Zdar,
Zkousel jste nekdo pouzit tuhle pasku
http://www.notubes.com/…mm-P155.aspx
http://www.notubes.com/…install.aspx
na montaz tubelessu?
Rikam si, kdyz se tam pak naleje to tesnici mliko, nemuze se tim ta paska odlepit?
(mam rafek ZTR Arch 29)
Dik
Zdar,
Zkousel jste nekdo pouzit tuhle pasku
http://www.notubes.com/…mm-P155.aspx
http://www.notubes.com/…install.aspx
na montaz tubelessu?
Rikam si, kdyz se tam pak naleje to tesnici mliko, nemuze se tim ta paska odlepit?
(mam rafek ZTR Arch 29)
Dik
předpokládám, že vědí, co dělají :-)
predpokladam taky, ale vnitrne tomu nejak neverim.
nesmysl to nemuže fungovat, ale sfiňa už to 4 roky používám a furt je to OK
tak to rad slysim.
koukal jsem na to video jak tam udela pilnikem nebo cim tu diru pro ventilek. na tom jak se ta dira udela asi dost zalezi, ne? Aby nebyly roztrepeny okraje, atd … ?
vozis tubless nebo tubeless ready?
nevim tenhle krok jsem nepobral, moc mu nerozumim. Ale i bez toho mi to funguje (ale používám rubena ventilky) na DT EX500 ráfcích. Možná na ZTR ráfcích je ta vnitřní díra opravu malý průměr (jako ta vnější)…
díru v pásce dělám ostrý kulatým bodcem, nic složitého v tom není.
pilovaní neřeším
funguje to naprosto bez problémů
Aký by bol dôvod odlepenia pásky? A ktorým smerom sa tá páska odlepí keď tam budeš mať plášť? Vieš si predstaviť ako tam sedí plášť na ráfku a pod ním je páska? Notubes mlieko+páska je podľa mňa najlepší produkt na konverziu tubeless. A navyše máš Notubes ráfky :)
tak kdyz to existuje tak to asi fungovat bude. V ruce jsem to jeste nikdy nemel, tak mam nejak problemy si to predstavit v praxi.
Takze netusim z jakyho materialu ta paska je.
Na konverzi ano, na TLR rdy nejlepší není ;)
ja nemluvit řečí tveho kmene, trochu to ujasni
Na konverzi je NoTubes prostě fajn. Když máš obyčejné ráfky a chceš jezdit bez duše. Fórum a obsáhlý web, víš s čím to bude fungovat a s čím asi ne, případně jak to nasadit.
Ale jako TLR systém je nejlepší Bontrager a basta. Tento týden jsem přešel z pásky CafféLatex, která stála za prd, na tu gumu od Bontrageru (člověk se pořád učí). S ničím se nesereš, nic neoblepuješ, nic se ti neodlepuje. Prostě to tam jenom cvakneš a jedeš. A vydrží to tam věčnost.
Alespoň lepší/jednodušší systém neznám. Samozřejmě musíš mít jejich ráfky. Naprostá jistota toho, že se ti někde neodlepí malinkatej růžek pásky a v půlce výjezdu ti ujde mlíko a vzduch přes nipl.
:D že máš levé obě ruce za to páska nemůže
jinak jo system Bontrager je fajn, ale pasuje jen do jejich ráfků
To jen dokazuje, že ten Bontrager systém je blbuvzdorný. Popravdě do mého ráfku byl s tím CafféLatexem trochu problém, protože ta RACE páska byla moc úzká a dostat ji do toho žlabu rovnoměrně, to byl boj o holý život. Ta NoTubes páska je tak jako tak lepší, jenže už jsem jí doma měl z toho jejich kitu. Ale nejlepší je to holt bez pásky ;)
ona je ta žlutá pásky určená na ráfky NoTubes a o tom to je, cpát ji jinam sice jde, ale fungovat to nemusí
Bontrager systém pásky je sice poměrně blbuvzdornej a šikovnej, nicméně těžší a naprosto zabitej špatnou profilací ráfků, který procvakávaj pláště…
Popravdě jsem zvědav, jestli fakt někdy cvaknu RaR. Nejezdím extra nízké tlaky. ;)
Nevím, jak jsi na tom ty, ale na mých ZTR byla páska už z výroby, takže jsem tam při konverzi prostě nechal původní. Celá akce se pak odbyla jenom našroubováním ventilku a nasazením pláště s trochou mlíka :-) …
Za 10 minut hotovo.
i to je mozny. bika mam od stredy a na vnitrek jsem se jeste nekouk
zkousel
mě to ted učil kamarád .. Používám elektikářskou pásku a takové pěnové těsnění do oken a funguje to skvěle a je to daleko levnější než celé sady :D
daleko levnější než žlutá páska za 250kč?
