Sedlovka FRM ST-M10 Ti / jiná ultralehká sedlovka?

94 nepřečtených
  • pajasimi

    zdravím, plánuju nákup ultralehké sedlovky, líbila se mi takhle KCNC, ale dočetl jsem se že tu snad někomu praskla..tak jsem hledal dál a objevil tuhle FRM..nevíte jestli si vede líp? typ zámku je stejnej, tak u frm bych možná čekal vyšší kvalitu http://www.netbike.cz/select_det.php…

    podmínkou je, že nesmí bejt karbonová (kdybych chtěl karbonovou, tak kupuju pells cr4, se kterou mám zatim pozitivní zkušenosti a stojí málo),.půjde to ale na freerida kde budu sedlovku pořád zasouvat a vysouvat, takže karbon ne-e

    přijímám všechny návrhy na sedlovky do max 200g, ale čim míň tim líp..průměr bude buď 30,9 nebo 31,6, uvidim až ten bike přijde (originál je na něm truvativ stylo a podle fotky to 27,2 jistě neni, a pak se dělá už jen 30,9 a 31,6 tak jedna z těhle velikostí to bude)

    0 0
    • pajasimi  

      jo a tohle byla ta kcnc http://www.mikebike.cz/…

      0 0
    • mr.antik  

      Easton EA70

      0 0
      • Kubiczech  

        Asi tak.

        0 0
        • pajasimi  

          to ne, to můžu vzít jinou freeridovou a lehčí, i thomson elite je lehčí..tou easton bych ušetřil max 30g a to neni moc

          0 0
      • pajasimi  

        ta je těžká jak bejk, to už spíš nukeproof co maj te´d nákej novej model s 230g ve 400mm dýlce

        0 0
    • Kubiczech  

      Nevím, jestli bych si dal na FR kolo něco, co má limit do 80 kg. Ani kdybych měl šedesát. (:

      Levná varianta je Aerozine , tam by nemuselo tolik mrzet až po prvním vystoupením si bude pryč.

      0 0
      • pajasimi  

        to nevypadá zle, někde jsem jí viděl neregistroval jsem že je tak levná

        0 0
        • mr.antik  

          Nějak se ty testeři nalákat musej :-)

          0 0
          • pajasimi  

            dal jsem limit 200g…co víc ti na to mám říct

            0 0
            • mr.antik  

              V pohodě, nevim kolik vážíš ale na FR by sis při dopadu sedat neměl, sedlovka bude zatažená, takže v podstatě ti může jen uletět zámek…

              0 0
              • pajasimi  

                jj na sedlo/sedlovku bude vyšší nápor jen v „blbým případě“, vážim do 70kg což je celkem jedno když se s tim rozsekám..chci freeride bike se 14999g tudíž potřebuju lehkou sedlovku

                0 0
                • pajasimi  

                  když prdne tak prdne, od toho budu mít v záloze tu původní, pro začátek to ale chci dostat na 14999 a pokud možno to tam i udržet, prachy na to mám takže kdyby ta sedlovka měla chvíli vydržet tak to stačí, koneckonců na freeride biku může odejít i pevnější sedlovka když do dostane štos

                  0 0
    • pajasimi  

      ok, štve mě, že jako kousek vedle ve vláknu o kotoučích, když dám možnosti a nastavim rozsah problému, tak stejně přijde někdo kdo ten problém rozšíří..takže reakce, ve kterých tu někdo hodí sedlovku těžší než 200 odteď blokuju..sedlovky nad 200 mě nezajímaj, vim jaký to jsou, znám je, nepotřebuju je připomínat

      ..chci vědět která z těch do 200 by mohla bejt nejlepší, né že ty nad 200 vydrží víc což je celkem logický

      0 0
      • TJK  

        moje KCNC 31,6 ma po seriznuta na cca 350mm 154g, nemam strach ze neco nevydrzi, vazim 85kg a nesetrim bika, ale normalni XC… spis mam strach o sedlo, jelikoz lyziny nemaji plosnou oporu a dotykaji se jen v miste te kolebky, a pri tvrdsim dosednuti by mohly povolit…

        0 0
    • jecnak  

      S KCNC mam dobre zkusenosti (na trech kolech), zatim jsem na ni ohnul pri padu liziny sedla a sedlovka prezila. Driv pry praskaly srouby drzici motylky, ale to uz je minulosti, protoze u novejsich modelu jsou srouby sirsi. Kazdopadne ale jestli budes sedlovku casto zasouvat, tak vaha nevaha nejvic se mi na tohle osvedcila Roox, ktera vazi sice tunu, ale ma skvelou povrchovku. Je to tvuj boj, ale na FR kolo bych to videl spis na nejakou teleskopickou sedlovku.

      0 0
      • pajasimi  

        NE_váha neváha neni to co mě zajímá, potřebuju lehkou, teleskopická je pro mě taky zbytečná, to má využití na enduro ale na fr pro mě ne, zbytečný gramy, nemám problém doma sedlovku vysunout, na kopci zasunout a pod kopcem vysunout..k tomu zasouvání, to jak dopadne povrchovka mě celkem netrápí

        0 0
        • TJK  

          pak kcnc, aerozine, frm… budou slouzit stejne

          0 0
          • pajasimi  

            jj, a tim pádem když tu jecnak uvedl že kcnc vyřešili problém s praskáním šroubů, tak by bylo ještě dobrý vědět jak je na tom s timhle aerozine a frm, protože bejt na tom fakt stejně, tak beru vzhledem k ceně aerozine,.designem se mi zase líbí frm

            0 0
            • TJK  

              no u KCNC zvetsili a upravili ty srouby a upnuti myslim, pokud budou rozmery podobny i u aerozine, tak to bude fungovat podle me stejne… nehlede na to ze se daj za par korun koupit samostatne jak srouby tak motylky…

              0 0
              • pajasimi  

                ta aerozine mi nějak smrdí, jen teď váhám jestli frm nebo kcnc, když vim že kcnc už zbavovali much, u frm bych kvalitu očekával protože tu značku považuju za „kvalitní“, ale jaká je realita to nevim..asi jí moc lidí nevozí

                0 0
                • TJK  

                  tak presne takhle bych neuvazoval :-) to ze je to FRM ti rozhodne nezaruci ze je to superkvalitni :-) i kdyz netvrdim opak, protoze s tou sedlovkou nemam zkusenosti, kazdopadne KCNC funguje urcite dobre, a rozhodne to neni zadnej papir, takze neco vydrzi, pokud nebazis 90kg, tak bych se ji za ty penize nebal…

                  0 0
                  • pajasimi  

                    jj však neříkám že jí budu brát protože je to frm, spíš mě to táhne k tý kcnc z důvodu že ste mi tu řekli, že na ní řešili mouchy:) tim pádem jí věřim z těch tří nejvíc..vážim do 70kg což je na fr jedno protože se na ní nesedí moc, jen při přesunech, a když se s ní rozsekám tak je celkem fuk kolik vážim

                    0 0
                • mr.antik  

                  Ohledně Aerozine je tu vlákno, tak pohledej a zeptej se přímo userů co jí vlastní. Zase ušetřit tisícovku, za to máš soustu titanovejch šroubů…

                  0 0
                  • pajasimi  

                    jj, ale teď koukám že u tý aerozine píšou 190g, ty další dvě maj kolem 160, a to těma titanovejma šroubkama nevyrovnám:)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      na netu zas píšou 180g… Ale jsou to tvoje prachy, já bych za 20gramů tisícovku nedal.

                      Záleží co budeš dávat za rychloupínák (můžeš připlatit třeba za Tune), nebo jestli dáš jen objímku s Ti šroubem.

                      0 0
                      • pajasimi  

                        upínák zatim nechám originální

                        v první fázi budu mít na odlehčování 10 000, kterejma to dostanu na cca 15 150g->výměnou sedlovky, sedla, kotoučů a představce a pedálů,.. u sedlovky aerozine je otázka kolik má v reálu, ta kcnc seřízlá se 154g se mi líbí, protože bych na sedlovce ušetřil víc než 100g..kdyby to mělo bejt o deset míň u aerozine tak by to opravdu nevadilo, ale nemá třeba moc tenký šrouby? z fotek je to takový nejistý ale na první pohled mě přijdou hubenější než u kcnc/frm,..cel­kově mi ten zámek u kcnc/frm přijde líp zpracovanej, přestože jde o ten samej systém

                        0 0
                        • pajasimi  

                          a ještě aerozine se nedělá v 30,9, to co tam na tom biku budu mít bude buď 30,9 nebo 31,6..tak aby jí pak nevyřadilo z výběru jen tohle:) i když ještě bych mohl redukovat 27,2 sedlovku, to by pak chtělo redukci nějak napolopevno přilepit k rámu, protože dosud na jiným biku sem jí tam měl tak, že po povolení rychloup. lítala, a změna posedu byla dycky o to větší voser:D

                          0 0
                          • mr.antik  

                            Redukci rozhodně ne. Jen jsem chtěl říct, že těch 20–30gramů můžeš dát na rychlupínáku. 20gramů ušetříš třeba na páskách v ráfku, 30gramů absencí ježka s víčkem, prakticky zadarmo.

