Skladem neskladem, aneb dostupnost zbozi

142 nepřečtených
  • jecnak

    Taky uz vas stve nechopnost prodejcu aktualizovat nabidku zbozi dle realne dostupnosti?

    Priklad 1.:

    Objednavam loni v ?prosinci/lis­topadu? postupne na nekolika shopech zapletene AC420 – vsude skladem a nebo do dvou dnu. Nikde nakonec nejsou. Nejhezci prikladem budiz Hnojuv Bikez.cz, kde jsou v nabidce dodnes, byt jiz pred vanoci nebyl v CR jediny kus.

    Priklad 2.:

    V pondeli pedaly Time RXS Ti Carbon. Obchod bagbike.cz – v nabidce jsou, volaji, ze uz nejsou, dva dny po telefonatu jsou stale v nabidce…

    Clovek si fakt pripada jak blbec. Uvidim co dalsi obchod, kde jsou pedaly objednany nyni. Pochopil bych, ze se proste stane, ze dane zbozi je vyprodane, ale 4 mesice po tom, co je pryc posledni kus stale visi nabidka, to je uz moc.

    Takze kdo se nudi, necht si objedna vyse jmenovane, treba se prodejce probudi.

    0 0
    • Lada,s  

      Možná si to mohl dát sem

      http://www.bike-forum.cz/…kazniku.html

      0 0
    • obda  

      Na druhou stranu nutno uznat, ze Hnoj, narozdil od nejmenovanych jinych e-shopu, netvrdi na svem webu nic o dostupnosti skladem nebo do dvou dnu. Jinak mam podobne zkusenosti s jednim vyrobkem, a dokaze to nastvat :(

      0 0
    • Kohout  

      Ja loni shanel Giant Trance v elku, poptal jsme nekolik e-shopu, co ho meli v nabidce a nic. Pak jsem se dostal az k dovozci a ten mi rekl, ze tento model v dane velikosti uz asi 2 mesice neni… Nedivil bych se, kdyby na nekterem z e-shopu ho meli v nabidce jeste tedka… :-)

      0 0
    • treatt  

      Jj, uhodils hřebíček na hlavičku..když jsem skládal silnici, chtěl jsem Chorus kliky – byly na všech eshopech v nabídce, ale po negativních odpovědích mi v reálu nakonec Šírer potvrdil, že už v republice žádný nejsou a přitom je všechy eshopy vesele nabízely (nakonec se našly jedny zapomenutý kdesi na Moravě)..

      0 0
    • Darkson  

      v první řadě je to samozřejmě chyba i problém prodejce. prodejce je na druhou stranu závislý na informacích svého distributora a pokud od něj informaci nedostane, nemůže ji předat(prezentovat na svém webu) dál. ono ani není v reálu dost dobře možné ověřovat průběžně dostupnost všech položek.

      tohle všechno je taky důvod, proč mám dostupnost NA DOTAZ.

      0 0
      • gargamel  

        Ono nejde o to NA DOTAZ. To je jasný. Jde o to co maji údajně skladem, ale ve zkutečnosti to nemaj.

        0 0
        • Smazaný účet  

          NA DOTAZ mě pěkně štve. Viz teď kupkolo.cz, na stránce mají představce, délka 90 mm – skladem, 100 mm – na dotaz, tak píšu a odpověď V nedohlednu, jedná se o výprodej.

          0 0
          • ZuzicK  

            Njn, trochu arogantní odpovědi jsou normální.. známej mi říkal, že kdybych ho znala, tak rozhodně neřeknu, že je arogantní.. ale tak obchodník by měl jednat trochu slušněji.

            0 0
            • Ricci  

              Mr. Vykuk :-)

              0 0
            • zirecek  

              Je poměrně veliký rozdíl mezi arogantností a strohou odpovědí díky zaneprázdněnosti. Kupkolo reaguje stroze, jednoduše, ale zatím jsem se vždy dozvěděl, co jsem potřeboval (zkušenosti z nákupů, storno objednávky i reklamace).

              Zmíněná odpověď je slušná, avšak je strohá, jsme holt zvyklý na tlachání omáček a zbytečností.

              0 0
              • Honza321  

                zaneprázdněnosti? To je ale jeho problém že prodává s 5% marží a pak nemá díky tomu čas na zákazníky!!! Prodejce, který neumí ani slušně pozdravit a trochu slušně napsat odpověď si může svůj e-shop strčit do pr…e ať má jaké ceny chce. Objednával jsem z cca deseti e-shopů ať větších nebo menších opakovaně, takové e-mailové odpovědi si ale nikdo jiný z prodejců napsat nedovolil!!!

                0 0
                • Bafoon  

                  mno tak ale zas něco za něco. Když chci dobrou cenu jdu na kupkolo, když chci servis a slušnost atd jdu jinam, když chci dobrou cenu a slušnost jdu za hnojem (bez reklamy prosím) jednoduché počty.

                  Kupkolo nebude nikdy eshop s péčí o zákazníka. Nakoupíš co potřebuješ za slušný ceny – to je všechno co od nich můžeš chtět. Nějaké omáčkování nedělá, mě to vyhovuje hmmm vyhovovalo :-)

                  0 0
                • Bafoon  

                  mno tak ale zas něco za něco. Když chci dobrou cenu jdu na kupkolo, když chci servis a slušnost atd jdu jinam, když chci dobrou cenu a slušnost jdu za hnojem (bez reklamy prosím) jednoduché počty.

