• MatejRM

    Zdravím, chtěl bych znát váš názor na novou sadu. U XTR to ještě docela chápu, ale nejsem si jistý, jestli má elektronické řazení smysl i pro mimozávodní použití.

    Anketa: Myslíte si, že má XT Di2 smysl?

    36x
    63%
    Ne
    7x
    12%
    • Breakpain  

      Nejde o smysl, ale o ergonomii a pohodlí (u hobíků) – tak nato koukám já.

      Kdybych kupoval kolo rozumově, co má smysl a co ne, stačilo by mi něco základního kolem 20ky. Jenže ja si chci udělat radost, chci pohodlí ergonomii … takže kupuju předražené nesmysly a mám z nich radost. IMHO až si to vyzkouším, asi budu potencionální kupec ;).

      • MatejRM  

        Ale „obyčejné“ XT mi taky nepřipadá nijak nepohodlné a ten cenový rozdíl rozhodně není malý. Ale chápu, že někteří na cenu nehledí. Jinak ale děkuji za názor.

    • kubad  

      kdo chce ať si to koupí, bohužel kdo Di2 zkusí, je ztracený

    • Pedro404  

      Smysl to určitě má, ale víc jak dva litry za hazku, která je neustále jedinej smolnej moment daleko od urvání, fakt nedám.

    • Vilém  

      Nikdo ti ho nenuti. Jiste budou delat i mechaniku, takze si staci jen vybrat.

    • JakeF  

      Určitě má… Elektronika je super, jediná překážka je cena. A ta u XT Di2 už nebude až v takovým nesmyslu, takže to bude hodně lákavý. Jen jak už tu padlo, problém je pořád hodně drahá hazka, která má na bajku při trochu smůly krátkou životnost… Ale pokud bude k sehnání samostatný náhradní ramínko, tak třeba půjde leccos zachránit, což se při mechanice nevyplatilo.

    • vysmátej bajker  

      no první krok k bezdrátu je na světě a až to dodělaj tak to bude zajímavé :).

    • Erknold  

      Mě to přijde, jak kdyby se někdo zamýšlel před mnoha lety, zda má karbon cenu i pro hobíky, nebo ho nechat pouze pro závodníky. Prostě pokrok a kdo ho chce, ať si ho koupí.

      • MatejRM  

        Já to chápu…kdo na to má, tak ať si to koupí :D A nevíte někdo, jak dlouho tomu vydrží baterka?

        • petr99  

          Asi 700km

          • MatejRM  

            Tak to není špatný :D Bohužel teď zrovna nemám dostatek financí ani na mechanickou verzi, natož na elektronickou… :)

            • petr99  

              Přesně, jako kdo na to má, ať si to klidně koupí, ale já bych si to nekoupil, zlatá mechanika, to radči utratim za něco jinýho.

              • MatejRM  

                Stejně jsem začal šetřit na SLX 1×11 :D

                • petr99  

                  To se nedivim, hlavně aby to fungovalo, k shimanu mám pořád trochu psychyckej blok, co se pohonu týče, ale taky bych do toho asi šel

          • Josech  

            Jinymi slovy cely rok.

    • madik  

      Jak je to s tim bezdratovym prenosem? Nekde se pise ze je bezdratovy, nekde zase ze je dratovy a bezdratovy prenos je jen u neceho. Kdyby alespon od toho disleje k baterce to bylo bezdratove. no nevim.

      • MatejRM  

        Netuším jak to je… U XTR to bylo všechno propojený drátově… Pochopil jsem to, že se to bude nastavovat pomocí bluetooth.

      • perupe1205  

        Jednotlive casti jsou samozrejme propojeny kabelem stejne jako je tomu u XTR Di2.

        BEZDRATOVE je ale mozno komunikovat s elektronickym displayem !! Tzn. ze k nastaveni systemu neni potreba se pripojovat k PC. Dale bude mozno pomoci ANT prenaset info o stavu baterie ci o zarazenem pastorku – a to jen na nektere vybrane cyklo-computery. Napr. Garmin, Wahoo . . .

    • JardaH1  

      Ahoj, chtěl bych přidat dotaz pro majitel Di2 XT. Jak dlouho vám vydrží nabitá baterie? Já nabiju, jeden den jedu a potom mi pravidelně každý den zmizí jedna čárka na displeji. Nevím zda to je normální nebo ne.

      • morfeus  

        Neni to normální, mám ji cca půl roku a nabízel jsem 2×, a to docela lítám.