                            0 0
                            • pajasimi  

                              rychloupínák padá, bude pevná osa vpředu i vzadu, jedině kdyby vzadu byla ocelová a já tam dal hliníkovou což zatim nevim, pásky na ráfku taky nevim jaký budou, ježka zatim ponechám bude tam z výroby a pod 15 to dostanu i s nim (stavět to já tak jj utáhnu to trubičkovým utahovákem hlávka a pak ho zas vyndám, ale zatim ho tam ponechám) každopádně tam budou pláště kenda kinetics stick-e 2,35 po 780g, verze dta má mít o 70g míň takže bych jí dal dozadu, tam to lepidlo nepotřebuju

                              0 0
                              • mr.antik  

                                já myslel upínák na sedlovku.

                                A co to bude za rám a vidli? Když se podívám na svoje kolo (těžká vidle i rám), tak bych se asi s mnohem odolnějšíma věcma do 15kg vešel v pohodě. Podmínkou je ale vzduch.

                                0 0
                                • pajasimi  

                                  počkej na upínáku na sedlovku nemůžu schodit 30g, když tam bude hliníková s rychloupínákem co sama víc než 30 mít nebude ne?:D podmínkou je rychloupínák protože to budu často měnit, chvíli sem tam objímku na bimbus měl ale to mě štvalo furt štrachat pro imbus:) rám bude yt noton 2011 s tlumičem roco, a vidle lyrik solo air

                                  0 0
                                  • pajasimi  

                                    http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

                                    celkem nechápu kdes na tom tvým vzal tu váhu, ale tak asi to bude v rámu? hamry na tom notonu zase takovej markantní rozdíl nedělaj, tak přecejen sou to kola trochu jiný kategorie, mě ta váha přijde už tak jak je hodně dobrá, ale pod 15 to zkrátka dostat chci:) (hodně taky dělaj tvý pláště a vidli máš coil nebo air?)

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      Ten můj rám je těžkej, tak o 500g ve svý kategorii (ale zas vydrží). Vidle je U-turn pružina, takže taky 500g navíc.

                                      Hammershmity přidaj teoretických 200g (ale nevim oproti čemu), s XTR na tom budeš o víc lípe. Na řidítka bys mohl dát víc než 100g, na sedle určitě taky, něco na představci…

                                      Jenže na pláštích hodně nabereš (ty nevegaly jsou tušim 680g), na duších určitě taky, aby to bylo použitelný.

                                      0 0
                                      • pajasimi  

                                        hamry chci, využiju je maximálně, na řidítkách ani náhodou ne víc než sto, max sto kdybych vzal karbonový gravity, nevegaly stick-e maj 780, ale stačí mi to dostat pod 15 níž jít netřeba, a váhu tvýho biku tudíž nechápu:) (ale o 500g hůř na tom nejsi ne? tak o 300 ne?)

                                        (jinak hamry maj přidat jen pokud je to fr verze proti klikám+napíná­ku..kdežto ta am verze co budu mít já tak vychází stejně jako kliky+přesmykač+roc­kring..hamry nedám protože oni sou to na co se hrozně těšim

                                        0 0
                                        • mr.antik  

                                          Jsem zdvědavej na recenze, za ty prachy to vypadá dost gramařsky našlápnutě…

                                          0 0
                                          • pajasimi  

                                            bavil sem se s týpkem co měl verzi 2010 a liboval si, prej je to mazec, no jinak na tom biku neni moc co recenzovat, vše je tak nějak známý, rámy snad nepraskaj, takže jde o geo, tu proti loňsku asi moc nepřekopali takže se těšim že to bude bomba, tak jestli chceš pak tu poreferuju, určitě ten bike uvidíš v mých bikách

                                            0 0
                                            • mr.antik  

                                              Jasně, komponenty jsou klasika, ale spíš ten rám – jestli se na něm dá i šlapat nebo je to spíš houpačka na FR

