• Pa.T2

    Zdravím všechny,

    od začátku sezóny mě trápí docela velký problém – únik vzduchu z negativní komory. Jedná se o vidlici RockShox Sid Race 2010. Před vyjížďkou nafouknu na 95 psi (fouknu 110 psi, po odpojení pumpičky ujde 15 psi). Po vyjížďce to přeměřím, ale většinou vlastně nemám ani co změřit:/:D Nezůstane tam totiž ani jeden pes. Když stojí kolo přes týden tak 4 dny, tak tlak ujde taky až na nulu.

    Nemáte s tím, prosím, někdo taky nějakou zkušenost? Díky za rady :)

    0 0
    • kubad  

      když nevíš co s tím proč nejdeš do servisu?

      jinak zkus ventilek jestli ti to neutíká přes něj

      0 0
      • Pa.T2  

        No s tím servisem to mám teď právě tak, že bývám přes týden do pátku pryč a nestíhám to kolo tam dat, jinak by to tam už samozřejmě dávno bylo. Pak jedině v sobotu ráno, ale nechce se mi ho tam pak přes týden nechávat.

        ok, zkusím :)

        0 0
    • blisterexist  

      jednoduché, vyměnit 2 těsnění a ventilek, náklady 20kč, pokud to nepomůže tak to máš pokažené:-)

      0 0
    • swinx  

      Já se trochu přiživím =o)

      Kdo máte Sidku zdvih 100, kolik vám měří viditelná část kluzáků? Díky ;o)

      0 0
      • scalar  

        montoval jsem nedávno dvě, kolem 95mm :-)

        0 0
      • Swoby  

        Se Sidem ti neporadím, ale na moji již zesnulé Dartce (3) jsem naměřil 114mm (údajně to měla být 100 :D )

        0 0
    • swinx  

      Ať nezakládám zbytečně další vlákno tak se ještě zeptám…

      S novým kolem přišla nová vidlice RS Sid RL 2012 100mm Dual Air (moje první RS, zatím jsem byla vždy věrná lištičkám =oD)

      1. Jako nejetá měla vidlice 104mm délku viditělné části kluzáků, teď

      po zajetí cca 100km při cca stejném tlaku má jen 98mm – je to v pořádku, běžná věc u RS? (u Foxy se mi nidky nic podobného nestalo) Jinak vidlice pracuje slušně, občas se dostane na doraz.

      1. U Foxy při 100mm zdvihu jsem vzdycky naměřila 110mm délku viditělné

      části kluzáků – 100mm zdvih plus rezerva 10mm vidla nikdy nechodí na doraz ke korunce. Jaký princip umožňuje RS u 100mm zdvihu mít pouze 104mm (98mm)? Opět je přece nesmysl aby vidle chodila až ke korunce.

      Díky za odpověďi ;o)

      0 0
      • RadaHaryk  

        Ahojky,nemám RS SID,ale mám Rebu RL 2012 a u kluzáků jsem naměřil 105mm,a to už mám najeto asi tak něco přes 600km

        0 0
      • M13  

        S RockShox (DualAir) nemám žádnou zkušenost, ale nebude to rozdílnými tlaky v pozitivní a negativní komoře?

        0 0
      • blisterexist  

        při 100mm ti musí jít vidět cca 103–104mm, pokud tomu tak není, máš rozdílné tlaky v +a- komoře, zkontrolovat, tato hodnota vysunutí musí být pořád stejná i u různých zdvihů, tedy ke zdvihu přičíst 3mm a máš vysunutí kluzáků

        0 0
        • swinx  

          jj, kontrolováno několikrát poz. i neg. komora má přesně 110 psů. Už fakt nevím…

          Jinak všem díky za odpovědi, kdyby byly ještě nějaké nápady, budu moc ráda ;o)

          0 0
          • blisterexist  

            tak zkus dát do negatovky míň, jestli se ti ten zdvih pohne, jinak rozložit

            0 0
            • swinx  

              Tak problém vyřešen =o) na vině je debilní pumpa, která debilně měří tlak.

              Vykoušela jsem dvě jiné a neg. komora měla o 30psů víc než poz.

              Teď už je všechno tak jak má ;o) Díky všem za rady.

              Btw za kolik ji tak zkusit střelit při najetých 100km jinak je uplně jako nová?