      • rosomak204  

        také mi to nepřijde normální drží mi víc ale mám 1×11 na 2× to bude brát asi víc ale stejně je to dost

      • rosomak204  

        a aktualizace všech komponentů přes e-tube by třeba nepomohla to jen tápu občas tam nějaká je

    • svářeč  

      jak jsou na tom dnes sady di2? rozsah 34 a 11–46 to v pohode pobere, nebo jsou s tim problemy? na kolik to vyjde, nejde pisou dvacku. nekde 11k bez dratu… jak je na tom sram, jsou lepsi nez shimano?

      • kubad  

        XT j1×11 e určené na 11–46

        cena na koloshopu za kompet sadu na 1×11 je ca 22 vše co potřebuješ včetně dobíjčky

        • svářeč  

          diky, ledvina na bazosi:))

        • Honzas  

          tady jeste o kus lip:

          https://www.bike-discount.de/…ernal-579124

          • svářeč  

            celkem slusny chlup:)

            • kubad  

              jj ale chybí tam kabeláž cca o 3t.Kč levnější

              • Honzas  

                ale na koloshopu maji tu kabelaz take jako doporucene prislusenstvi, ne?

                Sada obsahuje:

                • XTR Di2 informační displej SC-M9050
                • XTR Di2 Firebolt pravá řadící páka SW-M9050
                • XTR Di2 11-stupňová přehazovačka RD-M9050 GS
                • Di2 baterie SM-BTR2
                • Di2 nabíječka SM-BCR2

                Upozornění:Nezbytný pro fungování celého systému je Di2 kabel EW-SD50, pouzdro na baterie SM-BTC1 pro externí baterie a kabelové SM-JC41 pro integrované baterie, které nejsou součástí balení.

                • kubad  

                  nechápu kam míříš,

                  na koloshopu aktuálně 19700 což je o něco víc než 3t dráž

                  ani v jedna sada není komplet, potřebuješ 4 kábely , držák baterky do sedlovky , a spojovací kostku

                  • Honzas  

                    nikam, jen jsem Te nepochopil. bral jsem tu odpoved, jakoze koloshop je komplet a videl neco jineho.

                  • Pebe  

                    tři kabely, od páčky k displeji, od displeje k baterce a od displeje k přehazce. Ideálně tu baterii schovat do sloupku vidlice

                    S představcem PRO i ten kablík schováš do něj

                    • rosomak204  

                      Rozhodně do krku vidle vytrhnout kabel při posouvání sedlovky už bych nikdy nechtěl PRO jak představec tak řidítka

    • creater  

      To je v tom případě o pár chlupů levnější tady https://m.cycology.cz/…x11-p599479/

    • petrx  

      Mě osobně by se to líbilo velmi i na to moje výletování, akorát se mě nelíbí že nevyrábí přesmykač pro trojplacku, resp. existuje jenom u výrazně dražšího XTR a navíc s omezením do 40 zubů.

    • palo7  

      se mně to dost líbí, ale vidím to až na e-bike. Tam mně to přijde že to patří do standardu

    • ArmaniMan  

      Ahoj. Mám dotaz ohledně nabíjení, resp. baterie na XT di2. Mám kolo s di2 zatím pouze 3 měsíce a jsem max. spokojený. Mám ale trošku nesrovnalosti v zobrazování kapacity nabité baterie. Když baterii naplno nabiji, tak se mi na displeji zobrazují pouze 3 čárky. Je to normální či by se mělo zobrazovat čárek 5? Jde mi o to jestli je to normální u xt di2 či se pouze chybně zobrazuje kapacita baterie nebo je baterie špatná.

      • rosomak204  

        Mám tam 5 čárek

        Nevyřešila by to třeba jen aktualizace

      • DaD  

        Pozor na nabíjení z USB adaptéru do sítě. Jen málokterý splňuje potřebné napětí. Ono to sice nabíjí, ale jen do určité kapacity. Nejlepší je to dát nabíjet přes PC či notebook, tam je plné nabití zaručeno.

    • Tušák  

      Chci si to taky koupit na svý E-MTB ale zajímalo by mě jestli je možný nastavit přes PC rozsah/počet pastorků na kazetě? Já mám 10ti pastorek a nechce se mi to měnit protože mám už zásobu nových řetězů a pastorků.

    • štája  

      Nezkoušel někdo tohle řazení na MTB https://k-edge.com/…pod-shifter/ ? případně nějaký matchmaker který chytne originální řazení (climber shifter) od shimano na brzdovou páku Shimano? nechce se mi dávat na řidítka další objímku…

      Jinak jsem koukal, že se asi dá použít i klasická řídící jednotka pod představec, místo toho šíleného displeje. Zkoušel to někdo?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse