Soužití prodejců zákazníků

463 nepřečtených
  • Hnoj

    Vím, že se tady na fóru pohybuje mnoho prodejců, majitelů obchodů a lidí, které kola živí. Už bylo napsáno docela mnoho o „ochraně“ zákazníků před zvůlí prodejců. Nikdy tu, ale nebyla řešena zlovůle zákazníků páchaná na prodejcích.

    Nechci si stěžovat, ale některé případy jsou opravdu pro pousmání.

    Uvedu jeden z dnešního rána.

    8:57 zvoní telefon (já mám ještě půlnoc). Na druhém konci se ozve zákazník: „Včera večer (19:22) jsem si dělal objednávku, rád bych věděl, jestli to pro mě máte“. Zmateně odpovídám: „Netuším, večerní objednávky jsem ještě neřešil, zavolám Vám později…“. Pokouším se usnout.

    9:37 zvoní telefon (už probuzen, díky předchozímu telefonátu velmi špatně naladěn) „To jsem zase já. Jsem poblíž Vaší prodejny a nemůžu to najít.“

    „Dneska je otevřeno až odpoledne, je to uvedeno na webu na titulní straně, navíc pro Vás nemám všechno zboží (2×FF EVO 26×2.0 – zcela neprodejná záležitost)“ odpovídám zcela věcně.

    „Aha, tak to tu objednávku zruště…“

    KLIK, konec hovoru. Jdu si udělat kafe přemýšlet nad tím, zda mám tohle za potřebí :-D

    Tak co, kdo se podělí o další špeky z druhé strany barikády. Někdy mám dojem, že zákazníci si z prodejců dělají legraci…

    0 0
    • kubad  

      nic ******, normání člověk stává 6.10 tedy já :-) nenormální ještě dřív. pokud nechceš být rušený pořiď si firemní a soukromý telelefon a ten pracovní vypínej.

      jinak to nevyřešíš, já osobně se řídím heslem pokud firemní číslo zvoní, tak se pracuje, ale snažím se ti před 9 nevolat, po tom co sem tě už 2× vzbudil :-)

      0 0
      • Vegan  

        ty kraso 6:10 to bych uz byl davno zombikem:D Zlate noviny ty zacinaji pracovat nejdriv v 9:00 a to kdo vi zda vubec :D.

        0 0
      • Smazaný účet  

        v 6:10 si prozivou svou ctvrtou hodinu spanku, abych mohl vstanou v osm a valit do prace/skoly:)

        0 0
    • Jenda  

      jak pise Kubad – pokud mas jeden mobil tak se nediv – ja u prodejce predpokladam ze pracuje tak nejak jako ostatni tj. pro me cca od 8 do 17. A beru to tak ze pokud se mnou nemuze mluvit tak to ma vyply nebo to nevezme.

      To ze nekteri berou eshopy jako kamenaky je jina vec ale na druhou stranu nektery eshopy se i tak tvari ze maji vse a hned.

      0 0
    • roud  

      Předem bych chtěl upozornit že ten maniak co chtěl po něm fredy jsem nebyl já :O)

      0 0
      • Hnoj  

        Tak ty už jsi naštestí dospěl a zjistil, že FF je k ničemu :-)))

        0 0
        • scret  

          na to kdyz clovek foti kolo na vaze je nahodou dobry:)) jen nesmis vyjet:)

          0 0
      • Rychlej turista  

        Já to taky nebyl, objednávku jsem s Hnojem vyřídil ještě před půlnocí :-)

        0 0
    •  

      tak si napiš do podmínek že máš ve všední den před devátou ještě půlnoc a ať Tě zákazník otravuje až kolem jedenáctý a makáš jenom do pěti/šesti a jinak že chceš mít klid. Já Vám vůbec nezávidím, máte strašně těžkej život a voni (zákazníci) si dovolí Vás ještě votravovat a rušit.

      0 0
      • jIrI___  

        Asi tak. Jak se říká: „Pořídil si hospodu a stěžoval si, že mu do ní chodí lidi.“

        0 0
        • roud  

          takhle bych to neviděl zas ber že má určitou pracovní dobu stejně jako ty nebo já a i mě vždycky naštve když mě někdo otravuje v mym volnu a to bych řek že ostatně vlastně skoro každýho nedej bože když ještě prudí každou hodinu…

          0 0
          • jIrI___  

            Tak jasně, nic není černobílé. Ale zas pokud teda má někdo v 9:30 ještě půlnoc, tak mi příjde normální mít vyplý telefon. Vem si, že ten zákazník pracuje třeba od 6:00 a z jeho pohledu by v tuto dobu už měl Hnoj makat jak šroub :). Kdyby byl telefon vyplý, tak mu asi dojde, že prodejce nechce být rušen a bude to zkoušet tak dlouho, dokud telefon nezačne zvonit. Prodejce ani zákazník nebudou nasraní, ideální řešení.

            0 0
            • roud  

              já třeba telefon nevypínám právě poto abych byl dostupnej kvůli práci ;o] ? ?????? 6? ????? ?? ??? ? ???3????? ???9 ???49 ?? ??? ???9??? ?? ???? ???9??4?? ? ?????? ?????????

              0 0
              • jIrI___  

                A taky si stěžuješ, když tě někdo ruší pracovními věcmi na zapnutý telefon?

                0 0
                • roud  

                  jak kdy ale pokud mě vzbuděj tak nadávám vždycky…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tak to pak ok :). Spolubydla je třeba zase úplně opačný případ. V 7 h mizí do práce, v 19 h se vrátí a do 23 h mu minimálně co půl hodiny zvoní telefon a řeší pracovní věci. Blázen :-D

                    0 0
                    • roud  

                      Mno to si toho života moc neužije já jsem každej den ve tři doma a pokud to de mizim na kolo s tim že se může kdykoliv stát že mě zavolaj že je něco potřeba ale prakticky celý odpoledne mívám volný…

                      0 0
                    • karliner  

                      Spíš bych řekl, že si neumí zorganizovat čas.

                      0 0
                      • ememem  

                        alebo ho to proste bavi pripadne kseftuje jak s amikmi tak cinanmi cize kvoli posunu je v permanancii furt (zopar takich poznam)

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Dělá něco s akciema, takže si na počítači pustí nějaké grafy a nakupuje a prodává :). Já do toho nevidím, takže nevím jestli je tohle standardní postup nebo jestli si špatně organizuje čas.

                        0 0
                        • Foose  

                          to se u nas na privatu zkousi taky, kolik mu to tak mesicne hodi?

                          neorganizuje si blbe cas. Jen asi obchoduje na moc burzach :) Praha 9:15–16, USA 15:30–22 atd..

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Moc ne. Výplata mu jde velmi pomalu nahoru podle počtu udělaných obchodů a proobchodovaných peněz klientů (první dva, tři měsíce tam v podstatě dělal zadarmo) a navíc je to klasická pyramida. Já bych do toho jako do stálého zaměstnání určitě nešel.

                            0 0
                            • madcat  

                              „podle počtu udělaných obchodů a proobchodovaných peněz klientů“ – tos napsal moc hezky :-/// bohužel je to krutá realita, že tady takoví ti zmrdi, kterým svěříš svoje prostředky, aby ti je na akciových trzích zhodnotili, ti je z 90 % projebou tím, že uzavírají nesmyslný množství obchodů, i když by VŮBEC NEMUSELI, aby tě potom mohli skásnout na poplatkách za transakce. Stejnou akcii desetkrát za den prodají a zase koupí, jenom aby z toho taky něco měli. Fuj!

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Nemyslel jsem to nijak špatně :). Každý obchod se nejdřív prodiskutuje s klientem, ten musí zadat nějaké kódy do počítače a až pak ten prostředník obchod definitivně odklikne. Pokud by ten obchod byl nějak nevýhodný, tak by to klient přece neodsouhlasil. Ale jak už jsem psal, naprosto do tohodle nevidím.

                                0 0
                            • Foose  

                              ahaa tak to je asi neco spesl.. to mi si tady hrajem jen se svyma papirkama sami za sebe :)

                              0 0
                              • jIrI___  

                                No má to jako normální zaměstnání, školu už má pár roků hotovou :)

                                0 0
                              • mates555  

                                zkus vyměnit papírky za toto http://www.tradersno1.com/…oz-uctu.html :-) ten program je vpodstatě krásně jednoduchej a je to lepší než to psát po papírkách…demo trvá 2 měsíce,na počátku 50000…live učet pak funguje hodně podobně…rozdíly jsou tam popsaný…

                                0 0
                                • Foose  

                                  tema svyma paprikama jsem myslel svoje penize pres brokerjet :) ale tohle nekdy prostuduju vo co go..

