• borda

    Prestoze jim obcas zlobi tachometry, musim Sigmasport velice pochvalit. Napsal jsem jim, ze mam problem s upgradem datacentre odpoved bleskova – at poslu telefoni cislo, stahnu si teamwiever a dam vedet v kolik hodin budu u pocitace na telefonu.

    Tomu rikam podpora!!!!

    0 0
    • Josef Šimon  

      Tak to je pecka no…

      0 0
      • borda  

        Tak na to, ze jim tam navic narovinu priznavam, ze jsem tachometr koupil z druhy ruky, to teda je.

        0 0
    • Zlatka  

      Tyjo zírám, jsi zřejmě jeden z mála, který umí dát také veřejně najevo svoji kladnou zkušenost, tím pochválit. :)

      0 0
    • MirosPikos  

      Takovou podporu taky děláme :) Kombinace Skype a vzdálené plochy je geniálně účinná a levná.

      0 0
      • borda  

        Tak to bezpochyby. Ale ruku na srdce. u produktu za dejme tomu 150 Euro, na zakaznika, ktery navic prizna, ze ho koupil pouzity, na toho bych se ja s prominutim xxxxxxx :-)

        0 0
        • MirosPikos  

          No to asi jo :) Pohybujeme se trochu v jiných částkách. Ale tak udělá to dobrou reklamu. Zřejmě se tam někdo nudí a má na to čas.

          0 0
    • Jones  

      Ja doufam, ze se to bude rozvijet dal… Kdyby to nekdo zkusil pred par lety, tak se plno zakazniku boji, ze mu chce urcite na plose neco ukrast, nabourat se do pocitace, nevi, co je team viewer…

      Napr. v minulosti vzdaleny IT support uzivatelu, ac byl pro firmu velmi vyhodny, zakaznici odmitali. Dneska si myslim, ze je to jinde.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.