                  Kupkolo nebude nikdy eshop s péčí o zákazníka. Nakoupíš co potřebuješ za slušný ceny – to je všechno co od nich můžeš chtět. Nějaké omáčkování nedělá, mě to vyhovuje hmmm vyhovovalo :-)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Mě to na kupkolu vyhovuje. Ceny nejlepší, doprava bez problémů a ta slušnost a etiketa komunikace mě už nezajímají. Prostě tvrdý byznys :)

                    0 0
                  • Honza321  

                    Dá se více než souhlasit: „Kupkolo nebude nikdy eshop s péčí o zákazníka.“ řekl bych velmi trefné!!!

                    0 0
                    • Honza729  

                      :-))))

                      0 0
                    • Rychlej turista  

                      A v čem je problém? Já tam nakupuji stejně, jako housky v sámošce. Tam taky okolo housek žádné kecy neočekávám, nakoupím a jdu.

                      0 0
                      • StuntJ  

                        Trefa ! pokud mi nabídnou nejlepší cenu, tak nakupuji a nečekám žádné výlevy citů a vytírání ř*tě, je to jen byznys :o)

                        0 0
                        • Honza729  

                          Jenze Honza jaksi pise o necem jinem, vam to zjevne uslo…

                          0 0
                        • Rychlej turista  

                          To ale neznamená, že nejsem schopen nakoupit i jinde. Třeba ty Formule R1 mám od Hnoje, protože ho pak můžu na B-F měsíc prudit nejapnými dotazy, jak to zprovoznit :-D

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Už vidím, jak ti tady jiný prodejce poskytuje tuhle online poradnu… Snad bych se měl i zasmát a nebo plakat?

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              Ber to z té lepší stránky. Jsou to moje první kotoučovky a hned takové, které podle mnohých snad ani nejdou seřídit. No, a díky tvé online poradně jsem je dokázal bezchybně zprovoznit, hadice zkrátit a to vše, aniž bych se o kotoučovky předtím kdy zajímal. Sice jsem tady ze sebe veřejně udělal vola, ale kdo to sledoval, tak viděl, že i s takovým materiálem, jako jsem já, jsi schopen pracovat a že o zboží, které jsi prodal, se zajímáš i po inkasování peněz, až do jeho zprovoznění. A to se vyplatí :-D

                              0 0
                            • DaSnail  

                              prečo by si mal plakat?

                              0 0
                • Smazaný účet  

                  no ono by mi nevadila ta strohá odpověď, ale to, že to na té stránce pořád mají vystavené, a uplno dalších věcí v kategorii to mají také a vasdím se, že odpověď bude stejná.

                  0 0
                • zirecek  

                  Ano, avšak to necháme spíše na vlastníkovi, jak jsi vede svůj byznys, než na doporučeních od uraženého ega, což? :-)

                  0 0
                  • Honza321  

                    Co tu plácáš o egu???? To že příjdeš někam nakupovat a jediné slovo, které v obchodě dostaneš je kolik máš zaplatit ti příjde normální??? Asi z takového obchodu rychle vypadneš…ať si to vedou jak chcou, je to jejich věc:-)

                    0 0
                    • DaSnail  

                      keď vieš čo chceš, tak si to vezmeš, zaplatíš a čau.

                      keď tomu nerozumieš, nevieš čo chceš a potrebuješ si nechať tlačiť kaleráby do hlavy od obchodníka, je to tvoja vec. 8o)

                      0 0
            • Gorgov  

              „známej mi říkal, že kdybych ho znala, tak rozhodně neřeknu, že je arogantní..“… tak to sem teda vůbec nepobral :)

              0 0
              • DaSnail  

                protože kdyby ho znal a řekl mu to, dostal by přes držku? 8o)

                0 0
          • miche  

            Kupkolo … zkoušel jsem minulý týden se s kupkolem kontaktovat, nevím jak vám, ale mě se to v žádný čas a žádnou cestou nepodařilo … škoda, protože jinak jsem spokojenej a neměl jsem žádný problém a ani zásadní nemám, jen jsem se chtěl na něco zeptat, ale smůla …

            0 0
            • Smazaný účet  

              no já jsem na tu odpověď čekal asi týden, ale nespěchal jsem na to vůbec.

              0 0
              • Hnoj  

                Já teda chápu, že kupkolo má díky svýmu outlet-charakteru výrazně více zakázek než já, mám ale dojem, že čekat na odpověď emailu týden je poněkud přespříliš, přece ti neodpovídají peší poštou.

                Už když jsem dělával v cykloexpert, dokud nebyly všechny emaily z toho dne vyřízeny nešlo se domů, což zvláště na jaře vedlo k pobytům v práci více než doma. A nikoho to nezajímalo, zákazník je ten, kdo tě krmí a neměl by zbytečně čekat…

                Pro chytráky, co mě budou prudit: Ano, nesmí mě vzbudit telefonem před devátou ráno, v takovém případě si kope hrob :-D

                0 0
                • Smazaný účet  

                  aha tak abych nekřivdil, nebyl to týden ale 3 dny :) nějak jsem si to teď blbě spočítal, díval jsem se na to zboží dříve, ale ten mejl na dostupnost jsem poslal až později.

