• Vejr

    Ahoj, potřebuju poradit s tréninkem, připravuju se na 100 km silniční závod v neděli a nevím jak dnes trénovat. V sobotu jsem jel středně těžký půlmaraton, docela jsem se zničil. V neděli byla komp. vyjížďka na 2,5 h. V pondělí 4h na biku v pásmu zdv s občasnými nástupy do anp. V úterý 4h na silnici zdv dopoledne a v podvečer 2h na biku masakrozní trénink v kopcích hodně v anp. Včera ostrý trénink na závod, dal jsem celou trasu 100km za 3:30h bez přestávky. Mám se dneska jen válet, nebo radši vyjet? Cítím se fajn, ale nerad bych si nějak pokazil formu neuváženým tréninkem. Závod na silnici jedu poprvý, bez nějakých ambicí, jde mi o to abych se v cíli cítil dobře a neskončil poslední. Díky za případné rady.

    0 0
    • pelhrimov  

      Gaučing – ležet, odpočívat je pro Tebe v tuto chvíli nejbezpečnější příprava na závod. Jestli nějakou formu máš, tak ji již můžeš akorát zkazit. Budu hádat Železný dědek v Soběhrdech Tě čeká?

      0 0
      • Vejr  

        Ano, jedu na Dědka do Soběhrd. Gaučing jsem dopoledne vycítil, že bude nejlepší, skoro celý den jsem prospal, kromě vaření a údržby bika:-) Dík.

        0 0
        • jecnak  

          Drz se v cilovem/star­tovnim kopci vpredu a za kazdou cenu to zkus uviset. Pak mas sanci dojet velmi dobre. Zbytek trati v baliku uz zvladnes.

          0 0
          • Beeda  

            a vydrz to 4× a je z toho bedna:-)

            0 0
          • bagr84  

            Zni to tak jednoduse a pritom se to vzdycky cely posere uz cilovem/startovnim kopci :)

            0 0
            • jecnak  

              Navody jsou vzdycky jednoduchy, realizace je druha vec.

              0 0
              • Vejr  

                Minulý rok se po startu vytvořily tři větší skupiny a i ta třetí jela tak rychle, že jsme nechápali. Na mojí 10kg plečce nemám šanci je uviset, budu doufat, že se vytvoří skupina podobná mojí úrovni a tam nějak fungovat:-)

                0 0
                • ¨MZ  

                  v kole to není :-)

                  0 0
                  • Vejr  

                    Jasně že je to hlavně o fyzičce, ale při mých 65kg je sakra znát, jak těžký kolo roztáčím, to zas musíš uznat.

                    0 0
                    • bagr84  

                      Vazis min nez nekteri vrchari v profipelotonu a budes si stezovat ze mas kolo o 2 kila tezsi? Ale prosimte…

                      0 0
                    • Člověk a jeho svět  

                      Jaké by bylo rozčarování, kdybys vyzkoušel sedmikilové kolo ;)

                      0 0
                      • Vejr  

                        Těžko říct, lehkou silničku jsem nezkoušel, ale když jsem shodil na biku půl kila na nových kolech a dal bezduše, tak ten rozdíl byl pěkně znát.

                        0 0
    • bagr  

      To teda nechapu kdyz rikas ze po poslednim zavode jses znicenej a das si tam pak takovej treninkovej narez.Hlavne si dat po zavode kompenzaci 2,5h fakt nechapu.Trenuje se na sezonu v zime a v sezone toho moc mezi zavodama uz moc nenatrenujes.Timhle stylem se spis totalne znicis.Jestli jedes svuj prvni silnicni zavod tak se priprav na trochu jinej cvrkot nez na MTB.Jestli se chystas na Dedka tak to asi neni vhodnej vyber na prvni zavod jelikoz tam je to dost kvalitativne naslapany takze mozna brzo pojedes casovku.

      0 0
      • Vejr  

        Po závodech si podobnou „kompenzaci“ či lépe zevlování na cca 2h dávám vždycky a dělá mi to dobře, když se člověk dobře vyspí a cítí se fajn, tak proč ne?

