Snížení zdvihu SC VP FREE a předělání na vzduch

129 nepřečtených
  • Blackbiker

    zdar, chci předělávat „DH Santu“ na EN/FR bajk tak se zeptám.Chci to hodit komplet na vzduch od Foxe(vidle možná vzduch totem-se uvidí) a snížit zdvih. Má to teď úhel hlavy 66,5 stupňů s Fox 40 a zdvih 215mm, tlumák oko-oko 222mm. Jakej DHX air(délku) tam bouchnout s tím, aby vše bylo cajk. Představuju si stav bajku po úpravě cca 180/180–190, lepší úhel hlavy.

    VPčko jsem viděl(na netu) takto upravováno již mnohokrát a i s vidlí Fox Van 160 mm. Prostě dají se s tím dělat různé čachry a vzhledem k plánovanému new DH kolu tohle old school VP free chci na EN/FR traily mimo parky…

    0 0
    • goofy  

      Pod pojmem lepsi uhel hlavy si predstavujes mensi nebo vetsi uhel? Pokud to chces i na EN, tak bych se klidne kolem tech 66° drzel…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Na DHX Air bych se vyprdnul a šoupnul tam CCDB Air, Vivid Air nebo Vector Air (podle tvojí peněženky).

      Podle modelu v Linkage vychází se 180mm vidlí (Totem 565mm AtC) a 200mm tlumičem se zdvihem 51mm zdvih zadní stavby 190mm. Hlavový úhel 64,3°.

      0 0
      • kOmE  

        a jak vychazi vyska stredu?

        0 0
        • Blackbiker  

          hele střed je fakt dost vysoko-změřím to večír

          0 0
          • kOmE  

            Ja co jsem koukal do linkage tak tam jsou dva modely VPfree a ani jeden neni udelanej poradne. Stred jak jsou koukal je teda pekne vysoko a pri pouziti tlumice 200/51 by ale uz sel vzadu o 60mm niz a zvih by byl cca 150. Pri poutiti tlumice 215/63mm se snizi zdvih na 193 vzadu a stred se snizi cca o 15mm a uhel hlavy by se mel pri pouzi 180mm jednokorunkove vidlice taky malinko znizit, jeji vyska od osy ke korunce bude zhruba stejna jako ma 200mm fox 40.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Ten model co je přímo v linkage (tedy bez šahání do web-library) funguje jak jsem psal níže.

              0 0
              • kOmE  

                Ten ma 590mm vysku vidlici osa-korunka a zdvih 200mm na zadni stavbe s 55,6 zdvihem tlumice ,to moc nesedi

                0 0
        • Smazaný účet  

          Podle modelu vychází na –5,6. Tedy 5,6mm pod spojnicí přední a zadní osy.

          0 0
      • Blackbiker  

        hele nechci do toho investovat moc-fakt ne-stačí mi nějakej „sociální“ tlumič-nejsem tuner-jezdím na kole!:-)Jen chci využít tenhle skvělej rám dál na lehčí řádění-stačí vyměnit ložiska, nástřik a je jak novej:-) dle toho linkage ta hlava už je ale dost no:-)

        0 0
        • Blackbiker  

          ještě by se tam dala dát třeba nějaká 170ková vidle:-)

          0 0
        • Smazaný účet  

          Tomfree velmi chválí x-fusion vector air.

          Hlava je položená fest, ale s delším tlumičem bys musel mít zase delší krok a tedy vyšší zdvih.

          Trochu se ale bojím toho 200mm tlumiče – podle modelu dochází při dorazu ke kontaktu zadního kola a sedlové trubky. Chtělo by to vyzkoušet.

          0 0
          • Blackbiker  

            mpIII: hele dík za info, spíš budu chtít ten tlumák 215mm oko oko-i když ten zdvih pak bude velkej-ale co-stačí to přece trochu víc nafučet:-) Ps: s Tomfreem to proberu v reálu samo:-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Pokud můžeš řešit s Tomfreem v reálu, tak zkus domluvit zkoušku toho jeho tlumiče přímo na VP. Má Nomada, který má právě 216/63 tlumič.

