• GaGy

    Už poslední dobou se mi zdá že vidle neběhá uplně správně. Dneska sem vzal pumpu že přeměřím tlaky. Pomalu nasazuji pumpu na spodní část ,tlak oukej ,ale když sundávám pumpu tak z toho vyteklo trošku oleje. Ve vrchní komoře je tlak v pořádku ,ale už tam asi bude taky něco chybět protože vidla „nezamyká“ taky tak dobře jako dřív…

    Tak a ted se ptám co s tím?

    (prosím jen přímé odpovědi ,blbosti si bežte psát na xchat, díky)

    0 0
    • Smazaný účet  

      Oservisovat…mas idelani cas bo je skoro konec sezony:)

      0 0
    • mr.nikdo  

      Pokud nezamyka – respektive neodemyka – tak mas bordel v bowdenu a kaput lanko.

      Pokud nezamyka – tak je to v prave noze v tlumeni – nedostatek oleje? Ten tam doplnis relativne lehce… Oddelas ovladani locku, 24 klicem oddelas Motion Control a das olej (hledej v historii: Reba problem, Reba Olej).

      A v negativni komore byl maly tlak? A nevis jestli se treba nezvysil v pozitivni komore?

      0 0
    • Ruprt2  

      Jestli si myslíš, že takový dovětek nevyprovokuje přesný opak tak se pleteš.

      Když nevíš co s tím tak to dej do servisu.

      Osobně bych ti neradil opravovat to sám, protože matláš pružení a tlumení dohromady.

      Pokud se ti tato odpověď nelíbí, tak hledej v historii, protože to, že ty se po tisící ptáš neznamená, že ti všichni budou ochotní po tisící odpovídat.

      0 0
      • Smazaný účet  

        no..asi tak…mi se to jenom nechtelo psat:)

        0 0
        • GaGy  

          Samozřejmě že sem v historii hledal a něco málo pročetl..

          mr.nikdo

          1. todle zamykání funguje dobře, lankem to není.
          2. nezamyká jako když mi jí poslal z tuning testu ,takže je mi jasné že

          olej určitě bude chtít dolít.

          Jen sem to nechtěl řešit ted když je v lese tolik bláta a chtěl sem jí nechat servisovat na jaře… Přece jen co vyjíždka lesem tak plno bláta kolem gufer…

          Jde mi hlavně o to zda je normální jev že nasadím pumpu do spodní komory že z tama vykápne část oleje…

          To se mi nezdá.

          0 0
          • Smazaný účet  

            no..na zacatku je olek nad pistem v pozitivce…casem se dostane do negativky kde stece k ventilku a jeho povolenim ven. Pokud by te to foukej v jine poloze.

            0 0
          • Ruprt2  

            Dá se říct, že je to i žádoucí, negativní komora je malá :-)

            0 0
          • mastihuba  

            nejlepší cesta jak zlikvidovat vidlu když už nechodí jak má je odkládat servis na jaro a pokračovat s ježděním v bordelu. To že ti ventilkem uteče trocha oleje je naprosto normální. V tvém případě bych

            1.zkontroloval hladinu oleje v pravé noze. je možný že ti začíná protíkat olej do vnější nohy, ale to bys vidlu nedostal na doraz a měla by omezenej chod dolu.

            2. vyčistit a napustit olejem molitany a stíráky ve vnějších nohou.

            3. dolít trochu oleje přes ventilek do levé nohy.

            veškerý postupy má rock shox na youtube

            http://www.youtube.com/watch…

            http://www.youtube.com/watch…

            0 0
            • xshreck  

              první bych jí teda vyčistil :D

              0 0
              • mastihuba  

                to jsem dal tučně jako nejdůležitější :) u něj ale vypadalo že chce v první řadě zamykat :)

                0 0
                • pepek  

                  Ale vypadá to, že má vyčistit jen ty molitany.

                  0 0
                  • xshreck  

                    +1

                    stíráky ještě máznout vazelínkou :) já jí tam kydám stříkačkou až po složení

                    0 0
                  • mastihuba  

                    kua má to na videu, já mu tady nebudu psat pracovní postupy. :)

                    0 0
      • Necris  

        Nebo je respektovat zakladatele vlákna …

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.