        0 0
    • multi  

      Neprijde me to moc jako rozumny trening a to navic mezi zavody. Kompenzace 2.5hod??? tak to uz je zdv!

      Ted uz jedine odpocivat… Na sobodu rozjeti max 1hod.

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Máš to pěkně pomotaný. Sice jezdíš asi podle tepů, ale úplně nesmyslně a zdá se mi, že u toho moc nepřemýšlíš, viz kompenzace 2,5 hodiny, naložit si poté, co si zničený za závodu atd…

      Neznám sice výškový profil těch sto km, cos ujel, ale tvůj dosažený čas tě posouvá na konec výsledkové listiny v podstatě každého hnojáku.

      0 0
      • pelhrimov  

        Jel nejspíše po trase závodu (v profilu má Benešov) a poslední rozhodně nebude! Nebuďte zase tak namachrovaní.

        0 0
      • McBlacky  

        pokud má hodně najeto, což asi má když tam píše co pak jel další dny (to by jinak neustál), tak komp 2,5hod je úplně v klidu a vůbec bych se toho nebál. Osobně to občas nejen já přetáhnu i na daleko víc, prostě klasická nedělní totál zevl vyjíždka po závodě na oběd a pokec a v po, ut to vůbec nevadí.

        Vetší problém vidím v úterku, kdy dvoufázově si naložil i ve vztahu v pondělku, kdy předpokládám jel 4h odpoledne ZDV s nástupy, čas na rege minimální, hned na to 4h dopoledne v uterý takže večerní masakr na biku už byl v únavě o středeční demenci 3:30 na max už ani nemluvím.

        Já osobně bych dal čtvrtek 60min komp, jen vyloženě protočit a vytočit laktát, v pátek pauza a v sobotu se kvalitně rozjet, klidně dvě hodiny s jedním delším int na ANP v půlce.

        0 0
        • Vejr  

          Díky za kvalitní radu, trénuju chaoticky, prostě se mi chtělo jezdit a přehnal jsem to.

          0 0
      • Vejr  

        Pomotaný v čem? Podle tepáku nejezdím, spíš podle pocitu a nálady. Možná jsem blbě pochopil termín kompenzace, jak jsem psal výše, považuju to za pohodové zevlování krajinou, není to žádná nakládka. Profil je zvlněný, celkem něco přes 1,500 nastoupaných metrů. Že budu mezi posledníma vím, jde mi o zážitek a novou zkušenost.

        0 0
        • Lada,s  

          Když nevozíš tepák, tak podle čeho teda poznáš že jedeš v ANP, jak píšeš v tom prvním příspěvku?

          0 0
          • Vejr  

            Podle frekvence dýchání a bolesti nohou, prostě tempo který udržím max. pár minut.

            0 0
            • McBlacky  

              to už je moc. ANP kolem prahu bys měl udržet i desítky minut, problém je v tom, že každý tep nad ANP sice přidáváš výkon, ale zkracuješ dobu kdy jsi schopen to podávat a prodlužuješ dobu kdy se z toho sbíráš. Najít ideální tempo pro delší prahový interval je celkem těžký.

              V závodě je to fuk, tam jedeš co můžeš a couváš pelotonem :)

              0 0
    • RoDoR  

      Když to beru podle sebe, tak úplný válení bych nedoporučoval, já bych se buď dneska nebo spíš zítra ještě 1–1,5 hodiny projel pohodovým tempem, před silničním závodem víc frekvenčně (90–100 ot/min). Jinak až tak úplně nechápu ty objemy a taky kombinaci s intenzitou na bajku před silničním závodem, navíc intenzita se líp trénuje na silnici, ale jestli se potom cítíš dobře, je to tvoje věc.

