• pirat

    Zdar hoši měl bych pár otázek.Mám Suntour XCR a chtěl bych ho předělat na olejové mazání.

    Otázky:

    1.Jaký levný(doporučený) olej můžu do něj nalít.

    2.V jaké části při rozebrání ho do něj můžu nalít , aby nevytekl, jaksi jsem na to ještě neprišel :)

    Moc, dík za odpovědi

    0 0
    • biker 0071  

      Dole odšroubuj šrouby na nohách a vyčisti zevnitř vazelínu a pod gufera dej molitanový kroužky které olej nasajou…nic těžkýho taky sem to dělal a je fakt že je to o dost lepší a vakl taky nepocituju…olej můžeš použít klasickej motorovej já sem tam dal 5W-40 a ještě doporučuju vyndat ten gumovej bazmek z pružiny… bude ti víc chodit do zdvihu…

      0 0
      • pirat  

        Kama ho tam nalit?

        0 0
        • biker 0071  

          až vytřeš tu vazelínu tak tam zase nasun vnější nohy a pak tam ten olej naliješ přez diry na ty imbus šrouby…no ale budeš tam muset dat nějaky tesnění aby ti to tesnilo … mě stačilo si vystřihnou kroužky ze stary duše a ani se to neorosí… toho olej dej tak 50ml do každy nohy… vetšina lidí dává kolem 10–20ml ale mě to chodí takhle nadherně…

          0 0
          • pirat  

            Moc díky za rady, všechno co jsem potřeboval vim, ale jěstě jedna otázka ty molitanové kroužky jsi dal pod gufera, nebo mezi gufera a stírací kroužky? dik

            0 0
            • biker 0071  

              pod stírací kroužky…měl by jsi tam mít takový gumový kroužky ty vyndej a nahrad těma molitanovejma který první namočíš do oleje aby se trochu nasakly ale neni to nutny…molitany si bud vystřihneš sám z nějaky molitanu a nebo by je mohli mít v prodejně s cyklistikou ale tam to bude asi dost drahy…

              0 0
      • jURis_1  

        Ale musí snad pod stíráky dát i gufero (které normálně pokud je tam uzavřená patrona, není) a pak utěsnit spodní šrouby, ne?

        0 0
      • Smazaný účet  

        A ten motorový olej syntetický? Mám obavy, zda minerální nezpůsobí degradaci těsnění apod.

        0 0
    • jURis_1  

      Ještě dotaz… Potřebuji rychlou odpověď..

      Dnes jsem se pustil do předělání vidlice na olej. mazání. Už je vidlice rozebraná, bude sen nejprve čistit od vazeliny, na to použiji teplou vodu a jar.

      Pak dám molitanové kroužky, složím, ale..!

      Na fotkách je znázorněna pružinová patrona, když dám vnější nohy na vnitřní, a budu lít olej tak se olej nedostane do nohy s pružinou resp. do její patrony, protože je tam gumové těsnění (musím koupit nové) a mini škvíra..

      Mám dát i olej do samotné pružinové patrony (komory)..? Kolik?

      0 0
      • kyl  

        To gumové těsnění je asi jen doraz,v Epikonu je něco podobného ale těsnění by to chtělo aby při otočeném kole náhodou olej netekl přes matici na korunce.Je tam točítko na regulaci předpětí pružiny a zatěsněné to nebude.

        0 0
        • jURis_1  

          A mám stříkačkou dát i trochu oleje samotně k pružině..? Samotně tam oleje nepřeteče..

          0 0
          • kyl  

            Tam bych nechal vazelínu,olejem ničemu moc nepomůžeš a ta vazelína dokáže zabránit i případnému klepání pružiny.Olej bude mazat futra.Předělával sem takhle ale jen vzduchové vidle,třeba se ozve někdo kdo dělal pružinové.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.