Reklamace, odstoupení od kupní smlouvy

17 nepřečtených
  • Leuser

    Ahoj všem, mám na vás dotaz, před třemi měsíci jsem si koupil nové kolo a o víkendu mi praskla zadní stavba. Je možnost odstoupit od kupní smlouvy? A co by se teoreticky mohlo dít, když uz jsou tam vymenene nějaké komponenty? Jina prehazovacka( původní xt jsem utrhnul a teď je tam slx). Garanckou kolo prošlo před měsícem

    0 0
    • Smazaný účet  

      Tak pokud rupne rám tak dle mne výměna komponentů fuk. Odstoupit od kupní smlouvy můžeš až po nevyřízení reklamace do 30 dnů či dle dohody s prodejcem.

      0 0
      • Leuser  

        Ja se pravé někde dočetl, ze pokud je to vážná vada, což prasknutí rámu bez pochyby je, tak do šesti měsíců od koupi se údajně dá…

        0 0
        • novas752  

          A nebo chtěj nový rám/zadní stavbu od výrobce/dovozce. To by ti měli bez problému obratem poslat (za původní rám/zadní stavbu).

          0 0
        • Bubaaak  

          Ale to by si na něm měl mít původní komponenty…

          0 0
    • Vilém  

      Silne pochybuju. Kdyby ti to prasklo uz 3×, tak to by byla jina.

      1 0
    • Bombos3  

      Řekl bych, že ano. Podle nového OZ lze argumentovat, že jsi ztratil důvěru v bezpečnost výrobku, což pro tebe byla priorita při nákupu. Tudíž se jedná o tzv. závažné porušení smlouvy a mělo by jít odstoupit od kupní smlouvy. Na rovinu – snadné to asi nebude a byl bych připraven na soud / mimosoudní řešení za pomocí ČOI (novinka).

      0 0
    • myscho  

      Daj znacku, nech miestni odbornici mozu diskutovat na temu: Co praska a co nie. Inak, uprimnu sustrast.

      0 0
    • Leuser  

      http://m.penize.cz/…spotrebitele#… No pravé, tady píšou ze by to mělo jít… A upřímně řečeno, uz v to kolo asi nebudu mít důvěru… chápu, ze rámy praskaji, ale zase nejezdim žádné divočiny, ani nějak neskacu. Takže se snažím získat info kde to jde, jak na prodejce mám nastoupit. Nebo spis co požadovat. Kdybych věděl, ze to praskne po 1200km tak si to kolo ani nekupuju

      0 0
      • Bubaaak  

        To sice ano, ale sám si napsal, že jim nechceš vrátit, co si koupil…

        Vzít ti to mohou, ale ani nemusí a když nastoupíš jak mistr světa, tak na tebe bafnou že přehazovačka je jiná a že kolo bylo používano nepřiměřeně k jeho konstrukci a reklamaci zamítaj.. čau :)

        Buď na ně milej, navrhni jim že jim ho chceš vrátit, že v něj nemáš důvěru… uvidíš co ti řeknou, ale jak snima hned začneš bojovat, oni začnou bojovat taky :)

        1 0
        • Leuser  

          Ne to nemělo byt myšleno tak ze na ne nastoupim a budu dělat problémy. Oni za to nemůžou, je to jen prodejce a ja jsem chápavý člověk. Ale jde mi jen o to, na co mám právo a jak to funguje v praxi. Nejsem třikrát nadšený, ze musím něco reklamovat, ale bohužel tohle je závada, která se nedá jen tak přejít ze :/ a reklamaci snad zamítnout nemůžou ne? Tomu kolu nic není, ani nikde odreny, poskrabany,… Je jako nový( a ta prehazovacka se utrhla vlivem klacku, co se mi zamotal do řetězu)

          0 0
    • smash_mouth  

      Dle zakona ma kupujici do 6 mesicu od zakoupeni zbozi v prípade uznane reklamace nárok na zboží nové.

      Pokud se ze sve kauzy dobre pamatuji tak je treba tuto zkutecnost uvest do reklamacniho protokolu.

      Co se tyce zmeny komponent tak zalezi, pokud uznaji, zda daji novy ram nebo cele kolo. ve druhem pripade by jsi to musel nastrojiz zpet.

      0 0
    • Fran-tic  

      Zdravím,

      Zajímal by mne váš názor, jak postupovat. V mallu jsem koupil regulátor k solárním panelům na dodávce. Nakonec jsem ale vybral jiný (kvůli možnosti instalace většího výkonu panelů) – původní jsem nijak neinstaloval, pouze rozbalil, zabalil zpět a odeslal do Mall.cz. Přišlo mi ale, že vrácení je zamítnuto z důvodu „použit nad rámec vyzkoušení a mechanickypoš­kozeno“. Vyžádal jsem si fotky a tam byl regulátor vyloženě rozjebán – jak kdyby někdo chtěl jít dovnitř, vylomil plastové tělo atd. Což neodpovídá stavu, v jakém jsem ho poslal samozřejmě. Vrácení nechtějí uznat, samozřejmě. Jak byste postupovali?

      0 0
      • Barak  

        Kolik tě to stálo?

        0 0
        • Fran-tic  

          1400, naštěstí až pak jsem šel do mppt verze. Hele je to navíc partnerský prodej, mám trochu pocit, ze se jim to nechtělo vracet.

          0 0
          • Barak  

            To není úplně málo peněz…

            Zpochybnil bych ten stav, který popisují a zeptal se, zda existuje video z rozbalení zásilky. Běžně už velke eshopy monitorují kompletaci zásilek, třeba to mají uz aplikované i na vratky a jejich kontrolu

            U mall.cz podle mě neexistuje, že se někomu.neco ne/chce. Prostě je nastavený proces a zamestnanec jede se podle manuálu.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.