              0 0
              • Blackbiker  

                s tím by nebyl naprosto žádný problém vzhledem k našemu přátelství:-) dík

                0 0
        • Smazaný účet  

          S 215/63 je zase zdvih 228, což nechceš. Hlava 66,6

          Možná je ale ten model nakreslený ne zrovna přesně a 200/51 by šel.. (podle obrázku dojde ke kontaktu, ale linkage varování nepíše – to až s 52,5 zdvihem tlumiče píše kontakt na 195mm zdvihu)

          0 0
    • soap  

      215mm delka tumice,uhel by mel byt o 0.5 mensi.Ktery rocnik mas? ty starsi by meli mit 67° hlavu.

      0 0
      • soap  

        180 zdvih

        0 0
      • Blackbiker  

        jo mám tu starou verzi 2007 tzn hlava 67 Stupňů s jednobrejlí. O tlumič 215 mm na vzduchu bych měl asi největší zájem-dělá to někdo vůbec_?

        0 0
        • Blackbiker  

          jinak vůbec proč vše na vzduchu? Dát tomu smyslnou váhu no:-) Každopádně jinak obecně na pružiny nedám dopustit:-)

          0 0
          • JMT  

            Ale pozor at nejses zklamanej, ta pruzina chodi opravdu zasadne lip proti fox vzduchu.

            0 0
            • Blackbiker  

              Ovar: jasný-tomu naprosto rozumím-nechtít to mít víc univerzálně a víc lehký tak o vzduchu neuvažuju vůbec-rozhodně ale FOX vzduch není dogma, budu vozit třeba Xfusion či podobny značky-hlavně ať to je funkční na to co chci no:-) PS: prodat VP free rám se mi nechce-za a) nedostanu za nej nic a za b)mám ho rád:-)

              0 0
              • JMT  

                Moc nechápu proč je na začátku „Ovar:“ Myslim, že je naprosto jasný na koho je to reakce i bez oslovení.

                0 0
          • gazman  

            :-)

            0 0
          • mr.antik  

            jaká je cílová vaha? Smysl to má tak pod patnáct…

            0 0
            • gazman  

              Bez šance, ten rám je ingot.

              0 0
              • jimiAJ7  

                pod to se podepisu…

                0 0
              • soap  

                3.2kg bez tlumice neni taka hruzu,velikost M.

                0 0
                • gazman  

                  Tak tos me prekvapil?

                  0 0
                  • soap  

                    zitra ještě zvážím XL velikost

                    0 0
                    • Blackbiker  

                      mám Lko a s pružinou DHX 5,0 to bylo snad 4,4 kg

                      0 0
                    • soap  

                      tak jsem to znovu zvážil vel. „M“ bez tlumiče s hlavkem a zad.osou,sed.ob­jímkou cca. 3250g

                      vel. „XL“ s hlavkem a tlumičem cca. 4250g

                      tlumič 222m Fox DHX5 750g s 500 pružina

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Zajímavé, deska se zápornou hmotností :-P

                        0 0
                      • mr.antik  

                        tak to ujde na sjezďáka

                        0 0
                        • gazman  

                          Ujde, to je elitní váha.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            navíc na virtuála

                            0 0
                          • Blackbiker  

                            a prej předtím ingot-já ti dám ingota-VPčko je nedoceněný-bejt rok 2004 tak je to TOP:-)

                            0 0
                            • gazman  

                              No zas taková hitparáda to není s úhlem hlavy šlápli do hovna, jinak pohoda. S tou váhou ***** nevím proč jsem měl vsugerované že je to těžké. Znám tři lidi co to kolo maj, jeden z nich mě tím asi napustil.

                              0 0
                              • Blackbiker  

                                páč ten jeden to má postaveno na 25 kilo a úhel hlavy to je jasná věc-kritizuju si to od začátku-njn, ale víš Jura jak to bylo s úhlama v roce 2004 holt-tak to tehdy bylo normální…je to old school jaxvin:-)

                                0 0
                            • Blackbiker  

                              škoda že SC nedělá nějakej „sociální“ FR rám z AL-do toho bych asi šel. Carbon V 10 to už pro mne není…

                              0 0
                              • gazman  

                                V10 už je ultimátní stroj, chtěl bych ho tak na den dva prubnout, jen bych měl potom možná problém ho nekoupit:-))

                                0 0
                                • Blackbiker  

                                  hele my to tu měli půjčené na test ve Varech a nenašel se z 5 lidí ani jeden co by to chtěl.Ps: taky jsem to nějak zvažoval, ale po testu ne:-) TEdy měli jsme to na těch 250 mm což byla asi chyba celého testu na FR skákací trati:-)ale na ostatních Dháčkách trať no problem…

                                  0 0
                                  • Blackbiker  

                                    je to holt ultimát jen na dh tratě…

                                    0 0
                                  • gazman  

                                    Jasne, ale člověk neuvěří dokud sám nezkusí. Jestli bude možnost tak to prubnu s chutí.