                                  0 0
            • Qeex  

              A nebo si zákazník řekne, že na něj eshop kašle a vyvodí si z toho že je nespolehlivej. Každopádně si zákazník mohl zjistit pracovní dobu, aby mu bylo jasný kdy má zavolat.

              0 0
            • Luka  

              no, uplne vidim, jak se tu objevi vlakno „E-shop XYZ vubec neodpovida a nereaguje!“ :)

              Bohuzel, vetsina nadsencu kdyz uz se odhodla si neco koupit, tak to chce HNED! a neuvedomuje si, ze e-shop je levnejsi prave proto, ze to neni kamenak, kam si dojdes a hned mas.

              Na druhou stranu, mnoho e-shopu nepotvrzuje objednavky (prestoze ze zakona musi) a tak nikdy nevis, na cem ses, dokud ti zbozi neprijde. A tak je lepsi si to pojistit hovorem. To, ze Hnoj chrni jeste v pul desaty ve vsedni den, to je pro nektere proste nepochopitelne. Protoze on to zbozi chce co nejdriv, a jestli chce nekdo vydelat, tak by sebou mel kuwa mrsknout, jinak pujde jinam! ;D

              0 0
              • roud  

                Za dobu co kšeftuju s hnojem sem nikdy s ničim neměl problém a prakticky všechny věci sem měl druhej den doma podle mě dokonalost a ani jsem ho kvůli tomu nemusel budit :O)

                0 0
              • Hnoj  

                Mimochodem, moje pracovní doba byla dneska do 3 do rána, mám za to, že na 8 hodin spánku mám nárok :-)))

                0 0
                • Jenda  

                  tak delej do 7 vecer a vstavej brzo nebo obchoduj s USA a budes kompatibilni s vetsinou lidi:-) Holt si uvedom ze to neni bezne a pokud chces byt v souladu s vetsinou coz se asi u obchodnika ocekava tak se bud prizpusob nebo si nestezuj:-)

                  0 0
                  • treatt  

                    Psal sem minimalne jeden zákazník, že řešil svojí objednávku ještě k půlnoci..takže to vypadá, že se pžizpůsobuje svým zákazníkům, ne? :)

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Povídali jsme si ještě odpoledne a pak si už jen dopisovali. Takže pokud by to jednoho z nás už nebavilo, šel by spát a odpověděl by jindy, já v tom problém nevidím. Zvonící telefon je přece jen něco jiného.

                      0 0
                      • treatt  

                        Já to taky nemylsle jako problém, ale tak, že se do večera Hnoj věnoval zákazníkům, což jaksi popírá to, že by se jim měl přizpůsobit nutně ranním vstáváním

                        0 0
                  • Piiiiitrs  

                    no nevim. vetsina je rano v praci akorat nekteri co praci odrbavaji i kdyz v ni jakoze jsou a chodi si po meste vyrizovat osobni veci – asi zlozvyk ze sociku nebo co – si mysli, ze musi byt rano otevreno. se podivej na to co roste na polich. svetoy trend veli bud nonstop nebo od 10 rano naskladnovat a pomalicku vitat prvni obedovy zakazniky. ale je pravda, ze ve vetsine mest to ani jinak nejde, protoze otviraci doba obchodu tak nejak kopiruje pracovni dobu a prece nemuzou vsicni byt obslouzeni mezi 11:00 a 13:45…

                    0 0
                • Lišák  

                  Pořiď si děcko a uvidíš, na kolik hodin spánku máš nárok ;-)

                  0 0
                  • Hejdik  

                    Musím se podepsat:-(

                    0 0
                    • Honza729  

                      Ale tak zas na druhou stranu, kdyz se pak na nas to dite po ranu usmeje, tak na nejakej spanek dlabeme, ne ?

                      0 0
                      • Hejdik  

                        Tak to máš sakra pravdu:-)

                        0 0
                        • Honza729  

                          :-) tady to ale vypada ze se ti spis smeje, ze te nenecha vyspat :-))

                          0 0
                          • Hejdik  

                            No je to malá potvůrka:-)

                            0 0
                            • Honza729  

                              :) mam doma neco podobneho. 14 mesicu a uz umi delat schvalnosti, ze treba v nedeli v sest rano mi zapichne prst do tvare a neprestane, dokud se nevzbudim. Pak se usmeje a poda mi dudlik :) To nejde se zlobit…

                              0 0
                      • treatt  

                        „A to já se vám pak takhle někdy neudržím a šup hlavičku pod vodičku…ne že bych je utopil, to né, ale napijou se!“ :)

                        0 0
                • zdenal01  

                  Jestli podnikáš, tak nemáš :) Zákazníka to nezajímá, to je tvrdá realita. A bude ještě tvrdší. Když chceš dělat byznys, nemůžeš prospat celej den :)

                  0 0
                  • kafac  

                    A ja myslel ze byznys se dela proto, abych mohl dlouho spavat ;)

                    0 0
            • Stanley_vy  

              Když pracuješ od šesti tak je to ještě fajn, ale třeba od tří. To pak někomu tvrdíš, že přijedeš odpoledne a myslíš v devět. :)

              0 0
          • Hnoj  

            Takhle jsem to nemyslel. Není problém mi zavolat ráno třeba v sedm nebo v osm večer a položit mi skoro jakýkoliv dotaz. Narážel jsem na tento konkrétní případ, který se mě osobně zdál naprosto absurdní… Zvláště ten druhý telefonát, když na po prvé jsem mu doslova řekl „zavolám Vám později“.

            0 0
            • kubad  

              máš pravdu, ale jak sem napsla, jedině vyoínat telefon, nebo nějak filtrovat příchozí hovory

              0 0
            • cabbage  

              Fráze „zavolám vám později“ obvykle u obchodů znamená, serem na vás a už o vás nechceme slyšet…

              0 0
          • Piiiiitrs  

            samsungy telefony umely tusim automaticky vypnuti a automaticky zapnuti. idelani sluzebak svyho casu.

            0 0
            • Kubiczech  

              Zapnutí umí i teď.

              0 0
            • madcat  

              To uměl i starodávnej Panasonic GD30, a často jsem toho využíval… moje Nokia 6300 umí akorát to, že si můžu nastavit tzv. dočasnej vyzváněcí profil, takže si nastavím třeba „tichej“ do 9:00 a nic mě neruší, akorát je blbý, že to chudák zákazník neví, protože mu to normálně zvoní, a myslí si pak třeba, že su lempl, co na zákazníky kašle…

              0 0
          • Volf  

            Já se po x letech naučil mimo pracovní dobu vypnout telefon. A mohu to jen doporučit. Na druhou stranu spousta lidí se chová jako prase pod úchylnou vidinou, že pokud si u tebe chtějí něco koupit, tak ty musíš skákat jak oni písknou. Na druhou stranu by se dalo předpokládat, že v devět by mohl být obchodník již na ,, značkách ,,.

            0 0
        •  

          u nás jeden hospodskej je nasranej když mu do hospody nechoděj lidi, v pátek má plno a to je zase nasranej že má moc lidí a bude muset být chvilku přes zavíračku, těžkej život maj některý podnikatelé

          0 0
          • pepino  

            Tak to přesně znám a když jsem mu v návalu lidí řek (ovíněn), proč nedělá něco jinýho, když je nasranej, byl jsem rád, že jsem nedostal popelníkem:)

            0 0
            • Lenka.05  

              Hehe, já jsem jednoho „takyobchodníka“ požádala, aby na mně nebyl sprostej, že já s ním mluvím slušně. Popelníkem jsem nedostala, ale dostalo se mi rady, že mám jít nakupovat jinam, což jsem s radostí učinila :)

              Jednalo se o reklamaci zboží za 150kč, které po mně hodil se slovy „nechápu co po mně chcete, nic tomu není“. Na ten verk se ani nepodíval ale řval hezky :)

              Hnoj je náhodou moc slušnej! Je teda fakt, že jsem u něj ještě nic nereklamovala :P

              0 0
      • Hejdik  

        Tak to je holt riziko povolání…:-(

        jinak k těm objednaným věcem,to si asi musíš najít způsob,jak si tohle ošetřit,buďto zálohy na zboží,nebo to musíš mít ošetřeno v podmínkách.Ale pokud se jedná o internetový prodej,tak stejně pokud lze nepoužité zboží vrátit bez udání důvodů,tak je to stejně naprd…

        0 0
        • Hejdik  

          Blbě zařazeno:odpověď na zakládající příspěvek…

          0 0
      • Hnoj  

        Ujišťuju tě, že prodejci komponentů to nemaj vůbec snadný…

        0 0
    • Schoscha  

      kšeft jo holt boj.nezvedneš telefon-neprodáš.

      zvedneš telefon-někdo tě nasere.

