Sportkohout Kladno - (ne)koupě agang capo 20"

6 nepřečtených
  • LaSouche

    Zdravím,

    rád bych se podělil o drobnou zkušenost s koupí, respektive nekoupením kola agang capo 20" pro kluka v e-shopu Sportkohout(Klad­no).

    Kluk už se naučil hezky jezdit a přestože je mu teprve 4,5 roků, vypadá pomalu na orbitu od authora jako vosa na bonbóně.

    Dal jsem mu vybrat z pár kol, důležitým měřítkem byla samozřejmě váha.

    A vybral si agang capo 20" model 2012, 9,5kg, dle katalogu, v kohoutu nabízejí za velmi slušnou cenu, tak jsem rovnou v neděli večer objednal.

    V pondělí po obědě poslal dotaz, kdy asi budou expedovat.

    večer, jelikož jsem neměl žádnou odpoveď, jsem se dotázal znovu.

    Přišla velice strohá odpověd, že už již psal, bez toho aniž by dotyčný uvedl co psal. Nejsem blbej, abych psal znova, kdybych měl informaci a požádal, aby poslal co tedy mi chtěl sdělit a já neobdržel.

    Ráno, když mi, „skoro“ prodavač volal, tak mi sdělil, že je jejich systém udělal chybu a musí mi započítat k ceně poštovné.

    Když jsem se zeptal, proč mi tuhle informaci nesdělil již včera, tak se mi dostalo odpovědi, že pokud se mi něco nelíbí, tak si můžu objednat jinde. Celkově byl rozhovor tak „příjemný“, že jsem ho hodně rychle ukončil, následně jsem se po sms dozvěděl, zda vím jaké jsou marže atd., což mě moc, jako koncového zákazníka nezajíma.

    Objednávám z bike e-shopů dost často, někdy blbost za pár stovek, jindy za pár tisíc, ale s takto arogantním jednáním jsem se dost dlouho nesetkal, ze strany prodávajícího.

    Kdyby dotyčný „prodavač“, který se nebyl schopný ani představit, slušně vysvětlil situaci, bez problémů se dohodneme na poštovném.

    Nechtěl bych si představit jednání v případě reklamace.

    Klukovi jsem nakonec objednal core nipper, které si následně vybral a mělo zde dobré recenze.

    A v kohoutovi bych si nekoupil ani koncovku na lanko, i kdyby měl krám ve stejném baráku.

    0 0
    • MirosPikos  

      Proč tak rozsáhlý sloh? :) Stačilo napsat, že je to člověk co se nedokáže krotit a že přišel o zákazníka. Což je mimochodem jediné správné řešení – nic si u něj nekoupit s takovým chováním. Sice bývá pravda někde uprostřed, ale tak jako tak, on chce prodávat, tak se má snažit se podle toho chovat.

      0 0
      • LaSouche  

        No jo, mas recht, ale potreboval jsem to ze sebe dostat.

        S necim podobnym jsem se dlouho uz nesetkal.

        Samozrejme, ze kdyz zacal byt „pan obchodnik“ prijemny,tak jsem taky vypenil.:-)

        0 0
    • honzour  

      Taky mám problém si u nás ve městě v bike shopech koupit i cokoliv menšího.

      0 0
    • Viking18  

      Dobry den, chci se jen zeptat zda mate core nipper v zakladu anebo nejaky lepsi a jak jste s nim (potomek) spokojen. Vicemene uz jsem se pro nej rozhodl, ale nevim zda vzit zaklad za 5 tis, anebo od pana Patika za 6,6 tis s 8 prevody a o fous lepsi vybavou. Dekuji

      0 0
    • bikeriLJA  

      Stejná NEGATIVNÍ zkušenost se SPORTKOHOUT KLADNO! Mailem nejprve dotazováno na konkrétní dětské kolo, jež je v internetové nabídce. Dotaz bez odpovědi.

      Po pár dnech tedy kolo objednáno.

      Přišel mail: POTVRZENÍ O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY a její vygenerované číslo. Čekání a volání na již neexistující, ale zveřejněná čísla.

      Mailem urgence s žádostí o stavu objednávky.

      Odpověď (cituji): " Psaly jsme vám že kolo již není skladem".

      Děkuji pěkně za takové služby!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.