• TJK

    Prave koukam do navodu od Avidu jak rozebrat a sundat samotnou brzdovou packu a jestli to spravne chapu, tak to jde jen dohromady se strevama z paky. Je to opravdu tak? a zkousel jste to nekdo? (Pokud to jde tak sem asi uplne blbej a nevidim to tam :-))

    0 0
    • Zdyn  

      Samotnou packu sundas tak, ze povolis cervik, ktery zajistuje cep, kolem ktereho se paka otaci, ten pak vymacknes ven a pak packu normalne vysroubujes ze sroubu, kterym se nastavuje vzdalenost paky od riditek.

      0 0
      • Zdyn  

        Tady je jeste obrazek  cele brzdy.

        0 0
        • TJK  

          Takze pujde vyndat jen packa a ten vnitrni pistek s pruzinkou s tesnenima a tim ozubenym valeckem zustane uvnitr tela a pak jen tu paku vratim.. zadny unik brzdovky nebo odvzdusnovani jestli to dobre chapu?

          0 0
        • Karaya  

          Pěkný obrázek, věděl by jsi mi na tom zaznačit, který díl dělá zacvaknutí brzdové páky do přepravnípolohy? U mé brzdy (jen u jedné) je přepravní poloha součástí zdvihu, prý za to může něco plastovýho vevnitř co vždycky praskne. Tak abych byl v obraze :-), na tom obrázku je snad plastový všechno, dík..

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • hrajem  

            Mam sice J5 ale to nehraje roli. To s tou servisni polohou paky je podle mne dano vzdalenosti od riditek – kdyz pritahnes paky k riditkam cervikem, tak by mely jit zase vycvaknout do servisni polohy.

            Tedy aspon me prestaly jit vycvakavat kdyz jsem je nedavno dal dal – podle mne uz nemaji misto na to aby sly o ten cca centimetr vzdalit .)

            0 0
            • Karaya  

              nee, kdyz pritahnu sroubem paku bliz k riditkum, tak docilim toho že ve zbývajícím chodu k té přepravní poloze páka volně lítá.. Což je dost hrozný, takže to vozím obráceně – ještěže mám dost dlouhý prsty :-)

              Že tam něco vevnitř praskne mi říkal mechanik, plus taky to, že to Žitnej na reklamaci neuznává – jednou to zkusil. Stanovisko Žitnýho je, že je vždy následek pádu. Bych mu dal pád, šmejdovi grr..

              0 0
              • hrajem  

                to chce dat na odborny posudek, jestli dopadne pro tvuj prospech tak mam pocit, ze ho bude platit zitny a pokud je to problem bezny tak bych rekl ze v tvuj prospech dopadne:)…

                Ja brzdy mam zatim nastesti v pohode :) …teda aspon doufam ze az brzdy po odvzdusneni priblizim tak to porad pude…

                0 0
                • Karaya  

                  Obecne problem vsech Juicy to není, akorát v té mojí zadní brzdě se asi sešly tolerance tak, že to prská. Když to bylo nový, vydrželo to půl roku, při té reklamaci, ač ju Ž. neuznal, tak mi to mechanik vymenil zadarmo, vydrzelo to 3 měsíce. Jinou kotoučovku nemám abych ji pořád zkoušel reklamovat, soudit se mi nechce. Dost pochybuju jak by se tohle dalo ošetřit posudkem. Žitný je prostě lempl a hřeší na to, jaký je to právní prostředí. Pak se diví že má šedý dovoz.. Jsem dal za brzdy o 1500,– víc než kdybych koupil OEM na KK a je mi to k ničemu…

                  0 0
                  • hrajem  

                    Obecne pravidlo to sice neni ale tohle nefunguje hodne lidem co jsem tak cetl :).. Celkem chapu ze se nechces soudit, taky bych do toho nesel – myslel jsem ze na zaklade toho posudku ti to proste musi uznat, a ted jsem zagooglil a uz vim ze tomu tak neni :)..

                    Jinak, vadi to v necem, ze se ta paka volne hybe, nebo jen paka nejde dat do servisni polohy?

                    Jinak, zanedlouho budu delat rozborku prasete Juiciny 5 – nevraci se pistek, tak asi zalozim novy topic kde se vas budu vyptavat na banalni veci jak presne brzda funguje, k cemu ktery sroubek je a taaak. Nemuzu se v necem rypat, ani to nechci odvzdusnovat kdyz nvm jak to fakciii :-D

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kynio  

      Zdravím. Mám dotaz ohledně vycvaknutí páky u avidů juicy 7. Zadní brzda mi jde vycvaknout víc, než u přední. Taky u té zadní musím vyvinout větší sílu aby se vycvakle a pak nazpět vydá hodně silný cvaknutí, kdežto u přední to tak není. ta jde o dost lehčeji a cvaknutí není tak zřetelný. Kde by mohl být problém? mám taky pocit, že pokud zmačknu obě brzdy a pustím je, tak se mi páka zadní brzdy vrátí do výchozí polohy rychleji..díky za rady :)

      0 0
      • hrajem  

        Mas je moc daleko od riditek, trochu zasrubuj toho cerva a cvakatu bude vic :)

        0 0
        • Kynio  

          ok vyzkouším to.. díky :)

          0 0
        • Kynio  

          je fakt, že to klapnutí se trochu mění, ale když už jsou obě páky stejně vzdálený, tak by neměla jedna jít tak lehce a druhá naopak těžce z5 do klasický polohy..je to divný, nevím proč to dělá :o/

          0 0
        • Kynio  

          ještě navíc aby obě páky byly ve stejné vzdálenosti, tak jeden červík musí bejt vyšroubovanej víc, jak ten druhej. Už tohle je divný ne?

          0 0
          • hrajem  

            Nevim ted presne jak pracuji brzdy, ale je mozne ze v jedne mas vice kapaliny nez v druhe a proto musis mit jeden cerv vyc vytoceny :)

            0 0
    • Automat_1  

      Chtěl bych se zeptat, jak se nadává těsnění v páce u Juicy 7. V pravé páce ho mam kompletně zdeformovaný a brzda nejde, jak by jít měla.

      Pod jakým názvem kupovat, půjde to koupit samostatně?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.