze, ze by sa to mohlo trochu zlepsit, ak sa to jemne zvonku navlhci, nejakym rozprasovacom …i ked to zase budu deti mokre…

                0 0
              • Standa  

                Naprostý souhlas.Plány jsem měl taky velký,ale po první vyjížďce,kdy byla malá celá zaprášená........ Prášení jsem na základě rad z fóra vyřešil z 90% černým hedvábím a sucháčema. Vyřešení baby setu také není optimální,hlavně to chce dokoupit oporu hlavičky.Když člověk chce,aby děcko co nejvíce leželo,musíš baby seat co nejvíce podtrhnout,v o­blasti nohou jsem pod něho narval polštář.Jenže v této ideální poloze to jde tak do sedmi měsíců,protože pak už lezou nožičky do síťovky. Teď vozík už odpočívá na půdě,na letošní rok dám širší pláště a uvidí se.Hlavně doufám,že se mi miminko přez zimu nekousne a bude se mu ve vozejčku na jaře líbit:)

                0 0
        • Karaya  

          My jsme instalovali v auguste :-) No ale s jezdenim v sestinedeli bych to moc nevidel, jak pro dite, tak pro Tebe..

          A Vecka jsou stejne lepsi .-)

          0 0
    • MattsSpeed  

      no tak ja som robil upgread pred mesiacom, Tie avidy, aaach celkom som slintal www.kupkolo.cz/…uct_info.php?… , do LX by som nesiel uz len koly dualucontrol (ale to je len taky moj osobny postoj) … dopadlo to tak, ze som vzal m525 z bagbike a zatial spokojnost, po zabehnuti zacali aj brzdit tak ze ked sa zabudnem tak obcas letim cez kerman :-) su sice o trosku tazsie a to kilecko naviac v kopcoch citit, ale za tu cenu… ja som ale mal rozpocet a potrebovla som sa do toho zmesiti… a ono sa to tak nenapadne navisuje dorbnostami ako nove radenie a podobne…

      0 0
    • kurýr na bajku  

      www.netbike.cz/detail.php?… Já sem zjednal todle. Má to bejt úplná bombice (o 35% vyšší brdný účinek)

      0 0
      • kurýr na bajku  

        BTW: jinde sem je neviděj ani pod 11tis.

        0 0
        • ada  

          nie nie nie, ziadne dalsie typy, uz som sa rozhodla pre Oro K18 2007 a teraz totok! :o) V kazdom pripadku uz som rozpocet prekrocila dost, pac ku kotucovkam som pred chvilkou objednala namiesto novych nabojov cele kolesa Mavicy Crossride 2007. To asik bude posledna investicia do bicykla na buducich par rokov.

          Obe brzdy vyskusane asi nemas. Hayesy maju oproti Oro nastevnie trmenma v 2 smeroch (bude to k niecomu, ked k IS aj tak budem potrebovat podlozky?) a trmen z jedneho kusu, na druhu stranu ta cena je za 160mm kotuce…

          0 0
          • McBlacky  

            nastavení třmenu je k ničemu, jednou nastavíš a jezdíš :) nastavení nahoru/dolu se dá v klidku pokud potřebuješ (tj nestandartní úchyt, nebo kotouč) pořešit podložkou

            0 0
            • kurýr na bajku  

              K ničemu ? To si nemyslím. Instalace brzd je jednodušší a nastavení třmenu je občas potřeba po defektu či po výměně destiček. Jinak už mám EC Traily na starým crossovým APACHE. Přestavba jde v pondělí do finále, tak až to nafotim, tak uvidíš velmi nesourodou kombinaci komponentů. Takzvaně „hezky sladěno“ :-D

              0 0
              • MlokCZ  

                Od té doby, co jsem si na obě kola udělal značku, jak tam přesně patří a vracím je tak, tak po defektu nešteluju brzdy nikdy.

                0 0
          • tutite  

            Asi už poslední příspěvek.. Minulý rok jsem měl vzadu 160 a vpředu 180 mm ORO K18. Zadní úplně v pohodě i do Beskyd a Dolomit, přední byla při 180 mm kotouči hodně ostrá, proto mám tento rok 160 mm obě brzdy. A to mám 75 kg. Přeji hodně najetých a pohodových km.

            0 0
            • ada  

              este 2 otazocky, original brzdove dosticky su ok? a ohladom odvzdusnenia pouzivas nejku univerzalnu sadu alebo existuje special na brzdy Formula, ako je tomu u Avidov?

              0 0
              • tutite  

                originál destičky jsou OK, a to i přesto, že jsou organické a nikoliv sintrované. Jinak náhradní destičky, ať již organické nebo sintrované/účin­nější, vydrží víc, ale více zahřívají/ dnes na netu nabízí spousta firem, není problém. Ohledně odzvdušňování – žádnou speciální sadu jsem nezaregistroval, měla by stačit obyč. inj. stříkačka s hadičkou, odzvdušňovat by se mělo po vyšroubování malého torx. šroubku pod pákou, viz manuál na webu formula. Ale staré ORO K18 žádné odzvdušnění po roce nepotřebovaly.