                  0 0
              • jIrI___  

                Já mám zas úplně opačnou zkušenost. Odpoledne jsem jim psal, kdy bude zboží dostupné (měli u něho ubedenou dostupnost na dotaz) a během pár hodin mi přišla odpověď, že zboží bude zítra nakladněno (a fakt bylo). Holt asi u kupkola mělo zrovna dobrou náladu nebo málo práce :)

                0 0
                • miche  

                  Tak to závist teda, já 2 maily (odpověď žádná), 6× telefonát na obě čísla mezi 9:00 až 15:00 … „trapný“ pokus přes ICQ … jsem asi smolař … a to jsem nechtěl nic reklamovat nebo si stěžovat :-)

                  0 0
                  • Vision  

                    Co dodat zkus zavolat teď ti to zvendu ;) a odepisuju na 100% mailu max do 48 hodin to že lidé vyplňují majily s háčkama čárkama atd nebo nesmyslný za to nemohu … a taky doporučuji mrknout do spamu :) tot asi vše od nás …

                    0 0
    • Marskatin  

      Podle mě spousta prodejců přepíše do eshopů komplet nabídku nějaké značky neb ojejí valnou část aniž by to zboží měli skladem a vvalnou část zboží v životě naživo neviděli.

      Všichni mají všechno jen pokud nic nechceš, pokud něco chceš a nneí to právě zubní kartáček, zjistíš, že nikdo nemá nic a teprve začíná přeýšlet, kde to sežene.

      Takový bordel je všude. Dneska něco vyrábět, co není seriovka a kde si nemůžu smluvně ošetřit, že každé pondělí v devět ráno mi bude stát kamion na dvože kamion s ezbožím na vyrobu nadalší týden, tak je to v pr…

      Něco si objednáš poděkují ti za objednávku a za 7 měsíců to máš v práci. Výrobců je spousta, ale všichni dělají jen toli kco prodají. Pokd se ti pokazí něco jen trochu speciálního čekáš. Kolikrát se to mastí a jedné lince v evropě pro více značek. každý tyden jede jiný výrobek pro někoho jiného, než se ten co potřebuješ dostane do výroby uběhnou 4 měsíce. Po tu dobu ho třeba v celé evropě neseženeš. Výrobců je málo překupníku jak …Serou mě překupníci, jen pestrobarevné katalogy, většinou ani nepřeložené do češtiny, jinak mají kulové…

      0 0
      • Kuba - Lomtrading  

        To je naprosto přesné.

        Proč e-shopy neprodávají to co mají na skladě?? Že by do zboží museli nejdříve investovat peníze?? A že se jim to třeba nepodaří prodat a bojí se??

        Prostě virtuální prostředí :o)))

        0 0
        • Ricci  

          presne tak,realita mensich e-shopov v dnesnej dobe je jasna,je to len otazkou webovej stranky a prace jedneho cloveka vacsinou,na ktorom to stoji,vyhodou e-shopv pre ich prevadzkovatelov su prave nizke naklady bez nutnosti drzat drahsie veci skladom…

          0 0
          • Lada,s  

            No záleží jak který shop. Objednal jsem na Kupkolo asi za 8.000 kč a za hodinu od odeslání přišel mail že zboží bylo expedováno (na druhý den bylo doma), čili spokojenost.

            0 0
            • Ricci  

              pisal som o mensich e-shopoch,kupkolo by som vzhladom na ich skladove zasoby za mensi e-shop naozaj nepovazoval…

              0 0
              • Lada,s  

                No, asi jsem dal blbý příklad :-) ale jak se teda dá rozlišit velký/malý eshop, když počet položek skladem může být zavádějící (a neaktuální) informace?

                0 0
            • jolly007  

              já už na kupkolo telefonuji asi 14 dní a nikdo nebere telefony. napsal jsem i pár e-mailů s dotazy na zboží a taky nic… takový Hnoj mi vše vyřídil za chvíli.

              0 0
              • Vision  

                Mrkni se do Spamu ono odepisovat 3× na stejný mail který stejně nejspíš nikdo nečte taky omrzí…

                0 0
              • StuntJ  

                To je na Kupkolu normální, dokud není žádný problém a člověk platí, tak je vše v pořádku. Jakmile nastane problém, zádrhel, tak všichni na Kupkolu hrají mrtvého brouka a až za 3 týdny se odhodlají vzniklý problém řešit.

                Chce to jen pevné nervy a moc je nedráždit.

                0 0
                • Honza729  

                  Jestli on tam taky nevola v 9:00hod rano !!!! :-)

                  0 0
                  • StuntJ  

                    No, jak kdy, někdy jsou aktivní už v 7 ráno.

