Silnice (2016) - Vyškovsko, Prostějovsko, Kroměřížsko

27 nepřečtených
  • Petr Minarik

    Ahoj,

    vlákno jsem založil na domlouvání vyjížděk v okolí těchto měst. Osobně se pohybuji přesně mezi nimi, bohužel mi zatím chybí parťák. V současné době jezdím kvůli škole jen víkendy, přes prázdniny budu jezdit častěji.

    Jinak jsem začátečník, kterého baví jezdit a překonávat svoje hranice. Budu moc rád, když se ke mně někdo připojí, případně vytvoříme nějakou skupinu a budeme jezdit pravidelně na delší vyjížďky.

    V případě domluvy jízdy pište přímo do vlákna nebo do zpráv.

    0 0
    • Azazelus  

      Ahoj, jsem z Prostějova, někdy bych klidně vyjel.Jinak jsem též začátečník. :)

      0 0
    • Petr Minarik  

      Středa 31. 8., 18:00 výjezd od OMV na Plumlovské v Prostějově směr Drahany, možná prodloužíme až ke Kojálu. Kdo chce, přidejte se, předpokládaný průměr kolem 29 km/h.

      0 0
      • Rorejs74  

        Jestli pojedete Drahany nahory od Žárovic, tak si ověř stav té silnice. Teď v sobotu tam řádili silničáři a dávali tam takovej ten lepivej asfaltovej bordel po celé šíri vozovky. No a taky tam byl uprostřed semafor a kyvadlovej provoz. Objet se to dá třeba Repešským žlebem kolem Lady … a rovnou se tam zastavit na něco dobrýho ;-). Tam sice ten povrch taky není nic moc, ale aktuálně asi lepší než ta silnice.

        0 0
        • Petr Minarik  

          Díky za postřeh, uvidíme, jet nahoru by neměl být problém. Horší by byl sjezd. :D

          0 0
          • Rorejs74  

            No to zaleží, jestli si věříte že by jste to na nahoru stihli vyjet na jeden interval toho semaforu, v tu sobotu to byl celkem dlouhej úsek a to stoupání tam přece jenom nějaký je ;-)

            Ale je dost možný, že s tím takhle blbli jen o víkendu.

            0 0
    • Petr Minarik  

      Zítra (11. 9. 2016) výjezd o půl 10 od obchodu Veus ve Vyškově. Jezdí se takto každou neděli. Kdo chce, pojďte se přidat. Očekávaná průměrná rychlost kolem 30 km/h.