Mimochodem, kdo z Vás také čeká na rám?
Mimochodem, kdo z Vás také čeká na rám?
Já čekám na komplet :) a už je to k nevydržení :(
:)
Jaký máš nejbližší info? Volal si tam nebo osobní návštěva?
Hlásím se do klubu. (:
Jak zvládáte čekání? Máte někdo představu, kdy se dočkáme? (: Podle slov z RB jsem rám měl mít koncem července, do toho ale přišla dovolená, takže jsem zvědav.
Vleče se to…
Mám už doma většinu komponent – takže se aspoň kochám :)
A co bude? Já většinu komponentů mám, až přijde rám, tak ještě sedlovku a bude.
Co vím, tak rámy jim mají přijít na konci srpna.
no potěš!
Odkud ty rámy příjdou?
Takže jinak: „nové díly modelové řady 2011 dorazí až na konci srpna,takže možnost sestavení kola v dřívějším termínu není možné“. Takže né rámy, ale díly dorazí na konci srpna. Omlouvám se za možnou, ale za to krátkodobou mystifici ;)
z číny což bys jako jejich zaměstnanec mohl vědět ;o]
zlaté čínské ručičky? :D
U nás ve firmě máme 20 svářečů z vietnamu a nevěřil bys jak uměj dělat a za kolik dělaj ;o]
Tomu věřím. Vždyť ti kluci dělají i manikúru :D přítelkyně si je nemůže vynachválit :) a do konce už jsem je viděl i v pozici zedníka :D
A co teprve ti, kteří zvládají všechna ta povolání, někdy dokonce i najednou!
Umí svařit víno?
umi ho vyrobit z vody!
ja nečekám ja už mam od začatku jara heč :)
To já čekám hlavně na možnost objednat. Už aby bylo 9…
Nevíte někdo jestli je hlavové složení v ceně rámu?
K Monstru nebylo a do objednávky CRR jsem ho připsal zvlášť.
Mám objednaný CRR a v ceně hlavové složení není.
V prodejně mají sandardně Cane Creek „standardní za cca 200 Kč, nebo ložiskové za cca 400 Kč“.
a jéé, už jsem byl rozhodnutý pro NoSaint Angel ale asi budu taky čekat na RB
Mně vzhledem k té čekačce vznikl problém. Začal jsem spekulovat nad něčím takovým: http://www.mojekolo.cz/…actinum-5700
nad tím jsem přemejšlel jen chvíli =) hledám nějakej rám kolem 5–6 tis. a to RBčko se mi líbí
A to teprve počkej, až se na něm projedeš, nedá se na něm jet moc pomalu, i když už nemůžeš…
Moc pěkná barva! Já ale tolik odvahy nemám :0)
Btw… dnes v RB končí celozávodní dovolená. Tak doufám, že od pondělí najedou na plné otáčky! :)
Taky div neodpočítávám :D
Jaké budeš dávat osazení a vidlici?
RB CRR + komplet SRAM X9 + Epicon TT + Avid Elixir R + Fulcrum Red Metal 3 + sedlo Ritchey WCS Biomax + Kore sedlovka a představec + kliky Stylo 3.3
Řeším jaké gumy na UST…
A Ty?
Na kolik tě to vyjde? Já „musím“ sáhnout po kompletu, pač nemám velké zkušenosti a pochybuji, že bych si poradil se skládačkou :/ až příští kolo :D Na netu bych si komponenty vybrat uměl, ale to je tak vše :)
U mě to bude podobne: RB IQ6, Elixir CR + zbytky z kola: Epicon TT, SLX/XT, Novatec 9/10mm/Mavic XM819.
Už se celej natěšeně klepu:-)
UST gumy 100% vezmi NN.
Mám je na „short-listu“ :)
Díky za tip.
Nebo Rocket Rony…
To bude pěkné. Jakou to vidíš váhově? Já bych byl moc rád, kdybych se dostal pod jedenáct, ale moc to nevidím. Musím někde urvat 600g oproti Koně.
Co jsem nahrubo sčítal papírové váhy tak kolem 10,5.
Uvidíme.
Uvidíme. Hlavně jsem zvědavý na to, kolik bude vážit rám. Po vyjádření „upřednostňujeme tuhost nad hmotností“ můžeme směle nad vahou tipovat. (:
Tak dnes večer posílám email s objednávkou :0) A pak už jen dva až tři týdny čekat :0)
No, možná bych k těm dvoum až třem týdnům něco přidal… :-) Já jsem objednával cca. 10. července a bylo mi sděleno, že rámy by měli mít asi koncem srpna.
sak to vychazi na konec srpna :-D
Hele taky valis do RB? co bude CRR?
Vychází, ale doufám, že nejdřív budou vyřizovat ty dřívější objednávky :-)
Jj, bude CRR, pirate black, černá Reba, kokpit WCS a zbytek ze současnýho kola, takže komplet XT kromě klik SLX a kola FRM 5. No tuctovka :-D
jj :)
snad se nekdy potkame tady v okoli na RB ;)
tady jsem potkal jen oranzovyho Monstera
Ale tak musel jsi počítat s dovolenou že? :0) A taky bych řekl že přednostně budou vyřizovat fully :-P
Počítal :-) Však já ani nespěchám, jezdit mám na čem ;-)
Já bych byl rád, kdyby rám byl do září :0(
Nejdřív obslouží ty, kterým rámy slíbili na konec července. (:
:0( Jdu raději rychle napsat objednávku, než mě někdo předběhne… Jaké hlavové jsi připsal do objednávky??
Já napsal jen hlavové, žil jsem v tom, že dávají jeden stejný typ CaneCreeku na všechny.
No já nevím: „standardní za cca 200 Kč, nebo ložiskové za cca 400 Kč“ Co si mám pod tím představit? Ložiskové jako s průmyslovými ložisky? Já chci kvalitativně alespoň úroveň CC S-3, které mám teď.
Objednávku jsi posílal na rb@racebike.cz?
standartní budou věnečky a ložiskové budou průmysla, a po roce, když ti vyrezne spodní ložisko, si ho můžeš za 200 objednat znovu :-)
Když vyrezne spodní, tak se prohodí s horním a jezdí se dál :o)))
Tak, kostky jsou vrženy! :0)
Nevíte co se v rb děje? Já CRR mám, ale potřebuju novou patku a vůbec neberou telefony…
ajo, teĎ koukám že maj dovolenou…
Jakou jste objednali barvu? Já se nakonec vyprdl na bílou s červenými logy a objednal lesklou černou s bílými logy.
Stejná kombinace :-)
Snad to bude ta správná :0)
Na Monsteru mám bílou se stříbrným logem a teď jsem objednal TitanFox a černá loga. Naprosto netuším, jak to bude vypadat, protože tu barvu jsem jinde než na RB vizualizaci neviděl.
Taky mám objednanou barvu TitanFox,jen by mě zajímalo,jak dobře se tato barva čistí.
Tak jsem se dnes poptával na dodací lhůtu na objednaný rám CRR vel. L z počátku července…
L-ka by měla přijít do cca 10 dní. Před dovolenou RB najelo na M-ka a ta by měly být (pokud jsem dobře pochopil) tento týden.
Diskriminace vyšších? (: Takže na XLko si ještě počkám, pokud správně chápu posloupnost výroby od malých po velké rámy.
No ono je to ještě horší. Říkali, že až to všechno dodělají tak potom teprve přijde na řadu rám pro Kubiczecha. Prý ho už delší dobu sledují na diskuzích…
A to má na čem jezdit. Představ si, jak by prudil, kdyby byl bez kola. (:
Vypadá to taky na diskriminaci HT :0) Mám potvrzený příští týden… Heč :0)
Tak to je fajn :-) Čekám na CRR v eLku :-)
Mám potvrzenou objednávku a termín 2–3 týdny :0)
Kurnik jak to tak čtu tak se taky ještě jednou zeptám odkud do rb ty Lka choděj ? ;o]
Třeba z jezdkovic do prahy?
Fuj Praha…
Taky čekám na rám
Nějaká změna či zprávy?
Info z úterý je takové, že „CRR zrovna vyrábějí a rámy by měly být koncem srpna“.
Tak jsem se právě také přidal na seznam čekatelů,uvidím co mi napíšou ohledně čekací lhůty. :-)
Taky taky stejná odpověď,prý na konci srpna,už aby to bylo :-)
Tak jsem si včera pro zpříjemnění čekání půjčil od RB kolo na CRR rámu.
Večer jsem ho projel a první dojmy jsou sqělé!
To by mě zajímalo co bys říkal kdyby sis půjčil kolo na top rámu třeba spešla, meridy nebo cannondalu hehe…
Asi bych byl nadšen také a možná i více. Přešel jsem z Authora.
To ale nic neměmí na tom, že jsem nadšen a těším se na rám. :)
Tak držím pěsti ať dorazí co nejdřív ;o]
No čekám už více než měsíc. V dodávkách některých dílů také bylo a je veselo. Jen doufám, že takový težší porod přinese plody.
Já mám rám v lakovně, takže do konce týdne bude doma. Dva týdny od objednání. Ale zase je kratší období čekání a těšení se. :0)
Hade :)
Ty máš Mko?
Nene, bude L..
A to máš objednáno z 8.8?
