• vrkal

    Zdravím, vybírám novou silničku (rám karbon, výbava Ultegra) a výběr se mi zúžil na Focus Cayo Ultegra 2016 http://www.focus-bikes.com/…ultegra.html a LAPIERRE Xelius EFI 200 http://www.lapierrebicycles.com/…lius-efi-200 , popř. http://kola.maxbike.cz/…kolo-glandon (toto z důvodu velmi výhodné ceny – nižší než obě uváděné) . Co by jste doporučili? Popř. uvítám jakékoliv zkušenosti s uváděnými značkami.

    0 0
    • Josef Panek  

      Ten Maxbike je snad sranda, ne? Kolik ta kola stojí, těch cca 50 tyček?

      0 0
    • pepek  

      Jednoznačně Maxbike, pro nadčasový kolotočářský design. (takto vypadalo kdysi „MTB“ Admirál :-)

      0 0
    • vrkal  

      cena je pod 50

      0 0
      • Josef Panek  

        Takže 13tis? V tom se asi úplně nevyznám…

        0 0
        • vrkal  

          jsem nevěděl, že z Opavy propouštěli i o víkendu…

          0 0
    • blaf  

      nevim za kolik presne muzes mit ta kola a hlavne jak vysoko mas limit, ale zkusil bych se podivat na canyony do outletu, maji tam ultimate cf sl na ultegre za 55tis.

      edit: aha, tak CAnyon jen stafle 3×l, tak nic no

      z tech dvou se mi vic libi Focus, ale trochu lip vybaveny mi prijde Lapierre (kola, karbon sedlovka), ve finale to asi bude jedno at ten nebo ten

      0 0
    • tromboonen  

      Bych se bejt tebou zameril radsi na ram nez na sadu… treba mezi Ultegrou a 105 je rozdil jen v barve, par gramech a cene, kdezto mezi nekterymi ramy muze byt propastnej..

      Maxbike? Nejen barvou ale i zpracovanim labut z kolotoce… Lapiere bejva relativne drazsi nez konkurence (coz se projevi na zbytku vybavy), Focus proc ne.. ve finale je nejdulezitejsi aby Ti to 100 pro sedlo (bike fit calc a temata v sekci silnice mas doufam nastudovany..)

      Jinak bych doporucoval zacit napred studiem vlastnosti ramu a rozhodnout se pro urcity typ/model, pak uz je celkem jedno od jakeho vyrobce jestli to sedne, teda krome zrovna tohohle Maxika co vypada jak serouci pes co na nej nekdo nalepil disko nalepky, sorry :)

      0 0
      • madcat  

        Já si nemůžu pomoct – díváme se všichni na stejný kola? Ten Maxbike je kolotočářskej, jak „seroucí pes“, atd.? Já vidím normální docela pěkný kolo, vzhledově úplně v klidu na úrovni těch ostatních dvou…? Nechápu ty názory tady někdy…

        0 0
        • Josef Panek  

          Tak design bude individual, to jo. Ale mě např. sere drobnost, že abych měl tuhle golden edition, musím si připlatit za bowdeny, protože v základu jsou černý. Dál: 7.5kg a smetí od Token. Na kole za ceníkových 57 tyček? A určitě bych nechtěl Mavicy. A přiznám, že za 57 mít na rámu Maxbike je pro mě to hlavní nepřekousnutelný.

          0 0
          • tromboonen  

            Tak nejak… ten vzhled je jiste indi vindi, ale za ty prachy bych to nechtel, radsi nizsi sadu a lepsi ram od vetsi znacky s proverenymi vlastnostmi…

            0 0
            • Josef Panek  

              Tak. Když nechce/nepotřebuje DI2, gramy dle toho Maxbika taky nehoní, tak 105 poslouží. 5800 chodí excelentně.

              0 0
    • tom xtr  

      Jezdím toho Lapierra Xelius, i když vyšší model 400 (model 2013). Modely se liší ale jen výbavou, rám je pro daný rok stejný u všech Xeliů. Je to rám z jejich řady Race, tedy závodní a poměrně tuhý. Kdysi měli shodné Xelius rámy pro všechny race konfigurace, teď používají pro vyšší závodní modely rámy Aircode = aerodynemický tuning. Pro silničky laděné víc na pohodlí mají jinou řadu rámů (Pulsium).

