Reklamace nebo oprava karbonového sedla

28 nepřečtených
  • straky

    Před časem jsem si pořídil karbonové sedlo na Ali. Po 4 měsících se uvolnili ližiny a bojím se, že se to urve úplně. Co si budeme nalhávat je to šunt. Psal jsem tedy na Ali prodejci, že chci reklamovat produkt a on mi odpověděl, že to sedlo není rozbité a díky „mosaic efekt“ bude nadále držet.

    Mám dvě otázky.

    1. Jsou uvolněné ližiny důvodem k reklamaci a nebo má ten škrček čínskej pravdu?
    2. Dá se to opravit? Napadá mě řídký dvousložkový epoxid stříknout jehlou dovnitř?

    Nechtěl bych se sedla vzdávat kvůli jeho vcelku vysoké ceně a taky že mi dobře sedne.

    0 0
    • tromboonen  
      1. Po uzavreni obchodu/skonceni ochranne lhuty to na Ali nevyreklamujes, a i kdyby, budou to chtit poslat, coz stoji vic nez to sedlo..
      2. Opravit jo, ale zda se, ze je tam nejaka necistota a kvuli ni to nedrzi.. vycistit pokud pujde..
      3. koupit jine od jineho dodavatele a doufat..
      0 0
    • scret  

      obavam se, ze reklamace je hodne naivni varianta…

      Takze koupit novy sedlo a tentokrat uz neco kvalitniho…

      0 0
    • MI.KU  

      Kdyz stálo hodne jak píšeš proč to kupuješ na Ali od Číňana? Na Fizik a jiné bys mel normální záruku a td.

      0 0
      • straky  

        Fizika mám, ale 100 km se mi jede lépe na čínském. Prostě mi sedl ten tvar a nerad bych se ho vzdával.

        Každopádně mě Ali vytrestal, hloupého evropana.

        Zkusím to ještě vyreklamovat…u­vidíme.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Jestli mas po ochranne lhutr tak nevyreklamujes vubec nic…ani s tim neztracej cas.

      0 0
      • Carloss  

        já teda nevím jaký zkušenosti máte vy všichni, ale já u číňana úspěšně reklamoval led svítilnu i po ochranné lhůtě a udělení hodnocení.. stačilo mu jen napsat..

        0 0
        • puka  

          Řekl bych, že tady hraje velikou roli cena. Jestli je to svítilna o 400 levnější, tak to asi bude pochopitelný.

          0 0
    • JakeF  

      Nojo, to jsou ty nejlepší fabriky na světě a vlastní vývoj, jak jsem se tu nedávno dozvěděl :).

      0 0
    • Rubi  

      aaa, dalsi co „usetril“ :D

      0 0
    • straky  

      No tak číňan mě poslal do háje, že si za kvalitou svých výrobků stojí.

      …jsem prostě hidiot s velkým H.

      0 0
      • tromboonen  

        Znas to porekadlo dostal co si zaplatil? Cokoli na Ali je potreba brat jako levnej sunt na vyzkouseni, treba to vyjde, treba ne… Aspon nebudes propagovat pohadky o nocni smene v te stejne fabrice kde se vyrabi original :)

        0 0
      • JakeF  

        A to bych zrovna číňanovi neměl za zlý, kvalita je přesně podle očekávání :). Ale nijak bych si to nevyčítal, je to celkem levná životní lekce. Vezmi si, kolik lidí si od nich kupuje karbon řidítka, za jejichž kvalitou si stojí číňan úplně stejně…

        0 0
      • scret  

        jak jsem psal, naivka…:) Jak pise JakeF, bud rad, zes to mel za tak levno…

        Btw. proc to resis, objednej znova to samy… kdyz je to tak levny…

        0 0
        • Carloss  

          ste se toho tady chytli jak hovno košile.. jak kdyby bylo pravidlem, že co je drahy je i kvalitní..

          0 0
          • scret  

            ale aspon mas nejakou zaruku:)

            Chtit neco reklamovat u cinana je hooodne naivni, ale nekupte to, kdyz je to tak levny…

            0 0
            • Carloss  

              jak jsem psal výše, já u číňana reklamoval a zreklamoval úspěšně jen na základě domluvy. Je to o člověku- jako všude jinde.

              PS: jen takový malý fňuknutí- prakticky vše, co jsem si v poslední době koupil muselo na reklamačku- ať to bylo drahý nebo levný- počítač, 2 telefony, tablet, brzdy, kamera, 3× kancelářská židle, rv konvice.. docela na blití..

              0 0
          • JakeF  

            Nějaká korelace tam bezpochyby bude…

            0 0
    • Bombos3  

      Možná jestli bylo placeno přes PayPal (tuším, že to na Ali nejde, ale nikdy jsem nenakupoval) tak zkusit otevřít dispute. Možná se zkusit poptat na Chargeback u své banky?

      0 0
      • Rubi  

        to nemyslis vazne ze?

        0 0
      • straky  

        Paypal nejde. Jediné co jde, je dobrá vůle prodejce.

        Na Ebay jsem už jednou řešil reklamaci přes Paypal a v pohodě. Garantují až 180 dní po uzavření obchodu.

        Podle mě by tu mělo být víc takových zkušeností, jen se lidí stydí za svojí tupost a tak zde jen pochválí nový výrobek, ale už málo kdo přidá zkušenost po delší době.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.