Mám možnost koupit Škoda Fabie rok výroby 2002 a najeto cca 50 tis. Km mám navrhnout cenu co je adekvatni ? Díky za radu
Mám možnost koupit Škoda Fabie rok výroby 2002 a najeto cca 50 tis. Km mám navrhnout cenu co je adekvatni ? Díky za radu
zavolej si do AAA a zeptej se jich, hned budes mit jasno pak neco dolu a mas svou cenu
Těch 50 tis. jsis určil sám,nebo prodávající projevil iniciativu?Vychází to 5 tis. ročně a to je fakt málo.Jestli máš navrhnout ceny ty,navrhni 30 tis.To by byla dobrá cena ne?
Těch 50tis. je zřejmě údajný stav TACHO a ne cena. Pokud to je zachovalé, tak bych to viděl tak na 25tis. max.
Je mi jasný,že stav tacho :-).
Jako 25 tis za skoro nejetou fabku jo? To bych bral i já :D
už jsem si říkal, že do vláken psat nebudu, ale prostě mi to nedá, když to tu vidim. 25 tisíc za fabii s najetýma 50kkm ?? :D Nechápu kde ty ceny berete. Když se podívam komkoliv, tak nenajdu fabii pod 50kkč s najetýma kilometrama pod 90kkm. Ani felicii za takovou cenu s takovýma kilometrama nikdo neprodává, ale asi si začnu kupovat auta, kola od lidi, kteří sem ty ceny píšou:D
Každá věc má takovou cenu, jakou je za ni někdo ochoten zaplatit. Za 10 let staré auto, bez ohledu na nájezd (když auto jen stojí na místě a měsíce nejezdí, tak to mu také právě nesvědčí), bych víc než 25k nedal. Pokud je za něj někdo ochoten zaplatit třeba 100k, tak prosím. Má navrhnout cenu. Ty bys prodávajícímu navrhl 100k? To by jej jistě potěšilo.
Proč zrovna 100kč? Třeba 60kkč.
za 10 let starou fabku jo ? Tobe bych chtel prodavat auta
1+
Tak to je pěkná konina, protože tržní cena 10 let starých Fabií není 25 tisíc ani omylem (s tímto nájezdem). Pohybuje se okolo dvojnásobku částky. Tam dost záleží na výbavě a motorizaci. Pán je evidentně znalec jak brno.
Taková Fabia 1.9 TDI s nájezdem 50 tis km je k sežrání a i přes to stáří je i 70–80 tisíc zkousnutelná investice → ve firemním nájezdu se ještě stihne odjezdit než začne rez a udělá ještě skoro ty samé co nová, přesně 4,5× dražší s obdobnou motorizací. ;)
1,9tdi s nájezdem 50000km…to je krásná pohádka…
Proto je tak k sežrání. Dá se objevit ;)
a proto jezdíš jenom na kole..
Ty jsi trouba. :-))) Neřeš své pocity, případně kolik by jsi za to dal ty. Trh je jinde a je jedno jestli s tím ty, nebo já budeme souhlasit.
Podívej se na ceny na netu, bazarů jsou mraky. Odhaduju to na trojnásobek odhadu Blunderbuss. Ale jsem línej prolézat bazáry, to musíš udělat sám.
chyba smazat
co výbava, motorizace?
Stav tachometru cca 50 tis km, ročník 2002, motor 1.4 benzin výbava nevím,pravidelný servis.
Otázka je co je to za výbavu.
ale tak navrhni 65 tis a uvidíš co na to prodejce.
jinak cena se pohybuje kolem 75–80 tis, pokuď jsou kilometry pravdivé, ale to se mi moc nezdá. To je opravdu minimální nájezd a to auto by musel mít klasický důchodce který stím jezdí jenom do krámu :-D
…40 až 50 tisic Kč max. Mám fabii 1,4 benzin tu verzi 76KW, , ale když jsem se v servisu zeptal co bych za to dostal, tak max 70 či 80 tis a to je rok výroby 2006!! Najeto 67 tis KM
já 3 měsíce zpět prodal FABII 1.4 16V 74KW plná výbava. rok 2000 najeto 150000km za 69tisíc peněz
ono se stačí podívat se třeba na www.tipcar.cz a udělat si představu
tak je mi jasné, že by mi to vykoupily za tuhle cenu a pak by to na bazar flákli za ranec, máš pravdu, mám stejný typ je to 74KW, také plná výbava…
jasně ale musíš počítat, že oni tebe holí a chtějí mít zisk. Při soukromém prodeji bys dostal o malinko víc. Zhruba se to dělá tak že vezmeš cenu 2–3 výkupů co ti nabídnou, uděláš průměr z té ceny a průměrně ceny bazarech a pak podle stavu auta upravíš o 10% nahoru nebo dolů.
Na druhou stranu se podívejme, kolik fabií je po bazarech. Naprostej plevel po stovkách kusů všude.
co se týče původního dotazu, podobný auto má děda. Garážovaný v temperovaný garáži, nájezd kolem 4tkm ročně. To se prostě nevyplatí prodávat, na druhou stranu o takový auto je většinou už pořadník. Protože si každý lehce spočítá, že ročník je jen maňásek pro hejly a že 4 roky jetý, bouraný a stočený auto nemá cenu ani poloviny toho 2× starýho z garáže.
no v mém případě prodej 42tis a nabízí ji za 70 tis. a nikde nechtěli dát více, takže v soukromém prodeji by za 55–60 tis. možná šla, ale nebyla uplne bez zavad a hlavne – prebírají záruku…
A kolik to ma spotřebu? Díky moc
pokud je to ten motor 1,4 mpi, tak to zere dost, ale nema se tam co ******
…tak pokud palubní počítač nelže, tak průměr 6–7 litrů
pokud ale nelítám po dálnici, tak spíš 5–6 litrů,ale chce to mít „lehkou“ nohu, aby to jelo pořádně je třeba se dostat nad 3000otáček a to už trochu narůstá…
Já jezdil dlouhodobě za 6.1 L
ale většinou to bylo mimo město do 100km/h a bez výraznějšího převýšení.
Louny -Praha – Louny i s dálnicí jsem běžně dojel pod 6 litrů
Ale co jsem vysledoval tak u každého je to jinak a někdo dokonce udával astronimcké hodnoty :-)
bavis se ty a galibier o tom motoru 1,4 50 kw, nemam na mysli ten 16V
…já mluvím o spotřebě 1,4 16V 74KW
s lehkou novou jo. Jako služebák to u nás jezdilo za 7,5+ z Prahy se jezdilo LBC, ČB, HK, Frantovky, výjimečně OL a Ostrava
jj, taky 16V
Je to 1.6 Mpi . Kolik to bude mít spotřebu třeba mezi Prahou a Libercem po dálnici dostanu še pod 6? Nebo to bude kolem 6 ?
jako jsem si jisty, teda chci byt, ze v roce 2002 se do fabky zadne 1,6 nedavaly, byly tam dvoulitry a pak ty jedna ctyrky,ale ne jedna sestky
podle mě ani ve snu, to máš celý dálnice 130 a tam jdeš přes 7 hravě. Jestli teda nejsi jeden z těch stovkařů v pravým co to při provozu zle kotví.
Pod 6 jsem jel s mpi 1,4 jednou a to když byl takovej kentus že víc než 80–90 se nedalo jet (kydalo) a zároveň nebyl skoro provoz a to navíc na trase ČB-Praha.
no tak to je jina, sestnacti ventil mel mensi spotrebu
Omlouvám se to je preklep myslel jsem 1.4 Mpi
Měli jsme doma tohle auto, 1.4 myslím že 50kw. Rok 2001, najeto 55tiskm a prodávali jsme na inzerát loni za 50tis.
Stav auta byl dobrý, jen koroze na dveřích kufru pod oknem. Fabka se prodala během týdne.
za ty prachy jako druhy auto do rodiny – nedivim se, ze zmizelo.
já prodával před půl rokem fabku combi, 1,4, tuším 50kw?
najeto 360000,nová světla dva roky měněná spojka, pravidelný servis, výbava veškerá žádná, bez klimy, elektrika akorát přední zrcátka..nic moc lak(sice bez koroze, ale nejkrásnější pod sluncem to auto nebylo..
prodáno za 34000
Tak třeba sem.
