Ktere kolo je lepší. Cannondale habit 5 nebo Pells tarpan race
Ktere kolo je lepší. Cannondale habit 5 nebo Pells tarpan race
Jak to máme poznat? Nechceš, abychom to vyhledávali na internetu, viď?
Osazení ma lepší Pells ale nevím jak je to s rámem. Cannondale ma doživotní záruku na rám. Chtěl bych hodnocení od někoho, kdo je má doma a jezdi na těchto kolech.Dik za info.
To myslis, ze nekdo kdo si koupi Cannona, tak si k tomu jeste prikoupi Pells?
Osobne bych, uz jen kvuli pripadnym reklamacim, vzal radsi CD, Pellsu neverim ani pozdrav.
určitě Cannondale – je to americký!
No jistě, jak něco není z USA, tak se to pánům nelíbí…
Taky si to myslím. Máš nějakou zkušenost s Pellsem nebo tarpanem.
Hadam ze Cannondale bude mit kvalitnejsi ram ale horsi osazeni a jinou geometrii, hledat se mi to nechce.
Hoď odkazy
Cannondale bez leftyny? nebrat
The Cannondale Bicycle Corporation is an American division of Canadian conglomerate Dorel Industries that supplies bicycles. It is headquartered in Wilton, Connecticut with manufacturing and assembly facilities in China.
Ale tak – původni americkej Cannondale zbankrotoval, že. A teď šlapou v rámci konglomerace brázdu a maj v ní poměrně privilegovaný postavení. A mají (nebo měli) aspoň toho německýho šéfkonstruktéra. A můžeš od nich mít kolo bez slopingu a na vyšsích kolech ti daj pořád ještě jedny z nejkrásnějších klik, co vůbec na světě jsou. A kdo z těch velkejch americkejch výrobců dnes v V Číně nevyrábi? Trek? Houby leda, to jsou jen kecy. Jako běžné konfekční zboží pro nenáročného spotřebitele je Cannondale, myslím, naprosto ok. A Pells? Ten snad už ani neexistuje, pokud vím.
Zbankrotovala snad jen MX a čtyřkolková divize, ne? Myslím, že to stačili včas rozdělit.
Člověče, já mám dojem, že to šlo ke dnu kompletně, že Montgomery to prostě pustil – ale hledat, jak to přesně celý bylo, se mi nechce. Prý byla počátkem konce ta jednoválcová terénní motorka. Škoda – byla to taková už zavedená lidová firma, „hliník pro masy“ se tomu říkalo. Když jsem byl v třiadevadesátým ve Washingtonu (D.C.) pár týdnů na jakési stáži, tak každej černoch, co jezdil v sandálech na kole do práce, měl Trek nebo Cannondale… :)
Tak – ta poslední věta před postscriptum je trošku v kontextu legrační. Štěrba sice na počatku devadesátých let prodával Cannodaly, jež tehdy vozil kolega Vokolek (dráhařská Dukla na tom hned zkraje jezdila) ale, pokud vím, nějak slavné mínění o nich neměl – preferoval klasická ocelová kola. Ve třiadevadesátém jsem u něj kupoval na své tehdejší Colnago celou sadu Record a trochu jsme se na tohle téma bavili. A pokud se týče toho, jak Cannondaly brali lidé v Americe, tak věty jako již zmíněné “hliník pro masy” nebo “Klein chudých” jsou notoricky známé. Vzpomínám si, jak v polovině devadesátých let po jakési diskusi na téma Klein-Cannondale na jednom z amerických fór měli nakonec někteří lidé tendenci opatrně a smířlivě psát něco ve smyslu: “Ale tak, vždyť ten Cannondal není zas až tak špatný kolo…” :)
P.S. Jo – a dva Cannondaly z té doby sám ještě mám – to aby mne někdo hned nenapadl krz hostilitu a zavilej “hejt” vůčž značce… :)
Tak značku Cannondale vlastní jakási firma Dorel z Kanady