                                    0 0
                                    • Blackbiker  

                                      jo zkus to každopádně, ale na rozbité DH trati-neudělej chybu jak my:-)

                                      0 0
                            • soap  

                              ještě o chlup kratší zadní stavbu tak to nemá chybu,nezničitelnej bike,škoda že to přestali vyrábět.

                              0 0
                              • gazman  

                                Ten driver 8 vypadá, že se moc nechyt, ticho po pěšině.

                                0 0
                                • Blackbiker  

                                  driver 8 co měl nahradit VPčko se nepovedl-byl stažen z nabídky již dřív, ale co mne nemile zaskočilo že se přestal vyrábět i parádní fr stroj od Giantu – FAITH, tohle nechápu, když dh mašina Glory snížila hlavu na 63,5. Postrádá to logiku. Reign SX dle mýho Rampage nedá ani náhodou:-)

                                  0 0
                                  • gazman  

                                    Takže santa na FR segment prdí? Maj toho jednočepového Bullita ni?

                                    To pojedou v klidu na Gloryně:-)

                                    0 0
                      • gazman  

                        Hmmm stydím se kdosi mne uvedl v omyl a já to vzal za své. To je váha jako TREK 88 a pak že prý je trek plechovka od píva co hovno vydrží.

                        0 0
                      • Blackbiker  

                        kde tý rámy bereš čéče?:-)

                        0 0
                        • mr.antik  

                          vidíš to jakej máš lehkej kousek? Ty Torque a YT budou těžký jak sviňa. Tak postav ze toho Santy kloudnýho sjezďáka (kratší tlumič) a endurko nějaké koupíš časem

                          0 0
                          • gazman  

                            Tak, dyť slušný EN bike koupíš za 30 papouchů komplet a ihned k použití.

                            0 0
                          • Blackbiker  

                            hele já to drtím letos 4tou sezonu dolekopcom-ten rám na DH má už dost-chce to zklidnit s ním, aby ještě něco odjezdil. Proto to odjezdí v měkké rašlině jako FR stroj. Enduro na XC trial nechci:-)

                            0 0
                          • Blackbiker  

                            „enduro“ přece mám-Reigna, ale mne to na něm prostě nebaví-není to vono-je to prostě XC s velkým zdvihem:-)

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Reign v této konfguraci není EN, resp je to oldschool enduro asi jako je tvoj VP sjezďák, dneska prostě mimo.

                              0 0
                        • soap  

                          jsem nějak hledal velikost,teď je jeden kamaráda :)

                          0 0
              • Blackbiker  

                ten rám je nadčasovej a oproti zdvihově stejnejm nebyl nikdy těžkej:-)

                0 0
            • Blackbiker  

              chci to dát na 16 kilo-myslím že na rámu v 19ce velikosti by to bylo takto supr

              0 0
        • JMT  

          To se normalne dela. Mam pocit ze zrovna RB to na tom bledemodrym RB (dhx air) a nebo ja na iq (float bez expanzky/high volume komora)

          0 0
        • Smazaný účet  

          215/216 na vzduchu je na výběr u kohokoliv.

          0 0
          • Blackbiker  

            a co tedy konkrétně? nic předraženýho samo nechci:-)Stačí mi socka tlumák-na Reignovi jsem vozil Manitou a vpohodě i na enduro-i když s fox RP32 by to kolo bylo jinde:-)

            0 0
        • goofy  

          DHX Air po mych poslednich zkusenostech nic moc… Jedine, zebys ho sehnal fakt za pekny peniz… ja bych sel do toho Vectoru delka se samozrejme bezne dela… ja na pristi sezonu pujdu opacnym smerem a snazim se posetrit na HLR coil

          0 0
          • Blackbiker  

            a co RS tlumič? Jinak mi jde samo jen o váhu-o nic jinýho:-)

            0 0
            • goofy  

              Tak to pak neres a kup neco levneho s vypinatelnym propedalem a je to :-)