Co si myslíte o Octavii II r.v. kolem 2011/2012? Konkrétně motorizace 1.6 tdi. Prý by to mělo mít hodně slušnou spotřebu, kolem 5–6 l. V extrémech s tím v testu zajeli i za 3,8 l a i za 7 l.
Máte ji někdo? Nějaké negativní zkušenosti? V prvé řadě jde o spolehlivost, potom spotřeba. Myslím, že když by to auto bylo relativně nové, mohlo by být i spolehlivé.
S tou spotřebou je to hodně o jízdním stylu a trasách, které jezdíš. S 1.9TDI jezdí kolega s dlouhodobým průměrem 5,4L, já mám 6,6L. Ale třeba včera na sněhu sem jel po dálnici Praha-LBC za 5,6L. Co se týká spolehlivosti, tak těžko soudit. Ve „flotile“ máme zatím jen jednu 1.6TDI 4×4, asi rok starou, a problémy s ní nejsou. Každopádně i kdyby byly, tak se na ní vztahuje standardní záruka… Původ auta znáš?
Btw. Už sem viděl s 1.6TDI 4×4 taky spotřebu 9,3L…:D
Vím, že to je o stylu jízdy. Vidím to na toyotě 1,6vvti se kterou jezdím. Dá se jet za 5,5l ale to je extrém, ale úplně bez problémů za 9l.
Původ auta, no těžko říct. Většinou se dívám po autech s nájezdem do 20 000km. Třeba To má třeba jen 500km, tak nevím, jestli tam může být někde zakopaný pes. S autama zkušeností moc nemám.
Akorát mi teda u těch škodovek vadí interiér, takový „levný“.
Když to má 500 km tak to asi bude předváděčka Edit: taky je, je to tam napsaný.
Navíc má záruku do 2016, toho bych se nebál.
Do toho bych nešel, když za nový dáš o 10 tisíc víc třeba zde
dík za tip, tam to projedu. Jinak k té ceně Uvedená nabídka je platná pro podnikatele a firmy; pro nabídku pro nepodnikatele nás prosím kontaktujte
Jo, nějak mi to nedošlo, že jsi za prvé ze Zlína, za druhé jsou to nabídky pro podnikatele.. Odtamtud mám auto, dneska koukám, že mají třeba Fabii Monte Carlo 1.2 TSI 63kW zlevněnou z 358 na 269… Hrůza :0(
No zkoušel jsem tam něco naklikat ale pouze se mi to načítalo nic víc. Žádné auto už jsem neviděl.
Musíš kliknout na Hledat ;0)
edice Prima. no motor a volant tam je..:D
Za tu cenu myslím slušné auto
Ještě jsem teda projížděl taky nějaké škodovácké fórum…no, moc moudrý z toho nejsem jak tomu nerozumím. Takové druhé BF. Jeden říká to druhý to…Hlavně co se týče názoru na chip. Tady dělají jeden chválí druhý říká, že jde motor do ******.
Rozhodně bych 1.6 TDI nečipoval.
Co víc čipovat na 1.6L motoru se stejným továrním výkonem, jako má 1.9L…
Nějaké důvody?
otázka je proč chipovat auto, který nemá sportovní ambice.
Jestli chceš auto na dlouhý dálniční přesuny v Německu nebo je ti jedno že sem tam zaplatíš fakt ranec, tak si kup silnější motor. Na Čechy ta 1,6tdi stačí v pohodě a spotřebu ti chip nesníží
Divej, mě by to asi ani nenapadlo. Já jen že to četl na nějakém fóru taky :). Ale myslím, že rezerva výkonu by pro předjíždění být dobrá mohla.
Ale samému se mi zdá divné jejich zvýšení výkonu a nezvýšení spotřeby.
ono co se týče efektivity, tak si dokonce myslím, že současná mapa je nastavena na nejvyšší možnou, líp než dokáže udělat tuner.
