• Bedny1

    Ahoj. Při vyjmutí sedlovky za účelem servisu jsem zjistil, že mi rezne uvnitř rám mého Orange P7. Tak nějak jsem tušil, že se to děje. Mám s tím ale něco dělat? Rez je jen povrchová. Někdo nějakou zkušenost? Díky.

    0 0
    • novas752  

      Jednou za rok to nechám dobře vyschnout a vystříkám sprejem na dutiny. Všechny spoje doporučuji důkladně namazat vazelínou pokud se tak již nestalo. Víc to neřešit a jezdit.

      1 0
    • Tomcat  

      Nepanikařit, z nerezu se to nedělá a může to vesele „reznout“ xx – xxx let

      Tohle není skládačka od soudruhu z východního německa.

      0 2
    • Cavendish  

      Asi bych to dutiny vystříkal prvně nějakým odrezovačem

      A pak to zakonzervoval voskem

      0 0
      • Tomcat  

        a obratem tu bude vlákno zajíždí sedlovka, nebo nebrzdí či kvičí kotouče.

        0 1
        • novas752  

          Sedlovka mi teda nezajíždí a kotouče nekvičí.

          0 0
          • Tomcat  

            zdejší osazenstvo je velice kreativní a někdy mi připadá pro zúčastněné strany raději neradit :)

            1 0
    • mais  

      Vypasivuj to Fertanem, nebo něčím takovým a máš pokoj, pokud už to chceš nějak řešit

      0 0
      • Tomcat  

        Připomíná mi to jednu diskuzi na téma veterán Ameriky .

        *…použij xybž

        …to je ta věc co se používá na ponorky?

        …jo.

        …tu co zakázali protože dokaři byly neplodný a rostli jim prsa?

        ..jo?*

        0 0
        • mais  

          připomíná mi to příspěvek typu nic o tom nevím, ale rádoby vtipně něco napíšu

          1 1
    • Johny_r  

      Vystříkal bych to ACF-50 nebo corrosion blockem (silnější verze téhož). Vytáhne korozi, zakonzervuje. Uvnitř rámu to vydrží věky. Je do dost odolný i na exponovaných místech. Před zimou tím stříkám motorku, abych to trochu ochránil před solí na silnicích. Tam kde je možnost to po aplikaci utřít to vytváří v podstatě neviditelnou hydrofobní vrstvu. Kde se to utřít nedá, tak to zůstane ve větší vrstvě, taky to ničemu nevadí. Opatrný bych byl akorát v sedlové trubce. Nevím, jaký to má vliv na tření, aby nezajížděla sedlovka, jak tu někdo psal. Na dotek to kluzce nepůsobí, ale vyzkoušené to nemám.

      http://www.acf-50.cz/

      0 0
      • Jurawood  

        Souhlas. Acf je cajk.

        Naopak vosk je totální hovadina. Udělá slupku, která se bude časem loupat a pod tím to rezne vesele dál.

        Já používám lanolin fluidfilm. Strikam tím komplet auto spodek i dutiny.

        0 0
    • Bedny1  

      díky moc za reakce a doporučení

      0 0
    • Micey  

      Ja bych se na to vysral:)

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.