Recenze eshopu freestylextreme.com

16 nepřečtených
  • ifojty

    Dobry den,

    planuju objednavat helmu Fox Proframe a na webu www.freestylextreme.com ji maji za nejvyhodnejsi cenu, ale nelze u nich objednavat na dobirku a tak bych se vas rad zeptal, zda mate s timto obchodem nejake zkusenosti.

    Děkuji za připadne reakce

    0 0
    • lukan  

      taky by mě zajímalo

      chci objednat přilbu, která je více o cca 800kč levnější než běžně v eshopech.

      má někdo zkušenosti s tímto eshopem?

      0 0
    • embi  

      Renomovany eshop, ktery si plati nekoho v ceskem callcentru a ma i cesky preklad stranek. Nebal bych se toho.

      0 0
    • vecino  

      Naprosto pozitivní zkušenosti. Kupuju tam převážně hadry od Foxe.

      0 0
    • Zoid  

      Obchod už je týden nefunkční, údajně údržba stránek, nevíte o tom někdo něco?

      0 0
    • vecino  

      Fajn obchod s dlouholetou působností. Reagují rychle, vyřizují případné reklamace, posílají i voucher na DHL/PPL kdyby zboží bylo potřeba vrátit. Absolutně bych se nebál.Několikrát jsem u nich kupoval a určitě ještě budu.

      0 0
      • Zoid  

        Mě děsí, že na stránkách píšou, že jde jen o údržbu, ale mít přes týden komplet nefunkční web bez nějakého bližšího infa? To je dost zvláštní…A zrovna teď když řeším novou fullface helmu a tam mají tak skvělý ceny…

        0 0
    • vecino  

      No teď koukám na https://www.facebook.com/fsxtreme/ na příspěvky od lidí a něco se opravdu děje :(

      0 0
      • vecino  

        Dear friends, family, colleagues and business partners,

        This is the hardest email I’ve ever had to write in my life. I’m afraid that the FreestyleXtreme Group has ceased trading.

        If you are a customer waiting for an order, I would suggest you contact PayPal or your credit card provider and claim the money back, as you may not receive your goods.

        As a family business operating since 2003 this is devastating, but times are tough and many other companies are in the same situation right now.

        Thanks to everyone that has had any involvement with the company over the last 16 years, it’s been one hell of a ride.

        The Directors

        The FreestyleXtreme Group

        0 0
        • vecino  

          CZ:

          Vážení přátelé, rodina, kolegové a obchodní partneři,

          Toto je nejtěžší e-mail, jaký jsem v životě musel napsat. Obávám se, že skupina FreestyleXtreme přestala obchodovat.

          Pokud jste zákazníkem čekajícím na objednávku, doporučujeme vám obrátit se na PayPal nebo na poskytovatele vaší kreditní karty a požádat o vrácení peněz, protože nemusíte přijímat své zboží.

          Jako rodinný podnik, který působí od roku 2003, je to ničivé, ale časy jsou těžké a mnoho dalších společností se právě teď nachází ve stejné situaci.

          Díky všem, kteří se za posledních 16 let zapojili do této společnosti, byla to jedna jízda.

          Ředitelé

          Skupina FreestyleXtreme

          0 0
          • Zoid  

            Já tu tušil…velká škoda, měli helmu 100% Aircraft s MIPS za nestutečnou cenu :(

            0 0
            • vecino  

              No uvidíme třeba se nějak oklepou. Spadla mi čelist z DE objednávám často a oni patřili k těm nejlepším. Někdy dodávali rychleji jak naše cz eshopy. Škoda :/

              0 0
              • Moravák_M  

                objednal jsem nějaký hadry dva dny před „údržbou webu“, takže se s prachama můžu rozloučit…

                0 0
                • Auditor  

                  Zkoušels?

                  If you are a customer waiting for an order, I would suggest you contact PayPal or your credit card provider and claim the money back, as you may not receive your goods.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.