• DaD

    Poradí někdo jak nafoukat negativní komoru tohoto tlumiče?Pumpu mám,ale je tam zapotřebí nějaká redukce a tu bohužel nemám.Ví někdo,kde se jí sehnat?Díky

    0 0
    • kubad  

      Přečti si návod!!!

      0 0
    • MirosPikos  

      Pokud je skutečně potřeba, tak namátkou třeba zde:

      http://www.bike-discount.de/…1/wg_id-1800

      0 0
      • DaD  

        Tak přesně tohle jsem potřeboval.Díky moc.U nás v ČR to koukám moc běžně k sehnání není,bohužel:(

        0 0
        • vana.i  

          Taky jsem to aktuálně řešil, a obrátil jsem se přímo na zdroj (cyklozitny.cz). A ti mi včera odpověděli:

          redukci máme aktuálně skladem. Lze jí objednat pod obj. kódem: 00.4315.027.010.

          tak snad mají i dvě

          0 0
        • vana.i  

          Včera mi přišlo z cykložitny.cz, taky ji sháním:

          redukci máme aktuálně skladem. Lze jí objednat pod obj. kódem: 00.4315.027.010.

          Tak snad mají pro oba

          0 0
    • bimjeam  

      Neviete niekto poradiť ako funguje floodgate na monarch XX ??

      Na webe sramu je len zmienka, že remote Xloc fullsprint má ovládanie floodgate.

      No na e-shopoch som našiel monarch XX s páčkou Xloc, kde nič také nie je .

      Dá sa nejako vôbec nastaviť úroveň prepružovania v zamknutej polohe na tomto tlmiči ???

      0 0
    • jimhawkey  

      Ahoj, nebyl by mi někdo z Prahy ochotný dnes půjčit adaptér na fouknutí IFP monarcha? Klidně za prachy. Díky

      0 0
    • capo  

      Ladím…

      XX v základu, takže MM a vše „normal“. Zatím se nepodařilo vychytat progresivitu, pořád je moc velká.

      Původní tlumič v rámu měl „high volume eylet“. Servis mi ale nabízí spíš high volume air can (ta se dá aspoň objednat jako náhradní díl, eylet sice v ofiku nákresu je, ale číslo chybí), protože se to zdá jako jednodušší a levnější varianta.

      Netušíte někdo jak moc velkej vliv na progresi má jen výměna toho eyletu, nebo jen výměna té air can za HV? Nerad bych to zas přehnal…

      0 0
      •  

        Jak jsi jinak spokojeny s xx monarch, tedy hlavne s kvalitou a spolehlivosti dalky ?

        Mam jej objednany tak jsem zvedav na zkusenosti ostatnich uzivatelu.

        Ted mam Monarch RT3 na IQ 290 a pouzivam polohy pouze dve, otevreno a zavreno i kdyz se vlastne jedna jen o kompresni utlumy.

        Je mi jasne, že budu muset zkratit hadicku a tim i odvzdusnit system ale melo by to byt jednodušší nez u brzd tak snad tam nebude nejaky atip problem.

        Dik za zkusenosti.

        0 0
        • capo  

          Hele nakonec jsem musel koupit tu HV komoru (kupoval jsem v USA, tady dovozce říkal 10 týdnů a cena o 150% víc než tam tak jsem ho poslal…). A hned po jejím nasazení si to sedlo perfektně, jsem teď spokojenej jak s průběhem tak progresí.

          Dával jsem ještě FullSprint páčku takže ovládám jak vidli tak tlumič najednou (myslím že tohle je jediná správná cesta) a jsem s tím max spokojen. Od prvního nasazení a odvzdušnění, tedy asi 2 měsíce zpět, jsem na to nešahal.

          0 0
          •  

            Tlumic jsi mel pred tim moc progresivni ? Zalezi dost na ramu taky. Uvidim jak si bude rozumet s IQ290 …

            0 0
            • capo  

              jojo, s tím jak přišel z fabriky naladěnej byl prostě příliš progresivní (na můj rám) a jakýmkoliv vnitřním laděním to dohnat nešlo, muselo se šahat na objem vzduchu…

              0 0
    • JMT  

      Chápu správně že default poloha tlumiče je ta zamklá a v případě zavzdušněného ovládání se uplně neotvírá ?

      Zamčená poloha mi funguje tak, že jsem spokojen (netvrdím že to tak je správně) Je to tuhé, hodně tuhé, ale když to dostane štos, má možnost se to hnout

      Odemčená poloha ihned po odemčení je velice aktivní (možná až moc), po chvíli se jakoby přitáhne komprese a je to tak nějak napůl, tužší ale jezditelný. Plus se mi stávalo že při prvnim propružení po odemčení byla cítit jakoby hranka a bylo slyšet klepnutí…po tomhle se to vždy dostalo do toho stavu vyšší komprese. Včera už to hranku nedělalo a do stavu vyšší komprese se to dostalo jízdou, více propružením…

      Tak a dotaz je, zdali to je vlastnost nebo porucha ? :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.