Já L-ko z 13.7 a možná příští týden… Jak jsi to proved?
Přece protekce :0)
Né, trochu jsem tě tu zmotal, nemám objednáno CRR ale IQ6.
Tak si to užij :)
Já jdu čekat…
Ale notak, dočkáš se ;0)
Klid, já objednával 26.6, takže už se taky těším jak malej… (:
IQ6 mám teď čerstvě od pondělka doma, a máš se na co těšit. Ta zadní stavba mě mile překvapila, jak pěkně pracuje a zároveň díky propedalu necítíš nějaké propady při záběru. První dojmy ale tak super nebyly, přešel jsem z xc rámu, a změna posedu je teda znatelná, mám na tom teda ještě obuté NN a FA v 2.4" a prostě jsem nadával jak je to líné. To všechno do té doby, než jsem našel ideální výšku sedla aby se dobře šlapalo a zároveň i ovládalo v technických úsecích, a taky jsem to sedlo posunul více dozadu. Dneska jsem tomu celkem naložil, 70Km v Pálkovických hůrkách a okoí a jsem nadšený. Přeju spokojenost i u tebe. A porosil bych ještě specifikaci jak jsi to poskládal, kdyžtak do vlákna IQ6, já to tam taky přesunu.
To mě těší, další pozitivní zkušenosti..
Moje specifikace bude následující:
IQ 6 vel. L, Pirate Black
vidle Epicon 140 TT
brzdy Elixir CR Carbon + 183mm Hope Floating kotouče v červené
kliky SLX 22/36/RR; řazení XT; kazeta, přehazka a přesmyk SLX
řetěz nějakej Sram
kola – náby Novatec 9/10mm, 2mm dráty, Mavic XM819 ráfky, pláště NN UST 2.25 2010
představec Truvativ Team 90mm (zatím?), vlaštovky Truvativ Stylo Team 680mm, gripy ODI Ruffian
sedlovka je ve fázi řešení – chtěl jsem Truvativ Team, ale ta není, respektive jí kupkolo vykoupilo hnojovi před nosem, napsal jsem ale do RB jesli by nebyla třeba RF Ride, chci se vejít do ±500Kč, k tomu červená Hope objímka :0)
sedlo Fizik Gobi XM + Nisene
Co tvoje specifikace? Koupil jsi komplet nebo skládáš?
Hlavně tohle není konečná.. Časem chci jinou vidli, nejspíše RS Revelation Team Air U-Turn s 20mm osou a kola – Hope + ZTR Flow, změna kokpitu na asi kratší představec, a RF Atlas FR červené vlajdy.
V zásadních komponentech se schodujeme. Každopádně já IQ6 budu řešit zřejmě až koncem roku nakonec.
No minimálně s tou cenou jsi to prokaučoval. Já chtěl objednávat až po výplatě, ale nakonec jsem objednal dřív. Teď bych si asi drbal hlavu…
No jako dokud se na IQčku nesvezu tak určitě jen tak neobjednám. Velikost L by měla na méch 186 cm ASI ideální. No s tou cenou je to na pykaču, ale nedá se svítit.
No řekl bych že jsi tak na hranici L/XL.
To jsem byl tehdá u Avalancha taky a jsem rád že jsem si tu XL kozu nevzal. Každopádně pokud budou ještě někdy testovací kusy tak vyzkůšám a uvidím.
Mám 186 cm, jel jsem na L i XL. L je malé, XL optimální (tj. nemám pocit, že by bylo moc velké).
Díky za info. Jaký tam byl představec, jestli si pamatuješ?
Takže rám taky Lko a na mých 180cm mi sedí, pirate black, v podstatě jsem vzal tu verzi base 2010, jiná je hlavně vidla – Fox 36 Talas R 2010, a kola, ráfky Remerx RDXX 7340, náboje SH XT, ve předu 180mm kotouč na centerlocku, vzadu 160mm, pláště Schwalbe zadní Noby Nic 2.4 přední Fat Albert 2.4, představec mám krátký Race Face Ride, kvůli něho jsem asi musel posunout to sedlo, protože mě to hází moc dozadu. Pedály SH PD-M545. Jinak tam mám SLX trojtác, nad kombinací dvojplacky a RR jsem taky uvažoval, ale nevím jak bych na tom dával ty delší výlety jako dneska, nemám s tím zatím zkušenost.
Tak to je pěkná výbava. Taky do budoucna budu rozhodovat mezi 150 a 160mm vidlí. U 160ky se ale bojím toho, že to pak bude příliš nakopnutý.
Jinak zítra posílají rám i se sedlovkou. Tak jsem napnutej, jestli vyjde délka sloupku vidle. Od korunky po představec mám 143mm místa. Takže doufám, že se tam ještě hlavový vejde. Nezměřil bys mi prosím délku hlavovky i s hlavovým?
Neříkali, kdy budou posílat CRR? :-D
No říkali, že teď prý jedou podle důležitosti, takže najedou na výrobu IQ8 a až vyrobí ty, najedou na CRR :-D
grrrr
Já myslím, že kecá :-D
:-D
jiste ze keca ;)
No naměřil jsem přesně 143mm, měřeeno svinovacím metrem, hlavové je Cane Creek.
No, tak to bude legrace. Snad půje dát představec přímo na tu krytku hlavového? Nebo tenkou podložku.
mělo by to jít normálně, taky to tak mám
Nebylo by foto celého biku? :0)
Ty jo doufám že se vejdu :0( Co je ta půlená podložka přímo na hlavovým? Jaké to je hlavové? ZS22?
Je tam psáno ZST2, nějaké fotky teda mám:) a taky mám první výtku k provedení, a to konkrétně laku, normálně se horní rámová trubka jakoby ošoupala, prostě mikroskopickýma škrábancema zmatněl lak, v podstatě po najetých 90Km, to jsem teda ještě neviděl, jezdím v normálních volných kraťasech rogeli. Celkem mě to sklamalo, optám se na to ještě u nás v prodejně, přes ně šlo dost erbéček, ta kjsem zvědavý co na to řeeknou. Reklamovat to nehodlám protože bych neměl na čem jezdit a to mi za to nestojí, raději to potom u nás v práci nechám lakošům stříknout. Jinak fotky jsou mobilem, tak omluv kvalitu.
Tak to vypadá že tvoje IQ a moje budou až na vidli, brzdy a kola skoro jednovaječná dvojčata :0) Sedlovku vidím RF Ride XC?
A kolik měříš?
Jinak ten lak to mě mrzí, třeba smůla na kus…
Je u středu nějak pořešené to vedení brzdové hadice?
Jo, celkem slušně, je vedené v podstatě ve žlábku který tvoří horní strana středového kloubu zadní stavby.
Nekoumal jsi, jestli jde nějak jednoduše sundat páčka propedalu? 0:-)
Páčka tam je jen na imbusu, takže myslím že by neměl být problém, napadá mě ale jen jediný důvod proč ji sundávat – elox, je to tak?
No jasně že je to tak :0)
to kolo se povedlo:)
Napiš potom jak jsi dopadl s tím lakem. Dík.
Tak, a je doma! Vidlice se vešla uplně přesně, možná že dám pod představec nějakou tenoučkou podložku :0)
Blejskni to, ať zbytku ukrátíš čekání. (:
Tak, ať se ti dobře jezdí. :o)
ukaž, ukaž :O)
Tak tady jsou ty fotky čerstvě narozeného :0) Váha: 3.08kg rám s tlumičem. Ještě chybí červená Hope objímka. Takže můj odhad finální váhy 3.1kg.
Tož máš to pěkné. Kdy to budeš mít seskládané?
Čeká se na balík od Hnoja a pořád scháním problémový přesmyk. Příští týden bude hotovo.
Hádám, že až všem dorazí ty CRRka, tak bude mít Hnoj pěkně napilno. I já jsem trošku pozměnil plány. (:
Pozměnil plány? Jaký směrem?
Nakonec bude trošku jiné osazení. Připravený RaceFace kokpit skládající se z řídítek Next XC a představce Evolve nahradí Truvativ – řídítka a sedlovka Noir WC a představec Team. Váhově by to mělo být zase o kousek jinde, barevně to bude sedět lépe a sedlovka/kokpit bude věrný jedné značce tak, jak to mám rád. Kliky nakonec taky budou SLX místo Firexů.
Hlavně aby byl rám, Kona půjde za týden do světa a nebude na čem jezdit.
Heh, to je pěkná výbava. :0) A co je s Monsterem?
Problémový?
Nikde není, nikdo nemá, můžou sehnat na objednávku z evropskýho velkoskladu za 3 týdny. Buď vyjde koloshop (příští týden) nebo přes hnoje z anglie. Poslední možnost je přímo z RB za skoro tisícovku a to už je na mě trochu moc, když původní plán byl pod pětset.. :0(
Ja sakrblé, tož to je problém.
Nemá tady někdo IQ6 v jiný barvě než v černé?
Co vím tak všechny jsou zatím černé – minimálně 5 jich tady na B-F bude a všechny černá…
Všechny ty nové nablýskané rámy bez oděrek jsou krásné :)
Jo to máš pravdu, vedle něj vypadá moje HT jako z kauflandu. Dnes spím na zemi :0)
Ať Ti slouží! Užij si to a doufám, že Tě brzy doženu (ve vlastnictví rámu).
Držím palce aby už ses dočkal ;0)
To je mi nějaké povědomé:)Jinak jsem teď pojezdil jeden den rychlebské stezky a zjistil jsem žš Xt zadní náboj je bordel, dvě ze čtyř zarážek ze cvrka se mi rozdrtily. Přejdu teď nna SLX který tam měl být už původně a jestli nevydrží ani ten, tak našetřím na saint.
:D a co zkusit jinou značku?
Na náby shimano se vyprdni..
No budu muset načíst B-F a zjistit další alternativy, moc se v tom ještě neorientuju, to je pravda.
Levná varianta: Novatec, dražší: Hope, no a pak už jen tovární záplety Mavic SX nebo ST, Fulcrum myslím Red Zone. Jít do něčeho myslím nemá moc smysl
nevím co uvažuješ za vidli, ale u toho Talase jsem nastavil sag na nějakých 35–40mm, takže nakopnuté to moc není. rozhdoně si nemyslím že by to byl nějaký výrazný rozdíl oproti tomu Floatu 150 co k tomu nabízejí, i když je pravda že ten jsem na tom nejel.
No v úvahu připadají 36 Float, 36 Van – ale obě až příliš drahé, Lyrik U-Turn, nebo Solo Air – ten ale už 170mm, no a asi nejlepší volba Revelation Team Air U-Turn s 20mm osou..
Na Vana jsem se taky díval, pak na RS Domain U-Turn, který ale dost váží kvůli péru, nakonec mám toho Talase a to za cenu co se prodává ten Revelation, jsem zatím maximálně spokojený. Ale jestli vybíráš z těch co jsi psal, tak bych vybral ten Revelation, vypadá pro to kolo jak dělaný.
Jo, RVL zatím vede, ale 36ky nebo Lyrik vypadají tak bytelně…
A já myslel, že všechna testovací kola jsou prodána. Četl jsem to před chvílí na stránkách RB, kam denně chodím špízovat novinky. (:
Nějaké novinky? Už někdo má?
O víkendu zřejmě nikomu nepřišel… :-)
A teď vážně, byl bych rád, kdyby tento týden byl :-)
Nic nového… Aspoň, že jsem zahnal čekání ježděním na testovacím CRR-ku.
Už to bude??? :-D
Nedáme nějakou sázku, ať je to čekání zajímavější? (:
Já už si z nudy počítám, kolik gramů budu kde muset ubrat, aby mi to dalo ve výsledku pod jedenáct. A nakonec se vedle dozvím, že i 11kg full je těžkej, takže s CRRkem budu těžce out… (:
Já budu rád, když se dostanu pod 12 :-)
Je fakt, že mě do počtů chybí ta nejzásadnější část, takže tu své smělé plány radši předčasně vypouštět nebudu. Tu Demu ale pod 12 mít musíš, ne?
Dema měla přes 13 :-) Jenom ten Epicon z roku 2007 vážil přes 2 kila :-)
Co na ten rám naskládáš?
Většina věcí půjde ze stávající Kony, ale budou nové kliky, kokpit a nějaké další drobnosti. Celé by to ve výsledku mělo váhu stáhnout o 400g. Pak už jen bude záležet na tom, o kolik a jestli vůbec bude RB lehčí něž Hoss rám.
V druhém kolo budu řešit brzdy.
Jakou máš představu ty?
Reba SL, kokpit WCS a zbytek z Demy, což znamená Fulcrum RM5 a zbytek XT kromě klik SLX. Pak nějaký nový sedlo a lehčí pláště.
Tak to bych se těch 12ti kil vážně neobával. (:
Dneska tam mel Petr IQcko, na FOXu 2011 a bylo to nejakejch 11.6kg komplet … celkem zajimaci to bylo.
Fakt jsem sám zvědavej kolik to nakonec bude :-) Každopádně mi to tady všechno leží a chybí mi jenom ten rám…
Vážně je nutný tam vrazit WCS? Vždyť jsou k mání jiný krásný věci za dumpingový ceny :-D
Vím o tom, ale mně se prostě lesklý WCS líbí :-)
Bikeři jsou jako ryby, jsou přitahováni lesklými objekty :-/
BLING BLING bikeři
U mě to chlapi vypadá na cca 10,6 kg.
K rámu tak 200g přidej. VE fotkách měl někdo CRR v eSku a mělo přes 1600g.
No potěš. Uvidíme.
Jinak jsem se ptal na tolerance – mělo by být max 50–100g.
Pěkně, pěkně.
IQ6 ve velikosti M 3008gr- s tlumičem, patkou, misky hlavového složení, takže těch 2500gr bez tlumáku to má
Na tu toleranci ses ptal přímo RB?
yep
Taky počítám s jinou než oficiální vahou. Uvidíme, třeba se s tvou 2010 (nebo 2011?) evolucí vycajchnují a váha bude sedět. Ale co jsem vyčetl z té diskuse u eSkového rámu, tak to moc nevypadá.
mě váhy zatím vždy seděly- monster O9 i iq6 takže zatím dobrý
Od dubna mám CRR v L, s patkou a bez šroubků na košíky (vložka je tam na sedlovku 30,9) má 1843g.
To je cca 250 g rozdíl. Řešil jsi to s RB?
ee, neřešil. Celý kolo má stejně skoro 12kg, takže to čtvrtkilo to už nespasí :)
Ve vláknu, na které výše odkazoval felix.org napsal marcus.ss toto: „tak už mi odepsali, prej že v rámci zvyšování tuhosti všechny nový rámy budou těžký a že pro ně neni priorita aby je měli lehký. Když budu chtít tak ho můžu vrátit celej ale jelikož to už mam postavený tak na to kašlu…“
Tak já jsem dneska převážil všechno kromě rámu s hlavovým a jsem na 9,8kg.
Tak rám z Kony měl 2,4 kg. Takže bych se vejít měl. (:
2,4? To je z ušlechtilé litiny? :)
Někdo něco? :-) konec srpna je tady…
Mám všechno kromě rámu. A včera jsem si vyzvednul předposlední díl skládačky – kola.
no, já mám taky všechno kromě rámu… :-) tak kde je? :-D
Ahoj, včera sem tam volal, prej by mel ram (crr, vel. L) dojit prvni tejden v zari, ale pred 12 dnama rikali, ze to dojde tak za 12 dni, tak nevim, je to zajmavi, sem celkem zvedavej co se dozvim prvni tejden v zari (objednavku sem odeslal 30. 6.). jinak vsem preju co nejkratsi cekani
Mně bylo mejlem sděleno to podobné – rámy se dokončují a budou koncem příštího týdne nebo začátkem toho dalšího. Tak snad to dopadne.
To už ale není konec srpna… :-(
Beztak vám je RB dá až na Vánoce pod stromek :)
A komu tím prospěješ? :)
Druhé straně :-)
Ty bych si taky nechal líbit. Já dneska byl tak akorát pro Bontrager gripy, to ta kola jsou větší pecka.
Já sice ještě všechno nemám , ale taky bych ho už bral. (:
Tak schválně – co tam ještě chybí? Nápověda – čekám na to už od července…
řazení a druhej upínák ?
OK. Upínák a řazení se nepočítá… :)
řazení ! :-D
nějakej pomalej starouši :)
…tady má někdo informace :)
Rám bude jaký? Červený?
Bílý. Na přiložené fotce jsem to vyfotošopil.
dlouhé letní večery :o) .. až na tu sedlovku se mi to líbí
uaaa
Nejvíc jsou ty home-made stroboskopy v 0min 8sec a 1min 46sec
Tak to mně se právě strašně líbí ta sedlovka, Kore moc nevidam. Podařený, dražší přesně tam, kde na tom záleží.
Véčka, duše, rohy ;-)
To musí být peklo, všechno doma, 1000× vyleštěné, pohlazené a rám nikde … upřimnou soustrast :o)
znám ten pocit :-D
Díky za účast. Jestli to nepřijde v dohledné době, tak vyrazím do Hornbachu pro bambus !
Bursík by měl z tebe radost :o))) jen bacha na červotoče …
cece chybi ti tam bowdeny a kosik na lahev :)
Hezké,
v současné době jsem na tom podobně, taky čekám až bude všechno kompletní, abych se mohl pustit do stavy. Nicméně už teď lituju, že jsem nepořídil pevnou osu na předek. Mám náboj NOVATEC D711, myslíte si někdo, že lze předělat na pevnou osu nebo by bylo třeba nového náboje?
Díky
A dnešek budiž dnem tím, kdy muž po 7 mi týdnech konečně bude hladiti slitinu onu po směru brusu a laku jejího.
[Biker, žalm 44–32–22×32–11]
To ti přeju. (: Nezapomeň na fotky.
Už? :-)
Tak jsem se dočkal – ráno rám (díky PH) a před hodinou ho Richard dostavěl (díky mu).
Btw. Váha rámu byla 1690g.
Více v profilu.
ještě, že jsi ho stihl vyfotit než přijel ten vlak ;)
jinak samozřejmě krásný kolo, ať slouží
Brzda je taky spodem? A já měl informace, že vedení brzdy zůstane horem. Další problémek.
ZTR a Epicon, zvláštní kombinace. Ale celkově vypadá pěkně.