Automobilky jsou k tomu tlačení díky limitům na co2. Ve skutečnosti to je tak, že když budeš využívat to navýšení výkonu, tak budeš mít spotřebu vyšší, než kdybys jel podlahu bez chipu. Pojedeš rychleji to ano.
osobně jsem se s tím nesetkal, ale nebylo málo případů zásahu tunera do algoritmu měření spotřeby aby počítač ukazoval záměrně nižší (nereálné) číslo.
77kW dokáže to auto poměrně solidně vystřelit. Pokud jezdíš jinak plynule a na spotřebu, tak je imho čip spíš na škodu…
Slušně vystřelit, no nevím. Jezdím tak nějak normálně, spíš ale na spotřebu než divoce. Co můžu srovnávat tak 81kw 1,6 benzín se mi moc jaku živé auto nejeví. Ale to v žádném případě po tom auto není žádané. Důležitá je spolehlivost a spotřeba.
Živý byl chrysler jestli dobře pamatuju 3,0 benzín asi se 160kw? To jelo jako kráva. Automat.
Spíš mě zajímaly zkušenosti s tím motorem. Co si pamatuju když jsme měli doma passata 1.9 tdi, tak tam se pořád něco sralo. Váha vzduchu, turbo, ramena v nápravě, větrák na chladič, servo řízení. Tak nevím jak je to u nových ropáků. Teď máme doma tu 1.6 benzína, 2005, během 3 let se do toho lije jenom benzin a olej.
Ona ta 1.6TDI je asi 3 roky „starej“ motor, takže zkušenosti z dlouhodobého užívání asi moc nebudou…
S tou druhou půlkou bych si dovolil nesouhlasit.
cipu se neboj, pokud ti to udela nekdo na brzde dobrá firma,u nas se vybrat da,taky zalezi jestli chces benal ci v tomto pripade naftu .. zalezi odkud jsi .. okoli prahy treba dieselpower .. na ostravsku zase TDIfun … staci si vybrat … já osobne mam auto taky ciple ze 180 koní na 230 , mam leona viz obr. Na druhou stranu zase ten motor co jsi napsal
(1.6tdi u O II) pokud se nepletu je to tento : 77 kW/250 N.m
tak se dostanes na hodnotu 96 kW/300 N.m … Tento vykon jsem jezdil v meme predeslem aute,ve Fabii RS kera to ma jako seriovy vykon,a na to auto to bylo docela vpohode,v oktavce jsem s tim nejel,ale bude to linejsi to je jasne ;)ale proti 77kw to poznas,ovsem ve vyssich rychlostech uz bude chybet objem … 1.6 vs 1.9 … Hodnoty mereni jsem vzal z firmy Camp Performance ,kde mam auto poladene já … ale ja mam benzin 2.0 TFSi ..
Auto vypadá luxusně. Fakt se mi líbí. Ale mnou zamýšlená oktávka bude hlavně jako rodinné. To se šperkovat takto nebude :)
ja chtel jen ohledne toho cipu poradit :) … jestli se neceho bojis,tak nemusis,je to dnes naprosto bezna vec … pokud ti to nebude delat „odbornik“ ktery to udela jen ciste softem nekde ve svoji garazi :D … jako se to delalo drive,a dela i dnes,radoby cipovaci … :)
Vidim,ze jsi ze zlina,tak tam primo to dela Steinberger firma :) … tak se muzes optat,ale byt tebou,jedu do k ostrave do TDI Fun,mas to „par“ km a cipuji nafty dobre a dloouho ;)
Onehda jsem v hospodě zaslechl rozhovor dvou pubošů (zřejmě sotva zaschlý řidičák), že i mračítka přidají pár koníků :)
Štůsku klídek :D :D
paradní, ale s tím čipováním to vidíš moc růžově, mě jeden propálený píst na jednom autě, a ojnice na zemi na druhém autě bohatě stačí.