              0 0
              • Blackbiker  

                no zas aby to nějaký ty poskoky vydrželo-xc už nejezdím:-)tznn: enduro tak styl Superendura jak Finale Ligure a lehčí FR no…

                0 0
    • kesu  

      Ty vole a pak že já jsem pražskej blázen a že nevím coby:-)))

      hele 222/66mm tlumič jsem teď koupil na ebay monarcha 4.2 za 115 dolarů novej. Osobně bych kratší nedával. Na 901 jsem teď nastavil hlavovej úhel úplně na nejvíc (cca tech 66,5) a na enduroje to daleko lepší než těch 64,5. Když tam dáš kratší tlumák tak to zbytečně moc položíš a budeš šlapat hodně před sebe.

      Ohledně tlumiče na DHX je proboha vykašli, je to akorát drahý a nechodí to nicmoc, určitě bych vzal radši Vivida.

      A co se týká vidle, pokud vzduch tak bych asi raději vzal floata 180mm, protože Totem soloair nechodí podle mýho tak dobře jako pružina. A rozhodně vem verzi RC2 DH, obyc tlumení ma jiný epanze a je tupější.

      mimochodem, jaký pure DH kolo bude?

      0 0
      • Blackbiker  

        kešu nazdáár:-)TVL ty seš největší blázen z Prahe co znám!:-) hele 215 versus 220 mm je vpohodě-jdu do toho:-) vidli tam dám třeba i ten Totem-já nějak citlivost ani tuty další kraviny neřeším-víš jak-jezdím!:-) Dle mne Totem v Airu bude jak Fox 40:-)

        0 0
        • kesu  

          hele tlumič by mi měl dorazit brzo, jestli chceš, tak ti ho klidně půjčím a vyzkoušej si to s nim ať víš, do čeho jdeš. Osobně si myslím, že na ježdění „endura“ u vás není citlivost zadní stavby až tak důležitá (jako v parku na rozbitý trati), takže bych šel po váze

          0 0
    • Blackbiker  

      dík všem za podněty-zatím bude stačit starší FOX DHX air a snad seženu za dobře vzduch. Totema…

      0 0
      • kali222  

        chapu to dobre, ze se poptas na vsechno mozny, je ti i neco nabidnuto jen tak na zkousku. nasledne sdelis, ze takovy kraviny neresis a uzaviras diskuzi s tim, s cim jsi prisel(DHX+totem)? me je do toho … samo, ja jen jestli sem to pochopil, kdyz uz jsem to cetl.:DDDD

        0 0
        • Blackbiker  

          myslel jsem to jinak:-) hele jde mi i o pořizovací náklady na přestavbu:-) Totem je těžkej-co tak FOX 36 FLOAT 180 RC2 FIT.

          0 0
      • jimiAJ7  

        Kdyby to slo smazat to tema, tak uz tu neni, ze vitas :D

        0 0
    • Blackbiker  

      zrovna jsem našel vidli co by se mi líbila i vahou-co Vy na to?FOX 36 FLOAT 180 RC2 FIT

      0 0
      • kOmE  

        Ja bych ji i doporucil, vozim ji cca půl roku. Da se u ni pripadne i snadno znizit zdvih. Vaha je 2.4 kg

        0 0
        • Blackbiker  

          dík za názor-pak se tě zeptám až ji pořádně vojedeš jak funguje a zda se nesype:-) Je to favorit!

          0 0
      • goofy  

        No co jsem zkousel Burizonovou (sice bez kashima noh), tak si rikam zlaty Van :-))

        0 0
        • Blackbiker  

          uvidíme-pružina je pružina-vím to, ale váha je váha:-) ještě by se dal možná Lyrik 170 mm, ale tím si nejsem jistej…jak by byla geoska

          0 0
          • logoman  

            tak zase pruzina lyrik 170 s dh tlumenim bude vazit stejne jako float 180. jinak ty mas zdroj na foxky? snad nikdy jsem je nevidel ve vyraznym vyprodeji pod 20k s rc2 tlumenim.

            0 0
        • kOmE  

          Ja jezdil VANy 160R a 180RC2 s kashimou a s floatem jsem si rozhodne vyrazne nepohorsil.

          0 0
          • Blackbiker  

            no v ameru to jezdej i se 160kou foxou, takže 180ka bude perfektní!:-)

            0 0
            • Blackbiker  

              takže plánovanej setup:-) jen ten rám bude samo černej!:-)

              0 0
            • gazman  

              Takhle to zmrzačit, to je na facku:-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Souhlas, hrůza. Oproti té nádheře s F40.

