STEVENS - konci s klasickymi fully

17 nepřečtených
  • mirage

    Zdarec. Mel jsem moznost videt novy katalog 2021 Kol Stevens. V klasickych fullech – Jura serie, uz nemaji ani jedno, vse jen v ecku. Bavil jsem se s obchodakem, ze proc to tak je, tak ze zapadni trh jde uz hlavne cestou ecek. Tak ze to tak vidim, ze do 5 let, mozna i min, od tama bude jen prisun ecek a my tady tak do 10, mozna taky min. Budou jen urcite specialky co se budou zabyvat klasickymi koly a zbytek znacek bude

    valit jen ecko. Aby to nedopadlo jak s 26-tkou, sezenes, ale jen tak pro decka, je to jen priklad, jasne, vezmes si 27,5.Jasne vse jde dopredu, boost, rozsirene rafky,sirsi plaste, trail geometrie, polozenejsi vidle,ok, to beru, ale proc vsechno v tom posranem elektru. Znacku kterou jsi mel rad, zvykl sis na ni, dobre se ti na ni jezdilo, si reknes na pristi sezonu si koupim lip osazene a, a, kulove, zjistis ze jen ecka. Svet jde fakt do ****** a to jsem to napsal slusne.

    0 0
    • MatS  

      Nemyslim si, ze vyrabet jen ecko dava smysl. Na kole jezdi cyklisti a necyklisti a zdravotne hendikepovani. Ecko potrebuji jen ty posledni dve skupiny lidi. Normalni cyklista nema duvod sebou tahat motor a baterii, kdyz ma nohy.

      Spis jde o to, ze diky krizi jsou nekteri vyrobci v krizi a potrebuji prodavat zbozi s velkou marzi a snadnym odbytem, coz ecko diky boomu ted je. Az se nasyti trh, tak se to stabilizuje.

      0 0
      • mirage  

        No uvidime, aby se to nestabilizovalo jen ve vyberu ecek. Za chvili kdyz budes chtit normali kolo, tak si koupis ecko a predelas na klasiku :-)))

        0 0
      • Singlespeed  

        Drtivá většina lidí jezdících na kole si ráda odpustí fyzickou námahu. Nejezdí totiž, aby si huntovali tělo, ale jen tak pro zábavu nebo kolo používají jen jako dopravní prostředek. A tato většina cyklistů teď postupně přechází na elektro. A protože je jich opravdu drtivá většina (pár nadšených béefáků to nezachrání), což poznávají výrobci kol zejména na silných západních trzích, pomalu se ztrácí důvod věnovat energii a peníze vývoji a výrobě bezmotorových bicyklů a raději investují do mnohem perspektivnějšího segmentu elektrokol. To dá rozum.

        0 0
      • michomin  

        Kde to žiješ, kolego? Za prvé, normální cyklisté mají důvod sebou tahat motor a baterii, jinak by si to nepořizovali, že? A určitě nechceš tvrdit, že e-cyklisti nejsou normální. Za druhé, není podstatné, kdo e-kolo potřebuje (to skoro nikdo), ale kdo to CHCE.

        0 0
        • MatS  

          Kdo chce motor neni u mne cyklista. To ze normalnich cyklistu ubyva a linych pribyva je trend doby. Ale tezce se jim to vymsti. Deti tu vsude drandi na e-kolobezkach, hybat se uz neumi. Ale ono je to casem dobehne. Lidem schazi pohyb.

          0 0
    • Pikaču  

      Svet nejde do ****** jak pises ale znacka stevens. A zkouseji se chytat stébla.

      0 0
    • plzakj  

      Nevidel bych tak tragicky. Dokud bude poptavka, bude nabidka. To, ze se nekdo v urcitym segmentu neprosadil a zkousi se chytit nakupni horecky jinde, to jeste nic neznamena.

      0 0
    • team_daddy  

      Nevidel bych to tak tragicky. Zrejme na tom nejsou dobre, tak zefektivnujou a chteji vyrabet jen veci s vyssi pridanou hodnotou. A tragedii v tom nevidim. Uz dlouho si rikam, jak je mozny, ze existuje tolik ruznych vyrobcu na tak nasycenem trhu. Pritom jde o prd, par trubek a na nich standardizovane komponenty dvou vyrobcu. Co na tom chces vymyslet? Nedivim se smrti a umirani tolika vyrobcu. Je to prirozene.

      0 0
    • Petr L2  

      To je jenom snaha okecat, že se zaměřili na ekola, kde vidí velký potencial a nemají na to udržet celou šíři modelů

      0 0
    • mr.antik  

      Dyť je to nějaká okrajová značka… e-bikových značek je a bude – specializace je nutná pokud to nechceš sekat jen z katalogů.

      Kola se za poslední roky změnily tak, že lpět na nějaké značce (navíc nevalného kultu) je už utopie.

      0 0
      • mirage  

        Stevens, nevalneho kultu, no to bych zrovna nerekl.

        0 0
        • milan.v  

          Přesně, třeba v CX to byl a je pojem…

          0 0
          • mr.antik  

            německej author, akorát sponzoroval trošku lepší koně.

            0 0
            • milan.v  

              Když myslíš…

              0 0
              • mr.antik  

                neřikám že autohor nebo stevens byly nějaký špatný kola, ale prostě technologickej nebo trendovej lídr rozhodně není a že bych si od nich chtěl koupit nějaký převratnýho fulla to nehrozí.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.