                    Jeden nejmenovaný shop mne naopak příjemě překvapil a odeslal mi zbož v neděli okolo 10 hodiny a v pondělí ráno byl balík doma, smekám …

                    0 0
                  • Bafoon  

                    ty na tom celkem ujíždíš už :-)

                    0 0
                • Ricci  

                  Vsichni na kupkolu? Vzdy som mal pocit,ze to robi jeden clovek :-)

                  0 0
                • vikicek  

                  Tak s tím musím nesouhlasit. Příšlo mi promáčklý sedlo, napsal sem email, do druhýho dne odpověď, že mam poslat sedlo na výměnu a ještě mi ho ochotně vyměnil za jinou barvu.

                  0 0
              • DaSnail  

                a ja som im písal mail v piatok poobede, a odpoveď prišla v sobotu.

                0 0
                • Honza729  

                  O tyzden ? :)

                  0 0
                  • DaSnail  

                    ne, na druhý den.

                    btw, vidím že na sebe pracuješ. už vieš dve slovenské slová. hotový poliglot… 8o)

                    0 0
                    • Honza729  

                      hele, to je asi tak jediny co umim slovensky napsat skoro bez chyby. :-) Jinak treba vim, ze polyglot je s tvrdym y. Ale to ty urcite taky, ze…

                      0 0
        • Jedlon  

          A víš proč každý nakupuje v eshopu? protože nemají skoro nic skladem a proto jim stačí minimální marže a kamenný krámy jim prostě nemůžou konkurovat. Tak proč nadáváte na eshopy, nakupujte v krámech za MC.To zase budete nadávat, jací to jsou zloději… Je jasné, že eshopy jenom přeprodávají zboží a na stránkách mají opsané katalogy dovozců. Pravda, neměli by mít uvedeno, že zboží mají skladem, to je klamání zákazníka. Sám eshop mám, ale tohle mám ohldané.

          0 0
          • R-A-D-I-U-S  

            E-shopy jsou fain (celkem…problémy jsou ale nepřevažují), to o co tu jde je mystiface zákazníka (prostě se moc chlubí ale nemají na to). Jinak si myslím že v kameným krámě mají vetšinou to samý h… akorát zaplatíš tu jejich režiji (na tu mají právo) a jednáš s živými lidmi v reálném čase. (někdy je to lepší ale jen někdy)

            0 0
    • raf007  

      Jo, tak to ses mi trefil do noty. Tenhle tyden jsem shanel silnicni exustary. Ve 4 e shopech skladem, na dotaz pred objednavkou, zda jsou opravdu skladem, vsude negativni odpoved.

      0 0
    • mastihuba  

      de o to že většina asi nemá propojený shop se skladovým hospodářstvím. Upravovat stavy skladu manuálně je vopruz a nikomu se do toho nechce.

      0 0
      • miki  

        A co když si takovýhle prodejce zavolá do servisu a objedná opravu auta a oni řeknou že díly mají skladem a pak rozeberou auto a díly nemají??:To asi taky nadává. Ale je to stejný systém jako u něj ve firmě.

        0 0
        • Hnoj  

          Zrovna u aut je to špatný příklad, vím na 100%, že autaři mají sklady dílů a jejich logistiku velmi dobře pojištěnou…

          0 0
          • miki  

            Vím to ale ,co by dělal intenetový prodejce který má na vebu vystavený zboží co nikdy neviděl?A stejnou mincí by mu to servis aut vrátil???.

            0 0
          • Honza729  

            :-))) No tak prave u aut je to velmi dobry priklad. Stava se zcela bezne, ze se auto prijme na opravu, pak se teprve zjisti, ze dil nemaji, protoze jde treba o sice stejny dil, ale jine serie (viz treba pristrojovka VW Passat: existuje v sedmi provedenich lisici se v detailech). Pak se narychlo obvolavaji sklady vyrobce nebo spratelene servisy a cestaci litaji sem a tam. Logistika velmi dobre pojistena funguje jen u vyrobcu – tam kamiony skladaji primo do vyroby, bez skladovani. U servisu to tak neni.

            0 0
            • Ricci  

              Ale napr. u VW vedia bezne diely zohnat vacsinou do jedneho dna

              0 0
              • Smazaný účet  

                No, já byl mile překvapen když jsem potřeboval jednu součástku do citrona… chlapík ze servisu zved telefon, někam zavolal a pak povidá: „tak v českym skladu dovozce to nemaj, musej to dovýzt z rakouska, objednávky přijímaj sice do dvou odpoledne, jsou tři, ale eště to prej pude. tak já vám zejtra cinknu.“ a druhej den bylo namontovaný… cena součástky přitom nepřesahovala cenu lepší přehazky. pak že to nejde… ;o)

                0 0
                • miki  

                  Já když objednám díly do 9 30 tak je po 13 30 mám ten samej den.Ale i tam se někdy stane vyjímka a je to až druhej den.

                  0 0
              • PKQ  

                nedavno jsme potřebovali něco s nezávislým topením na passata a než to sehnali uběhl minimálně měsíc! :( prý se to muselo vyrobit v německu, to by fakt blbej argument,ale nic jinýho asi nevymysleli…

                0 0
      • jecnak  

        Problem je ze v obou pripadech po zjisteni ze vec neni a uz ani nikdy nebude zbozi z shopu nestahli…

        0 0
        • mastihuba  

          to souvisí s tou aktualizací webu. V tomhle jsou velký mezery. Chce to člověka kterej se tomuhle věnuje.

          U položek co jsou skladově na nule bych tam dal třeba symbol telefonu, aby si lidi zavolali o aktuální stav. To by asi automatizovat šlo. Ale jak sem to psal už na začátku kdo chce mít dobrej web tak by jej měl mít propojenej se skladem a když už tam nejsou přesný čísla, tak aspoň aby tam bylo ano/ne. Průběžně se to musí měnit jak naskladňuješ nebo vyskladňuješ skladový příjemky a výdejky. Bez toho je to jen chaos.

          0 0
          • jecnak  

            Chapu co myslis, ale rozumej, ze v obou pripadech slo o zbozi z lonske sezony a bylo zcela jiste, ze uz nikdy nebude. Presto napriklad u Hnoje bylo na krame dalsi 4 mesice. S timhle pristupem ma Skoda stale v nabidce 1000MB za 43000,–KČS.

            0 0
            • teepeex  

              kde? kde? do toho bych šel

              0 0
            • pepek  

              48 000 (provedení de Luxe)

              0 0
            • mastihuba  

              to souvisí s tou aktualizací webu. V tomhle jsou velký mezery. Chce to člověka kterej se tomuhle věnuje.

              jo to já pochopil. myslel jsem to tak že když už nemá čas to z toho vebu vyházet ručně, tak by aspoň při stavu skladu nula u zboží naskočila ikona telefonu. Když pak někdo zavolá a zeptá se jej na zboží, tak jej to aspoň trkne, že by měl udělat aktualizaci. :)

              0 0
              • miki  

                A co když ještě neco objednám o víkendu a automaticky mi to vyplivne číslo konta a já zaplatím a v pondělí mi píší že zboží nemaji??.Hrozné !!!.Takhle když zboží kupuji např. v Německu,Angli­i,USA tak se mi to nestane.Proč asi??.

                0 0
                • mastihuba  

                  na to já ti asi těžko odpovím, to musíš brečet tam kde si objednáváš. V zahraničí se ti to nestane proto že už všichni mají propojenej web ze skladovým hospodářstvím, což u nás zatim asi neni uplně běžný. To co neni skladem prostě nemuže jít do faktury a musí to spadnout do nevyřízených objednávek. Největší bordel ve skladě nastává v momentě, kdy fakturuju něco co neni odepsaný ze skladu. To se pak lehce muže stát že jednu věc prodám dvěma lidem a na jednoho prostě nezbyde.

                  0 0
                  • miki  

                    Nebrečím jen konstatuji.:-)) v dnešní době když po objednání platím přes Pay Pal .

                    0 0
                    • mastihuba  

                      no prostě jsi objednal tam kde mají bordel na skladě to se stát muže a těžko to ovlivníš. nikdo neni dokonalej, proto čím víc je všecko automatizovaný, tím víc je eliminovaný procento lidskýho faktoru, kterej do systému vnáší jen chaos. :)

                      0 0
                  • Mamut  

                    To, ze u suseda je trava vzdy zelenejsia neplati az tak uplne vzdy. Tu na BF ospevovany chainreactioncycles su tiez pekni hajzli. Koncom roka 2009 som objednal ca 6 poloziek, vsetky skladom. Prachy si z karty stiahli hned ako mohli, takze cca o den. Po 10 dnoch objednavka stale v stave „in progress“. Tak som im napisal, ze sa mi nejak nehce verit, ze natlacenie 6 veci do krabice moze trvat 10 dni. Obratom bez jedineho slova vysvetlenia zrusili objednvaku a poslali prachy naspat znizene o transakcne poplatky. Takze o cca 4 libry = cca 120Kc. Za cely cas neposlali ani jedine slovo, o vysvetleni nehovoriac. Tqkze okamzite stiahli prachy a o 2 tyzdne sa prachy zmensene o 120Kc vratili. a hoci v CR som uz zazil tiez kadeco, ziadny predajca v CR som mnou este nikdy takto nevyjebal.

                    Takze bud su uplne neschopni, alebo uplni hajzli alebo klamari o pocte kusov a sklade.

                    0 0
                    • mastihuba  

                      to že mají propojenej web se skladem ještě neznamená že tam nemužou mít bordel. Aby to všecko fungovalo, tak se to musí správně naskladnit a taky potom správně nastrkat do balíku. Pokud je ve skladě negramotnej lempl, tak systém muže byt pozlacenej a je to k hovnu. :)

                      0 0
                    • Honza729  

                      Jestlis jim to napsal stylem „proc vam trva natlaceni sesti veci do krabice deset dni“ tak se jim ani nedivim. To bych s tebou vybeh´ taky.

                      0 0
                      • Mamut  

                        Si uplne slepy alebo uplne blby, alebo neudrzis pamat ani 10s? Mas tam napisane, co som im napisal.

                        Tak som im napisal, ze sa mi nejak nehce verit, ze natlacenie 6 veci do krabice moze trvat 10 dni.

                        A ak im zbalenie 6 veci trva viac ako 10 dni a nie som schopny o tom informovat zakaznika, tak su idioti.