???
proč poladěný Epicon je funkčně super,a zbylo dost peněz na kvalitní kola aspoň
V té sestavě působí jak pěst na oko. Low end zařazení se nezbaví ani kdyby byl vytuněný sebelíp. O funkčnosti se teď samozřejmě nebavím :)
to je možná tvůj blbý pohled na věc :-) designově tam sedi supr, funkčnost špička, a cenově to taky zrovna low end není za jeho verze.
Designově by tam bez toho tmavého obdelníku fakt seděl.
Ten obdélník plus to pravítko .. no, nebudem si to nalhávat, design novějších Epiconů (polep) je docela tragickej .. navíc to chtělo bílou vidli ale i s bílou korunkou :o)
Kdyby ty nálepky aspoň nebyly pod lakem…
No, já chtěl původně s ohledem na dodržení rozpočtové kázně celého kola Fulcrum Red Metal 3 + Epicon TT jako lepší řešení proti variantě Reba + Red Metal 5.
Pak jsem díky momentální nedostupnosti RM3 „skončil“ na ZTR Arch + Epicon TT s 15mm osou.
Kromě rozpočtu byla motivem i má hmotnost (94 kg) – chtěl jsem tužší ráfek a kvalitní náboje. Image vidlice šla stranou.
mě teda přijde že si líp „skončit“ nemoh – v rámci rozpočtu atd teda :-) pěknej setík
ZTR a Epicon, zvláštní kombinace. Ale celkově vypadá pěkně.
No a kdy budou mít rámy ostatní? :-) Co je toto za protekci :-D Ta váha je bez hlavovýho nebo s?
dal bych černý sedlo a nelíbí se mi moc sedlovka a pláště. Jinak je to prima
Hm, tak cekam a cekam, stale nic…a koukam ze bowdeny a brzdova hadice je vedena spodem (neco, co nikdy nepochopim), samozrejme na strankach rb je to vedeny horem, kazdopadne uz asi pouzivaj ilustracni fota jak hypermarkety…zacinam se vic a vic tesit a divat na alternativy..…jinak poskladany to mas pekne
CRR rámy budou prý expedovány v průběhu příštího a toho dalšího týdne…
Co tam máš za košík, prosím tě?
Kdes nakonec nabral tu váhu oproti předpokladům?
Kosik je Bontrager Race Lite
Vahu take nechapu – zkusim datkontrolni mereni na jine vaze.
Hele, ptal jsem se výš a ta váha rámu byla bez ložisek hlavovýho nebo s?
Ops- prehlidl jsem Te.
Jen ram bez hlavoveho slozeni i bez sedlove objimky.
V pohodě ;-) No, 1690g není zas takový drama… :-) To bych se do 11,5kg mohl vlézt. Ikdyž tobě ta očekávaná váha naskočila dost. Vážil jsi pláště a kola? Tam by to mohlo naskočit.
Vazil jsem kola i plaste a proti tabulce vyse zadne drama.
Ale komponenty jsem vazil na relativne slusne vaze – cele kolo potom na zavesne vaze za 1USD z eBaye a najednou je to o 0,4 a 0,5 kg vys. Najdu dalsi vahu – uvidime.
Budu hledat vahu tak dlouho az najdu takovou co vazi tak jak ja chci :)
To je o 110 g těžší a o 10 g se nevešli do slibované tolerance. Každopádně doufám, že u XL ta váha nenaroste ještě více.
Aby nakonec to XL nevážilo jako moje IQ :0)
Není to důvod k reklamaci?
Je tady někde vyjádření RB, jak se k tomu staví. Odkaz je výše v tomto vlákně.
myslím si, že by se to asi reklamovat dalo
ale je to těžký, když na to člověk čeká tak dlouho…
Tak Internaut od pátku, ale co někdo další? Už má taky? :-)
ja ho mam prej na krame :-/
A krám na Eurobiku, potěší. (:
Já ho čekám nejpozději na začátku píštího týdne tak, jak mi v mailu tvrdili. Upřímně z toho začínám být trošku v rozpacích.
Mně v pátek tvrdili, že rámy budou odesílat tento a příští týden. No, jsem zvědavej…
na jinym kramu ;)
takze Sobota to zatim jisti…
Tak co? Nějaké změny?
U mě ne :-( Objednával jsem 12. července. By mě zajímalo, jaktože ty už ho máš skoro týden doma :-)
Stejně vás obdivuju, že máte nervy čekat 2 měsíce na objednané kolo. Snad aspoň bude stát za to :)
Já čekám jenom na rám :-) Ale jezdit na čem mám, takže mě to čekání nijak neomezuje. Ale když jsem ho 12. července objednal, tak už bych ho rád měl doma, když původně měl být doma koncem srpna…
Taky mi to v dnešní době přijde jako přežitek ..
Žádné. Objednáno mám od konce června, měl být koncem července. Poslední odezva na můj email zněla tak, že budou koncem tohoto nebo začátekm příštího týdne. Jestli to nedopadne, tak vážně začnu uvažovat o tom, že se poohlédnu jinde. Čekání mi nevadí, až do minule soboty jsem měl na čem jezdit, ale vadí mi jejich přístup. Mají toho hodně, o tom nepochybuji, moje CRRko jim taky asi moc kšeft neudělá, ale mohli by si najít čas zákazníky informovat (stačí info na webu) a ne je nechat se pídít. Nebýt tohohle vlákna a mých dotazů, tak nevím nic.
Přesně tak, nejvíc mi vadí ten přístup…kdyby narovinu řekli, že objednávek je moc, dřív jak v září s tím nepočítejte, tak to beru, ale postupně posunovat ty termíny dodání, to se mi moc nelíbí…
Mas pravdu, ja cekam pouze na ram, co si neobvolam, to nevim a ochota nic moc, navic se vzdycky dozvim termin, kterej stejne nedodrzi :D, volam uz od zacatku srpna, vzdycky reknou ze do deseti dnu, v patek pokad nebude doma, volam po treti…a navic je to hrozny dilema, kdyz obhlizis co se da sehnat u konkurence, driv sem mel jasno, ovsem veci se meni :)
To nás asi bude v pátek volat víc :-)
Pořád ale zůstává nevyřešena záhada, jaktože Internaut už má rám skoro týden doma :-)
Klasická tlačenka…
Taky vám tam do fabriky něco ze zabíjačky pošlu…pošlete mi za to rám :-)
Jaká tlačenka? Vždyť jsem měl objednávku několik dní !
Tak v pátek asi doma nebude… Rámy jsou prý hotové, od zítřka se mají lakovat a příští týden bych prý měl mít rám doma. Teď ještě aby to byla pravda :-)
To je pekny a ja blbec sem si to nechal udelat v brutal finishi, to znamena ze me to pristi tejden pude teprv na lesteni, za 14 dni mi na to daj samolepky, za tri tejdny to nalakujou a v rijnu pokad to vyjde tak mi to poslou, hlavne at to neuspechaj :)…
Tak ten příští týden by měl být prý konečnej a rozesílat by měli podle pořadí objednávek.
Tak držím palce :)
Spíš nám řekni, co udělat pro to, abychom ho dostali týden před lakováním :-D
Už jsem psal výše – Lucky Bastard. :)
Na druhé straně příští týden budeš mít fungl nové kolo – a já už staré.
Víš jak, na jednu stranu mi z RB tvrdí, že rámy se budou od zítřka lakovat, na stranu druhou ty už ho máš týden nalakovanej doma. Je mi celkem jedno, jak jsi k němu přišel, ale spíš mi jde o ten přístup RB…
Já si na přístup RB nemůžu stěžovat, rám byl 12 dní od objednávky doma :0)
Já mám zatím objednáno asi 50 dní :-)
hmm, já už čekám 2 měsíce :-(
:0(
Na co přesně?
rr
grrrr…
Hele nevíš jak je to s tím Registračním formulářem co se má zaslat do RB? Na tý kartě co jsem dostal k rámu (jak jsou tam ty podpisy lidí, kteří pracovali na rámu) je dole vlevo kousek s podpisem a razítkem RB a údajích o prodeji a rámu, a hned vedle je něco ustřiženýho. Myslíš že ten reg. formulář už ustřihli a rám zaregistrovali?
Netuším. A k papírům co jsem dostal se dostanu cca za týden.
Dobrý den, jedna část formuláře s razítkem, podpisem a datem prodeje zůstává na záručním listě. Druhá část – půlka se odstřihne a zasílá k registraci do výroby. V případě, že rám je zakoupen v Praze nebo Jezdkovicích, je tato část odstřižena rovnou a registrace zařízena za Vás.
Tohle je takový RB-folklór. Prošel jsem si tím taky a docela by mě zajímalo, kdo je ta dáma, co zvedá v RB pevnou linku. :-) Pořád vymýšlet nové termíny a výmluvy to musí být docela makačka. :-) Nevím proč Rb neudělá z toho čekání atrakci. Stačilo by, aby každé objednávce přidělili číslo a pak někde na webu informovali o stavu zakázky. Nebo to alespoň posílat mailem. Jaká by to byla krása, po obědě kouknu na web RB a dozvím se, že na moji zakázku (a pár dalších) se řežou trubky. Za další dva dny je Franta Vopršálek svařuje, pak je Lojza lakuje atd. atd. A kdyby to ještě proložili sem ta nějakou fotkou, čekající by byli šťastni a neprudili by. :-)
Já netelefonoval, psal jsem emaily a co paní Hrbáčová nebo pan Bartosz napsali platilo.
hehe, to mi připomíná čekání na balík z Kupkola :D
3 dny jsem byl mimo civilizaci (Vysočina či co) a jsem nadšený z kol a pevné osy. A po dnešním odvzdušnění i z brzd.