On je chiptuning a chiptuning. Třeba to, co dělá BMW M Performance pro dvoulitrové nafty (120, 320, 520d) a pro třílitr turbo (335,535) nebo MB AMG Performance pro jejich AMG 63, to bych neviděl jako problém. Problém je s garážovými umělci.
ale tato auto mají i jinak dimenzované klíčové díly motory ne?
spojka na vyšší krouták, pevnější řemen, průchodnější svody, jiná vačka a je toho určitě víc
nejhorší právě je chipnutí motoru kde jsou díly už na limit současného výkonu, což v dnešní době kdy některé díly nevydrží ani factory settings je často
Třeba BMW popisuje jen jiný mezichladič a čip. MB raději neuvádí vůbec nic, ale u 5.5 V8 biturbo bych se vůbec nebál čipu ani se standardním motorem (C63 AMG s 6.3 atmo V8 bude mít měněno v rámci performance balíčku asi víc věcí) a třeba Porsche u 911 3.8 B6 je výkon ze 400 na 430k posunut díky novým vačkám a dalším mechanickým úpravám a čip je jen doplněk.
Souhlas, vyhoněnou 1.2 TSI nebo 1.6TDI bych čipovat nenechal.
to je spatna zkusenost :/
Ti tam ta nafta tekla proudem :P
ten pist byl u benzinu a motor šel po 117tkm nafta cca 105t.km
Pěkné by bylo, kdyby zůstalo u kol (vypadají jako vzor R8?) a masky. To co je pod nárazníkem je minimálně nepraktické, mračítka na světlech, křídlo a prahy už vidím trochu jako přešlap – k hezkému leonu se to příliš nehodí.
Uprava je original od nemeckeho vyrobce JE Design http://www.je-design.de/ , ktera je zapsana v TP,na prakticnost tohle auto neni,na to mam jine priblizovadlo :)) ovsem to na B-F pochybuju,ze nekdo zná … ano, kola jsou audi R8 :) ..
JE Design má v nabídce spoustu zrůdností, neberu ti, že se ti to líbí, můj oblíbený styl to není, pro mě to je moc vyzývavé, dravé, agresivní. Klasický FR nebo Cupra nárazník je podle mě ideální.
Praktičností jsem myslel parkování u obrubníků, přejíždění prahů atd.
jasný :) O tom to je,kazdy neco jineho … :)
tak parkovani je jen o ridici ;)
Jsi mi připomněl kamaráda, který má hustokrutopřísně vytuzenou A3 a jeho manévry při přejíždění retardérů, aby neorval lízátka :D
Jeste by to chtelo nasavac na kapotu a strechu + samolepku „No fear“
Solidní vesnickej tuzing. Stopro na holky zabírá. Palec nahoru!
v listopadu mi vykoupili fabii r.v. listopad 2003, najeto 116tis., 1.2 bez klimy za 42 tis Kc – byla to nejvyssi mozná výkupní cena, v tvém případě bych viděl něco kolem 50tis. Kč, ale s tema km se mi to nejak nezda…
proc? vis kolik na svete beha lidi, kterym je treba 55 a koupi si levne auto na dojizdeni 10km do prace? kdyz nikam jinam nejezdi, tak i takovy najezd je realny.
kamos ma treba Felici po dedovi. r.v. 1999 a ma najeto 44 tisic.
přesně, já znám mrak lidí co nenajedou ani desítku za rok
Třeba skorotchán – OCT I 1.6MPI; za 4 roky najeto asi 28tis. km…:)
Děda – Fabie 1.2 za 3 roky najeto 7800 :-D
kdyby si nechal vozit zadek v taxiku, tak by ho to vyslo levneji :)
Jo to asi ano :0) Jinak taxi stejně jako spousta dalších důchodců často využívá (sanitku) :-D
Prostě taxi pro důchodce = sanitka :0)
Jen si z toho dělej prdel, ale znám hromad doktorů a ono to s tim taxi tak opravdu je!!! :D
aspon se nemusi starat o káru :D
1,6 v O1 tomu se říká chlastounek :)
Kupoval ji jako jednu z posledních Oct I Tour a tam si mohl vybrat mezi 1.6MPI a 1.9TDI (+30k). Když si to přepočteš na vyšší spotřebu spotřebu, snížené servisní náklady (u 1.6MPI prakticky žádné) a k tomu fakt, že auto jezdí 80% času po Liberci (do práce, do Globusu a na návštěvy), tak to byla asi nejrozumnější volba…:)
No a on s tím jezdí dálky kolem 6,5L…
Při 130 se s tímhle motorem podíváš jistě přes 8 i na profilu Praha-Turnov. Za 6,5 to asi jde na rovinatý okresce když je volno.