                                              0 0
                                              • pajasimi  

                                                jn přidali tomu i charakteristiku Superenduro takže by to bylo očekávaný, já na tom však chci hlavně freeridovat takže by mi nevadilo kdyby to bylo trochu freeridovější klidně na úkor šplhavosti, ať tak či tak věřim že to bude použitelný na lecos

                                                0 0
                                  • mr.antik  

                                    No můžeš tam mít obyč objímku s páčkou jak kráva přes 50gramů a třeba Tune 27g. Ale to už je fakt jiná dimenze gramaření

                                    0 0
                    • TJK  

                      KCNC 31,6 zhruba zariznuta na 350mm ma realne navazeno 154g, takze v plne delce ma vklidu do 170g

                      0 0
                      • Teejay  

                        to je divný, já mám 31,6 400mm a převážená hmotnost 153g, na 350mm počítám tak se 135–140g

                        0 0
              • jIrI___  

                Kde se dají koupit ty motýlky, resp. jaký mají obchodní název? Marně jsem hledal :)

                0 0
                • fadr  

                  KCNC yokes, slyšel jsem spíš „kotvičky“… Starý KCNC mělo M4, nové pak M5 myslím. Zkus Hnoje, nebo kubada ty ti je sezenou ;-)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Díky. Chtěl jsem jen vědět, jak to vypadá. Pro mě je to zbytečně moc velké gramaření :)

                    0 0
                  • kubad  

                    M5 staré M6 nové, ty staré už se hodně blbě shání, a já je měl od Hnoje

                    0 0
              • scret  

                hod plys link na nejaky motylky (KCNC?), potrebuju udelat tuning na EC70 zero, diky…

                0 0
      • TJK  

        souhlas

        0 0
    • fousek  

      A a se taky pridam:

      sedlovka prumer 30,9mm 350mm dlouha do 200g s offsetem, da se sehnat?

      Teda krome Thomsona Masterpiece, ten uz je na me drahej

      0 0
      • Honzyn  

        Kdyz jsme u tech sedlovek,v prumeru 27,2mm(ram Superfly)a delce 400mm se da nejlehciho sehnat co?Potrebuji ji ale s offsetem(0,5–1,5cm).Na materialu nesejde,chci jen neco lehciho nez RXL(231g).

        0 0
        • Hnoj  

          Tady bude mírně problematická kombinace 27.2×400mm, takových sedlovek moc není a když už jsou, pravděpodobně se nejdou do hmotnosti…

          Mě teda napadá třeba NOIR, zítra ti ho můžu v práci převážit.

          0 0
      • Hnoj  

        Ritchey Superlogic?

        0 0
        • Honzyn  

          Jo,diky.Mozna by mi stacila i delka 350mm,ale to bych uz mel na rysce,ram mam jen 17".Tech 231g,co ma RXL,mi prijde na prumer 27,2mm docela hodne.

          0 0
    • kesu  

      Ahoj, na podobným kole jsem se dostal těsně pod 15kg ale mám těžší rám a výrazně těžší vidli.

      Pokud bych to YT chtěl dostat níže dal bych jiný kola (cmax SX a nebo Hope + ZTR Flow)

      na řízení se dostaneš níže, (FSA Gravity carbon mají reálně 206g), představec v pohodě koupíš kolem 160g.

      Nicméně k sedlovce, WCS váží ve 27,2 a 350mm 196g,tvůj průměr bude mít třeba okolo 210g což mi přijde v pohodě vzhledem k ceně.

      0 0
      • pajasimi  

        kola zatim měnit nehodlám, nejen kvuli tomu že je to velká finanční zátěž, ale protože prvním cílem je dostat to pod 15 a to můžu i bez kol..kola bych měnil až kdybych tyhle zlikvidoval, už tak mi ty ráfky přijdou podezřele lehký, ty ztr flow si vedou jak s odolností? váhově ale vychází na stejno jako ty alexrims, maj taky 470g a ty náby hope určitě neudělaj nějakej markantní rozdíl proti těm superlight co tam budou, představec počítám spíš 150 než 160, už mám doma spank spike 145g ale problém je že má 35mm(mám rád superkrátký, ale čekal sem že na notonu bude origi 40mm a on tam je 60, tak aby to nebylo třeba na hovno, tak bych v nejhorším dal chromag ranger 50mm) s fsa gravity počítám až v momentě když bych chtěl překonávat jinou hranici než 15, sedlovku budu brát buď kcnc nebo frm, sedlo slr tt 135g, kazetu xtr nebo jinou lehčí o víc než 50

