• rask

    Proč jsou triatlonová kola mnohem víc aero než závodní silniční? Nebo spíš naopak, proč silniční závodníci nepoužívají tak aero kola?

    0 0
    • Chlebovnik  

      Protože UCI.

      0 0
      • Singlespeed  

        Přdstav si, že by se v balíku motali borci s všelikými do všech stran trčícími aero nástavci, to by asi nebyl dobrý nápad :-).

        0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jason Voorhees  

      Nebude to tim, že v triatlonu je zakázáno jezdit v háku?

      0 0
    • DaD  

      Ty top triatlonová kola jsou dělaná na mnohem větší distance bez možnosti použít servisního vozu a možnosti občerstvení. Jedeš tam většinou ustálenou rychlostí a vše si vezeš sebou. Proto mají úložné prostory a integrované reservoáry na vodu. Na časovku nejdou tato kola použít jelikož přední vidlice i rám nesplňují regule UCI. Jinak při rovinatých a sprinterských etapách či závodech se aero kola samozřejmě používají ve vysoké míře, jen to prostě není taková divočina než když to UCI hlídá a nenechá výrobcům volnou ruku.

      0 0
    • Singlespeed  

      V hromadném závodě nemůžeš mít na kole vyčnívající fičury, abys neohrozil sebe a ostatní jezdce, pro kola proto platí pravidla UCI, která si můžeš snadno najít na netu. Jiná situace je v časovce jednotlivců UCI, tam jsou pravidla hodně rozvolněná a časovkářské speciály mohou mít nejroztodivnější tvary, stačí si zagooglovat. Na obrázkcích máš dva mistry světa UCI v časovce jednotliců na svých speciálech..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.