                0 0
                • ada  

                  diky. Pisala som predchvilkou i priamo na bikestuff, vzapati mi odpovedali a doporucili mensie kotuce pre i tak dost silny brzdovy ucinok. Toz neviem… 180mm dopredu 160mm dozadu alebo 160mm oba?? Fajn je, ze maju skladom vsetky nahradne diely, keby nieco. Brzdy mi poslu napustene Dot, odvzdusnene… Pre istotu mi poslali aj pdf navod na odvzdusnenie i s fotkami, nech mi je jasne, ze mi na to staci striekacka a hadicka. :o) prip, to ulahci spesl odvzdusnovaci ventil.

                  0 0
                  • turlo  

                    pre teba je nezmysel davat si dopredu 180 kotuc-ten je pramalo vyuzitelny aj pre mna a to jazdim xc a maratony(75kg)-staci ti 160 do predu a hoc aj 140 do zadu---- obdivujem(nega­tivne)ludi ktori si davaju obrovske kotuce s tym ze im to pomoze-nepomoze…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Fakt bezva rada, doporučit 160 + 140 kotouč, když chce jezdit s vozíkem.

                      0 0
                      • poiko  

                        pro koupi 160 mm kotouče mluví jen peníze? nebo jaké jsou další argumenty pro 160 mm?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To se ptáš nesprávného, já o žádných argumentech pro 160 nevim, dal bych rozhodně 180+160 (vzadu přeci ta 180-ka třeba není a u ORO by to nemuselo být se 180-kou vzadu dost citlivý).

                          0 0
                          • tomfree  

                            Ty ora vážně se ti líbí?Nemyslím jak brzdí,ale provedení,zpra­cování,ergono­mie páčky,já je studoval na sport life a nic moc hezkého to nebylo.

                            0 0
                            • cabbage  

                              páčka je dost hrozná, ale někomu to sedí…

                              p.s. ty páčky sou opravdu „nepěkný“;)

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Mě právě takový tvar páčky sedí, ale to je čistě subjektivní dojem. A provedení, zpracování, to pro mě v případě, že brzdy skvěle brzdí a nejsou problémové nehraje žádnou roli a ani to nijak moc nehodnotím (na tom stejně vizuálně prd poznam).

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                A ještě dodám, že na design já nejsem vůbec, jsem takový designový ignorant, takže ten neposoudím a je mi prakticky ukradený.

                                0 0
                                • tomfree  

                                  Přece když jedeš tak máš ty páčky pořád před očima na přehazovačku nevidíš,tak ti může být ukradená,ale páčky,nehledě k tomu že se s nima často tiskneš:-).

                                  0 0
                    • cabbage  

                      tak na maratony stačí lecos…

                      pokuď neoceníš, že za páku stačí lehce vzít, tak je hlavní argument chlazení: 203/185 oproti 160/160 je docela rozdíl..

                      0 0
    • koffee  

      A co kdyz mam na kole dualy? Jaky brzdy k tomu pak vybrat? Ptam se na to kvuli tomu, ze bych treba chtel ty Juicy 7.. Kdyz bych si nechal paky co mam, tak nebudu mit to nastavici kolecko ze, kdyz bych si je vymenil, tak jak budu radit?

      0 0
      • dieegoo  

        K Dualum Juicy nepřiděláš, každá brda je plněná něčím jiným a kapalina by si nemusela rozumět s těsněním.. Někde se to tu už probíralo. Čili pokud dualy – pak shimano brzdy. A možná ještě magury, ty jsou taky na minerální olej, ale nevím, jeslti jdou zkombinovat.

        0 0
        • rb  

          Někdo už tu psal,že Šitmano paka a Magura brzda neni problem…

          0 0
      • goofy  

        Pokud mas Dualy, mas 2 moznosti:

        1. hodit tam XT hydry
        2. koupid normalni razeni (rapidfire) a k tomu treby ty J7
        0 0
      • McBlacky  

        kup si XTR třmeny daj se sehnat okolo 2000kč kus.

        0 0
        • tutite  

          bože, hlavně ne staré xtr třmeny!

          0 0
          • turlo  

            to neviem ako preco nie-jedny z naj kotucoviek

            0 0
          • McBlacky  

            co je na 965 tak špatný?

            0 0
            • tutite  

              965 – škrtající, nevracející se destičky, nejenom moje zkušenost, možná že to časem spravili. Jinak jsem delší či kratší dobu jezdil: Hayes Mag Formula B4 + Formula B4 racing * + Avid Juicy 7 Shimano 965 Hope Mono M4 + Formula Oro K18 * + t.č. Formula Oro Puro. *

              pozn.: * nejlepší.
              + roční ježdění

              0 0
    • C.A.C  

      Kup si Avidy Juicy 7.Na Kupkolo.cz je mají v akci 5900,– za komplet.