        0 0
        • pajasimi  

          ještě mi prosimtě ukaž jakou sedlovku jsi měl na mysli, našel jsem nějakou hliníkovou za 2000 s 220g ve 27,2..respektive nenašel žádnou která by vyhovovala tvýmu popisu až na karbonový

          0 0
          • kesu  

            tuhle ale chtěl bych ji vidět na reálný váze

            http://www.kupkolo.cz/…WCS772.html

            0 0
            • pajasimi  

              divný na ofiko webu sem jí asi přehlíd, no každopádně risknu tu kcnc či frm

              0 0
          • McBlacky  

            hlíníková Point sp 27,2/400 235gr reálně na váze. je to o 15gr víc, ale zase stojí kolem 700kč

            0 0
            • pajasimi  

              kámo, nejde mi o cash, mám na sedlovku dvojku vyhrazenou, na co mi bude že má 250 (a to ve 27,2, nechci vidět kolik by měla 31,6 nebo 30,9), když bych si váhově nepolepšil skoro o nic, koupim úsměvně levnej a přitom hodně kvalitní bike, hodlám do toho vrazit 10+3 na odlehčení..sedlovek s váhou kterou jsi uvedl je trh plnej, takže jsi svým tipem plácl do vody, přečti si co jsem psal skoro nahoře a pochopíš, že sedlovky nad 200g mě absolutně nezajímaj (btw kdybych chtěl hrát na prachy, tak můžu vzít aerozine která je taky do 200)..a kdybych chtěl odolnější, než jsou ultralighty, tak vemu již zmíňenou nukeproof nebo i něco od eastonu, ale kvuli tomu jsem tohle vlákno nezakládal

              0 0
              • pajasimi  

                PS: kdybych měl finanční limit tak ho tam někde na začátku uvedu (a taky už z toho že prvním kandidátem byla sedlovka za 2 je celkem jasný, že jsem ochotnej za ní ty prachy dát, ne?), to by taky někdo mohl přijít s tim, že támhleta sedlovka zoom za 150kč váží síce 260 ale za to ušetřim..i když pravda, do masterpiecky 4ku nevrazim:D do 2500 bych se chtěl vejít

                0 0
              • McBlacky  

                se nerozčiluj.

                navíc sám poznáš, že pokud na kole budeš víc jezdit v rámci FR -lávky, skoky, atd. Tak ji stejně za chvíli urazíš, stačí blbej zához, špatný doskočení s dosednutím… KCNC řidítkům stačí fakt málo, extralite sedlovce ještě mín, atd – všechno to je ze sakra tenkýho plíšku. Ale musíš si na to přijít sám. Na machrování s váhou na Dkey nebo BF to bude fajn s jakoukoli z tvého výběru výše.

                stejný to je se sedlem SLR TT. když pominu tenkou hranu a ostrou špičku, který tě budou při klepnutí do stehen sakra mrzet, tak jeden pád na šutr a prosekneš polstrování, odchlípne se to a je to na vyhození…

                0 0
                • mr.antik  

                  To už je soutěž každého soudruha, každý ty prachy vyděláváme jinak snadno a jinak rychle… Jako jsem pro vyzkoušení, jen bych jde tady trošku o zdraví – já už urval dvakrát osmičku šroub na sedlovce (jednou to bylo při normálním XC sjezdu, normální dosednutí, podruhé v bajkparku, žadný doskok, žádný pád) a nic moc příjemného to není. Btw vážim 65kg :-)

                  0 0
                • TJK  

                  to slrko vydrzi vic nez si myslis :-) ale naprostou pravdu mas s temi ostrymi boky, i na blbem XC jsem zvykly drzet si bika ve sjezdu za boky sedla a ty ostre hrany docela boli, u fr a podobnych stylu jezdeni bych si taky spis poridil sedlo s vysokym a mekym bokem… a k te sedlovce, to KCNC zas takovy papir neni, stena je celkem silna a nejaky pad taky vydrzi (vlastni zkusenost, jak u SLR tak i u KCNC :-D)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    SLR vozím druhý, další dvě Šárka. Jedno jsem položil a dopadlo to jak píšu. Šárka ho po sezoně ve sračkách má hodně načatý, stejně tak moje nový.