              Raději bych zpátky svou milovanou Foxu =o)

              0 0
              • kubad  

                nová se dá sehnat kolem 8 tak jetá cca 6 při troše štěstí

                0 0
              • blisterexist  

                RS za fox bych rozhodně neměnil, většina lidí v mém okolí to dělá přesně naopak, zbavuje se foxek

                0 0
                • jaski  

                  Zvlastni jak se to casem meni. Driv fox modla vsech bikeru a suntour shit a ted zase pryc s foxem a kdo se nezmini v kazdym prispevku o epiconu a nema doma aspon jeden kousek TT, jako by nebyl.

                  0 0
                • JakeF  

                  A důvod? Kromě o pár korun levnějšího servisu nevidím žádnej… Levnější verze stejně nemaj HS expanzi, kvalitativně lepší nejsou, lehčí až letos a i tak jen o málo…

                  0 0
                  • blisterexist  

                    všem to chcalo olej, vidle byla progresivní jak prase že se s dorazem nepotkala…

                    0 0
                    • JakeF  

                      Lol :D. Ona se na doraz dá dostat, ale jak má HS expanzi, tak jí nezatlučeš do zdvihu jak RS, na větší ráně jí na doraz dostanu, i když sag mám lehce pod 20%… Jinak co jsem zkoušel SIDa, tak byl výrazně progresivnější, než můj Fox. Lineární jsou akorát U-Turn verze, co psal Mlok… S tím olejem oponovat nebudu, občas se to stane, ale vzhledem k tomu, jak často u RS praskaj o-kroužky a zatuhává remote lock, tak bych rozhodně neřek, že RS jsou nějak spolehlivější.

                      Jinak ještě všem co znám, začala zlobit po delší době, než po sezóně bez servisu, takže když člověk dodržuje výměnu stíráků v zimě, tak je celkem spolehlivá.

                      0 0
                      • blisterexist  

                        nevím já říkám co jsem slyšel, nikdo fox nechce já bych do něho taky nešel, já su spokojený se svou stařičkou rebou, nádherný průběh, využívám celý zdvih, gufera neměním a nic neteče(jen ze začátku po servisu jak sou nacuclé molitany moc olejem tak dělá kroužky,ale po chvíli je to OK(logicky), lock funguje jak má, gate taky:-)

                        0 0
                        • hctr  

                          Jsi to vystih hned prvni vetou ty jsi to slysel, taci jsou nejlepsi.

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            Vždyť má pravdu.

                            0 0
                          • blisterexist  

                            no já nejenom slyšel přímo od zdroje, ale i viděl…

                            poslední závod jsem zajel dobře, ale že bych byl nejlepší bych ještě neřekl, ale dík:-)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Taky jsem viděl borce, jak nemoh svojí Rebu odemknout… A druhýho, co nemůže Recona zamknout… Myslím, že to už je určitě důvod, abych na BF tvrdil, že bych si RS v životě nekoupil a všichni se jich zbavujou :D.

                              0 0
                              • blisterexist  

                                já to neříkám že si to tak myslím, já to říkám tak jak to je:-)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  No, furt lepší, než kdybys nám cpal, jak je nejlepší DT Swiss, protože tě sponzorujou :).

                                  0 0
                                  • blisterexist  

                                    :-D, no DT je trochu mimo cenu, ale moc se mi na něm líbí to zamknutí, že to snižuje zdvih, nevím proč to nikdo jiný nedělá:-/přitom to musí být jednoduché

                                    0 0
      • JakeF  

        Můj tip: rozchodily se těsný stíráky z výroby, takže stačí menší síla negativky, aby vidle šla do zdvihu. Zkusil bych znovu nafoukat obě komory a změřil znovu. Jinak Foxka mi taky chodí skoro ke korunce, řek bych, že míň, než těch 10mm, takže těch 104mm kluzáků by mělo stačit, zvlášť u progresivní RS.

        0 0
        • blisterexist  

          je uplně jedno jestli je vidle progresivní, (což RS není), prostě na stém milimetru zdvihu ti vnitřní nohy narazí do gum na spodku vnějších a konec, dáj ji nedostaneš, takže 10mm jezervy je uplně nanic, stačí ty 3mm jak to má rockshox, gufero se ti NIKDY nepotká s korunkou!

          0 0
          • JakeF  

            A já snad tvrdím něco jinýho? Nevím, jak ty nový 2012, tu jsem ještě nejel, ale starší modely jsou progresivní jak prase.

            0 0
            • blisterexist  

              já mám model asi dost starý, reba team, nafoukanou na 105psi při 65kg, na doraz chodím často

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.