      0 0
    • jadamek  

      Pondělí: 9–15

      Úterý: 14–19

      Středa: 15–20

      Čtvrtek: 14–19

      Pátek: 9–15

      Po telefonické dohodě

      možno kdykoliv.

      – myslím že to že zavolal není proti ničemu…

      0 0
    • TinkTink  

      Od urcity doby uz nepisu do inzeratu telefon… :o)

      0 0
    • rainbowone  

      A to máš ještě dobré . Buď rád že nemáš výrobu ale jenom prodáváš hotové zboží a Cash , to by jsi teprve zažil věci. 3 měsíce se dělají vzorky a na všechno má zákazník čas a pak najednou se rozhodne ,dá objednávku a vše chce do měsíce na skladě a vše jinak než se vzorovalo a nakonec jsi rád když ti zaplatí Faktůru.

      0 0
      • Bafoon  

        u mě trošku jinak ale smutná pravda, vyrábět je podle mě to nejhorší co si podnikatel může vymyslet :-)

        0 0
    • Honza729  

      No sorry, ale rozcilovat se nad tim, ze ti zakaznik chce nechat svy penize…to uz vyzaduje slusnou davku otrlosti. Zakaznik so dovoluje ve vsedni den v 9 hodin volat…to je ale debil, že…

      Tohle jen potvrzuje to, co si o většině českých živnostníků myslím: chtějí žít v kapitalismu, ale podle socialistických zvyků. Neuvěřitelné…

      0 0
      • ememem  

        bych povedal ze u vas je to v porovnani s nami este docela dobre, najmarkantnejsie je to vidiet v krcmach a restauraciach ale v globale ste na tom v tejto veci (pristup ku klientom) vseobecne lepsie.

        inak myslim ze trocha hnojovi krivdis, sice ho nepoznam, v zivote som ho nevidel ani od neho nic nekupoval ale zas ked som sa tu pytal tak poradil aj ked vedel ze to aj tak kupujem inde. zas na druhej strane si docela viem predstavit ze onen zakaznik bych kludne mohol byt aj ja, o deviatej som uz 2–3 hodiny v robote (nie ze bych musel ale sila zvyku) a kebych vedel ze budem mat cestu okolo kvoli osobnemu odberu tak bych asi tiez kludne zavolal. ked je raz volakde na firemnom webe vyveseny mobil tak to beriem tak ked neni vypnuty tak pracuje.

        0 0
      • Hnoj  

        Ty seš ale prskající kocourek :-D

        0 0
      • Ruprt2  

        A kde jsi nakonec ty FF koupil? :-D

        0 0
      • Radek Broz  

        Mně třeba volat někam v 9 moc normální nepřijde.

        0 0
    • o5majkl  

      Teror v podobě zvonícího telefonu se eště vyřešit dá, ale horší je psychickej teror ze strany zákazníka…

      V Praze jednoho takovýho máme, jméno řikat nebudu, ale vysledoval sem, že chodí snad do všech obchodů, kde ho vyloženě nevyhnali klackem :) Pán neni mentálně úplně v pořádku, to se samo o sobě dá tolerovat, ale on je schopnej na prodejně trávit víc jak hodinu a přitom zaměstnat všechny kdo tam pracujou… Jeho doménou je ptát se na tu samou věc 3× v různě dlouhých intervalech a pak, když už to někdo z nás nevydrží, tak si ho veme na starost někdo jinej a on se ho na to samý ptá zase 3× znova :) samozřejmě skoro nikdy nic nekoupí a pořád by chtěl něco zjišťovat-hlavně věci, který zásadně nemáme, tak kolik by stály… Taky má pár hlášek typu: hm, hm, hm… a ještě by mě zajímalo… Kdykoliv se objeví, tak víme, že bude zle :)

      0 0
      • Schoscha  

        tomuhle já říkám zákazník typu Colombo.

        "ještě sem se chtěl zaptat … " je nejčastější věta a je v podstatě stále na odchodu, ale odchází i 20 minut :-)

        0 0
        • o5majkl  

          hehe, no když se s tim člověkem dá ormálně bavit a nezdržuje, tak nemam problém něco řešit hodinu, občas se to stane, ale většinou zdržuje, nebo je nadmíru votravnej :)

          0 0
          • scret  

            presne tak, nejlepsi je kdyz je takovej zakos jeste dost otrlej, takze ti vstoupi do hovoru s jinym zakaznikem a dozaduje se pozornosti:) boze jak me to chybi:)

            0 0
            • o5majkl  

              čoveče jednou se mi stalo, že mi zákazníci hádali… klasicky odpoledne hodně lidí, ale tohle byl extrém, u pultu stálo asi 10 lidí, do toho jedna neuvěřitelně nepříjemná ženská vybírala helmu a teď na tebe všichni koukaj, že spěchaj a něco chtěj a ty seš tam sám a nemůžeš nic udělat, tak nakonec u zrcadla jí někdo řek, že tam neni sama a už to bylo :) občas sou ty stresy hustý, navíc ani nestíháš kontrolovat, jestli ti tam někdo nečóruje…

              0 0
              • scret  

                klasika:( jsem z usti a rekl bych ze corkaru je tady sakradost a kdyz se to mezi nima rozkrikne ze tamhle a tamhle se da neco lehce stipnout prtze tam jsi treba sam a nestihas koukat vsude, tak jich tam mas potom jak much… clovek to musi potom zacit radikalne resit!

                0 0
      • scret  

        jj, takovej se najde snad vsude:)

        0 0
    • mastihuba  

      znám hovado co si koupilo ve kšeftě u kamaráda novej rám a už 2měsíce mu otlouká o hlavu že z ebay jej moh mít levnějc. :D

      0 0
      • kubad  

        od kdy si onikáš?

        0 0
      • scret  

        takovyho typka jsem „chytl“! kvuli ramu na inzerat…

        0 0
        • mastihuba  

          tak to je druhej takovej

          0 0
          • scret  

            posilal jsem do sveta ram, ten clovek me ukecal na nizsi cenu, rikam si v dobry vire, neva, poslouzi aspon nekomu jinymu, jeste jsem mu ho privezl pomalu az pod nos a pak mi volal jeste dva mesice (treba hodinovy telefonaty)a mel pocit ze ho koupil draze, vrchol!

            0 0
            • mastihuba  

              tak to já si jen sem tam jedovatě rejpnu v hospodě u piva. :D

              0 0
            • madcat  

              Hmm, a pročs mu to bral teda??

              0 0
              • scret  

                prodaval jsem vic veci na jednou a snad pokazdy volal z jinyho telefonu… ale je pravda ze jsem ho mohl poslat do haje…

                0 0
      • Jaroslávek  

        LOL-)))

        0 0
      • bluma  

        Jo kamaráde, upřímně ti řeknu že ty nervy, co jsem měl s dopravou z USA já, skoro vyvážili tu tvoji cenu na krámě…

        0 0
    • kali222  

      me take obcas rano rikaji lide „nebudim Vas?“ a ja si dycky rikam kuuuaa to vis ze budis,ale jak si to poznal :D by me teda zajimalo jakej mam asi hlas, kdyz jim nezivam do telefonu,nebo jestli melu takvoy s… :D

      0 0
      • Chiron  

        Tak tenhle dotaz fakt miluju. Jednou se mi stalo, že mi takhle ráno asi v 8 volá ženská, já měl zrovna odpolední praxi ve škole, tak v 8 ještě půlnoc. Já rozespale na ni „prosím“ a ona hned „Doufám že vás nebudím“ a já jak ještě startoval mozkové závity tak na ni „budíte…“ ještě sem chtěl dodat, že už mě stejně zbudila tak co teda chce. Ale ne ona jen „pardon“ a položila telefon. Tak to sem silně nepobral, znova už nezaspal a ona pak volala v jednu odpoledne a hrozně se omlouvala, že mě vzbudila.