Liberec – Turnov je další obvyklá víkendová trasa – stylem 90km/h skoro na volnoběh to vykouzlíš…;)
všichni řidiči okolo tě jistě milují
Mě ne, tohle není můj styl…:)
Souhlas, někde se nejde plazit 90, pak jsi špunt v provozu.
Pro neznalé – R35 Liberec – Turnov je rychlostní komunikace se 2 pruhy v každém směru. Pokud někdo jede 90km/h V PRAVÉM PRUHU, tak je mi to srdečně jedno…
Ale já mluvím třeba Plzeň – K. Vary – to 90 fakt jet celou cestu nejde :0)
74 nebo 75kw verze? S 75kw se dá jet i lehce pod 6l s lehkou nohou.
naši mají dle pp 7,4 co jsem se díval. Jezdí se s tím každej den do práce (což zrovna rovinka není), pak nějaké popojíždění po semaforech, případně obchodech a dom.
U Tour byla ještě 1.8 Turbo a to myslím byla ta nej volba, navíc za slušný peníze.
já myslím že u O1 tour se tento motor nedával.
dával, ale podle ceníku to bylo šíleně drahý, za ty prachy už byla dvojková Octavka, zvýhodněná cena byla na 1,6MPI a 1,9TDI. Takže 1,8T si moc lidí nekoupilo. Když končil Tour I, tak měli jeden kousek 1,8T v Plzni za slušné peníze, ovšem s nulovou výbavou. To auto taky prodali hned.
Výkup a prodej je o něčem jiném, tvou Fabku prodávají za 65 tis.
Motorizace ? Výbava ?
Každopádně pokud nejde o tzv. Fabii Junior, pak je taková Fabia r.v. 2002 určitě v ceně okolo 50–30 tisíc pro nejčastější motorizce 1.2 HTP (verze se 4 ventily/válec 47 kW) nebo jakákoliv 1.4 MPi (ne verze se 16 ventily), rozhodně ne níže. Za předpokladu že byla servisovaná (tady šlo asi hlavně o čas, ne o kilometry) dle rozpisu a ve značkovém servisu.
Pokud nebyla servisovaná ve Škoda servisu, jde cena automaticky dolů. Co s autem vyvedou značkové opravny víme, ale ty jsou dohledatelné a drží alespoň nějakou záruku. Neznačkový servis téměř vždy udělá z auta šrot. Tady je výhoda, že za 50 tisíc kilometrů toho moc podělat nestihnou.
Rozhodně se domluvte, co bylo dělané a co ne. 50 tisíc kilometrů, to může být čas na brzdy, rozvody (ne u 1.2 HTP), kapaliny se dělají v 60 tisících …
Zdejší kecy o 25 tisících za kus prostě ignorovat.
Oprava 50–60 tisíc, nikoliv 50–30.
Využiji vlákna a zeptám se.
Vlastním vozidlo Škoda Fabia kombi, které je vedený jako nákladní vozidlo a mezi zadními sedačkami a kufrem má mřížkovou stěnu, která podle nové vyhlášky nemusí být, což je v pořádku. Ale vozidlo má podle zákona 2+2 sedadla, ale já bych chtěl 2+3 sedadla. Jak bych to měl udělat abych to měl ze zákona?
A ještě se mi nedaří najít na internetu vyhlášku kde je napsaný že se nemusí ta mřížková stěna vozit.. Nenašel by někdo v jaký vyhlášce to je? Popř. dali by jste sem i odkaz?
mříž vozit nemusíš, kde se to najde netuším, ale říkaj to všichni, tak to asi bude pravda :-) a ani na STK, když jsem tam byl, je chybějící mříž nezajímala.
Ohledně míst k sezení to asi bude složitější, nejlíp se bude informovat na STK, co je k tomu potřeba
Dobrý, díky
Nevim jak to přesně to je se změnou, ale rozhodně bys musel nechat v techničáku přepsat kategoii vozidla z N1 na M1. Tím pádem bys tu mříž mohl dát celou pryč a vozi 2+3 lidi.
