Ucinnost silnicnich diskovych brzd

10 nepřečtených
  • rask

    Zdravim,

    Tenhle tyden jsem si poridil gravel bike s diskovymi hydraulickymi brzdami SRAM. Predni kotouc 160 mm, zadni 140.

    Byl jsem v soku z brzdeni, tedy spis nebrzdeni. Jako druhe kolo mam horske, taky s hydraulickymi brzdami (pochopitelne mohutnejsimi). U nej stisknu packu a kolo se zablokuje. Na gravelu je to gumovejsi a pri jizde se modlim, aby to spomalilo dostatecne pred zatackou nebo pred lidmi. Taky kzdy stisknu prdu, porad dokazu druhou rukou kolo protocit. To s MTB neudelam.

    Myslel jsme si, ze je v systemu treba vzduch. Dal jsem kolo do servisu, vcera vyzvedl, ale prakticky zadna zmena. Kontakt mezi „pady“ a rotorem je asi OK, rotor se pri brzdeni dost zahrava.

    Nepamatuju si podobne zvadle brzdeni z predchozich, vetsinou cross country, kol s rafkovymi brzdami, co jsem mel. Mozna tak Favorit z detstvi… Na druhou stranu jsem jeste nemel silnicni kolo.

    Je to normalni ze brzdeni na silnicnim kole je takove dobrodruzstvi?

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.