:D
no já ti nevím, ono ten tmel je celkem svinstvo a rádo to rozleptává lepidla, tak aby se ti to po nějakém čase neodlepilo :)
Tak ještě zkus montážní pěnu místo NoTubes tmelu :-D
Nebo rovnou místo vzduchu Joseph de Sax by mu si vývojem určitě pomoh :D
lepší je stříbrná prošívaná páska, víc lepí a neprotlačí se do děr jak ta elektro
Musím zveřejnit velmi pozitivní zkušenosti se žlutou notubes páskou. Dnes nalepena do ráfků Remerx Hurry, ráfek je 21mm, použil jsem 25mm pásku, sedla tam suprovně. Do ráfků jsem obul nový 2,4 NN SS a starší 2,1 NN na dojetí, ten už byl jako notubes provozován. Oba pláště šly na ráfek docela snadno nasadit, až jsem měl strach, jestli to vůbec bude těsnit. 2,4 NN šel nahodit absolutně bez problémů dílenskou pumpou, ani jsem nemusel nějak zatlačovat patku gum do ráfků. 2,1 šla trošku hůř, byla už vytahaná, ale po pár rychlých fouknutích pumpou zaskočila jako nic. Tmel to dotěsnil, tlak zatím drží parádně. Přijde mi to rozhodně lepší než rubena, navíc je to mnohem jednodušší a lehčí :) kolik ale váží páska na jeden ráfek bohužel nemám zvážené…
Tak proč tvrdíš, že je to lehčí, když to nemáš zvážené? :-) Zrovna ta hmotnost by mě zajímala.
:D
ta žlutá má cca 10g na ráfek pokud si to dobře pamatuju
na strankach notubes pisou 5g
protože to vím :) žlutá páska ma deklarovaných 5g na ráfek, osobně bych ale tipoval spíš tak 10 u té širší. Jenže rubena má oboustranou pásku, ta má 8g na ráfek, a ještě gumovou pásku, a ta má 40g :) takže je to výrazně lehčí
No vidíš, jak si šikovnej :-) Díky.
Tak jsem zkousel „oddusit“ RaR TLR 29.
S paskou skutecne zadny problem neni.
Ten plast ale unikal na vice mistech po obvodu, vzdy na te „lince“ (cervene) to je pry ale normalni.
Pouzil jsem mliko NoTubes. Snazil jsem se otacet kolo tak aby se mliko rozlilo tam co ty diry jsou, ale porad o nekde utikalo. Poteboval jsem to na druhy den, tak jsem nakonec rezignoval a vratil dusi.
OTAZKA:
neni lepsi tam misto toho mlika nastriknout ten opravovaci sprej? Ten netece, je to pena a rozmisti se v tom plasti rovnomerne a ne jako to mliko gravitaci. – tak si myslim ze by to melo fungovat lepe.
Pripadne pouzit kombinaci obou?
Dik
Karle, doporučujem naliať mlieko, nafúkať a držať kolo vo vertikálnej pozícii a kývať s ním tak aby mlieko vo vnútri plášta špliechalo zvnútra na boky. Pomaly s ním pootáčať a takto ho zvnútra ošpliechať po celom obvode. Potom je dobré ho položiť do vodoronej polohy a nechať pol hoďku poležať, zopakovať kývavý pohyb a položiť na druhú stranu do vodorovnej pozície. Mlieko ktoré si takto našpliechal na boky by malo tie malé dierky bezpečne zalepiť. Ak medzitým stratíš tlak v gumách tak v priebehu tohto procesu dofukuj tak na 2,5 – 3. V prípade potreby tento proces opakuj aj dva – tri krát pokiaľ to úplne nezalepí všetky diery. Musí to fungovať. Notubes dokáže zalepiť aj väčšie diery.
Ešte skontroluj či máš dobre utesnený ventil. Niekedy je najväčší problém tam.
+1
ono si stačí prohlédnout videa na Notubes stránkách
presne :) keď niečo nefunguje, prečítajte si návod :D
Přesně tak, stručné a jasné. A navíc to funguje. Nahazoval jsem teď 2 jeté RaR TLR (žádné SS ani DD), mají za sebou tak 600–800 km.
S postupem na NoTubes webu naprosto žádný problém, tlak drží krásně už víc než týden.
Přesně tak, stručné a jasné. A navíc to funguje. Nahazoval jsem teď 2 jeté RaR TLR (žádné SS ani DD), mají za sebou tak 600–800 km.
S postupem na NoTubes webu naprosto žádný problém, tlak drží krásně už víc než týden.
Jo to vim, ale jak jsem rikal, potreboval jsem to na druhy den, takze tenhle experiment jsem musel stornovat.
A jak je to teda s tim sprejem? V cem je to mliko lepsi nez ten spej? Nebo spis v cem je ten sprej horsi nez to mliko?
vyzkoušej a uvidíš
Ufff to je odpoved
Karle, je zbytočné vysvetlovať prečo. Proste tento vyššie popísaný postup spoľahlivo funguje. Ak však máš potrebu vyskúšať sprej, tak ho vyskúšaj a daj vedieť výsledok :)
Tým sprejom pravdepodobne nič nepokazíš iba mierne zvýšiť hmotnosť plášťov a cenu celého systému.
A taky je ten sprej ******** drazsi :o)
Nejlepší je to hned pár km projet.
To bych neřekl. Systematický postup z NoTubes webu mi dává větší smysl než na to prostě skočit, jezdit a pozorovat jak mlíko lítá ven a tlak mizí.