        No a druhá kuriozita, když sem něco prodával na inzerát a já vůl tam napsal číslo. Hlavně že sem do závorky napsal, ať volají po druhé hodině odpoledne. Hned první mamlas ráno vstane do práce, a z práce v pondělí v 6:15 mi volá…

        0 0
    • Patar  

      Já osobně využívám 4 tf. operátory a to téměř NON-STOP , protože ten sex mě už tolik nejde. Problémy mám ale spíše jiného charakteru. Když např centruji kola a zvoní mě 2 linky a při tom ještě nabíhá SKYPE – kontakt, rozhodí mě to natolik , že většinou nevím , kde jsem přestal. Práce je tak pro mne málo efektivní. Skončím pak třeba na diskuzním fóru , nebo u žrádla. Přesto jsem ale letos zapletl 274 kol a práci ve stojanu nechávám mladým.

      E- shop neprovozuji , musel bych se zbláznit.

      0 0
      • Hnoj  

        274 kol v jaké cenové kategorii?

        0 0
        • hanz  

          .

          0 0
        • Patar  

          Od 600,–Kč( Sh-MC12/ D.T. Stainless/ Grand Hill – 406mm) po 4.700,–Kč). Převážná část je určena pro vlastní montáž kol , zbytek přeplétání probržděných a jinak zničených ráfků ( např zlomený MAVIC CROSSMAX SLR- UST).Dost času mě ale zabírá válcování závitů , protože požadované délky paprsků velmi často nejsou dováženy. , obzvláště 224–236mm pro ráfky 507mm. Alpine III začínají u dovozce také až od 244mm a zadní kola 24" musím křížit 4× i po zakrácení paprsků. Při větším zakrácení nejde již závit 2mm naválcovat a pro naválcování 1,8mm je ještě střední průměr pro závit velký.

          0 0
    • Elwing  

      Nj chudáku :) Jsi línej! :) Ale debilové se najdou všude. Taky máme takové klienty, kteří chtějí všechno hned, nebo chtějí zjišťovat věci na soudech kolem páté hodiny odpolední, kde pak od úřednic (pokud to zvednou) slyším: „hele volá nějaká kráva, co si myslí, že ještě pracujeme“

      0 0
      • Mr.Duck  

        To je vcelku v cajku, já musim občas do jedný firmy, kde je ženská co dycky potřebuje hned rychle opravit počítač, ale nemůže mě k němu pustit abych se na něj podival :P

        0 0
        • Darkson  

          no a? doktoři ve starověké Číně (tušim že tam)se taky při léčbě nesměli dotýkat pacientů:-)

          0 0
          • treatt  

            Zkus jet jako doktor do některých zemí jako je Súdán nebo Afgánistán…a nemusíš do starověku..

            0 0
            • Lsdenski  

              ono je to těžký. Prodejce je na konci řetězu, má na starosti koncovýho zákazníka a marže jsou kolikrát pomalu na nule. Zrovna ten případ ohledně plášťů ukazuje na blba zákazníka. Pokud mu teda ten den neletělo letadlo do vzdálený země. Osobně jsem čekal u jednoho obchodu na Maxxis pláště 2 měsíce o urgentních telefonech nemluvě.

              0 0
              •  

                a to je jinde neměly?, já teda jsem schopnej čekat tak max. pár dnů, jinak jdu jinam

                0 0
              • Rychlej turista  

                Dva měsíce jsi čekal u krámu, až doveze pláště? Co ti na to říkali lidi?

                0 0
    • pavlix  

      To jeden (nemuzes napsat magor)- polovicni blazen si koupil triko s neprofukem a na to si dal kozenou kombinezu a pak psal, ze se strasne poti a ze to chce vratit, tak jsme si triko asi 3 tydny posilali sem a tam a marne jsem mu vysvetloval, ze pouzite veci jiz nelze vratit ani kdyz je vypere, jak navrhoval. Potom vyhrozoval COI, ze v navodu neni uvedeno, ze pod kombinezou by se mohl potit a tim klameme zakaznika. (v USA by urcite spor vyhral) Nabidl jsem mu se slevou jine vhodnejsi triko, ale uz od nas nic nechtel, a tak jsme prisli o zakaznika.

      0 0
    • Piiiiitrs  

      tak za tohle si muzes sam. nabizis zakaznikovi jen polovicatou sluzbu. nemas na eshopu stavy skladu. nepodporujes „blokace“ zbozi objednavkou atd.

      druha cast je zakaznik blbec co se ani nezepta na cestu kolemstojicich coz by mohlo byt obcas snazsi nez vysvetlovat prodejci po telefonu kde je a na kterou svetovou stranu se zrovna diva a kam se pak bude muset otocit.

      0 0
      • Jedlon  

        Taky mám docela dost zážitků. Třeba zákazník si před dvěma lety koupi in-line brusle za 2000Kč. Reklamoval je 2 dny před uplynutím 24 měsíční záruční doby. Já to předal výrobci na posouzení. Ten mi brusle poslal zpět asi za 2 týdny, že reklamaci neuznává, jednalo se o mechanické poškození. Přes to ale brusle opravil na vlastní náklady. My mezitím stěhovali obchod a tady se stala chyba. Brusle jsme odeslali o 1 den později než bylo 30dní. Zákazník brusle odmítl převzít a okamžitě požadoval vrácení částky 2000Kč + poštovné.Začal vyhrožovat ČOI a Soudem. Několikrát jsme ho kontaktovali a omlouvali se za zdržení o jeden den.Podotýkám, že za dva roky padla cena těchto bruslí asi na polovinu-starý model. Peníze jsem mu převedl, včetně poštovného. Co myslíte, jak by jste se zachovali? A nechce někdo opravené brusle? :-)

        0 0
        • Flegmatik  

          Jakou velikost? :-)

          0 0
        • treatt  

          Tak to je na tečku..

          0 0
        • mao  

          jasně, ale ta lhůta je abyste mu je nedali za půl roku. Tady argumentuješ dnem, ale předtím jich bylo 30 na to nezapomeň, takže to není argument. Měl právo to reklamovat, ale nemuseli jste mu pak dávat plnou cenu.

          http://clanky.hyperinzerce.cz/…y_reklamace/

          Po uplynutí třicetidenní lhůty má spotřebitel právo bez dalšího požadovat dle své volby buď výměnu reklamovaného zboží za nové, anebo může od kupní smlouvy odstoupit, v kterémžto případě je prodávající povinen mu vrátit plnou výši kupní ceny za reklamované zboží. Tuto cenu není přitom prodávající oprávněn jakkoli snižovat, například proto, že cena zboží od jeho zakoupení do doby uplatnění reklamace klesla (jak je tomu běžně zejména u spotřební elektroniky). V krajních případech by snad prodávající mohl vracenou kupní cenu snížit pouze o hodnotu zřetelného poškození zboží kupujícím, vždy však poté, co takové snížení řádně zdůvodní.

          0 0
          • treatt  

            Jedna věc je, na co máš právo, druhá věc bejt vychcáněk non plus ultra, co zneužívá nějaké vyhlášky. Tohle je zářný příklad..

            0 0
            • Jedlon  

              Já se vůbec nepřu o to na co měl nárok. Byl v právu, ale spíš to píšu jako příklad jací lidé žijí mezi námi.

              Navíc když si člověk uvědomí, že brusle koupil za nejlepší cenu v ČR a tudíž s minimální marží, ale to je už jiná kapitola. On měl asi štěstí, že jsme spolu jednali na dálku.

              0 0
          • Jedlon  

            Já se nepřu o to, že na to své chování neměl právo. Dal jsem jenom příklad jak někteří lidé, kteří žijí mezi námi jednají. Když si navíc člověk uvědomí, že výrobek koupil na netu za nejlepší cenu v ČR-znamená samozřejmě velmi malou marži adt. Ale to už je jiná kapitola…

            0 0
          • Thidney  

            Tak a teď mi vysvětli co mám dělat, krom křičení z okna. Pošlu zásilku do zahraničí. Pošlu ji prostřednictvím EMS České pošty – tedy jejich nejrychlejší a nejdražší službou, která je veřejně „sledovatelná“ přes tracking no. zaplatím 3000,– za poštovný. Zásilka do 14-ti dnů nedojde. Poslední záznam je „zásilka opustila ČR“ . Zákazník u mě reklamuje nedodání zboží. Já jdu na poštu a tam mi řeknou, že to je zásilka do zahraničí a na tu se nevztahuje 30-ti denní lhůta na vyřízení reklamace. Vyřízení může trvat klidně půl roku. Jelikož já musím dodržet 30-ti denní lhůtu, tak zákazníkovi tedy pošlu nové zboží. Nové poštovné jde za mnou. Původní zásilka se vrátí po 3 měsících zpět s tím, že nebyla doručena. Podle popisků a razítek procestovala kus světa. Pošta se ozvala po dalších třech měsících, že zatím nemá žádné informace o zásilce. po dalším měsíci mi přišel dopis, že zásilka nebyla převzata a tedy nemám nárok na reklamaci.