                        0 0
          • karliner  

            Nerozumím tomu, jak někdo může myslet vážně provozování e-shopu a nemít web propojený se stavem skladu – jak píšeš. Naopak rozumím důvodu, proč spousta e-shopů má všechno skladem a většinu objednaných komponentů začne shánět až v okamžiku, kdy si je někdo objedná… Mít v českém e-shopovém prostředí něco na dotaz znamená, že to nemám a ani netuším, kde to shánět.

            0 0
            • Hnoj  

              „Mít v českém e-shopovém prostředí něco na dotaz znamená, že to nemám a ani netuším, kde to shánět.“

              Tohle je úplná blbost. Nikdo přece není takový hlupák, aby nabízel zboží, které neví KDE sehnat. To už ho tam nebudou mít (a to se může stát), je věc druhá. Proto je IMHO lepší mít dostupnost na dotaz.

              „Naopak rozumím důvodu, proč spousta e-shopů má všechno skladem a většinu objednaných komponentů začne shánět až v okamžiku, kdy si je někdo objedná…“

              Tohle JE podvodné jednánání, které v praxi schvaluješ… No moc hezké. A jak se pak tváříš, když si objednám produkt XX, který byl samozřejmě skladem a dostane se ti odpovědi „není dostupný a bude až za X týdnů“, protože i toho stává.

              Pokud raději věříš lžím a necháváš se oblbovat, jaký to má pak smysl???

              0 0
              • StuntJ  

                „Mít v českém e-shopovém prostředí něco na dotaz znamená, že to nemám a ani netuším, kde to shánět.“ – to je běžná praxe většiny eshopů, ne blbost. A pokud by to bylo podvodné, jednání, tak by snad příslušné orgány jednali a snažily se daný stav napravit. Bohužel se Čeští obchodncí se drží poředkadla – papír snese vše – tedy eshop snese vše. A je jen na zákazníkovi aby si to přefiltroval a vybral to co hledá.

                0 0
                • Hnoj  

                  „A pokud by to bylo podvodné, jednání, tak by snad příslušné orgány jednali a snažily se daný stav napravit.“

                  Dovol abych ti odpověděl lidovým moudrem „Kde není žalobce, není ani soudce“

                  Každopádně nevěřím tomu, že někdo dá na eshop zboží o kterém neví, kde ho shánět. To by musel být úplný blázen :-D

                  0 0
                  • StuntJ  

                    Na to právě někteří prodejci hřeší a nemyslím si že by se jednalo o podvodné jednání.

                    Já jsem něčím podobným prošel, když jsem plašil nové kliky. Spousta shopů je měla v nabídce, někteří ani o tom nevěděli že je tam mají, někteří tvrdily že se již nevýrábí, někteří dodatelnost měsíc, až se našel jeden, který mi kliky poslal v neděli, bez jediného problému … Je to pořádná džungle, ale kdo chce šetřit, tak stím musí počítat :o)

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Co to bylo pro kliky? Jen tak pro zajímavost.

                      0 0
                      • StuntJ  

                        Truvativ Stylo výběhový model 2009 :o)

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Vzhledem k tomu, že model 2010 je stejný mi fakt není jasný, jak můžou být k nesehnání…

                          0 0
                          • StuntJ  

                            Nojo, některé věci člověk nepochopí, ale už to neřeším, mám je a jsou perfektní, no to se ukáže po dnešním bahením zábalu, co na to ložiska.

                            0 0
              • karliner  

                Za prvním bodem (co v českých e-shopech znamená na dotaz si stojím), možná jsem měl napsat – rámcově tuší, kde začít shánět, kdyby to někdo chtěl…

                Druhý bod – rozumím tomu tak, že provozovatelé eshopu chtějí za každou cenu přitáhnout zákazníka (slibují tedy něco, co nemají) a spoléhají na to, že se to nějak udělá. Neznamená to, že to schvaluji, píšu, že rozumím důvodu (viz výše) :-)

                0 0
                • kubad  

                  e-shopy nemají skladem skoro nic, už bys to mohl pochopit

                  0 0
                  • karliner  

                    Eshopy na koleně v garáži nebo na koleji ne.

                    To chápu, buď bez obav.

                    0 0
    • jolly007  

      lidičky sháním fulcrumy red metal 5 s 6 děrama. rok 2009. už jsem obvolal asi 50 obchodů, kde je mají a nikde. nic. vím, že už se nedělaj, ale možná je někdo má v zásobě. pokud ano ať písne 724 068 353

      0 0
    • Splinter  

      Já už všechno komunikuju telefonem/mej­lem/icq.

      Je to rychlejší.

      S Hnojem max spokojenost. Na všem se dá domluvit + mi vyhovuje „otevírací doba“ :)

      0 0
      • jolly007  

        jj. s Hnojem jsem už mluvil. opravdu je dosti ochotný, ikdyž nechápu tu jeho otvírací dobu. jde se sním fakt dobře domluvit.

        0 0
    • Hombre85  

      Taky se musím podělit o jednu velmi nasrávací zkušenost. Vloni v říjnu jsem se rozhodl, že koupím Giant Trance X3, bohužel už nebyl nikde k sehnání, tak jsem si řekl, že počkám do jara na nový nodel. Tak jsem v LISTOPADU zašel k prodejci a zamluvil kolo na Březen (prodejce zavolal do skladu a kolo tam zamluvil).