      0 0
    • IGIsoft  

      Koukám, že tady jsou taky zmíňky o kotoučovkách XT, pokud chceš kvalitu, tak do nich určitě jdi, bezesporu patří mezi špčku ve své třídě (třem z jendoho kusu, otevřený systém, dávkování brzdné síly…), sám sem s nimi velmi spokojen, pokud cheš koupit kvalitu za rozumnou cenu o třídy níže, šel bych do Deore 525, protože mezi těmito a LX nevidím větší rozdíl.

      0 0
    • MaRtYs  

      Taky chci přejít na kotouče a už jsem téměř rozhodnut… Ale váhám mezi Avid J7 a XT… Nechci zakládat novou diskuzi, tak budu rád když celkhově shodnotíte plusy a mínusy, popř. co byste zvolili :o))moc díkes

      0 0
      • pitos  

        Novou diskuzi raději ani nezakládej.Ja ti poradím aby ses mrknul trochu do historie.Bylo toho tady dost.

        0 0
        • MaRtYs  

          Zdarec :o) Jo jasně už jsem něco pročítal, ale ne všude to je zřejmé… Jaká by byla tvá volba ?? :o))

          0 0
          • pitos  

            Ja jsem rád že se rozhodovat nemusím:)Opravdu nevím možná bych spíše volil ty XT ale ty avidy se mi zase o něco více líbí. Vycházím z toho co tady bylo o nich napsáno a prostě se mi zdá že ty XT budou o trošku lepší. Ale jak jsem psal,sám nevím co bych volil.

            0 0
            • MaRtYs  

              To je pěkné .o)) Byl jsem téměř rozhodnutý pro J7, ale potom co jsem zde četl začínám opravdu váhat :o) Jinak souhlas, ty Avidy vypadají určo líp Jaké máš vůbec ty ?

              0 0
              • pitos  

                SH525 a zatím nemám potřebu měnit.Jen jsem pořídil 180mmkotouč.

                0 0
                • MaRtYs  

                  jj, tak na ty jsem tu teď četl samou chválu… V poměru cena/výkon prý hodně dobrý.

                  0 0
      • MlokCZ  

        Ani jedny, vem ORO K18.

        0 0
        • MaRtYs  

          To je pěkné :o)) Ale zatím jsem je myslín nenašel nikde v sadě… a kdybych vše kupoval zvlášť, tak se dostanu na cca 7500… což XT mě přijdou na cca 5400 a J7 5900

          0 0
          • MlokCZ  

            Na 7000 se dostaneš. Sada bez kotoučů a adaptérů pod 6000. Záleží samozřejmě na tobě, já osobně bych si určitě připlatil. J7 a XT jsem každé jezdil jednu sezonu a ORO K24 (který chodí stejně jako K18) jsem si před 14 dny taky konečně vyzkoušel (a budu je mít na novém kole). Krátké vyzkoušení (už zajetých K24) mě utvrdilo v tom, co jsem o ORO všude četl, jak od majitelů, tak testy.

            Ale jinak žádný z těch brzd nejsou špatný, chybu neuděláš, ať vemeš kterékoliv. A bylo by dobré si je zkusit u někoho a taky posoudit, jak ti sedne páka do ruky a jak budeš spokojený s chodem páky. Tohle je hrozně subjektivní.

            0 0
            • MaRtYs  

              Jasnačku zkusím to někde testnout :o) Pravda je ta, že ten litřík se vždy došetří, ale ještě musím koupit zapletená kola, takže další výdaje :o) Pokud bys narazil někdě na set těch ORO k18 popř. jiných , tak hoď jsem pliis link… Díky moc

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak těsně pod 3tis. za jednu je mají třeba tady www.shopacek.cz/…toucove.html a tady www.bikemarket.cz/product.php?… V tom druhém odkazu tam maj i nabídku kompletů od 3440 od 3790 (v závislosti jaký uchycení a jak velký kotouč potřebuješ).

                0 0
                • MaRtYs  

                  Oka, diiky moc :o) Ted to bude další dilema jak prase :o) Ten shopacek mi pripada, ale kapku drahý… aspoň co se týče těch J7,XT nebo i J5

                  0 0
              • goofy  

                Kdybys chtel zkusit XT, tak muzu nechat projet po Havirove, akorat mam 203mm kotouc, takze to bude krapet zkreslene…

                Jinak me vyhovuje trochu vic chod XT. Juicy mi nejak moc nesedly, a i se mi zdaly ze trochu hur brzdi.

                0 0
                • MaRtYs  

                  TO by bylo supr… rad bych to testnul, pokud bys byl ochotny… Je to dilema a nelehka investice :o)

                  0 0
                • MaRtYs  

                  TO by bylo supr… rad bych to testnul, pokud bys byl ochotny… Je to dilema a nelehka investice :o)

                  0 0
                  • goofy  

                    Klidne, ale tento tyden budu mit jeste ruku v orteze, takze jedine zeby sis kemne dojel, nebo az pristi tyden pak. Jo a doma byvam o weekendu.

                    0 0
                    • MaRtYs  

                      Okas, ja tento tyden odjizdim pryc, takze tu nebudu, ale pokud bys mel ten dalsi tyden cas bylo by to supr :o)

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.