      0 0
    • HROOLI  

      No myslím si, že budeš mít velký problém tam uviset. Jestli to je nějaká amatérská liga, tak počítej, že tam bude „pět a půl“ lidí a z toho většina dost dobrých silničářů, co třeba jezdí i čp. Hlavně když jezdíš tak moc v tréninku na biku, tak budeš mít problém zvyknout si na tel styl závodění – nástup střídá nástup, pořád dokola… Sám jsem to nikdy neměl rád a to jsem byl primárně silničář.

      0 0
      • Payia  

        Vzhledem k tomu, ze to zaradili do UACu, tak to pro nej o zadnych nastupech nebude. Vitez to da v case kolem 2:30 a bezny smrtelnici odpadnou uz z normalniho tempa na rovine, ty trenovanejsi v prvnim kopci, kde se taky pojede jen tempo bez nastupu.

        Pokud to sam dal za 3:30 a povazuje to za ostry tempo, tak pojede nekde hodne vzadu s lidma, ktery uz ani nezavodi, natoz aby nastupovali.

        0 0
        • McBlacky  

          jestli to jel sám za 3:30 v závodě to musí dát pod 3, podle výsledků z loňska to je půlka pole, to bude celkem ok.

          Stejně nejvíc záleží na vyježděnosti, pořadí na silnici u lidí co znám z MTB vůbec neodpovídá výkonnosti, stejně jako čistý žiletkáři dostanou naloženo od slabších na MTB závodě.

          0 0
          • Payia  

            Vzdyt jo, v pulce pole uz jedou lidi ve skupinkach do 5 lidi nebo i solo, tam uz se nezavodi – poradi resi jen blbci, kteri vidi rozdil mez 50. a 51. mistem.

            Vykonnost silnice vs MTB se moc porovnavat neda, uz jenom proto, ze silnice je dobry trenink na MTB, kdezto MTB je silnicarum k nicemu.

            0 0
          • Spící kníže :-)  

            Taky si myslím ten čas není nic ukrutnýho ale je to relativně dobrý. Půlka lidí na tom bude hůř s tím s tebou naprosto souhlasím. Hodně lidí bude okolo těch 3 hodin a víc.

            0 0
    • Toman  

      Tak to už si dej raději nohy do váhy a v pátek je lehounce roztoč. Ale stejně si myslím, že sis tím divokým tréninkem po závodě, který tě zrušil akorát odřezal nohy. Také se připrav duševně, jelikož asi jako bajker nemáš žádné zkušenosti s jízdou v balíku, či ve skupině, až se to rozseká a ty pojedeš v nějaké skupince. Pro ty co to neznají, je to docela pakárna a bajkeři, pokud na tom nejsou výkonnostně hodně dobře, na silnici s klasickými silničáři prohrávají neboť nemají natrénovány speciality pro silniční bojovou strategii a tu ani neznají. Držím palce.

      0 0
      • bagr  

        Silnice je vic o vykonnosti nez bajk,tam hodne dela technika.

        0 0
      • Biker jak Pes  

        Nemyslím si, že by si tréninkem po závodě zrušil nohy. Záleží na výkonnosti. Těžko takhle od PC soudit, jak na tom daný jedinec zrovna je.

        Pokud to vztáhnu k sobě, tak taky velmi často zařazuji trénink po závodech. Viz letos: sobota 200 km Tatry Tour, neděle 170 km trénink a rozhodně jsem si nohy neodřezal. Dokonce i po letošním Krušnotonovi jsem zařadil 120 km trénink a volno dal až v pondělí. ;)

        A můžu potvrdit, že nejsem zdaleka jediný, kdo to takhle praktikuje.

        0 0
        • mrozu  

          A co teprve, když se sejdou v jeden víkend 2 závody (so+ne) :)

          0 0
        • bagr  

          Musis to brat individualne a ne podle sebe.Ty asi uz mas za sebou par rocni smysluplnou treninkovou minulost.Ale on jak jsem to pochopil tak to bezhlave drhne s pocitem ze cim vic se znici tim vic natrenuje a moc asi o tom nevi.Klasika u hobiku.