                Ten rám potřebuje pořádnou vidli, ne „párátka“ 36.

                0 0
              • Blackbiker  

                jasný Jura-hele potřebuju to odlehčit a ze sjezďáka udělat superenduro-což je účel-samozřejmě s foxou 40 to bylo skvělé kolo-ale na jiné použití:-) na vzduchu na 180 ti to bude ideál…na to co chci-lehký ilegální FR a superenduro..

                0 0
        • gazman  

          Ta chodí fakt bídně. Možná by chtělo jí rozhodit a patřičně namáznout.

          0 0
          • goofy  

            Asi jo. Taky jsem si rikal, ze kdyby se poradne promazla, tak by to melo byt lepsi…

            0 0
      • kesu  

        nebál bych se toho, mimochodem, mel jsem v ruce před časem Lyrika soloair 170mm, boxxera WC 203mm a Totema coil DH a vysoký byly skoro stejně, mezi totemem a lyrikem na 170mm je maximálně 5mm a mezi totemem a boxxerem jsou tak 2–4mm, v součtu tam není víc jak cenťák ani náhodou. akorát 160mm a nižší vs 180mm a vyšší vidle maji jinej offset. Dovolím si citovat :

        Fox

        32 F80 80mm: 450.9/39

        32 F90 90mm: 460.9/39

        32 F100 100mm: 470.9/39

        32 F120 120mm: 490.9/39

        32 Float/Talas 130mm: 500.9/39

        32 Vanilla/Flo­at/Talas 140mm: 510.9/39

        32 Float/Talas 150mm: 520.9/39

        36 Float/Talas/Van 160mm: 545.3/37

        36 Float/Talas/Van 170mm: 555.3/42

        36 Float/Talas/Van 180mm: 565.3/42

        40 178mm: 545.8/45

        40 203mm: 571.2/45

        Rock Shox

        Argyle 80mm: 460/42

        Argyle 100mm: 480/42

        Argyle 140mm: 460/42

        Boxxer 200mm: 568/42

        Boxxer 130mm: 494/42

        Boxxer 174mm: 544/42

        Dart 80mm: 454/?

        Dart 100mm: 471/?

        Dart 120mm: 501/?

        Domain 160mm: 545/40

        Domain 180mm: 565/40

        Domain DC 200mm: 568/42

        Lyrik 160mm: 545/40

        Lyrik 170mm: 555/40

        Pike 95mm: 473/42

        Pike 130mm: 508/42

        Pike 140mm: 518/42

        Reba 80mm: 453/39

        Reba 85mm: 458/39

        Reba 100mm: 473/39

        Reba 115mm: 488/39

        Reba 120mm: 493/39

        Recon Maxle-15 80mm: 459/40

        Recon Maxle-15 100mm: 479/40

        Recon Maxle-15 120mm: 499/40

        Recon Maxle-15 130mm: 509/40

        Recon 80mm: 453/39

        Recon 100mm: 473/39

        Recon 120mm: 493/39

        Revelation 100mm: 478/39

        Revelation 115mm: 493/39

        Revelation 130mm: 509/40

        Revelation 140mm: 519/40

        Revelation 150mm: 529/40

        Sektor 130mm: 509/40

        Sektor 140mm: 519/40

        Sektor 150mm: 529/40

        SID 99–2008 63mm: 434/39

        SID 99–2008 80mm: 451/39

        SID 99–2008 100mm: 471/39

        SID 80mm: 453/39

        SID 90mm: 463/39

        SID 100mm: 473/39

        SID 120mm: 493/39

        Totem 180mm: 565/42

        Tora XC/SL/Race 80mm: 450/?

        Tora XC/SL/Race 100mm: 470/?

        Tora AM 80mm: 459/?

        Tora AM 100mm: 479/?

        Tora AM 120mm: 499/?

        Tora AM 130mm: 509/?