Moje zkušenosti mluví jasně. Projetí pár km dá za X desítek minut šaškování a třepání ráfkem.
když víš jak šaškovat, nemusíš ani projíždět :D a drží to
tak na vystaveni a zvazeni to staci ale vetsinou kdyz nahodim tak stejne na to kolo jedu :)
no jo ale já většinou nahazuju cizí :D
1+ :)
To bych neřekl, systematický postup z NoTubes webu se mi zdá spolehlivější než na to jen skočit, jezdit a za stříkání mlíka a utíkání tlaku doufat, že se mlíko dostane všude tam, kam je třeba.
Ale na druhou stranu podle chuti každého soudruha – někdo to prostě rád dobrodrůžo…
Hmm, to jsem se teda ukázal – napsal jsem první odpověď a nebyla nikde vidět ani po refreshi. A pak se, mrška, ukázala spolu s tou novou. Sorry za double post.
Triple ! ;)
Na kýbl naležato jsi kola pokládal?
Jde použít tahle páska i na klasických ráfkách? (na kupkole píšou pouze pro ráfky NoTubes)
CafféLatex páska lze použít na klasické ráfky.
Chci použít jednu z těch pásek + CafféLatex tubeless ventilky + Tmel NoTubes + 2Bliss Ready pneu
Která páska bude lepší ?
Jde použít v pohodě i na cokoli jiného než NT ráfek. Za mě je NT páska lepší než Caffé. Pracuje se s ní lépe, lépe drží, po čase se nerozkládá.
dík, přesně to jsem potřeboval :)
Jde, jen je pak otázka, jestli se ti povede nahodit plášť :D.
Toť otázka, musí to zkusit a ideálně mít v záloze kompresor.
když to nepude silou, tak to pude větší a kompresor to jistí :)
Podle toho, na jaký ráfky… Na ráfky dělaný jako TLR stačí žlutá páska, sám jsem jí vozil mimo ZTR i v RMX Magic a bez problémů. Do hlubších ne-TLR ráfků je lepší dát vyšší pásku, díky který se bude líp nahazovat a držet, tak jsem to měl u Bontragerů.
Pokud to podle plášťů plánuješ dát do Rovalů, tak tam by snad měla stačit jen žlutá. Teda alespoň jsem to někde čet a doufám v to, vyzkoušený to zatím nemám.
Ráfky Nukeproof Generator – vnitřní šířka 22,5, pneu 26×2,35 SL Eskar Control2 2Bliss.
Nebo by bylo lepší Rubena kit s gumovou vložkou ? + NT mlíko. S NT začínám, ale po sezoně 2012 kdy jsem asi 5× štípnul duši anich bych jakkoliv píchnul pneu – jdu do toho.
To ti asi nikdo nepoví, zkus to s páskou NT a když to neklapne, nasaď Rubena sadu. Jestli nemáš nerv, tak rovnou Rubenu. (:
rubena na to bude podle mě uzká, pokud nemají nějaku AM verzi
Zkusím tu 25mm NT pásku a uvidím – koukám, že jí je 9m, při nejhorším to obtočím 3× dokola :D
Tak se to povedlo a hned na poprvé :) Stačila jen ta žlutá NT 25mm páska.
Lehce to ze začátku ucházelo jen u ventilků, ale zachvilku se to zalepilo – u plášťů si to sedlo dokonale a to už za sebou něco mají. Ráfky mají stejný profil jako Sun Ringle MTX 29. Tak už jen aby páska držela, jako zatím drží.
zeptám se laicky, co všechno potřebuji k tomu, abych ráfky na kole v profilu (Alex DP 20) předělal na bezdušáky a jestli to vůbec s těmi ráfky půjde? Pláště mám NN 2,25 a Karmu (tu mám na dojetí, potom tam půjde RR).
dík
Ahoj, zeptám se. Je lepší použít pro jistotu 25mm pásku, nebo s tím může být problém když je páska sirší a je lepší změřit ráfek? Na kolech mám dva různé ráfky (stejný výrobce ale jiný typ vepředu a vzadu), tak v případě rozdílných šířek se mi moc nechtějí kupovat dvě pásky. Nebo můžu prostě koupit 25mm a bude to jistější?
Díky za odpověď
jak ti ma nekdo odpovedet, kdyz nikde nepises co mas za rafky, pripadne, jak jsou siroke (vnitrkem).
nerikej, ze nevis :))
Já zrovna instaloval 25mm pásku na 18mm ráfek a pohoda, pásku musíš napnout při natahování a krásně ti přilne i k bočnicím, ta širší mě připadá jistější
Děkuju. Já se právě ptal, jeslti je to víceméně jedno (u 25mm), nebo jeslti to je potřeba nějak řešit, měřit a tak.
Ráfky mám DT Swiss, na zadním se to identifikovat dá, přední ne. Změřeno nemám
Ještě jsem koukal, že dt swiss doporučuje u toho ráfku co jsem schopen identifikovat (XR400) 23mm, takže je to asi jasné a kupuju 25mm.
Daval som na XR400 21mm No Tubes pasku a je to uplne v pohode