          0 0
        • pelhrimov  

          Ty jsi ale z pohledu BF extratřída :) Koukám na výsledky a z mladých Ti ujel akorát Doležel.

          0 0
          • Delkim  

            to je, se tady třeba chceš pochlubit jak ti to jede a pak ti sem jeden takovej napíše něco o svém tréninku a můžeš jít brečet pod peřinu :)))))))))))))

            nicméně budiž mu to přáno, já jsem zase zvedal na bench press 180 kg :)

            0 0
        • Toman  

          Ano, každý jsme jiný, neznám ho a proto jsem napsal, co jsem napsal. Obecná zkušenost. Psal, že jel v sobotu těžký maraton. To dle mého soudu může vyžadovat až 72 hodin regenerace. On si dal v neděli kompenzačku, možná trochu delší, ale budiž. A v pondělí jel aerobní vytrvalost s úseky okolo AnP. Nevím, tepák mu asi pásmo AnP ukázal, ale netuším, jak se musel k tomu npřemlouvat. Kdyby byl opravdu na šrot, tak ho srdíčko nad AnP nepustí. V úterý pak dvě fáze, vytrvalost a kopce – masakr. Ave středu intenzivní trénink na víkendový závbod, jel si objet trasu závodu a asi u toho dával. To všechno po sobě se ti nezdá mo|? Mě tedy ano a takový tr. model, kdy se střídá všechno možné bez ladu a skaldu bych nikdy neordinoval. Dodneška to vydržel, ano, ale co další dny? nemyslím, že púo tom všem bude o víkendu ve formě, a auž vůbec se v něm neprojeví něco, co by se podobalo superkomenzaci, což je ideální stav pro nárůst výkonnosti po předešlém trenu. A také záleží kolik spal, co a kdy jedl atd. Těžkou soudit. Takový masakr bych nejel.

          0 0
          • McBlacky  

            zase počítej, že ten závod je v neděli, takže máš čt,pá,so na regeneraci. Teoreticky u dobře trénovaného by se to dalo. Já bych do toho asi i šel, kdybych musel. Není to moc jiný než závod v neděli, závod ve středu a závod v sobotu s tím, že v uterý si prostě dost naložíš na společným dlouhým švihu kde se to zvrtne :)

            Co se týče superkompenzace, při čtvrtečním komp, pátečním volnu a sobotním delším rozjetí je pravděpodobný, že ho to ještě bude bolet lehce v nohou, ale pojede to už velmi slušně. Ono co si budeme povídat nejpravděpodobnější nedělní scénář je posekáno na 45–60ti minutách a dotrápení do cíle, pocit v každým kopci k nezaplacení :)

            Při takový náloži ne nejdůležitější jídlo, suplementy a spánek. Pokud dával regenerační přípravky, nebo alespon BCAA, dost a správně jedl a pil, tělo to ustojí. Teda za předpokladu, že to není jeho první sezona, ale to asi není, nebo dělal jiný sport, jinak by totiž tu středu umřel.

            0 0
            • Toman  

              V podstatě souhlasím, nějak mi uniklo, že závodí až v neděli, myslel jsem, že v sobotu. Jen bych to poskládal trochu jinak s tím, že ve čtvrtek bych odjel nějaké výbušné ( krátké silové nástupy do stoupání ) a pak silově vtrvalotsní úseky, něco jako nástup ale na nižších tepech než tu dynamiku s delším podržením v zátahu. A pátek sobota regenerace s rozjetím + nějaké další regenerační špeky jako správná dieta, uklidňující dýchání, celkový odpočinek ve vlažné až mírně teplé vodě. A nejel bych intenzivně ve středu. Možná jen nějaké kratičké kadenčně rychlostní záležitosti.

              0 0
              • Biker jak Pes  

                Ty nástupy mi moc nesedí. Na tohle by měl být člověk odpočatý, jinak to moc efekt nemá. SV budiž, to odjedeš skoro kdykoliv.