Na co ti je v 15ti auto?
:D Rodiče si ho koupily a táta jaksi neumí s internetem tak mi řekl jestli bych se někde nemohl zeptat… Tak mě napadlo BF.. :)
Vlastním vozidlo Škoda Fabia kombi X Rodiče si ho koupilY je poněkud rozdíl.
Jasný no dal jsem to jako na sebe.. Máš stím velký problém?
Vůbec. Jen si sprav tu shodu PsP.
Nejsem znalcem aut, ale jedno vím, to není Fabie, ale Fábia.(podobně jako není Avie, ale Avia, není Slávie, ale Slávia)
A není to jedno?
jedno je kolecko u tragace (nebo tragaca?):)
na hané u tragača
Mám ještě jeden dotaz.. Někdy při zapnutí zapalování se vymažou všechny data na palubce(mimo celk. km) i čas.. prostě všechno.. Někdy to tam zůstane když se zapne.. Čím by to mohlo být? A ještě když se setře přední sklo tak se všechny kontolky rozsvítí, ručičky spadnou(ale auto normálně jede) Během vteřinky to zas všechno naskočí.. to se stane tak 3× ze sedmi pokusů.. Napadá někoho něco?
Auto Fabie 1.4 tdi r.v.2006
napadla mne jenom slaba baterka..spadne napeti a tak se ridici jednotka vypne/dostane do nejakeho posahaneho stavu.
No startuje to normálně.. i v mrazech co teď byly..
To se mi nezdá, baterku jsem teď ve Fabii měnil (ještě byla originální, přesně po 10 letech). Byla tak vymlácená, že už jsem ve finále ani nenastartoval (po několika pomalejších protočeních motoru), segmenty displejů i podsvícení blikalo a zhasínalo (už začátkem zimy), ale když se baterka po pár vteřinách klidu vzpamatovala tak hodiny i „denní“ kilometry zůstaly uložený.
Asi bych to hodil na diagnostiku, ta by mohla něco najít.
Zacal bych kontrolou kontaktu a merenim napeti na pojistkach 1 a 16, zmerit na nich napeti pri zapnutych steracich. Muze to byt i akumulatorem, i kdyz auto startuje normalne.
Ok, tobě taky díky
V pondělí to skusíme na tu diagnostiku.. tak se pak uvidí..
Rekl bych ze stejny problem se resi tady, snad ti to pomuze. http://forum.skodahome.cz/…7133-budiky/
Podivám se
Tak už by to mělo být vše ok. Byla to jakási vada budíků.. Víc toho moc nevím.. Jen že když se to vždy zaplo(stšrače) tak na moment spadlo napětí(Proto se vipla palubka)a hned zase naskočilo..
Vipla, to jakože VIP palubka jo?
Jasný to mi ujelo.. nečetl jsem si to po sobě. Má tam být „y“
Proč je tady u toho superba ta cena taková jaká je? Není to nějak málo?
A to mame asi vycuchat jak? Z kristalove koule nebo z logru?! Tak asi to bude nejaky podel, co jineho…
Tipuju to na nedoplacený leasing nebo něco podobného. Ale většinou to bývá uvedené v popisu…
To si myslím taky. Já jen jestli tady není nějaký „superznalec“ který hned od pohledu pozná.
lol
No, příklad. Nebudu teď na CB hledat inzerát na fullcarbon FS scott za 20k. Ale jistě, že také jsou. Ještě s takovými emaily jako john/a/yahoo.com. Řekl bych, že neznalému člověku by to možná přišlo divně a klidně by o koupi uvažoval.
Od pohledu ti můžu říct leda to, že buď to nejsou fotky přímo toho auta, nebo nejspíš kecá v zemi původu (bude to Německo a ne ČR).
Každopádně oboje je ti k ničemu:)
Jinak často je takhle nízká cena jen přenechání leasingu, ale vzhledem k r.v. 2010 tohle spíš ne…myslím že kdyz si zavoláš tak se rychle dozvíš kde je háček