      Xelius je velmi dobré kolo, závodně tuhé, geo příjemně neutrální = myslím vyvážený poměr obratnost – vedení směru, ve výbavě žádné excesy. Já jsem docela rád za bezdušáky na svém kole, dá se natlakováním líp upravit víc na pohodlí, když je třeba.

      Podle mne si s ním ostudu netrhneš ani v hodně snobáckém peletonu :)

      Jinak k LP Xelius je i poměrně dost testů na netu, stačí zadat do vyhledávače.

      0 0
    • Ramboska  

      Potřebuju poradit. Chci si pořídit giant propel advanced, ale nemůžu se rozhodnout jestli velikost M/L nebo L?? Měřím 183cm.

      0 0
      • Josef Panek  

        Měřím 196 cm. Mám si boty koupit 46 nebo 47?

        0 0
      • Ramboska  

        Tak si hodím mincí no. Stejně je tam ten rozdíl minimální.

        0 0
        • Josef Panek  

          Kdybys nebyl línej jak vandrák a jen trochu se o to zajímal, tak bys určitě narazil na to, kde a jak se máš změřit. Že pak těm číslům nemusíš rozumět už chápu a věř, že pak už by se našlo dost lidí, kteří by ti poradili. Že měříš 183 cm je sice hezký, ale nic neříkající.

          0 0
        • hannawald  

          Pokud nemas nejake disproporce nohy vs delka trupu apod., tak s vetsi pravdepodobnosti to bude M/L. Ja bych to tak pri stejne vysce mel. Navic hodne lidi na rozhrani jde do mensi velikosti.

          Pokud bys mel ale hodne kratke ruce, muze se Ti treba stat, ze budes mit hlavovku moc nizko. Otacet pak predstavec na Propelu by byl des:) Z me zkusenosti to na krame sednutim na kolo nezjistis, ten cm rozdilu Ti nepozna ani prodavac, muze se tvarit jak chce. Poznas to ale po 100km na kole.

          Nebo si zajdi do Treku za 990,– na body scanning a budes mit jasno.

          0 0
        • tromboonen  

          Procti si par temat v sekci silnice, nebo dej vyhledat velikost silnicniho ramu… resili jsme to mockrat a davali velmi podrobne navody… vyplati se to lip, nez hazet minci, ja mam 183 a ram neco jako S/Mko, protoze potrebuju kratkej.. podle vysky bych mel mit Lko.. good luck

          0 0
    • siafu  

      mám Lapierre Xelius 100 2015, je to moje první silnice, takže s jiným kolem nemohu srovnávat. Prioritou pro mě byl rám – jen kvůli rámu beru sériovku, a tak chci něco, na čem se dá stavět. To Xelius splňuje. Cayo mi připadá spíše na úrovni Lapierre Sensium… Xelius na pohled vypadá dobře, designově patří k tomu lepšímu oproti třeba Giantu… – kolo mi přijde v pohodě ovladatelné, při záběru ze sedla je znát reakce kola, rám má tendenci tlumit i nějaké menší nerovnosti, i když třeba jízda po kostkách mi přijde fakt nepohodlná, ale asi to tak prostě je :D

      Celkově koupě určitě nelituji, a to i přesto, že se mi vcelku o dost podařilo překročit nějaký předpokládaný limit – jinak v cenové relaci kolem padesáti tisíc by mě o Maxbiku nenapadlo ani uvažovat – v mém výběru byl Canyon Ultimate, Fondriest TF4, Giant TCR, Wilier GTR apod.

      Recenze v češtině je třeba tady

      0 0
      • blaf  

        ja bych Cayo do tehle kategorie klidne i zaradil, je sice o fous kratsi a vyssi nez Izalco (jejich top zavodak), ale porad je to dlouha mrcha, a je krasny, ostatne jako vsechny Focusy (krome Izalca Ergoride, ten je hodne divny)

        ani Cayo chyba nebude, zalezi co sedne a bude se libit

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce