• Promis

    Dobrý den,

    vybírám nové silniční kolo, v hledáčku mám tento typ

    https://www.centrumrowerowe.pl/…y-8-pd26070/

    https://www.cycology.cz/…ty-p1373148/?…

    poprosím vás o váš názor, budu rád i za jiný typ…

    můj roční nájezd cca 5 000km

    moje váha je 100kg

    požadavky

    Cena do 50.000Kč

    kotoučové brzdy

    kolo postavené na komponentech Shimano

    mockrát díky za odpovědi.

    0 0
    • Alojs01  

      Jen si postesknu… silnicni kolo za 50 tis s vahou 10kg (kdyz k tomu pridam pedaly)… asi jina doba…

      0 0
      • vt  

        U Cannona bacha na dostupnost … trochu jsem ted sledoval Ultimate a ocekavane dodani se porad nenapadne posouva :-)

        0 0
        • Velomiwookie  

          xlko je zrovna skladem kdyby nahodou :) ale jinak jo, v dnesni dobe je cekani na kolo kdekoliv celkem loterie…

          0 0
          • esmo  

            No „skladem“ .. :D na tohle konkrétní XL jsem čekal dva měsíce a stejně mi pak posunuli termín dodání. Takže bacha, jezdit můžeš taky až někdy v září

            0 0
        • pospec7  

          Je to tak, na cf sl 8 cekam od srpna :-D

          1 0
    • vt  

      Radon Spire Disc 8.0, s cenou zalezi jaky bude kurz EUR :-/

      https://www.bike-discount.de/…e-disc-8.0-1

      0 0
      • Promis  

        Ten Radon vypadá pěkně. Borci díky za typy.

        0 0
        • vt  

          JJ .. par jich naskladnili v patek. Zavahal jsem a v sobotu vecer uz 54 nebyla :-) Ale evidentne neco vyrabeji.

          0 0
          • Espen  

            Montují se v Cube. Min měsíc se jich pár udělalo.

            1 0
    • hriva  

      https://www.basso-bikes.cz/…-venta-2021/ je i na 105 a na rivalu, ale 5k nad limit.

      0 0
    • UHU  

      přidej kromě váhy ještě výšku – protože radit kola, která neodpovídají ti moc asi nepomůže, pokud to nebereš jako výhledovou investici

      1 0
    • nomecz  

      https://eshop.progresscycle.cz/…1-ml-carbon/

      zajdi k prodejci Giantu co mas po ruce a rekni mu ze chces obednat tohle (progress je dovozce do CR), je to lonskej model a pokud narazis na normalniho obchodnika tak ti na nej daji rozumnou slevu a na tech 50 se dostanes v pohode. Za predpokladu ze ti teda sedne velikost

      0 0
      • Markony  

        Pochybuji že dá nějakou slevu není důvod dávat slevy. Při takovém nedostatku kolo,

        3 0
        • nomecz  

          presne tohle mi loni taky vsichni tvrdili … vysledek usetrenych 15000 pri nakupu asi posledniho TCR v CR v me velikosti … lina huba … znate to

          on ten prodejce moc dobre vi, ze si ho muzes obednat z toho eshopu za plnou cenu taky

          0 0
    • Jason Voorhees  

      Jak tu výše raděj, tak bych taky zkouknul bazary, na CB je teď dost silnicí za 40–70 a fakt pěkný. Taky jsem to tak řešil. Třeba todle jsem třeba koupil předloni za 20 :-D Ultegra, karbon ráfky, najeto 1k, prakticky nový kolo

      1 0
      • Touš  

        není ten model už starej? rok 2011 nebo se pletu?

        0 0
      • nitraq  

        Ještě pořád se to snažíš prodat nebo vyměnit za gravel?:))

        0 0
        • Jason Voorhees  

          Ne e, ani jsem to prodat nechtěl. Jenom jednou bylo cukání to vyměnit za nějakou Konu, ale nechávám si. Jede parádně, mám ji rád.

          0 0
    • Jason Voorhees  

      Řek bych tak 2015–2017, nevím přesně, ale tyhle rámy jsou stejný i dneska, takže to neřeším ;-).

      1 0
    • koko0925  

      Chce oprávněně kotouče, tam je výběr na CB omezenější.

      0 0
    • tiarko  

      Náhodou jsem na toto vlákno narazil, kouknul na kola a jsem celkem v údivu. V Roce 2016 jsem kupoval silničku na kompletní ultegře, celokarbon, hmotnost 7.6kg za za 30 tisíc. A teď se kola za 50 tisíc blíží k 10kg a pokud dobře, tak mají sadu 105

      0 0
      • vt  

        Co konkretne?

        0 0
        • tiarko  

          Ghost EBS Race Lector

          https://www.forsaleshops.cf/…tDetail.aspx?…

          Origo původní cena byla dražší než 30 tisíc, ale koupil jsem na mojekolo jako testovačku. Důkladně jsem prohlédl a rám byl neškrábnutý. Jen jsem pro jistotu vyměnil řetěz, nasadil svoje pláště a nebyl rozdíl mezi ním a novým kolem. Najeto na něm v tom nejpesimističtějším scénáři mohlo být 1000km. Funguje mi do dnes jako hlavní kolo.

          0 0
          • Johny.Merida  

            Njn, v roce 2009 stálo 39 tis. To už je fakt dávno.

            0 0
            • vt  

              Pokud to od oka prepoctu dle prumerny mzdy, tak jsem cca na 60–65kkc. Za to uz se da dneska sehnat prima kolo i s diskama … takze asi normalni vyvoj.

              0 0
      • tomo_111  

        celokarbon silnicka ako popisujes na ultegre za 30 bola asi aj vtedy nejaky ulet – alebo zlava za 2 roky stary model alebo tak nie?

        Retail ceny okolo 2017–2018 ked som pozeral boli okolo 42–45 za karbon na 105 a zakladnych kolesach, nieco vypredajove mozno 37–39

        a ano, kola nejsu, inflacia je, nic nebude ako bolo…

        0 0
      • Fazzy  

        Veřim tomu, že si to za tu cenu nějak sehnal, ale rozhodně se to ani tehdy nedalo považovat za běžnou cenu. A kdyby to bylo na kotoučích, jako že na 100 % nebylo, tak bys i tenkrát mohl za 30 zapomenout na karbon rám i Ultegru.

        Jinak samozřejmě souhlas, že to šlo fest nahoru. Ale co taky nešlo že..

        0 0
        • tiarko  

          Já pořád považuji kotouče na silničce u neprofesionálního jezdce za zbytečné. Bez nich se dá koupit daleko lepší model. Já to stejně ve sjezdu neumím pustit nad třeba 75km/h. Bych se zabil. Na mtb kole je to něco jiného. Jinak co to je za kolo jsem napsal výše.

          0 0
          • cyklista86  

            Pokud ma clovek omezenej rozpocet, tak silnicku jedine s rafkovyma brzdama. To je bez debat.. Furt lepsi koupit treba na bazaru za 40 tisic x let stareho tarmaka na kosmikach coz je proste stale zavodni raketa.. Nez nejakou tezkou mrdku na tiagre s kotoucema.. :D Kdo ma na kolo ale 100 tisic a vic, tak tam uz bych sel taky do kotoucovek..

            1 0
            • tiarko  

              No ona to bude závodní raketa ještě hodně dlouho. Na silničních kolech už pro amatérského cyklista není co zlepšovat. Usetří max sekundy na 100km dlouhé trati. Kolo za 150tisíc z roku 2010 je dnes pro amatéra stejně dobrá závodní raketa jako byla před seteti lety, a za 10 let bude furt stejně dobrá. Jediné co se změnilo je to elektronické řazení a trochu komfort.

              2 0
              • cyklista86  

                Ja to taky tvrdim… V terenu tam je to presne naopak. Tam ty moderni brzdy, odpruzeni a geometrie, komponenty jsou uplne jinde, ale na silnici to co jezdili profici pred 10 lety by jezdilo uplne stejne i dnes. Myslim, ze hlavne mechanici by si klidne nechali odebrat nejake % z platu, aby tomu tak bylo. :) To co meli na par minut dneska musi byt otravna prace na hodinu…

