• Lawn

    Ahoj vsici bikeri a bikerky.Chystam se brzy do stavby noveho biku.O komponentech mam jiz jasnou predstvu,ted jen to nejdulezitejsi,ram­.Rad bych celokarbon nebo kombinaci karbon hlinik. Rad bych slysel Vase nazory,na tyto dve varianty,klady,po­pr.zapory obou verzi. Do ted jsem jezdil HFSko od Meridy 2006.Jaky Vy by jste osobne porizovali ram v cene okolo 20–25 tis KC?Osobne se mi libi Duratec canner cc1.Dal bych rad slysel vas nazor, kolik sezon myslite, ze vydrzi ram na zavodnim kole,popr komponenty, pri prumerne udrzbe? Na biku obedu kolem 17 zavodu za rok + nejake km v treninku, zbytek silnice. Diky za vse!

    Anketa: Jakou variantu ramu zvolit?

    6x
    86%
    0 0
    • kubad  

      kolem 20 se dají sehnat loňské carbonové Scotty hodně dobrá volba :-)

      0 0
      • Lawn  

        No jde o to, ze bych bika rad dostavil po pristi sezone,abych mohl sezonu 2009 jet uz na novem,takze bych ram rad letosni model, chystam se investovat kolem 80–90tis,takze musim stavet postupne, hlavne bych chtel nakupovat letosni veci i behem pristiho roku.Budou nejake slevy od klubu, takze musim navazat i na tohle.

        0 0
      • Mug  

        A kde se dají ty Scotty koupit prosím tě za tuhle cenu?

        0 0
        • kubad  

          dají, chce to trochu hledat :-) Nedávno ho známý kupoval – možná se za chvilku ozve

          0 0
      • saab  

        to je karbon takovej mazec, že se s nim roztrhl pytel? Osobně bych spíš tíhnul k titanu, nebo scandiu…

        0 0
        • kubad  

          proč???? máš zkušenosti Titan je měký jak zvýkačka, a Scandium je dobré tak 2–3 sezony a pak do šrotu.

          0 0
          • Vevoda  

            Takže lepší ocel??

            0 0
            • kubad  

              lepší??? každému vyhovuje něco jiného, záleží na tom jak jezdíš co preferuješ. Ale v zadání se mluví o závodech a tam Titan a ocel asi nebude to pravé.

              0 0
            • jecnak  

              Tloustka trubek ve mezi 0.5–0.1mm je dost neprijemna – promackava se to strasne snadno, navic tuhost nebyva zadna slava.

              0 0
          • jecnak  

            Za 2–3 sezony jde do srotu kazdy zavodne pouzivany ram. Ma druhou stranu bych zatim nic takoveho konkretne o scandiem legovanych ramech netvrdil, jelikoz nikdo s tim nema zkusenosti delsi jak dva roky.

            0 0
          • Tinker  

            Nech toho s tou žvýkačkou!! :-D Tě asi nechám projet na mým kole… ;)

            0 0
            • kubad  

              Už se teším až se objevíš na podzimním srazu Bicy. Ovšem ve tvém případě sa jedná o poněkud luxusnější kousek titanu :-)

              0 0
              • Tinker  

                Určitě se budu snažit dorazit :) Jenom ještě k tomu materiálu rámu… Pro něj by podle mě fakt měl význam nějakej scandiovej rám. Kdyby mu vydržel tři roky, tak je to akorát. Karbonovej bude po třech letech taky vypadat všelijak…

                0 0
                • kubad  

                  to byla reakce na co psal Saab pokud netlačí finance slušný carbon odvede mnohem lepší práci než scandium to se porád chová jako hliník, navíc ještě tvrdší než hliník :-)

                  0 0
    • Tinker  

      Máš zřejmě trochu jiné požadavky na kolo než já, ale i tak… Já řešil rám minulý podzim a za HT přes 20 tisíc jsem chtěl něco, co bude mít dlouhou životnost, dobrý jízdní vlastnosti a rozumnou váhu. Volba tedy padla na titan (viz. můj profil). Kdybych si chtěl postavit závodní raketu, tak jdu do rámu Kona Supreme. Je to scandiovej lehounkej rám, stojí 20tis. V porovnání s karbonem má kratší životnost, ale 3 roky na něm závody vyhrávat můžeš. P.S. Moje oblíbená věta: karbon na bika nepatří ;)

      0 0
    • Jane  

      čistě informativně by mě zajímalo, jak se ti jeví ten rám HFS z pohledu tuhosti, komfortu, reakce na záběr – Meridu mám, takže geometrii si přibližně dovedu představit :)

      0 0
      • Lawn  

        Tak s ramem jsem vcelku spokojeny.Velmi komfortni,ale lehce mekci pri akceleraci.Beru to v uvahu napr pri treninku pri hodne silovem rozjeti ve stoje na tezke prevody,pri bezne jizde je dobry.Malicko horsi mi take prijde bocni tuhost.Obcas mam pocit,jako bych defektil,pritom je ale vse OK.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.