Chlapi přeji Vám příjem rámů co nejdříve. Mám téměř černé svědomí, že už ho mám od pátku. Ale jen téměř :)
Tak co, chlapi, dočkáme se tento týden? :-)
No nezúčastněně držím palce :-) uvažuju o CRR team bral bych ho komplet, nejsem na tu techniku žádnej přeborník a abych otravoval někoho aby to poskládal to nechci a ani nikoho takového neznám, ale to čekání mě trochu odrazuje, tak nevím jestli se nepodívat někde jinde třeba tohle na moje ježdění by to určitě stačilo žádné skákání v mém případě nehrozí nemám na to techniku a 20 let už je mi hoooodně dlouho :-) mám jen jeden problém 191cm a 100kg nemám představu jestli nejsem pro tahle kola nějak brutálně nad hmotnostní limit
ahoj, ten specialized po kterym koukas je podle mne vyborna volba i vzhledem k parametrum ktery pises (ne ze by to byl nejak extrem), za tu cenu si myslim ze je to perfektni drzak a i dobre vypada, kvalitni ram, vyborna vidlice i brzdy, solidni osazeni a rafky od dt swiss,co vic si prat :)
Neodvážím se tipovat… (:
Ale už mám všechno přichystané, vlastně až na víčko hlavového a košík. Už by to mohlo dorazit.
Mně už všechno 2 týdny leží pod postelí :-)
Myslím, že jo…
Rád bych ti věřil…věřil jsem ovšem i p. Bartozsovi, když mi 10. srpna psal, že rám bude koncem srpna ;-)
ahoj, ja uz tomu verim, v patek mi volali, ze v lakovne nevi jakou barvu samolepek sem tam chtel, coz je celkem pokrok…nalakovat a expedovat, doufam ze v utery uz budu skaldat :)
Kdy jsi objednával? Dík :-)
29.6. byla objednavka zapsana
A tento týden budiž týdnem tím, kdy mužové po mnoha týdnech konečně budou hladiti slitinu onu po směru brusu a laku jejího.
[Biker, žalm 44–32–22×32–11]
Jak zní Žalm RR-36–22×34–11 ??
:-D lidi vy už z toho čekání fakt magoříte :-D
Tak co? Nějaké novinky?
Za sebe hlásím že ne… Objednával jsem den před tebou…
Nic nového. Uvidíme zítra. Pak začnu s výběrem nanovo.
Nemáš už nějaké alternativy? Že bych se inspiroval :-)
Podrobně jsem to ještě nezkoumal – ale cenově blízko je třeba Coowa, hliníkový Axman a určitě i něco dalšího. Na bazaru by se taky něco dalo najít – třeba nový Lapierre. Ale popravdě radši bych to CRRko. (:
Viděl jsem u Hnoje na prodejně viset karbonový rám Spyder za velmi zajímavou cenu. Bohužel v době, kdy jsem měl objednáno CRR…
To už bych spíš šel do nějakého bazarového full rámu. Mám celkem pěknou nabídku na Anthem. Ale počkáme, jak se to vyvrbí. Rámy typu Spyder, Merida, Sup mě moc neoslovují, právě proto jsem vybral to RB. Takže bych šel do něčeho podobného, jednoduchého, jednobarevného s odpovídající geoškou.
Anthem se mi tady taky jeden válí, kdyby tě zajímal :-)
Tak z PPL nikdo nevolá, že by pro mě měli nějakej balík, tak dneska asi zase nic…
Ani po mně se nesháněli…
Tak můj rám byl dnes prý odeslán. Takže snad zítra :-)
Tak ses dočkal. (: Program na zítřek máš tedy jasný a já se budu těšit na výsledek. Třeba PPLka cinkne i u nás.
Já myslím, že bys ho měl dostat taky, když jsi objednával ještě přede mnou.
Tak zítra skládáš?
Přesně tak :-)
ja taky, jezisi ja mam radost jak maly dite
Zatím ale teda žádná změna…rám nikde…
Pěkně si s váma RB pohrává… V každém případě ale držím palce, ať se ho dočkáte než napadne snih :-))
Sotva jsem to napsal, tak zvonilo PPL :-)
A převezmeš to? Teď by jsi mohl pár dní hrát hérečku Ty, ne? :)
Už ho mám v práci u stolu :-)
No tak blahopřeju. Kdy bude kolo?
Uteču z práce ve 3…práce počká, kolo ne :-) takže dneska bude složeno :-)
Doufám, že sem pleskneš nějaké fotky :)
Pokusím se :-)
Tak už na tom dělám.
kurňa to je erotika :o)
Ahoj, tak už taky skládám, zejtra mě čekaj bowdeny a seřídit řazení a honem project, ještě že má bejt hnusně tak to můžu dělat v klidu
Já doskládáno :-)
Je vidět, že jsi měl dost času ladit detaily. Podařilo se.
Dík :-)
tož pěkné :o)
Líbí a to dost :)
Červenočerné je teď každé druhé RB, ne? (: Ještě ho hoď na váhu…
11,54kg
kolik měl samotný rám? kolo moc pěkný, i když dost v BF stylu :)
Rám měl s miskama pro ložiska hlavovýho složení lehce přes 1700g.
dík .. koukám že u RB už radši smázli ty údaje o váze, asi měli dost „reklamací“ :o)
Tedy nechci se tě nějak dotknout, ale máš v tom barevně guláš. Modré nápisy, modrá vidle – potud OK. Ale červená objímka sedlovky, gripů, červené upínáky?
Přesně. Být všechno červené v sidí modré, tak je to parádní. Každopádně rám s tím modrým logem se mi líbí moc.
ono to v realu a hlavne na normalnim svetle(ne na fotce mobilem :D) vypda dobre, kdyz sem koupil ty rychloupinaky tak cervenej elox byla jasna vobla, uz kvuli kolum, brzdy sou taky v cervenym eloxu, riditka, predstavec, sedlovka i sedlo maj cerveny prvky, hlavko je cerveny, bowdeny jsou v cervenym eloxu, zitra pridam foto finalni verze foceny na dennim svetle…jinak cekani RB odpoustim, na ramu odvedli paradni praci
Pokud je tedy vše v červeným eloxu, proč je logo na rámu modré?
Gratulace! :) Jsem zvědavý na komplet.
gratulace :)
Další. Skládej, skládej, těším se na fotky. (: U mě žádná změna, asi uspokojují objednávky od nejnovějších nebo od menších velikostí rámů, kdo ví.
Voila!
Dneska jsem si pro něj jel do Jezdkovic :)
pekny :) jinak zda se mi to nebo to ma uchyceni bowdenu zespodu? Na fotkach na strankach RB je uchyceni bowdenu jeste zvrchu
Vše je spodem.
… a lanka jsou po celé délce v bovdenech.
konečně dostali rozum … :o)
To je black finish?
Ano. A ty se už taky brzy dočkáš :-)
Díky, za obě informace. (:
Barvu máš pořád ten titan fox?
Ano, přesně. Nemůžeš to časově upřesnit s tím dočkáním se?
Ano.Black finish,naživo vypadá mnohem lépe
I takhle vypadá fajn. Užij si skládaní. (:
Ještě se optám – co velikost a váha?
Váží 1762 ve velikosti L (s miskama hl.složení)
Jo, já jsem to měl s miskama v L taky lehce přes 1750g.
Tak jsem se dnes taky zařadil mezi čekatele. Rám by měl být za 2–3 týdny. Tak jsem zvědavý…
Jak zvoní PPLka?
CRRRR…
Přikládám pár fotek rámu (Titan Fox, XL, váha s miskama 1820g) a pár špatných fotek ze stavby.
.
Vypadá to dobře,už ted jsem zvědavý na zbytek.
Už máš hotovo? Fotky?
Abych ještě navázal – na faktuře mě celkem zaujala položka distribuce rám/kolo za 250 Kč. Ne, že bych byl škrt, ale na rám čekam o šest týdnu déle než bylo slíbeno, bez nulového upozornění ze strany RB a pak je mi naúčtována částka, o které není nikde zmínka. Možná jsem tuhle informaci přehlédl, třeba to na stránkách mají. Za co jsem ale platil si můžu jen představovat (zřejmě doprava, balné a kdoví co ještě, chápu). U předchozího rámu jsem nic takového neregistroval, takže mě to velmi zaujalo
Z rámu mám radost, je parádní a kolo se pěkně to rýsuje, ale ta komunikace mi tu radost tak nějak kazí. V minulých letech RB přístupem k zákazníkům prospívalo na výbornou, dle mně známých ohlasů.
a co vás k tomu RB pořád tak táhne? :)
To by mě taky zajímalo. Asi ta ruční výroba (takové BMC si zase zakládá na strojní výrobě všeho, aby vyloučilo chybu lidského faktoru…). Holt jiný kraj, jiný mrav :)
Jo, zakládají si na strojní výrobě s vyloučením chyby lidského faktoru a pak navrhli pro rok myslím 2009 špatně geometrii AM biku s moc postavenou vidlicí. ;0)
přepravní podmínky: http://www.racebike.cz/…dni-podminky
A platíš přesně za to co píšeš. Krabice, poštovné, balení…
Dík, posléze jsem se k tomu taky proklikal. U Monstra nic podobného nebylo, takže jsem si ve spojení s tím čekáním atd. musel nějak ulevit.
