• mountaineer

    http://www.pinkbike.com/…eFuture.html Jak se vam libi prevodovka v klikach?:o)

    0 0
    • fluider  

      Včera som o tom tiež čítal, na webe je k tomu množstvo diskusií (dohadov) ale zatiaľ bez oficiál. informácií. Ako v tej diskusii, ktorú si postol alebo v inej som to čítal? :-/, poznamenal 1 chalan, treba si uvedomiť, že nech to bude hocičo, nebude to konkurovať integr. radeniu iMOTION od koncernového SRAMu, v zmysle nebude to konkurent v rovnakom segmente trhu. A tiež poznamenal, že netreba očakávať „holly Grail“ radenia …

      Je možné, že to len nahradí 3-prevodník, ale kazeta vzadu ostane. Zatiaľ si môžme užívať marketing…

      0 0
      • Jaromír  

        nemá to mít jen dvě rychlosti ? nebo se pletu ?

        0 0
        • fluider  

          To neviem. Ale napadlo, že ak by to chceli spojiť s integr. radením aj v zadu, bez úpravy iMotion9 by to stále bolo len pre city/cross/trekking kategóriu, pretože iMOTION9 zatiaľ nie je určené pre XC/AM. Museli by to upraviť kvôli tomu, že pomocou menšieho prevodníku by sa dal do zadného náboja narvať obrovský krút. moment. Rohloff Speedhub má garantovanú hranicu 150kg na 175mm kľukách. A pochybujem, že iMOTION9 by bol v tomto ohľade výrazne odolnejší.

          0 0
          • Jaromír  

            hm, stejně si myslím že budoucnst je v něčem jako G-boxx, teda převodovka v rámu.

            0 0
            • fluider  

              Možno áno. Ale v súčasnosti sú tie prevodovky strašne ťažké a keď k tomu pridáš tlmič, čapy, ložiská a to všetko na jednom mieste, tak výsledkom je podľa mňa ťažšie ovládatľlný bike, lebo je veľa hmotnosti koncentrovanej na jednom mieste. Ja zastávam skôr rovnomerné rozloženie hmotnosti. Mať zadné kolesa rovnako ľahké ako predné musí byť super, ale asi až ked tie prevodovky schudnú.

              0 0
              • Jaromír  

                Jo jasně, je to těžké, jinak by to už bylo běžné. Rozložení hmotnosti je ale tady právě mnohem lepší. Většina hmoty je uprostřed a dole a výsledkem je lépe ovladatelný bike, ne hůř. A nicolai udělal bike s G-boxxem 13,5 kg, ale nějak z toho sešlo. Nevím proč.

                0 0
    • keo  

      Pricipem je to jak planetové převodovky u tahačů tatra,ty tři stejně velká ozubená kola se duď neprotáčí a tedy jde to jako normální talíř nebo se protáčí a udělá to poloviční převod,tedy dvě rychlosti.

      0 0
      • geetee  

        ne nenahradi, ram musi mi ISCG 4 nebo 5, adapter pry (podle Sramu) nepripada v uvahu kvuli prenasenym silam.

        0 0
        • Tomcat  

          JJ dotaženíní misky která by držela adaptér to „přetlačí“

          0 0
    • pajasimi  

      prý je nutné aby měl rám iscg navářky, nahradí je adaptér pod misku osy? (pokud tedy budu mít adekvátní šířku domečku, aby na pravé straně byla podložka místo které by se adaptér dal)

      0 0
      • pajasimi  

        nikdo nic?

        0 0
        • ZuzicK  

          no někde (možná tady) jsem četl že adaptér nestačí, takže asi nechat navařit.

          0 0
      • geetee  

        ne nenahradi, ram musi mit ISGC 4 nebo5, adapter nepripada v uvahu kvuli obrovskym silam prenasenych do ramu (to podle tvrzeni sefkonstruktera ze SRAMU), nektere ramy pry dokonce potrebujou zesileni v tom miste, jestli chces detaily tak mi dej vedet, nekde ty informace vyhrabu…

        0 0
    • Senoy  

      Nemáte někdo, nebo neznáte někoho, kdo má klíč (klidně vyrobený svépomocí) na rozebrání Overdrive jednotky? Kupovat to je nesmysl.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Využij do 23.11. na mtbiker.cz