                    Je to sedlo na ježdění bez bahna a bez pádů.

                    když tu stěnu srovnáš s jinýma, tak je fakt papír. Měl jsem jedny podobný řidítka ultralight hliníky modolo a stačilo to položit na roh a hotovo :/

                    moc si to na ježdění FR nedokážu představit, když to má limity i na XC. XC v závodním pojetí bez pádů neexistuje a FR pokud nejezdíš pořád to samý, co máš na jistotu najetý, tě taky občas nepěkně vyškolí.

                    0 0
                  • pajasimi  

                    v se klidu opírám i o tiogu spyder twintail viz mé biky, nemám problém

                    0 0
                • pajasimi  

                  já fr jezdim, nevim o co ti de

                  0 0
                • pajasimi  

                  dva měsíce jsem makal v bikeparku na lipně, což je sice hovno, ale jezdim i jinde a skáču lecos, nemusíš mi vysvětlovat co fr obnáší.)

                  0 0
              • Kubiczech  

                Když rozlámeš za sezónu tři dvoutisícové sedlovky, tak možná pochopíš, co se ti Blacky snaží naznačit.

                P.S. Zase bavíš, zase stejné vlákno. (:

                0 0
                • pajasimi  

                  jakákoliv snaha o naznačování je irelevantní, já vim co chci

                  0 0
                  • kubad  

                    nikdo neříká že nevíš, jen ti naznačují že tu lehkou sedlovku při prvním zpraseném dopadu kdy vahou dosedneš na sedlo buď ohneš nebo ulomíš zámek :-)

                    ale je to tvůj boj a tvoje peníze.

                    0 0
                    • pajasimi  

                      jsem si toho vědom a znovu opakuju že mě žádný sedlovky nad 200 nezajímaj­..kolikrát to ještě budu muset napsat než to někomu dojde?

                      0 0
                  • pajasimi  

                    až jí rozlámu tak uvidim co dál, zatim sem v životě nezlomil žádnou, enduro jezdim 6 let freeride tři, nemyslim že jezdim zle, tečka, (zničit de vše)

                    0 0
    • scret  

      docela by me zajimalo kolik takova sedlovka vydrzi? na reigna jsem daval EC 70 – cca 230g:( bal bych se davat sedlovku pod 200g… mam rad svoji rit…

      popravde nebojim se tolik ze prdne sedlo, resp. lyziny, ale hlavne zamek sedlovky…

      0 0
      • Kubiczech  

        Ale zatím EC70 na Reignu drží, ne? Teď jsem ji s mírnými obavami šoupnul na Monstra. Motýlky ale asi vynechám, i když ten alu díl zámku je na té sedlovce to nejtěžší.

        0 0
        • scret  

          joo, drzi uplne pohode, praveze jsem ji bral prtze to neni zadna gramarina… presne tak, ten dil je tezkej jak prase, premyslim nad motylkama KCNC, ale porad mam obavy jestli nejsou uz moc subtilni…

          0 0
    • kali222  

      pricmrdnu se :D

      jako sedlovku hledat(30,9mm), pokud potrebuju aby po upraveni na delku 150mm mela do 150g? samo muzu vzit tu kcnc,ale prijde mi to jako skoda penez i hezkyho kousku. urcite nekdo neco poradi. sam vozim vsude vytazene sedlovky, tak nemam predstavu jak si pomuzu riznutim. dik

      0 0
      • mr.antik  

        řezal jsem krk vidle 5 cm a měl tušim 25gramů. Levná sedlovka budeme mít určitě víc.

        0 0
      • kubad  

        Tink má na bazaru Thomson Elite 30,9/ 215mm za přijatelnou cenu, když ji zkrátíš na 150mm bude váha cca 155g další tunig je taky možný, ale podle mě zbytečný a máš jistotu že sedlovka vydrží hodně

        0 0
        • kali222  

          tu eviduju uz kuli primemu zamku :). odolnosti se az tak nebojim, nikdo na tom sedet nebude. to spis ukopnu sedlo. teoreticky bych to mohl jeste trosku „osulit“, ze pri 150mm sedlovce, nebude tech 80mm v ramu(je to hodne vuci celkove delce – sichr. to musim nejdriv zmerit, abych se dostal pod svar v ramove sedlove trubka X zadni stavba a horni ramovka. thomson ma mysli, takovy „faq“ s udaji o delkach a kolik ma byt zasunuto, tak to prohlednu.

          dik oboum

          0 0
          • kubad  

            Pri te delce ti bohate staci 6cm v ramu.

            A sedlovka jde jeste odlehcit pomoci motylku KCNC nebo podobnych o dalsich 20g

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.