Ač ty prvovýjezdy moc nemusím, tak dneska jsem byl CRRko poprvé projet.
To kilo oproti Koně je hodně znát, už je když jsem si kolo přede dveřmi opřel o nohu. Při jízdě samotné a hlavně při akceleraci je to jako nebe a dudy. Paradoxně je RB daleko tužší než Kona, kde se při opření do pedálů rozezpívala zadní brzda. Sice jsem s vedením spodem při montáži bojoval (hlavně hadice zadní Juicy je s vedením spodem ne úplně kompatibilní), tak teď si to pochvaluji. Nikde se nic nedře, stačí dva gumové kondomy na bowdeny u hlavovky a je vystaráno.
Opravdu nadšený jsem pak z pár nových komponentů:
Nejslabším místem teď zůstaly stařičké Juicy7, takže do zimy je co vymýšlet. Zdá se, že jediné hezké brzdy dneska dělá Formula.
Toť mé dojmy po prvních 45 km.
Mas to fakt moc pekny :) Ty bontrager gripy jsou neco podobneho jako penove Ritchey wcs?
A o Look Quartz jsem taky premyslel, nez jsem koupil klasiku 520tky od Shimana. Odradilo me to, ze x lidi ruzne po netu melo problemy s postupnym „vyklepanim“ kufru z pedalu smerem do strany, treba pri delsich rozbitych sjezdech. Nicmene furt jsou v mem poli zajmu :)
Díky.
Pěnové Ritchey jsem neměl, ale už vzhledově jsou si celkem podobné. Takže asi ano.
To o kufrech jsem nečetl, jen o tom laborování s podložkami, což je pravda.
Výrobné,
jen se chci zeptat, jaké jsi použil vymezení pro hollowtech II? Co jsem zkoumal, tak mi to stále vychází na jednu podložku na pravou stranu, vidím ale, že máš evidentně podložku i na levé straně.
Jinak přidávám pro ostatní kawasaki green mého nového mazlíka.
Samozřejmě jen jedna. Já jsem vycházel z tehdy neaktuálních informací na webových stránkách RB, nepřeměřil si střed a jal se montovat střed v přesvědčení, že domek široký je 68mm.
Mazlík pěkný, co na to přijde? (:
Díky za info a pochvalu :)
Co na to přijde? Výplety RMX 7325 (u nich bych chtěl časem na přední pevnou osu, pokud to půjde), vidlice pro zatím MX Comp AIR 105mm 2003 (ale chtěl bych něco lehčího, funkčního – Epicon TT 100mm), brzdy Elixir 5 (přední 185, zadní 160), Řetězovka sram X.7 (kromě klik, ty budou SLX), řazení X.7 (bez ukazatelů), sedlovka Race face RIDE, řidítka Race face Evolve (680mm), představec Race face RIDE (110mm), ve předu Noby NIC (2.25) a vzádu Racing Ralph (2.25), gripy sem sehnal stylově zelené :)
Váhu budu řešit možná časem, až bude jiná vidle. Stačilo by mi něco mezi 11 a 12 kilo. S mými sezónními 95kg si na lehčí netroufám, raději ať je to pevné.
tak mi taky už mazlík dorazil… barva titan fox, až to poskládám, tak to sem hodím… zatím jsem zvoral objednávku na přesmyk, dnes došel a zjistil jsem že jsem splet průměr, tak znovu a lépe… chjo já letos na bajku snad nevyrazím… je to peklo mít takovou hračku ve stojanu a jen se kolem toho mlčky motat… navíc musím podotknout, celkové rám super trošku mi tam chybí návarky jako byly na CRX, bylo to hezčí… a to vedení lanek spodem… nejsem z toho zrovna moc urvanej… je to takový dívny dole…ale fungovat to snad bude…
Mám to podobné. CRR velku, již měsíc doma. Doba dodání 14 dní, vyzvednuto v RB Praha. Stavím to jako silniční, městskou a příměstskou alternativu k IQ6. Bohužel jsem na ní dost finančně vykrvácel, takže to půjde pomalu. No řidítka, představec sedlo a sedlovku již k tomu mám a vidle od Milana je na cestě. A finíto.
Co to máš za výplety na té IQ6?
tak stačí se podívat do profilu ne :-(
DT Swiss 350 CL
DT Swiss EX500
Pillar PSR14 – bílé
by Bikez
Vedení spodem si pochvaluju snad nejvíc.
Mě to zase pěkně sere, když odlítávají šutry od předního kola tak bovdeny moc nevydrží, a že jich tady v beskydech od kol odlítává.
jakou ma podle tebe vedeni lanek spodem vyhodu?
ja znam jen jednu nevyhodu…
Výhodu vidím v samotném vedení bowdenů, přijde mi to inteligentnější bez jakýchkoli dotyků s rámem. Bez nutnosti nějakých samolepek chránících rám. CRR má bowden v celku, takže bahno netřeba řešit. Kupodivu je fajn i čištění. Snadnější manipulace s rámem. Víc mě nenapadá.
Nevýhody to samo má, ty šutry asi ano (problém s tím nemám), ale mě to celkově vyhovuje více než vedení vrchem na předchozích kolech.
jak surt procvakne hadicku tak je po srande…
Po srandě ne, po brždění zřejmě ano. Namotaný šaltr taky zábavu ukončí, ale tam asi bude pravděpodobnost vyšší než procvaknutí šutrem. Teda alespoň u mě. Beskydy mám celkem z ruky. Ostatně ani neznám nikoho, komu by se to stalo.
Přesně, vozím spodní vedení poměrně dlouho a nikdy se mi nic neproseklo a ani pověry o zasírání bahnem neplatí.
Tak já mám na to asi smůlu, ten FA 2,4 mi vyhazuje celkem drsně šutry a bovdeny to dostávají sežrat, ale doufám že hadice od brzdy to přežije, to bych už tam asi potom chytnul nějaký ochranný plech nebo něco:)
A co opletenou hadicu? :0)
Nebyl bych takový pesimista. Mám na novějším Stereu na dvou místech už slušně vzatý rám (ochraná fólie i lak zcela pryč) ani nevím pořádně z čeho (je to těsně pod převodníky, takže velmi těžko tam mohl být kontakt třeba při zahození kola, což stejně moc nepraktikuju, takže jedině snad ten šutr od předního kola, ty občas slušně lítají) a bowden k přesmyku vedený spodem ani sebemenší poškození.
za mě jediná výhoda vedení bowdenů v celku (čehož lze ale samo dosáhnou i při vedení vrchem). Jinak to vypadá pěkně hnusně (hlavně to zvěrstvo u zadní kotoučovky, ble…)
no uvidime co funkčnost, ale moc se mi to nelíbí… IMHO já musím vést u zadní kotoučovky lanko venkem protože jinak se mi ******** láme… takže doufám, že to někde neurvu…
Spíš bych se bál o kontakt s tretrou při šlapání. Měl jsem to tak jednu jízdu a pak to nalámal dovnitř.
Ja mám lanka vedené spodem bez bowdenu (a ještě k tomu křížená) – v čem by měl být problém oproti celobowdenovému vedení? Neříkám, že to není lepší, jen mě zajímá proč se to tak chválí?
logicky se ti do bovdenů nedostane tolik bordelu takže je i lepší chod řazení a trvanlivější,,,
Bordel v miste, kde ti lanko opet zaleza do bowdenu ⇒ zkraceni zivotnosti serizeni?
Lanko od smyku jde bowdenem akorát na řidítkách, od hlavové trubky až po smyk už není nic co by se mohlo zanášet. Pokud bych ho vedl bowdenem až ke smyku, tak bych řekl, že tam je větší riziko, aby se tam dostal bordel. Zejména od zadního kola. Pro šaltr mám kousíček bowdenu i vzadu, ale to je max 10cm. Navíc to jde lehce prostříknout olejem – což u dlouhého bowdenu možné není.
ono to lanko pod rámem v bordelu a blátě v té kolébce taky krásně klouže :D
Pravda, tam je blato furt. Ale problemy to nedela..
Po tom co jsem vyměnil šrouby v držáčcích na bovdeny za koupené jinde si to pochvaluju taky. Nevím jestli to je rukama, ale jeden původní jsem strhnul, druhý a třetí načal. Po odvrtání, vytáhnutí a nahrazení novými šrouby je po problému. Asi tam v RB dávají nějaké měkké zmetky.
AL…
A můžeš vysvětlit proč tam dáváte Al šrouby?
A proč ne? Já s tím problém rozhodně nemám. Není potřeba to nějak rvát.
No právě že ten nahoře nejblíže hlavovky je potřeba dorvat docela nafest, protože se to díky celkem nepoddajným bovdenům celý kroutí. Právě ten jsem odvrtával.
Když jsem teď, skoro po roce, měnil lanka, musel jsem taky jeden odvrtat. Je to fakt blato. Doporučuju vyměnit hned na začátku.
Já mám i nový šrouby do zásoby – při prvním náznaku strhnutí hlavy je měním.
Jak to mate se sirkou sedlove trubky?
Ja na svem mam 35,6 ⇒ narvat tam objimku je vtipne…
Na obou RB 34,9 mm.
Diky, tak to mam opravdu stesti… :-/
Budu hadat, ze vnitrni prumer mas 30,9 a ne 30,85 (spis 30,8) jako ja… :-D
Diky, tak to mam opravdu stesti… :-/
Budu hadat, ze vnitrni prumer mas 30,9 a ne 30,85 (spis 30,8) jako ja… :-D
Hádáš správně.
Diky za info.
Jsem nasranejsi vic, nez kdy driv…
Jeste takova otazka, ty bys to reklamoval?
Obrátil bych se ma RB, co k tomu řeknou. S tím vnitřním průměrem se to tady už řešilo, možná přímo v tomhle vlákně.
No zkusim to, ale problem je, ze kolo mam pres prodejce a nejak nemam naladu byt nejakou dobu bez kola… :-/
Mam takovou sranda otázku, týká se hlavového složení ZS22. Na tomto obrázku http://www.bike-center.pl/…zar_3427.jpg je nejvíc vpravo gumové těsnění. Přemýšlím kam ho dát, poradíte někdo?
Zatím ho mám na horním ložisku.
Tak to ho máš dobře
v odkaze cos dal je jiná hlava a tam je to těsnění nahoře i dole :D
Já vím, není to ZS22, pro to jsem manuál nenašel. Tohle je obecně k řadě ZS a myslím, že to poslouží. Až na vrchní víčko a těsnění navíc je to to samé.
nahoře je guma na té krytce hlavy, tam je to asi zbytečné
Díky chlapi,
logicky (kvůli prašnosti) by mi to vycházelo spíš dolu, ale zase mi pasovalo víc nahoru. Tak uvidím, ještě to promyslím. Stejně, než vyjedu, tak to bude ještě porod :)
Teď se pro změnu peru s hydraulickým vedením (přední brzda vlevo). Zadní mám poměrně dlouhou hadici, takže jí křížím před řídítky a táhnu pod rám (jak jsou tam ty 3 vodítka, tak po levé straně potáhnu hadici a úplně vlevo předpokládám, že potáhnu od bowden přehazu (což si nejsem úplně jistej, jestli to bude OK, až to zkusím, tak uvidím :) )
Nicméně bych se chtěl zeptat, jak to máte vedené vy (u CRR se spodním vedením). Ideální by byly nějaké komplexní fotky. Když tak můj mail [jackliveshere@seznam.cz
Zatím dík, jdu se s tím dál mazlit.
Mrkni do E-mailu. Snad ti to pomůže.
Tak bowdeny a hadice jsem vyřešil (snad ještě zbývá zakrátit hadici zadní brzdy, jak je vidět na fotkách)
Pro ty, co si budou lámat hlavu s vedením (záměrně nepíšu ideálním vedením – to si o svým netroufám říci) jsem nahrál fotky, které by mohly leccos napovědět.
Nicméně po krátkém projetí, mám pocit, že budu muset dát pryč podložku pod pravou miskou středového složení. Řetězovou linii mám teď při druhém převodníku a pátém kolečku (2–6). Upřesnil bych sestavu (zapletená kola Remerx 7325, kazeta Sram PG 970, kliky SLX FC-M660 (pro 9-pastorků), řetěz Sram PC-971). Má domněnka je taková, že záleží na konkrétní sestavě při určení řetězové linie. Má snad někdo podobnou zkušenost a dal raději podložku z pravé misky pryč?
Hezký den
Máš to v podstatě dobře, jen tu brdovou hadici dávám spodem (na rám) a bovden přehazky přes ni. Podložku vyhodit úplně nemůžeš. Maximálně ji můžeš dát na druhou stranu. Potom ale nebudou kliky v ose. Podívej se jak máš kliky vzdálené od zadní stavby. Mezera bude + – stejná. Když přehodíš podložku, tak se to rozhodí.
Kudy potom vedes tu brzdovou hadici, kdyz ji vedes spodem?
Zadni vidlici mi to prislo jako blbost, ale sla tam nakroutit pekne. Kdyz jsem to bral venkem, tak se mi moc nelibilo jak se to dotykalo ramu…
Vedu to tak, že to překřížení za vodičem je naopak. Brzda jde po rámu a bovden přes brzdu. Brzdová hadice se pak dotýká rámu, ale problém v to nevidím. Když tak pořešit nálepkou, ale i bez je to bez problému, protože se tam nic nehýbe.
Aha, ja to prvne pochopil tak, ze vedes brzdu pod stredem a pak nahoru.
Ty to vedes stejne (nad stredem), jen das hadici pod bovden. :-)
Tak uz jsem doma…
Podle mě by vpravo podložka být měla, já to tak aspoň na biku mám.
tu hadicu k té zadní brzdě při vedení spodem bych asi nezkousl. Vypadá to hrozně…
Já bych navázal ještě na to, co jsem psal o kus výš: http://www.bike-forum.cz/…ke-ceka.html#…
Vždyť do toho bowdenu pro smyk musí valit všechen bordel. Jeho konec je umístěn naprosto precizně do míst, které jsou pod náporem nečistot takřka neustále. Není lepší mít tady mít jen kolíbku pod rámem a holé lanko?
Ja tam treba dal koncovku s brckem (sice obyc za par kc shimano)…
Já ho dal dolů na kroužek na vidlici.
Těsnění jsem dal na spodní ložisko, to horní je kryté plechovým vylisovaným kroužkem s gumovým těsněním. Dole nic, tak proto jsem dal ten gumový kroužek dolů.
Tak pardon za mystifikaci tazatele. Zkusím ho frknout taky dolů.
:-) nezkoušej a jednej. Patří to dolů pod ložisko.
Prosimte na tebe mam otazecku.
Co bys doporucil, kdyz je prumer vnitrni sedlovky 30,85? Abych tam dostal 30,9?
Odbrousit? Nebude to mit vliv na zaruku?
Diky
A ta 30,9 tam nejde bez většího násilí rovnou?
Před pár lety jsem měly doma ještě jednu z prvních verzí Cubu AMS Pro a tam soudruzi měli průměr sedlovky 31,4mm (nevím kde k tak uhozenému nápadu přišli, naštěstí hned v dalších ročnících přešli na 31,6).
A potřeboval jsem místo originál sedlovky pro manželku 400mm (byla tam 350mm).
A nejprve jsem zkusil tam nacpat 31,6 a ono to s mírným násilím (tzn. točením za sedlo rukou) šlo.
Hodně záleží jak se sejdou tolerance pro konkrétní kus. Těch 0,05mm méně bude určitě občas nějaká sedlovka mít.
Thomson tam pujde určitě ty sou o fous užší
Mirnym nasilim to pujde,ale nechce se mi tak rvat karbonovou sedlovku…
aspoň bude držet :-)
jinak to klidne vem jemným smirkem – ten rám :D
Smirek asi nepomůže. Sedlovka se strouhá stavitelným výstružníkem a zkoušíme to kalibrem. Jestli je rám kupovaný teď někdy, tak je to divné, že ti to nesedí. V době, kdy se k rámu dodávala sedlovka racer která měla průměr 30,8 se děla i ta díra kapku menší. Doporučuji zjistit, jestli někdo tam u tebe nemá stavitelný výstružník a tím to lehce škrábnout, nebo to pošly k nám. Práce je to 10min.
A pod tou sedlovou objímkou to klidně osmirkuj. Je tam trošku víc barvy.
No smirek pomohl. Sedlovka sice nejde uplne volna (ze by svoji vahou zapadla), ale jde tam zasunout pekne. Vypadalo to, ze je neco na vnitrni strane trubce – mozna i trocha barvy tam byla (jako pres hranu)…
Kolo jsem dovezl nekdy po novem roce… ⇒ Nove CRR…
U te barvy pod objimkou – ok. Tedka tam je dana nejaka ZOOM (asi 35 mm), ale chtelo by to neco hezciho :-D…
Diky
taky mam jen jednu v pravo..
Mám dotaz na čerstvé majitele CRR v Lku na geometrii.
Jak je dlouhá hlavová trubka?
Na stránkách RB je na různých místech uvedena různá geometrie. Přímo u rámu CRR je 130mm.
U CRR Base je uvedeno 145mm.
V sekci ke stažení je pak u CRR 120mm a u CRR base 145mm.
Co je z toho tedy aktuálně platné pro samostatný rám?
Dle fotek v tomto vláknu odhaduju, že by mohla platit ta geometrie u CRR base se 145mm, což by se mi hodilo.
A teď koukám, že u CRR base je už to samé, co u CRR rámu (dal jsem pro jistotu smazat cache, tak jestli jsem tam neměl staré údaje).
Prosím jaká je tedy správná současná geometrie, potřebuju prosím délku rámu, výšku hlavové trubky a případně délku zadní stavby.
Platí tedy vůbec něco z těch pdf ke stažení?
ja se na to nekde ptal skrz to ze tam meli kazdej den jiny hodnoty u stejne velikosti :-(
odpovidal nekdo stylem ze nektery ramy byly stary – stara Geo a nektery uz novy…
bylo to nekde na B-F ale uz nevim presne jaky tema…
Dobrý den, u geometrií došlo k chybě při spouštění systému konfigurátoru, údaje byly pomíchané – v průběhu dopoledne jsme je opravovali. Aktuálně je opraveno a údaje zobrazované v záložce specifikace platné. CRR velikost L má tedy délku hlavové trubky 130mm.
Děkuji za rychlou informaci. Tím jsem bohužel zase na začátku hledání rámu. Už jsem myslel, že jsem našel, co potřebuju (145mm hlava + 585mm délka by bylo zcela ideální).
130mm hlava byla na hraně (potřebuju co nejdelší), ale bohužel Lko s opravenou geometrií je už moc dlouhé.
Když víš co chceš, tak si nechej rám udělat na míru. Sice si připlatíš, ale bude bez kompromisů.
Už to řeším ve vedlejším vláknu, rám na míru je jedna z variant.
Asi jsem mimo mísu, ale mám CRR BASE M a halovou trubku mám 110 mm.
Má někdo kolo/rám v oranžové barvě?…hoďte sem foto
zkus ve fotkách hledat mý jméno, pár fotek tam mám…
Už je ale bílej…
Pánové, měl bych otázečku.
Jaký vozíte zdvih na CRR? Já momentálně 105mm (MX COMP AIR) ale do budoucna plánuji Epicon TT nebo nějakou Rebu a přemýšlím, jaký mám Milanovi nadiktovat zdvih. Jestli by rám pobral 120mm (140 určitě chtít nebudu) takže se budu rozhodovat mezi 120 a 100mm.
Díky
rám je stavěn na 100 mm tak asi tak, 120 to sice pobere ale bude to vypadat děsně
Já vozím Rebu na 120mm a kolo se s ní chová dobře (předchozí Kona padala ve výjezdech na krovky, s RB není problém). Vozím trochu větší sag, takže se to srovná. A zase tak děsně to nevypadá. (:
edit: reakce měla být o post výš
njn , hezký to máš
crx bylo taky na 100 mm a přijde mně to se 120 daleko lepší…
Měl bych dotaz na rám RB CRR. Prasknul mi HT rám znova ve sváru a pokukuju po novém rámu a padl mi do oka RB CRR. Měřím 185 cm, předtím jsem měl rám 20". Jít do 19" RB nebo 21" ?
Co jsem měřil délku horní rámové trubky, tak mi vychází o 1 cm kratší u RB než u Zaskara. Na něm jsem byl ale trochu natažený a mám na něm 8cm představec. Není problém v případě potřeby dát tedy o 1 nebo 2 cm delší. Délka sedlové trubky je ale o 2 cm menší u RB než u GT.
Jakou velikost mám vzít u RB 19" nebo 21?
Délka sedlové trubky není až tak důležitá, pokud nemáš už na zaskaru sedlovku extrémně vytaženou, i když teď koukám, že možná už jí máš vytaženou docela dost
Ale zase dva centimetry nejsou takový rozdíl.
19" nebude vypadat jako taková koza. Já bych to šel do RB vyzkoušet a pak se rozhodnout.
Problém je, že v podstatě nemám možnost vyzkoušet. Jsem z jihu moravy, kousek od hranic ze Slovenskem a všude mám hodně daleko a auto nemám.
Psal jsem si s p. Heiníkem a spíš jsem se přiklonil k 21". Mám delší nohy a aspoň nebudu mít tak vytaženou sedlovku. Zaskar L – 20" je poměrně dlouhý rám, takže délka horní rámové trubky bude cca stejná, jako u RB CRR 21". A psal mi, že RB má spíše kratší rámy.
Já také vzal raději delší rám, sice mám sedlovku méně vytaženou, než se osazenstvu B-F líbí, ale mě to tak vyhovuje. Mám kratší nohy.
V okolí nejezdí žádné CRR?
Právě nevím o žádném v okolí. Vím akorát, že někdo v okolí má RB IQ, ale to je jiný bajk.
Ale přesvědčili jste mě na 21tku. Nic, jdu objednávat :). Dodací lhůta je cca 14 dní :).
Snad jsi neprohloupil :0) Já už teď vím, že s větším rámem jsem chybu neudělal.
Jakou bereš barvu? Doufám, že Brutal :0)
Vzal jsem bílou. Kdyby za brutal finish nebyl tak velký příplatek, tak ho vemu. Ale 2100 je fakt dost. Vzhledem k určení kola je to zbytečný luxus pro mne.
Myslím, že bílý rám, černá loga, černá vidlice a kola budou celkem ladit. K tomu modře eloxované náby to oživí. Až odejdou náby, asi vemu FRM5
Merim 177cm, mam CRX L nedokazi si predstavit mensi. Za me tu 21tku.
Mam 17, coz ti asi nepomuze… Kamos ma 21 ale starou geometrii… Jinak vsechno, tam kde bydlim…
S tou kratsi delkou ramu nevim, stary Opus je ve 21'' o 1cm kratsi, nez CRR 17''…
A ja že jsi pokukoval po MRX
To jsem původně měl v plánu, ale dlouhodobá nedostupnost řady Xtrolight G7 a prasklina ve sváru mě přinutila jednat rychleji.
Měřím 186 (88kg) a vzal jsem 19". Dříve jsem měl také 19" kolo. Mám kratší nohy.
Rám mam spíše kratší, přijde mi lépe ovladatelný při techničtější jízdě. Se 100mm představcem bych řekl, že je mi rám akorát (dokonce bych uvítal 90 mm). 21 by na mě byl určitě příliš velký. Maximálně bych kdysi uvažoval o 20" ale ten nebyl v nabídce.
Až to budeš mít složený, určitě se pochlub! :)
mám crx XL na 193 cm a mám to na hraně. Crr je dle geometrie ještě menší než CRX, takže si myslím, že 21" ti bude akorát.
RBisek
Sakra, už s Titan Foxem nebudu sám. (:
Což se docela divím, ten titan fox vypadá jako základovka, kterou jsme natírali vrata garáže. :0)
Každý holt nemůže mít černou… (:
Však dnes už bych černou znovu nebral – dnes jedině Brutalfinish :0)
Na tom se shodne většina majitelů RB, co ho na kole nemají. Ale pořád by mi těch 2 tis. bylo líto.
Jo, ale neměl jsem prostě být škrt :0( Jenomže k Brutalu bych rovnou musel koupit Hope brzdy a to je zase dvojnásobek proti elixírům :0( Holt to až někdy budu mít hodně peněz, takhle jsem stavěl s finančním limitem.
Tak tak. Nestát bf příplatek 2100, tak do něj taky jdu.
barvu jsem řešil k vidli… vypadá to fakt skvostně… a jede ještě líp… ale…
ty kráso, shimano Saint na XC HT :-O peklo :-)
co děláš, vždyť jsou to v podstatě starý XTečka, jen jiný samolepky…
omlouvá mě neznalost? :o)
jak jsem viděl saint tak mi klesla čelist, teď na druhý pohled je fakt že to není žádné drama
jasne pohoda.. ale jsou krásny.. už je mám nějaký pátek, jsou spolehlivý a neokázalý
Je nějaký velký rozdíl mezi Base, Team nebo Race?? nebo to jsou jen rozdíly v použitých součástkách??
Pouze ve specifikaci komponentů – rám je jinak naprosto stejný..
Tak jsem minulý čtvrtek dostavěl svoje CRR. L – kový rám, komplet mechanika Shimano XT 2012, řidítka, představec a sedlovka Race Face Evolve, ergo gripy BBB, přední vidle Epicon TT, prozatím jsem nazul kola z IQ 6, čekám na nové Crossmaxi ST, půjdou pak na ně Michelin XC A.T. černý, kevlar. Kolo jsem postavil jako alternativu k IQ 6 na cyklostezky a město, na najíždění km. Prozatím skvělé dojmy, kolo se výborně vede, a pěkně to proti IQ 6 upaluje.
Krásný :-) Černý CRR já můžu :-)
Černou nemusím, ale tohle je hodně pěkné.
pěkný je :)
Ty kola mu sedí, ani bych neměnil. Jen ty gripy vypadají jako makrely nasunuté na rodlech.
dobrá práce, super
Tak co, čekáte někdo? Já objednával 23. listopadu, napsali konec listopadu. Barva Ferrari red v eLku. Skoro se nemůžu dočkat, vše ostatní už mám :).
Se nedivím, když čekáš téměř řok. :-)
Nečekám rok, čekám zatím 18 dní. Pokud myslíš datum založení dredu, tak o tom vím, záměrně jsem to napsal sem, tj. k tématu..
Napsal jsi: Já objednával 23. listopadu… A dnes je 9.11. :-)
A jo, sorry:D samozřejmě 23. října:D
Tak tady další čekatel, objednáno rám RB CRR, dne 3.11. Aspoň mám čas na shánění dílů.
Zdravím, prosím nevíte někdo rozvor kol u rámu RB CRR vel. XXL? nebo XL? díky