            Taky slušný zářez pošty – záznamy v trace - zásilka odeslána do země určení – Polsko // další záznam //zásilka převzata vzemi určení – Belgie to jeden kouká na monitor a říká si ksakru nevím nic o únosu letadla do Belgie, co letělo do Varšavy…

            0 0
            • Luka  

              priste tnt nebo fedex :)

              0 0
              • Thidney  

                a – drahý

                b – pruděj kvůli clení respektivně pokud pošlu poštou tak balíky pod cenovým limitem projdou bez cla, kdežto přes kurýrní služby se to clí na vstupu vždycky – což znamená pro zákazníky zdržení a prachy navíc

                c- mám u tebe prej matiku pro šklebany ,)

                0 0
                • Luka  

                  add c) mas, lezi to tu a za chvilku bud prijde cervotoc a nebo kolega, co nosi vsechno domu na podpal :)

                  PS: mohu poslat GLSkou :)

                  0 0
            • Honza729  

              Vidíš a já myslel, že už všichni majitelé eshopu o „kvalitách“ České pošty vědí. Nedávno byl o tom článek, kde majitelé eshopů natvrdo řekli, že jejich cenová politika bude odrážet kvalitu zasilatelských služeb. ČP tedy dali jako nejdražší a zvýhodnili PPL a DPD…

              0 0
              • Thidney  

                no zrovna DPD mám rád jako osinu v oku :)

                potíž je u posílání zásilek mimo EU – kurýrní služby vždy na vstupu řeší celní služby, bez ohledu na příjemce – v drtivé většině případů zaplatí clo + nějaké lokální DPH + poplatky kurýrům za vyřízení celních náležitostí. Pokud má zboží s poštovným průměrnou hodnotu 220 Eur což je ve spoustě států nad limitem a na clu a polatcích zákazník zaplatí dalších 100 Eur, tak taky třeba nekoupí …

                0 0
            • Vegan  

              To ja mam take veselou prihodu s Ceskou Postou :). Obednam si zbozi … Cekam na eshopu je, ze to odeslaly. tak stale cekam a nic jdu na postu zda to tam nemaj a rikaj my ze totam jeste nemaj ze je na to 14 dni ze mi pak bud doruci nebo hodi listek. Ok cekam 3 tydny nic jdu na postu a oni ze to poslaly nazpet pac si to nikdo neprisel vyzvednout. Rikam WTF nikdo neprisel dorucit ani zadny listek ve schrance a pani na prepazce ze jim onemocnela dorucovatelka a ze prece to nebude roznaset ona, ze kdyz neco cekam ze si mam prijit. To jsme uz neustal konec koncu borec s eshopu na mel byl nejaky nasrany. Piso email na ceskou postu ze teda jako takto ne. Po mesici prijde odpoved ze reklamace byla zamitnuta jelikoz a) nejsem obednavatel sluzby b) byly dodrzeny vsechni vnitrni predpisi Ceske Posty. Pouceni: Ceskou postu nebrat.

              0 0
              • Honza729  

                „nikdo neprisel dorucit ani zadny listek ve schrance a pani na prepazce ze jim onemocnela dorucovatelka a ze prece to nebude roznaset ona, ze kdyz neco cekam ze si mam prijit.“

                Tohle me rozsekalo :-))))

                0 0
                • vikicek  

                  No to je dost krutá realita, já když něco čekám, tak nikdy nedostanu ten lísteček o vyzvednutí, dycky du na poštu naslepo jestli už to tam náhodou neni. Fakt na zabití ..

                  0 0
                  • jIrI___  

                    To já zatím dostal lísteček vždycky, holt malá vesnice :)

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Na vesnicích ty pošty ještě fungují, ale ve městě je to trága a třeba v Porubě na to mají jedno celé velké oddělení – hledači balíků bych to nazval :-)

                      0 0
                      • Chiron  

                        No na jak kterých vesnicích… U nás je to celkem složité. Teda teď už je to v pohodě, trochu se změnila organizace na místních poštách a balíky už fungují. Ale dřív se mi běžně stávalo, že celý den je někdo doma, já příjdu odpoledne ze školy a ve schránce lístek s tím, že mám balík na poště. A to se mi stalo i s balíkem ve kterém byla pouze baterie do mobilu, takže o velikost fakt nešlo.

                        0 0
                        • Rychlej turista  

                          Když třeba jedu na dovolenou a v tuto dobu mi má přijít něco, co nechci, aby se mi povalovalo ve schránce, tak mi to paní poštmistrová klidně schová a dá, až se vrátím. Je ale pravda, že moje vesnice nemá ani ulice, jen čp. :-D

                          0 0
                          • t29  

                            znát se osobně se svým pošťákem je vždycky výhoda :)

                            0 0
                • pepino  

                  O poště bych moh psát romány. Naposledy mi doručovatelka nepřinesla balíček, protože se jí nevešel do vozejku (stativ), tak jsem si ten den pro něj došel sám. Úřednice mě sprdla, že jsem měl přijít až další den, ale nakonec ho vydala:)

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    hele ale tady se hochu nediv!

                    jestli to slo jako doporucena zasilka – jako rekomando tak se atm ty veci nevlezou…

                    bych ti doporucil v takovymhle pripade si tu praci zkusit a zjistis ze se to tam fakt nevleze…

                    0 0
                    • pepino  

                      Já nekritizuju, že mi to nepřinesla (i když mě to nemusí zajímat, tak ať to přiveze auto), ale to, že mě sprdli, když jsem si to šel osobně vyzvednout.

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        no tak to mas i stesti ze uz postacka byla doma ;)

                        jinak pokad to je jako rekomando, tak to dostane do ruk postacka a ne balikar ;) uz pri trideni… takze to auto nedoveze…

                        prave hromada veci z chiny a japonska chodi jako rekomando… a je to sranda kdyz mas nosit krychli o strane treba 5cm a dorucit ji… ji nemas kam dat…

                        0 0
                        • pepino  

                          5cm? Strčíš do kapsy:)

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            mno :-D

                            a dalsi super sou veci z aukra a podobne – obleceni v obalkach…

                            0 0
                            • pepino  

                              Tak cyklokraťasy nebo trička chodí z Asie v obálkách běžně, to jo (ale bublinkovejch). Faktem je, že mi taky přišlo něco z Aukra v normální, poloroztrhaný obálce.

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                ¨no i ty bublinkovy…

                                vem si jak je to tlusty… dej to do desek mezi ostatni dopisy/pis na tom… :-D

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Takovýhle srandy jsem nosil v batohu…

                                  0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    ja batoh nikdy netahal pokad nebylo vedro a nebo nemelo prset :-D

                                    navic bych na to v batohu zapomnel i kdyz sem to mel v tasce tak sem obcas se vracel :-D

                                    ani zalozeny listecky nepomahali :-D

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      To je ovšem chyba :-) já vložený lístečky nepoužíval, stačilo jet podle dodáku a desek. Když je doporučenej napsanej v dodáku a není v deskách znamená to že je v batohu. K tomu jsem si do dodáku psal u velkých V abych věděl rovou při pohledu do dodáku.

                                      0 0
                                      • mr.nikdo  

                                        tak jasny v karte to je… ale proste obcas se stane ;)

                                        nerad sem tahal batoh a nerad taham i skrz to ze mam pak moc spoceny zada atd atd…

                                        a jeste muj zabordelenej batoh kde mam furt jeste letaky :-D

                                        0 0
                        • Flegmatik  

                          Co se týče věcí z Číny a HK, tak chodí naprosto obyčejně (ty free shipping). Když se to do schránky nevejde, tak zazvoní, když není nikdo doma, tak hodí lístek do schránky, aby sis to vyzvedl na poště. Osobně nemám z poštou žádné problémy, holt malé město :-)

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            jo to nosi, ale rikam ze kdyz je moc posty a podobne ze se to neda unist.. ze je toho strasne moc…

                            0 0
                            • Flegmatik  

                              Jasně no. Někdy mi stejnou věc přivezlo auto a za pár dní (stejné rozměry i váha) to zase přinesla pošťačka.