                0 0
                • Toman  

                  Ale on nchtěl jet nějaký masakr, jak psal. Tak bych to koncepče odjel třeba podobně, jen bych tomu dal řád. A pokud ty nástupy vynechat, tak už jsme tam, o čem jsem psal hned ze startu. že takový intenzivní trénink několik dní po sobě včetně závodů je prostě pro tělo moc. A ze zkušenosti vím, že i v tréninku platí, že méně je někdy více, anebo nic se nemá přehánět. Naložit více můžeme vždy, resp. přidat můžeme kdykoli, ale pokud se tren zatavíéme, tak je to z pohledu regenerace oříšek, protože přetrénování může mít horší důsledky, než by si jeden myslel.

                  0 0
                  • Biker jak Pes  

                    Tak to ano, se vším souhlasím. Asi jsem to špatně pochopil a myslel jsem, že mu radíš, ať si teďka odjede ty nástupy. :)

                    0 0
                    • Toman  

                      Ne, zakladateli už jsem nyní neradil, řešil jsem dialog s tebou, jelikož vidím, že se v tom orientuješ a tak proč si o tom nepodiskutovat. Jakékoli zkušenosti se nadále hodí těm, kterým třeba chceme pomoci. Ale ony mnohdy tyto rady nejsou efektivní, protože ty kluky neznáme, nevíme, co jezdí, jak jezdí, jaké jsou somatotypy, neznáš jeho regenerační schopnosti, prostě hádáme, co by kdyby a hlavně to postrádá jakoukoli kontinuitu s tím, co on dělal před tím a co vlastně hodlá jezdit pak. Takže buď nějaké osobní vedení, které by snad mělo smysl, řád, návaznosti, progres atd., anebo mu poradit něco pro danou chvíli s tím, že to vlastně může být pro něj i špatně.

                      0 0
                      • Biker jak Pes  

                        Přesně tak, to jsem psal už ve svém prvním příspěvku, že těžko radit takhle od stolu. Proto jsem pouze nahodil můj příklad jako zajímavost. :)

                        Mě se asi nejlépe osvědčilo osobní vedení, které mi dalo základy a později vlastní znalosti a zkušenosti. Trénovat podle sebe mi vyhovuje maximálně, protože si vždy vyhovím tak, jak chci a když objedu trénink podle svého plánu, tak jsem spokojenější, než když by mi ho plánoval někdo jiný.

                        Samozřejmě, osobního trenéra bych bral, ale muselo by to být opravdu osobní. Komerční tréninky, které v současnosti jedou nemají takový efekt, jaký bych očekával. :)

                        0 0
                        • Toman  

                          Sám sebe už za ta léta znám, tak vím v jakém kdy jsem stavu, vím kolik si naložit, co snesu, co a kdy mmá jíst a pít, co oblékat, jak regenerovat atd. To je celoživotní sportování všeho druhu. V posledních dvaceti letech vede cyklistika, bajky, silnice, závodíval jsem mtb, silnici, časovky po rovině, do vrchu, jezdil jsem dual slalom, sjezd, prostě všehochuť. Asi nejvíce ze všeho mi šel dual slalom, to byla razance na startu, kadence a pak práce nad rámem, drift, cit pro vedení stopy, naučil jsem se pracovat s telěm, vybírat obutí atd. Doba se změnila, gumy jsou jinde, odpružení také ale fyzička z toho všeho zůstala. Posledních asi dvanáct let horské pěší tůry, v zimě v létě, čím delší a čím výš, tím zajímavější, k tomu stejnou dobu každou zimu v tělocvičně. Mezitím vším trenérská škola a dlouholetá praxe při tréninku dětí v mančaftech a ve fitku vedu 2 hodinové tr. jednotky zaměřené na potřeby cyklistů – spinner a cvičení všeho druhu. Silnice, mtb, bikros, fourkros, sjezdy, dneska už i nastupující oblíbené enduro. Tak jsem založil internetový trénink, kde pomáhám těm, co chtějí radu, zlepšení, zimní přípravu, přípravu na mistrák anebo celoroční vedení. Mám zpracovaný systém podrobných rozpisů, kterých už jsem napsal tisíce a nikdy nebyly dva stejné, každý dostává přesně to, co potřebuje. Vše to vychází z komunikace a se vzájemné důvěry. A funguje to.