      19.února, jsem prodejci sděli, že mám peníze, aby kolo objednal (progresscycle)

      26.února jsem byl kolo zaplatit s tím, že prodejce neměl tržbu, aby zaplatil dodavateli při předání(vystavil mi doklad o zapalcení) takže jsem doufal že kolo příští týden bude. Bohužel nebylo, ani další ani další, prý neměli skladem moji velikost (M) takže snad další týden…takže na kolo, který jsem už v prosinci viděl v jiném obchodě čekám už přes mesíc :(

      0 0
    • ZuzicK  

      Přes kamaráda (zná se s prodejcem) jsem si před dvěma měsíci objednávala nějaké oblečení z e-shopu. U mikiny kamarád vzkázal, že už není, tak si říkám si smůla, došly (i když to byl doprodej měl u všech velikostí dostupnost 5 a více dní).

      Před měsícem koukám, dostupnost 5 a více dní tam pořád je, tak píšu prodejci mail, jestli teda jěště budou.. druhý den mi přišla odpověď „5 a více to je jako ten interva 5 až nenečno tohle je opravdu doprodej a jak není = už nebuede S pozdravem XY.“

      Teď jsem tam ještě koukla a v nabídce ji pořád má :)

      Když jsem se o tom bavila s kamarádem přes kterýho objednávám, tak mi řekl, co si jako myslim, že na e-shopu přece pravdu psát nemůže, to by nic neprodal..

      0 0
    • Hnoj  

      Abych uvedl věc na pravou míru.

      Je velice nesmyslné držet skladem 90%+ položek skladem. Navíc existuje poučka, že 20% položek dělá 80% obratu, ta se ukazuje jako 100% reálná ! Stejně jako ta, že 20% stálých odběratelů dělá 80% obratu…

      Já osobně držím skladem skutečně cca 20% sortimentu, protože dobře vím o jaké zboží je zájem a co se prodává. Zbylých 80% sortimentu se většinou dá docela rychle sehnat (samozřejmě se objeví i podivné případy jako sedlovky Pells CR4, které pells nemá už listopadu…).

      Musíte si totiž uvědomit, že držet skladem „kraviny“ blokuje peníze, který se musí otáčet. Nehledě na to, že až budou zákazníci ochotni platit za zboží tolik, aby na něm byla „přijatelná“ marže, bude se dát snadněji držet skladem díky vyšším výdělkům. Dokud se jede marže 1% (což není u hodně věcí vyjímkou !!!), nemá to moc smysl…

      Navíc systém skladem-neskladem (jak bylo výše uvedeno), je dost často předmětem klamání zákazníka. Pokud Vás zajímá skutečná dostupnost, je přeci možné zvednout telefon a nebo naklepnou drobný email ve znění: Předmět: Zboží XY, Dobrý den, máte to skladem? Jak dlouhé je případné dodání?

      Díky

      XXX

      Ani to moc nebolelo, ne?

      0 0
      • miki  

        Ale odpovědi se dočkám až po 9 00. :-)))

        0 0
        • Hnoj  

          :-)

          No, není vyjímkou, že si s někým emailuju třeba do 3 do rána, jsem spíš noční pracovník… A samozřejmě si pak rád přispím, nevidím na tom nic špatného.

          0 0
      • obda  

        Časem jsem dospěl k tomu, že kupuju pokud možno jen z e-shopů, kde mají (dle mých zkušeností pravdivý) údaj, zda je zboží skladem. To telefonování/psaní mailů je práce navíc, kterou rád oželím. A rád okamžitě vidím, na čem jsem. Asi jsem introvertní sociopat ;) Pokud si pak chci objednat něco, co skladem není, tak se ale zeptám, nehledě na lhůtu, kterou má shop na webu napsanou. Navíc moc dobře nerozumím, proč ještě jsou shopy, lteré nemají propojený stav skladu s e-shopem. Je to jenom troška práce navíc, která se IMHO mnohokrát vrátí. Programátorsky triviální, navíc jsou i free aplikace, které toto umožňují.

        0 0
        • Hnoj  

          Jo, ale najdi programátora, kterej to udělá za nějakou rozumnou cenu, 90% těhle lidí si cení svůj čas více než Elton John. Takže ve výsledku se díky absenci několika „Asi introvertních sociopatů“, kteří u mě nenakoupí stejně nezaplatí.

          0 0
          • obda  

            Upřímně řečeno, nenapadlo mne, že by byl velký problém sehnat programátora :( Nějaká databáze na serveru (navíc dost malá), k tomu nějaký triviální front-end pro přidávání/odebírání položek … to snad musí zvládnout i šikovný student. Ale možná se pletu :( Nakonec i my introvertní sociopati nakupujeme u oblíbených prodejců, i když nemají sklad propojený s e-shopem :) A u netypických objednávek s pochopením použijeme mail či telefon. Každopádně právě provázanost se skladem považuji za hodně podstatnou vlastnost e-shopů. Jinak je to spíše zásilková služba, kdy si člověk vybere zboží z katalogu a objedná přes mail/telefon. Prostě o generaci starší paradigma.