        Manitou

        Circus 80mm: 458/41.27

        Circus 100mm: 478/41.27

        Circus 130mm: 508/41.27

        Dorado 180mm: 567/49.55

        Dorado 203mm: 591/49.55

        Gold Label 80mm: 460/41.27

        Gold Label 100mm: 480/41.27

        Marvel 100mm: 470/41.27

        Marvel 120mm: 490/41.27

        Match 80mm: 458/41.27

        Match 100mm: 478/41.27

        Match 130mm: 508/41.27

        Minute 80mm: 478/41.27

        Minute 100mm: 478/41.27

        Minute 120mm: 498/41.27

        Minute 130mm: 508/41.27

        Minute 140mm: 515/41.27

        Nixon 145mm: 518/41.27

        Nixon 160mm: 540/41.27

        R7 80mm: 456/38.1

        R7 100mm: 476/38.1

        Travis Single 150mm: 542/43.28

        Travis Single 180mm: 572/43.28

        Travis Single 203mm: 595/43.28

        Travis Double 180mm: 562/43.28

        Travis Double 203mm: 585/43.28

        Bontrager

        Switchblade 26: 445/38

        DT Swiss

        XRC 100mm: 475/41

        XRM 100mm: 475/40

        XRR 445: 445/41

        XMM 120mm: 495/40

        XMM 140mm: 515/40

        XMM 150mm: 525/40

        XMC 120mm: 495/40

        XMC 140mm: 515/40

        XMC 150mm: 525/40

        EXM 150mm: 525/40

        EXC 150mm: 525/40

        RST

        First 100mm: 460/38

        First 130mm: 480/38

        First Titan 100mm: 480/42

        First Titan 130mm: 510/42

        Storm 140mm: 520/43

        Storm 160mm: 540/43

        Storm 180mm: 560/43

        R1 180mm: 555/54

        Magura

        Odur 85mm: 458/42

        Odur 100mm: 473/42

        Durin 80mm: 453/42

        Durin 100mm: 473/42

        Durin 120mm: 493/42

        Menja 85mm: 458/42

        Menja 100mm: 473/42

        Menja 130mm: 498/42

        Thor 150 Lift Select 150mm: 530/42

        Thor Fix 140mm: 520/42

        Wotan 160mm: 540/42

        Marzocchi

        TXC LO 60mm: 466/34.5

        22 100mm: 479/44

        22 120mm: 499/44

        33 80mm: 447/44

        33 100mm: 467/44

        33 120mm: 487/44

        44 LR 130mm: 507.5/44

        44 LR 150mm: 527.5/44

        44 Micro Switch 130mm: 501.5/44

        44 Micro Switch 150mm: 521.5/44

        44 RC3 Ti 150mm: 521.5/44

        44 RLO 80mm: 457.5/44

        44 RLO 100mm: 477.5/44

        44 RLO 120mm: 497.5/44

        44 RLO 140mm: 517.5/44

        44 Micro Ti 29 100mm: 506.5/44

        44 Micro Ti 29 120mm: 526.5/44

        44 Micro Ti 29 140mm: 546.5/44

        4× 100mm: 427/44

        55 CR 150mm: 536/44

        55 CR 170mm: 556/44

        55 CR 160mm: 546/44

        55 R 140mm: 526/44

        55 R 160mm: 546/44

        55 R 170mm: 556/44

        55 RC3 170mm: 556/44

        66 180mm: 568/46

        888 200mm: 581/46

        Corsa SL 80mm: 451.5/44

        Corsa SL 100mm: 471.5/44

        Corsa SL 120mm: 491.5/44

        Dj 80mm: 457.5/48

        Dj 100mm: 477.5/48

        Dj 120mm: 497.5/48

        Marathon 80mm: 455/44

        Marathon 100mm: 475/44

        Marathon 120mm: 495/44

        0 0
        • kesu  

          jinak teda u DORADA je chyba, to novější má na 200mm taky 567mm. Akorát ten Lyrik mi přišel vyšší..

          0 0
          • kesu  

            jinak teda rozdíl offsetu dorada (49mm) a boxxera (42mm) je znát

            0 0
        • Blackbiker  

          dík Kešu za čísla-no pro mne asi rozhodně než Lyrika 170 tak Foxu 180-těch 200 gramů navíc už snesu…

          0 0
          • kesu  

            Ahoj,

            jasně, to je jedno. Pokud to pomůže, můj Lyrik RLR 180mm má s twostepem 2450g s lockem, soloair verze by byla lehčí asi o 200g. Pokud ale seženeš floata za dobrou cenu, vzal bych ho

            0 0
        • goofy  

          zajimave, ze Fox 36 na 160mm ma prakticky nejmensi offset

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.