                          0 0
                          • Biker jak Pes  

                            Však tvůj web jsem prolezl naskrz. Spíš mě zajímalo, jestli nemáš pod dohledem někoho, koho znám. Do Orlové a okolí jsme totiž jezdili jakou junioři na závody. :)

                            Pár lidí jsem z fotek na tvém webu poznal, jenom mě napadlo. Nejsou CK Silesia Orlová už dlouho zaniklí? Nebo to tam máš pouze jako referenci? :)

                            0 0
                            • Toman  

                              CK Silesia neexistuje už dlouhá léta. Byla škoda, že tento klub vinou předsedy, tedy jeho egoismem a " koníčky !, které se neslučovaly se sportování zanikl. Z počátku fungoval velmi dobře a byli jsme vcelku silný mančaft. Pak se to přetransformovalo do SK MaxBike Orlová a fungovali jsme v pohodě šest sedm let a pak přišla krize, nikdo už nechtěl dělat tu papírovou práci atd., tak jsme ho rozpustili. Trénoval jsem třeba Adama Kožušníka, Honzu Walu, tedy z těch co ještě jezdí, devadesát procent lidí se na to vybodlo. Nyní z kluků, co jezdí je to Marek Salamon, Ríša Ondrašík – ten to ale asi také pověsil na hřebík. Spolupracuji s Evou Kratochvílovou a nyní se věnuji sjezdařům, enduristům – Pavel Čep, bývalý skvělý sjezdař, fourkrosákům a bmixákům. Do silnice a bajků se moc nehrnu, je to opravdu náročné na čas, tak se nyní šetřím. K tomu pár lidí na internetu, spíše kluci z amatérských lig a podobně.

                              0 0
                          • Člověk a jeho svět  

                            Buď rád, že nikdo z Dilie nejzdí na kole, takže asi nenavštíví tvůj web ;)

                            0 0
      • Rychlej turista  

        Bikeři hlavně nevědí, že se na kole dá jet i rychle a toto zjištění je pro ně šok. Taky si snadno a zcela zbytečně nechají odjet balík :-)

        0 0
        • Delkim  

          většinou jim balík ujede hned na začátku, když hledají jak se na té silničce zamyká vidlice :))))) lol

          0 0
          • Beeda  

            nevim kolik jsi toho odzavodil, ale mam zkusenost, ze silnicar co jede prvni mtb 2–3h zavody ma specialne problem na biku se starty, ze se jede hnedka srot od zacatku…

            a biker zas na silnicnim s odhadem tempa a spravnem pozicnim pojeti v prubehu zavodu.

            na oboji musit potrenovat/naucit v x zavodech, solo treniky k nicemu…

            0 0
            • Delkim  

              to byl vtip :) já se na svoje první závody teprve chystám, mám z nich respekt

              je mi jasný jak bych dopadnul, okamžitě během vteřiny daleko nad ANP a za pár minut k.o. :)))))) si nedělám iluze :)))

              0 0
              • Beeda  

                jo tak uz chapu, posuzoval jsi to zamykani podle sebe;-)

                0 0
          • obda  

            Zamykání vidlice teda nehledám (kašlu na něj i na bajku), zato kašpárka 22/34 tam hledám co chvílu ;)

            0 0
        • Toman  

          Je to tak, i když má bajker výkonnost, tak na silnici bez zkušeností nemá šanci. Jiný styl závodění je pro ně překvapením a nezbývá, než si pár silničních závodů objet, vždy se snažit čím jak nejdéle uviset a sbírat zkušenosti. A bez tréninku na silnici v partě kámošů to jde špatně.