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                jak sem psal vejs, zalezi jak to dotycny posle :)

                                podle toho to pride pod ruky postacce/balikari :)

                                0 0
                                • Flegmatik  

                                  I ten typ poslání byl stejný. Možná pošťačka měla místo ve vozejku, tak to vzala… A předtím třeba ne, možná tahala ty podělaný letáky.

                                  0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    to spis je rozdil v poslani a jako fakt :)

                                    popr na te poste…

                                    spis by to asi vzit nemohla, protoze by to nakonec mel na karte balikar a ne ona…

                                    0 0
                            • Smazaný účet  

                              To jsou kecy, vždycky se to dalo unést ;0) nejhorší jsou katalogy, ty se nedají nacpat do schránky, potom inkasa, potom výzvy na inkasa a nakonec nejhorší jsou ty zkur..ny letáky.

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Nálepka ce smyslu „nevhazovat letáky“ nalepená na schránce nefunguje? A ještě si nejsem jistý tím, jestli letáky roznáší ČP…

                                0 0
                                • mr.nikdo  

                                  roznasi, roznasi…

                                  jsem rad ze uz neroznasi Ikeu…

                                  dokonce hromadu letaku… vetsinou kdyz dostanes v sobe zalozenych vic letaku, tak je to od posty :-)

                                  0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Byl jsem na poště dva měsíce jako pěší doručovatel, takže věř mi že vím kolik letáků roznáší ČP. Každý den jsem trávil hodinu-dvě po pracovní době skládáním 2–5 letáků pro 895 bytů co jsem měl na rajónu. Ono roznést to do schránky nevadí, vadí to skládání. Nálepky na schránkách sice jsou, ale firmy co na poštu dodávají letáky s tím nepočítají takže vždycky letáky zbyly a někteří je dostali dvakrát :-D

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Aha, takže už konečně vím, proč někdy máme letáky ve schránce 2× :-))

                                    0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    ja jsem na poste tak nejak 3.rokem to bude letos :)

                                    a skladani asi vadi jak komu… kolegyne co sedavala vedle tak ta valila jak veverka na kofeinu az sem z ni mel malem smrt… si davala kaficko secko hotovy a ja jeste cekal…

                                    a nebo se letaky obcas nechavaly na 2. den.. :-D jednou takhle dojel typek co prodval kurata s tim ze tam letaky nejsou – overil zazvonenim a na svinu trefil tam kde nebyl zarazenej a nebo mi dosli letaky…

                                    0 0
                              • mr.nikdo  

                                no nevim ale dycky se to aspon tady unist neda ;)

                                2 narvany tasky letakama na ramenach, plna brasna houpajici se tam kde bylo misto, desky plny dopisama a tak, tak uz moc mista nezbejva…

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Jde o to jak jsi to nosil. Já tahal vozejk a většinou jsem jednu dvě tašky posílal do schránky…

                                  0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    jak kdy.. bud sem jezdil vesnice, nebo sem letos jezdil aji baliky a nebo sem chodil rajon kde bylo hodne schran a tam mi to davali balikari ale i tak se nekery veci proste nosily blbe…

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      To by se mi taky líbilo, ale bohužel neberou k balíkářům brigádníky.

                                      0 0
                                      • mr.nikdo  

                                        u nas jo :-D

                                        a hlavne ja tam byl kdyz sem delal normal dorucovatele, protoze nikho nemeli..

                                        jinak ja osobne jsem Listovni dorucovatel motorizoavny :-D

                                        jo a jezdil jsem firmy a prislo mi ze je mozna lepsi aji pochuzka…

                                        0 0
              • Thidney  

                pro mě byl největší rozštěp lísteček ve schránce v den kdy jsem byl kvůli té zásilce doma a na lístečku bylo napsáno: Nedoručeno – důvod nesjízdné silnice

                0 0
                • karliner  

                  Podle mne to je nějaká hra pošťáků o to, co jim lidi všechno sežerou. A na vánočním večírku je potom soutěž.

                  0 0
                  • Thidney  

                    souhlas ,)

                    ono na druhou stranu, když vidím ty nebohý pošťačky ve vyklepaným, vymrzlým Tranzitu …

                    0 0
                • treatt  

                  Na Žižkově je balíkář docela střelec, když se dostane do baráku a není dole recepční, nechce se mu chodit do patra, tak jí to hodí horem do skleněné kukaně – minule mi takhle přišla zásilka asi za dvojku, chlapík to neměl podepsáno, natož aby měl razítko…tipuju, že si to podepíše sám a spoléhá na to, že nepotká někoho, kdo půjde na poštu s tím, že mu to nebylo nikdy doručeno…

                  0 0
                • Mamut  

                  Fakt pomaha ich sprdnut. Ja som na poste spravil halo, ze jakto, ze mam na listku „Adresat nezastizen“, ked som bol cely den doma. Uradnicka pri okienku mi pohotovo strcila telefonne cislo, kam mam zavolat (na sefka dorucovatelov Praha 4) a este mi poradila, nech im to osladim, ze ich (uradnicky za okienkom) to tiez serie, pretoze maju potom plno ludi, co si prisli po nedorucene baliky a ony nestihaju.

                  Tak som zavolal, na druhej strane ochotna baba, vdaca, ze som zavolal (aspon sa tak tvarila), a ze maju problemy s dorucovatelmi (za tie prachy zohnat spolahliveho cloveka je asi problem). Takze si zapisala meno a ze toto meno bude kontrolovat, ci dorucuju. Este si zapisala meno priatelky byvajucej so mnou, ze bude checkovat aj tu.

                  Na druhej strane mi uz 4 mesiace mi neprisiel ziadny balik, takze tazko overit.

                  0 0
                  • Honza729  

                    4 měsíce ? Tak to čekej zjara, že ti přijede pošťák na biku, s novými plášti, řetězem, kazetou, bidonem, v dresu… :-))

                    0 0
                • mr.nikdo  

                  hele bydlis na vesnici s kopcem?

                  tady u me v okoli jsou vesnice, ktery se proste v zime nevozi :-D protoze tam nejde dojet…

                  0 0
                  • Thidney  

                    Bydlím 27 km od Václavského náměstí, na potvoru už jsem okres Kolín a první, mezi silničáři vyhlášený kopeček nad polabím. ******* je, že jsme malá vesnice a zaváží nás pošta co je od domu 15km směrem kterým nejezdím a ve vesnici jsme poslední domeček za kopečkem na sever a je pravda že letos k nám odmítli jezdit i všichni okolní žumpaři, jelikož to jednomu v tom místním kopečku ujelo po ledu a zbořil tři auta zaparkovaný pod ním. A je taky pravdou, že nasazovat řetězy na auto umí nejen moje žena, ale i děti :)) Ale pokud donese pošťačka lísteček místo zásilky vážící 200g. , tak tomu nerozumím. A ještě jedna věc, obvzláště pro podbný lokality by měli mít menší auta než je Ford Tranzit, který mají pořád prázdný /3 roky zvládali zavážet s favoritem/, stačil by Renaul Kangoo ve čtyřkolce, ale to by pak holt nevydělal pan Charouz… ale výběrová řízení České pošty tady fakt nemá cenu řešit.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      hele normalne jezdi Kangoo, ty terenni upravy sem videl jen u sefu teda :-D pak felicie, a ted sem videl i Roomstery myslim :-D

                      jinak proc to asi nevzala: Nevedela jestli budes doma – vyslapat kopec jde lip nez ho vyjet.. Kdyz balicek nevemes, tak se s nim nemusis tahat celej rajon – celej ten vyslap kopce, protoze kdyz nebudes doma,tak ho potahne zpatky a muze mimo jine zmoknout atd… takze normalne aspon u ans se zazvoni, reknes ze mas balicek a jestli budou treba za pul hodky doma.. obejdes rajon, nasednes do auta a objedes ty balicky a pak jedes do dalsi vesnice…

                      a s tim vyjizdenim u nas je jedna vesnice prave taky tak a dokonce se ani tusim neodhrnuje – lidi chodi pesky na zastavku… tak se tam ani nejezdiva v zime.. jen obcas ajinou trasou…protoze cesta do ni je tak 10. kategorie..

                      0 0
                    • jIrI___  

                      U nás ve vesnici rozváží balíky Kangoo 4×4. V zimě, v létě, Tranzit se u nás nevede :)

                      0 0
                • scret  

                  to je dobry, ale kdyz dostanes listek Nezastizen a pritom jsi cely den treba doma, to mam pak pocit ze si z nas uz delaj fakt srandu… at tam rovnou napisou, ze na me se..ou a ze se jim ten balicek nechtel tahat a at si dojdu laskave sam:)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Na tom je ale úplně nejhorší to, že ani nelze si na poště domluvit, aby balíky nerozváželi a nechávali rovnou na poště.

                    Já se o to cca před rokem snažil, protože stejně v 95% případů doma nejsem, takže i když většinou u nás se doručit pokusí, tak mi tím akorát způsobí, že v den doručení si můžu balík vyzvednout na poště až po 17 hodině (aspoň že ne až druhý den).

                    Na druhou stranu pro mojich už cca 250+ balíků, co mám za posledních pár let, tak s poštou jsem měl za tu dobu mnohem méně problémů než třeba s PPLkem.

                    U pošty ale hrozně závisí na konkrétní dodací poště, někde je to hodně špatné, někde docela slušné, já mám celkem dobrou dodací poštu.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      zkus si to domluvit primo s tim co ti vozi baliky ;) :-D

                      vim ze je hromada lidi co se nevozi aby se nemusela tahat,ale tusim tam je problem ze stejne proto muzes prijit az to bude v systemu – az se vrati ten balikar :)

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      O PPL mi ani nemluv. Nehledě na to že můj balík jel do Brna místo na Karlovarsko do Krásna, což bylo asi způsobené tím že Hnoj napsal PPLku špatně PSČ (ale na balíku bylo správné, tak nevím), ale naštvalo mě to, že sice to doručili dnes, jak slíbili, ale řidič mi zavolal v 7:25, že mi to v 10:00 přiveze. Vzhledem k tomu že v 8:25 jsem musel být v Chebu, jsem se slušně zeptal, jestli by mi to nemohl přivést až odpoledne. Dostalo se mi odpovědi: „No to teda nemoh.“, čímž hovor pro něj skončil a já musel rezignovat s tím že počkám.

                      0 0
                      • Vegan  

                        Chyba na PPLko nikdy necekat. Na ridice to chce byt nevybiravy a rict at to proste doveze az se me to hodi. Pac jinak se mu to pocita jako nedorucena zasilka a on az dosahne urciteho procenta nedorucenych zasilek tak jim sahaj na premie. A oni se pak nauci jednat se zakaznikem :). chce to na ne byt pes.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          No aspoň poučení pro příště, ale já ani neumím být takový jak píšeš, někomu šlápnout na krk. Vždycky se všechno snažím řešit tak aby nevznikal konflikt.

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Tak to se mi hodi. priste zadne odjizdeni z prace, zadne vychazeni vstic a pokusy o doruceni do prace, hezky ve ctyri nebo pet ke me domu, jinak smula…a to si este polepsim, ze z prace odejdu drive:)

                          Do kolika ze maji v PPL prac. dobu, tedy do kolika rozvazeji?

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            u nas teda je vidivam jezdit jeste pomalu kolem 8 vecer

                            0 0
                          • mastihuba  

                            v čem je problém při doručení do práce? V práci je k zastižení vždycky někdo i když jsem mimo, to se o doručení domů rozhodně říct nedá. A čekat na panáčka z PPL jak ovce, to už je trochu silný kafe. :D

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              Bohužel jsem ta ovce, protože v práci nebydlím.

                              0 0
                              • mastihuba  

                                jasně já taky ne, ale drobnosti na kolo apd. je pro mne i pro zásikovou službu jednoduší přepravovat do zaměstnání. Osum let jsem dělal rozvozy po Brně ať už jako dispečer tak jako řidič a dodávat zboží do privátu je prostě bolest největšího kalibru. Když máš 30–40 zastávek a přizpůsobit logistiku každýmu abys nejezdil po městě tam a zpět jak lidi pískají je docela bolest, proto se jim to snažím zjednodušit a proto taky nemám problémy s dopravcema.

                                0 0
                                • Rychlej turista  

                                  Problém je to, že já si něco kupuji, ale způsob dopravy je mi vnucen. Takže problém není PPL, protože někomu tato služba vyhovuje. Ale někomu nevyhovuje a tak by ji přece neměl používat a řešit. Jenomže já nemám na výběr, a je mi proti srsti poníženě prosit, abych mohl utratit svoje prachy. Takže to řeším tak, že se snažím nakupovat tam, kde mají pro mě vyhovující způsob dopravy. Ale to nejde zvolit vždy, protože zase nemusí mít to, co chci.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    No vidíš, došel jsi k řešení sám. Takže se nakonec musíš přizpůsobit a navést PPL tam, kde se přes den nacházíš. To je celý problém. Pokud napíšeš do objednávky, že se chceš s dopravcem dohodnout předem, tak ti určitě zavolají a dohodnete se… funguje to dobře aspoň tedy tady v Praze.

                                    0 0
                                    • obda  

                                      RT tu psal, že má problém s většíma věcma, neb do práce jezdí na kole. A přes den je v práci, a večer, když je doma, zase PPL nevozí.

                                      0 0
                                      • Honza729  

                                        No tak se proste musi prizpusobit, to se neda nic delat. Anebo si vybrat jinde. Anebo napsat obchodnikovi, ze je toto problem. Pokud se u obchodnika techto nespokojenych klientu ozve vice, melo by se vyplatit s tim neco delat. Ono zrejme PPL moc dobre vi, ze takovych lidi je malo, protoze kdyby se vyplatilo jezdit po vecerech, tak ver, ze to udela.

                                        0 0
                                      • Rychlej turista  

                                        Jo, přesně o tohle jde. Ale dneska mám kliku, už mi volali a s paní jsem se bez problémů domluvil na odpoledne. Takže asi dost záleží, na koho člověk natrefí, protože už se mi stalo, že mi maník řekl, že odpoledne nejezdí. A hotovo. Proto mám radši, když tohle nemusím řešit a balík si jednoduše vyzvednu na poště, až půjdu okolo. Některé krámy mají na výběr, jestli to chci poslat poštou nebo PPL, tak tam je to taky bez problémů. No, Hnoj má kliku, protože jestli dneska budou Formulky a RM5 doma, tak to s RM3 u něj zkusím zase. I když ty kola by se z práce po jednom taky daly odvézt :-D

                                        0 0
                                • obda  

                                  To je fajn, ale ve firmách o několika stech až tisících zaměstnancích je někdy docela problém si něco nechat poslat do práce. Nedej bože na dobírku… U nás to ± jde, ale znám lidi, kteří si do práce nechat posílat věci nesmí.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    Tak to je samozrejme na dohode…nas je tu 3000 a problem s tim neni vubec. Na stul dostanu oznameni o prichozi zasilce a pak si to jdu vyzvednout.

                                    0 0
                            • Honza729  

                              Presne tak…

                              I kdyz to tu schytam :), tak ja si tedy na PPL a ani na DPD nemuzu stezovat ani trochu. V roce 2009 jsem si nechal zaslat 135 zasilek (hruza to ted vsechno secist co to stalo:-) ) do zamestnani, vzdy to probihalo stylem Objednavka zbozi s dopravou-platba pres kartu-volá ridic PPLky, v kolik hodin doruci-prevzeti ve sjednanou hodinu.

                              Je tedy fakt, ze k nam do firmy jezdi obe spolecnosti denne, jak s firemni tak se soukromou postou, tak mozna i toto bude mit na spolehlivost vliv…

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Když si zboží necháš doručit do práce, tak do adresy při objednání vepíšeš adresu svého domu/bytu nebo firmy? Jde mi o to, že člověk v podstatě neví v jakou hodinu mu zboží doručí a jestli v tu dobu bude zrovna v práce nebo doma.

                                0 0
                                • Rychlej turista  

                                  Problém není nechat si to dovézt do práce. Problém je, že si něco nekupuji proto, aby mi to leželo v práci, ale abych to mohl používat. Nemám teď na mysli baterku do hodinek, kterou si za pár stovek do té práce přivézt nechat můžu, protože ji strčím do kapsy.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    „Problém je, že si něco nekupuji proto, aby mi to leželo v práci, ale abych to mohl používat.“

                                    Mozna mi neco nedoslo, ale ty nechodis z prace kazdy den domu ?

                                    0 0
                                    • Rychlej turista  

                                      Jasně že jo, ale na kole se třeba skříň veze špatně.

                                      0 0
                                      • Honza729  

                                        Jo takhle. Tak to jo…ja tedy nevim jak ty, ale skrine zrovna neobjednavam ctyrikrat do mesice…ale tak chapu, ze hobby je hobby. :)

                                        0 0
                                • Honza729  

                                  Ne. Vzdycky pisu jmeno pomlcka nazev firmy a adresu firmy. Do poznamky pisu, ze jde o adresu zamestnani. Nic vic. Pak uz jen cekam na tlf od ridice a s tim se dohodnu. Nikdy zadny problem nenastal. Tady v Praze oni stejne rozvazi mezi cca 10 –18 hod, a to jsem ve vsedni dny v praci.

                                  0 0
                                • dieegoo  

                                  Moje zkušenost je taková, že s většinou řidičů není problém dohodnout se na jiném místě předání, než které je uvedené na balíku. Ráno zavolá, jestli budu v xy hodin doma, řeknu, že ne, ale že budu tam a tam a jestli by byl problém dovést to tam. Vždy mi vyšli vstříc.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    presne…je to jen o slusne domluve, normalne pozadat a tak. Jednou jsem vzal u nas sofera DPD na kafe, jel kvuli mě pres celou Prahu s jednim balickem, ktery jsem nutne potreboval uz po jeho prac. dobe. Od te doby obcas na sebe narazime a vzdycky mam nej servis :)

                                    0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Problém je v tom ráno zavolá…

                                    0 0
                              • MlokCZ  

                                Už ani nepamatuju, kdy by naposledy řičik PPLky volal předem. Pokud posílám do práce (a PPLkou se snažím vždy do práce), tak se mi neozvali asi nikdy předem, takže pak tam občas nejsem.

                                Pokud to bylo domů (tomu se vyhábám, ale občas něco objednám a čekám to poštou a přijde to PPLkem), tak občas vyjímečně telefonát předem byl.

                                0 0
                                • Honza729  

                                  Jak rikam, muze to byt tim, ze na nasi adresu prace PPL, DPD vozi denne desitky baliku a zasilek, takze si to obvolavaji predem, nevim. Tady v Praze ale fakt tak fungujou…

                                  A uplne nej je Fedex. Kdyz mi sly nejake veci na fotak z Ameriky, sledoval jsem zasilku na jejich strankach. Kdyz se tam objevilo, ze ridic prevzal k odvozu klientovi, zazvonil tlf., ze ridic prave zasilku prevzal a vyjizdi, vcetne predpokladaneho casu doruceni. Prijel na minutu presne, podepsal jsem se el.tuzkou na jejich terminal na displej a nez jsem dosel nahoru k sobe, tak na netu byla hlaska Prevzato klientem :)

                                  0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Pokud mi to budou vozit domů, když tam budu, klidně jim toto vše „sledoval jsem zasilku na jejich strankach. Kdyz se tam objevilo, ze ridic prevzal k odvozu klientovi, zazvonil tlf., ze ridic prave zasilku prevzal a vyjizdi, vcetne predpokladaneho casu doruceni. Prijel na minutu presne, podepsal jsem se el.tuzkou na jejich terminal na displej a nez jsem dosel nahoru k sobe, tak na netu byla hlaska Prevzato klientem“ odpustím a snadno se bez toho obejdu :-)

                                    0 0
                                    • Honza729  

                                      Tak ja nevim, tak se s nima zkus domluvit. Nevim jak casto kupujes skrin, ale jednou za cas tu domluvu urcite das :-)

                                      0 0
                                      • Rychlej turista  

                                        Někdy to jde, ale už se mi taky stalo, že „Odpoledne nejezdím.“ A toto se stává právě u těch velkých věcí, které si nemůžu nechat dovézt do práce. Prostě pošta je pro mě bezproblémová. Když nejsem doma, tak si pro to těch 100 m dojdu, až budu. Pochopím tak posílání opravdu velkých krámů, které by poštou nešly, ale chtěl jsem si koupit baterku do Polaru a dodání je jen PPL za několik stovek. Prostě na palici.

                                        0 0
                      • scret  

                        mam s nima stejnou zkusenost:(

                        0 0
              • Stanley_vy  

                Nedávno se mi objevil lístek ve schránce ve chvíli, kdy už byl balík dva dny doma (zastavil jsem se na poště cestou kolem naslepo).

                0 0
                • mr.nikdo  

                  sakra ktera posta? Vyskovska? :-D

                  0 0
                  • Stanley_vy  

                    Dědice. Ale letos je úspěšně protěžuju, už druhej balík >15kg. :)

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      hehe :-D

                      na to ze nemaj ani balikovy oddeleni a zadny dorucovatele :-D

                      chudaci balikari :-D bych nechtel tahat :-D

                      0 0
                      • Stanley_vy  

                        Menší balíky vozí doručovatelka autem, ale od tohodle už bere jen lístek. Ale i s těmi menšími se občas neobtěžuje zazvonit, jestli je někdo doma, a jen frkne lístek do schránky.

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          tak to ses bud z koziny a nebo z nejake vesnice na tom kopci.. + opatovice :-D

                          jj to vozijou zensky :-D obcas se nedivim ze nic nedorucujou – pokud uz nemaj novy auto :-D :-D

                          a s tim listkem to chapu.. to delaj aji me :-D ale je fakt ze nekteri lidi nebejvaj doma a jak na potvoru zrovna 1 jsou… :-D

                          0 0
                          • Stanley_vy  

                            Opatovice. :) Ještě kterejsi den měly Felicii. :D No já jsem od Novýho roku doma v podstatě pořád a ještě jsem to štěstí neměl. Ale v létě se většinou zazvonit obtěžujou. :)

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              sem si rikal ze to jedno kolo mas vyfoceny u hriste v opatovicich :)

                              asi je jim zima :-D

                              ta felcka je klasika.. jednou to tlacily pomalu az na postu :-D

                              a uz jen to startovani je divny :-D

                              navic jestli chudery meli tahat tech 15kg… :-D

                              0 0
                              • Stanley_vy  

                                Předpokladám, že ty velký balíky ani brát nemůžu. Ten úterní se mi nevlezl do kufru ani mě. :D

                                0 0
                                • mr.nikdo  

                                  obcas by ses mozna divil co se kam secko vleze.. kor si vem ze kdyz dojedou k tobe, tak uz maj Studnice, Rychtarov, Lhotu, Hamiltony (Kozinu tusim jeste) hotovou :-D takze tem vsem vezou postu a baliky…

                                  ale je fakt ze casto dojdes a jen tyy vole, tak to se tam nevejde!

                                  0 0
                                  • Stanley_vy  

                                    Mně šlo spíš o to, že ženský snad víc než těch 15kg zvedat nemůžou. ;)

                                    0 0
                                    • mr.nikdo  

                                      jooo to nevim…

                                      leda by rano chytli balikare at jim to nalozi… ale spis si myslim ze to uz rano dali balikarovi, at to zaveze do dedic na postu behem rajona a pak nejak treba zapomneli ze meli balik :-D.. coz se stava :-D

                                      a nejak nevim jestli to nekeho stve nebo ne s tim muzou nemuzou´…

                                      do jedne nejmenovane firmy chodi pravidelne nejakej tusim nuze nebo cosi, je to takovej male drevenej kufr/krabice a ma to tak 20kg a zensky to tahaj normalne… nastesti ne moc vysoko…

                                      0 0
                                      • Stanley_vy  

                                        Hlavně měli problém to pak dostat i ke mě za přepážku. :)

                                        0 0
                                        • mr.nikdo  

                                          :-D :-D

                                          tak to verim :-D tam to jejich male okynko :-D

                                          • to ze to jsou zensky :-D :-D

                                          leda by te pustili dovnitr, coz asi ale nemuzou :)

                                          0 0
                                          • Stanley_vy  

                                            No tahají to dveřma a už jsme jim chtěl navrhnout, že si to pro to dojdu, ale nějak se povedlo.

                                            0 0
                                            • mr.nikdo  

                                              j,stejne to mohla byt zajimava podivana :-D

                                              sem jim tam v lete jednu dobu vozil prave nejaky baliky a postu.. :-D tak vim jak vypadaj :-D

                                              0 0