                0 0
              • macomb  

                Není to tak úplně pravda, já si předloni koupil GIANT PROPEL ADVANCED 2 na kotoučích a 105, předtím jsem měl staršího celokarbonového Cube litening (pod 7 kg) a i když to rozhodně nebylo pomalé kolo, tak ten giant mě poslal úplně někam jinam, ač je těžší. Prostě tuhost, aero (zřejmě i tybezduše) jsou poznat (ač nemám zrovna hobby postavu a váhu :) )

                1 0
            • dydy  

              Tak kromě vlastního brzdění je pro mě ten zásadní benefit kotoučů na silnici možnost dát pláště třeba 30, 32mm. Na 10 let starý silnici s rafkovyma nedostanu víc jak 25mm, a to ne všechny a při průjezdu štěrkem to ještě pořádně rachtá. A ty širší pláště mě spíš zrychlují na našich silnicích. Takže u toho bazaru na ráfkovych bych byl opatrný, co tam projde, ten rozdíl v komfortu a minimálně subjektivní bezpečnosti (prejizdim dost často i tramvajový koleje) mezi pláštěm 32 a 25mm je obrovský.

              1 0
              • cyklista86  

                Jasne kdo chce sirsi gumy tak neni o cem.. Ale plno lidi jezdi stejne na 25 nebo dokonce 23mm s kotoucema..

                0 0
              • Cavendish  

                Joooo, na širší gumy se zvyká rychle no. Mám CX s 32mm galdama a při 2,5 barech je to na našich silnicích jako na obláčku. Jezdím to od listopadu do března a když si pak sednu na karbon silnici co má 25mm gumy na 6 barech, tak to občas bolí :D ale zase to jede no. Bezpečně tam nedostanu víc jak 26mm no.

                Kdyby se za 5–7 let ještě dělala ráfková silnice co umí 28–30mm gumy, bylo by to super. Ale asi to nedopadne a stejně skončím na kotoučích :(

                0 0
                • cyklista86  

                  Prave ze ta 25mm guma na spatne silnici rychleji nepojede.. Problem bude v celem kole a ne v gume. Proste vetsina lidi ma tezkeho hlinikoveho/o­celoveho gravela a 7kg karbonovou ziletku a pak tvrdi, ze sirsi plaste nejedou jako ty uzovky nabombene na 6 baru.. Jo kdyby jsi mel endurance silnicku, kde muzes dat treba az 35mm plaste a s takovym kolem posuzoval rychlost plastu, tak to je jina. Chce to ale taky wattmetr, protoze se jasne ukazuje, ze clovek vnima uzsi a tvrdsi plaste jako rychlejsi jen na zakalde toho, ze to vic drnca..

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Ale hovno….když na jedno a to samé kolo a dám 25mm pláště a pak 32mm galusky, tak na těch 32mm rychlejší fakt nebudu….

                    1 0
                    • Fazzy  

                      Ty covece, nechci teda rozjizdet offtopic, ale timhle tvrzenim bych si rozhodne jistej nebyl. Resp. minimalne ne tim, ze budes schopen ten rozdil v rychlosti posoudit. Pokud teda ty 32ky nepojedes nejak podhusteny.

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Tak…..CX galdy. Ty jezdím na 2,2–2,5 bar :) víc by byl kostitřas a to kouzlo by bylo pryč

                        0 0
                        • Fazzy  

                          Jo tak tam je to jasny :)

                          0 0
                          • Cavendish  

                            Právě to na začátku píšu, že mám čistou na CX co jezdím na 2,5bar a pak silnici. Ten rozdíl v rychlosti je strašně velkej, ale to nepohodlí pak roste exponenciálně :D

                            Takže by to chtělo silnici s 28mm gumou s vozit tam 5 bar. Pojede to a bude to relativně pohodlný

                            1 0
                            • Fazzy  

                              Jo ty jo. Ale cyklista srovnaval spis klasicky silnicni plaste s ruznou sirkou, kde sou ty rozdily v rychlostech minimalni. Aspon za sebe muzu rict, ze ten rozdil nepoznam. V komfortu uz jo, i kdyz o nejakym oblacku jako mas asi na tech galdach nemuze bejt vubec rec :)

                              0 0
          • Fazzy  

            Jo to je samozřejmě každýho volba, ale nejde to srovnávat cenově. Jinak to zdražení potom vypadá samozřejmě mnohem drakoničtější než reálně je :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.