          0 0
    • Vejr  

      Zeptám se ještě – v práci mám 50% slevu na masáže, urychlí to nějak regeneraci, že bych tam zašel? Jinak včera ještě proběhlo 40km ve středním tempu, kámoš mě vytáhl na pivo, večer už jsem docela cítil nohy, dneska dám jen 2×10 do práce a zpět.

      0 0
      • Lada,s  

        Tak pak napiš jak jsi dopadl :-) Na masáž bych šel až po závodě

        0 0
      • Biker jak Pes  

        Tu masáž bych asi nedával. Pokud na to nejsi zvyklý, tak ti to může naopak uškodit.

        0 0
    • Vejr  

      Tak mám po závodě, dal jsem to stejně jako v tréninku, ± 3:30h. První dvě kola docela v pohodě, držel jsem se ve skupinách, postupně jsem začal ztrácet a jak jsem se snažil uviset, tak jsem se přetáhl, stejně nakonec odpadl a poslední kolo a půl už byl jen zevl abych nedostal křeče a dojel do cíle. Zážitek a zkušenost výborná, fakt mě překvapilo jak se dá v balíku letět, aniž by se člověk nadřel, ještě tak mít výkonnost na to se v něm udržet. Díky moc za příspěvky výše, je o čem přemýšlet, snad to bude příští rok lepší.

      0 0
      • HROOLI  

        Ono je to hlavně o pohybu v balíku. Sám jsem se to za 2 roky, co jsem objížděl silniční poháry, nenaučil.

        0 0
      • kámen úrazu1  

        Tak to si určitě jel ve skupince s minimálně dvěmi Vinohradskými šlapkami. :-)

        0 0
      • bagr  

        Asi jsi se moc v baliku nedrzel kdys jsi ztratil hodinu coz je teda docela huste.A nemyslim to ale spatne.Evidentne ten tvuj zbesilej trenink nefunguje cemuz se ani nelze divit kdyz jsi ho tady popisoval.Vetsina hobiku ma tendenci se v treninku co nejvic zrakvit a mysli ze tak nejvic natrenujou a jeste k tomu ani poradne nevi jak ten trenink ma vypadat.Nejdriv si o tom neco zjisti a dej tomu system jelikoz ten tomu pomuze nejvic ale ne podle sebe ale at ti nekdo poradi napr. trener a az se naucis zaklady tak uz pak jedes podle sebe.

        0 0
        • Vejr  

          Jasně, jinak to asi nepůjde, jezdím třetí sezónu a o nějakém zlepšení nemůže být řeč. Bohužel dělám v nepravidelných službách 12h denní, noční, což je občas náročnější zkombinovat s nějakým pravidelným tréninkem, v červenci jsem se dostal na kolo sotva 5×, naštěstí jsem se teď dostal do pozice, kdy si ty služby budu plánovat sám, takže to snad bude lepší. Dík za radu, časem vytvořím téma sháním trenéra:-)

          0 0
          • bagr  

            Vim i podle sebe ze to zkombinovat s praci jde kolikrat blbe.Ale bohuzel jelikoz kolo je hodne o vytrvalosti a spouste jinech aspektu tak se musi chodit trenovat pravidelne.Ale pokud ti nekdo pomuze s treninkem a nauci te jak ma vypadat tak te to cca prvni dva roky dost posune ale pak uz to moc nejde jelikoz ta kvalita tech lidi ve spicce je nejen o kvalite treninku ale i urcitejch vlohach ale i o tom ze maj za sebou dlouholetou treninkovou i zavodni minulost uz do mladi.A to ty uz ve svym veku tezko dozenes.

            0 0
        • jecnak  

          On se tam hlavne nejel klasiky velky balik, ale mensi skupinky, kde si i dost (casto nesmyslne) nastupovalo. Jel jsem 50 s tim, ze 100 mela naskok 4 minuty a po sjeti nejaky stredni skupinky mi to prislo hodne divoky. Takze pro nekoho, kdo nejezdi silnici a nedokaze se zmacknout do kopce to po par kolech v hlavnim stoupani musela byt konecna.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.