            0 0
            • Hnoj  

              Já do tohohle 100% nevidím, jsem rád, že si v HTML napíšu popisy položek a zvládnu řekněme „pokročilejší“ obsluhu PC, ale nic hlubšího. Zas umím jiný věci na který kdekdo čumí jak husa do flašky a mě se zdá, že jsou z jinýho světa „když tohle neumí“.Holt, jeden umí tohle a ten zas tamto.

              0 0
            • mastihuba  

              nevim jak dnes ale zhruba před 5letama nám to propojovala firma a i pro 20hlavou firmu to byla docela pálka. Solo živnostníček s malejma maržema(pokud mu to nezprovozní kamarádi) má docela problém.

              0 0
            • Polka  

              Ja tohle taky moc nepochopil jak to myslis. Proc delat nakej admin na zadavani produktu skladem? Bud to je soucasti eshopu nebo po cem je nejvetsi poptavka je plnohodnotne (zadnej bastl) propojeni na ucetni system a to pak samozrejme palka je, obzvlaste pro mensi zivnostniky.

              0 0
              • mastihuba  

                aaa já měl taky na mysli napojení na účetní system, tadle varianta by mne ani nenapadla. On už slušnej účetní a skladovej systém neni cenově legrace, jeho následný propojení s webem je nutnost aby se z katalogu na webu, kterej furt přepisuješ jak trotl stal e-shop. Když mi poprvní automaticky vyjel dodák a bezpracně se překlopil k fakturaci aniž bych na to šáhnul, tak jsem si řikal že už nikdy jinak.

                0 0
      • mr.antik  

        Spíš jde o to, že se třeba zeptáš, prodejce zjistí, že to nebude třeba v nějaké velikosti, ale na shopu to nabízí dál s dostupností do týdne. Tak si myslim že to je přeci ušetření práce tomu obchodníkovi, aby nemusel pořád zodpovídat dokola otázky na dostupnost. Jedině to tam nechávaj, aby mohli zájemci zkusit nabídnout nějakou alternativu

        0 0
      • jecnak  

        Pokud posilas podobny mail na n shopu, ktere maji dane zbozi „skladem“, je to celkem otrava. Pak se na ten webovy katalog muzes vykasalat a napsat tam, ze sezenes cokoli, zazraky do dvou dnu. Vysledek je stejny.

        0 0
        • martin_bakov  

          Nezbyva nez se s tim smirit, pocet polozek jakoby ‚na sklade‘ ovlivnuje zisk i kdyz je sklad v realu treba prazdny. Napadlo me udelat webovou sluzbu pro takove narocne zakazniky jakym jsi ty, reknes potrebuju tohle a tohle, dam ti podil x procent z ceny kdyz to bude do tydne u me doma :)

          0 0
      • Milan_P  

        Paretovo pravidlo-zaklad veskereho lidskeho byti

        0 0
      • camlost  

        Hnoji, klid :-).

        existuje spousta dalsich pravidel – namatkou treba neco o tom, ze 1 pochvala vyda za 1000 nadavek.

        (ono je to totiz tak, ze kdyz je clovek spokojeny, tak vetsinou nepochvali, zatimco v pripade nespokojenosti se ozve.)

        a vzhledem k tomu, ze tu na tebe peli chvalu uz minimalne 4 zakaznici, je tohle vlakno prilis kratke na to, aby v nem byl odpovidajici pocet kritickych prispevku. ;-)

        ps: taky se na tebe chystam (= na nakup), ale jeste predtim mam na seznamu par jinych veci – necyklistickych.

        0 0
    • Mamut  

      No tak zase zacnu postupy ako kedysi. Do poznamky napisat, ze ak objednavka skladovych veci na dobierku pride za viac ako 5 dni, tak nech povazuju objednavku za bezpredmetnu. A bud sa budu snazit, alebo zacnu pisat pravdu.

      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      hmm, presně ! S těma AC420 jsem taky loni narazil ale sehnal jsem snad poslední kus a to ještě jinde než jsem chtěl a za jinou cenu (horší)…

      0 0
    • Tomcat  

      Proč mi tohle něco připomíná, ale já vždy rypákuju a reju takže nikde nemám pravdu a obouvám se vždy do nevinných hmm… naposled sem už Chainu objednával i destičky do brzd abych měl jistotu.

      Normalka v 75% v Čr máme znamená můžeme zkusit objednat.

      0 0
    • camlost  

      (a pridam jeste jednu – cerstvou – zkusenost s e-shopem)

      objednal jsem si sluchatka. dostupnost 10 dni. zadny problem, nemusim mit vsechno hned.

      zaplatil jsem to prevodem. jasne, spousta z vas napise, ze to je chyba. usetrete si uhozy, mam s e-shopy zatim vesmes dobre zkusenosti a nenosim u sebe hotovost.

      po 11 dnech jsem se ozval, ze nemam zadnou reakci ani o dostupnosti zbozi, ani o tom, ze platba ne/dorazila.

      a mily prodejce mi odpovedel, ze me zkousel jiz trikrat kontaktovat ohledne dostupnosti, a ze neuspel – tedy ze je chyba na me strane (e-mail i tel. cislo byly spravne, zadny spam, zadne zmeskane hovory).

      njn. takze tento e-shop uz ne. :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.