• vatsinu

    Reynolds, jako jediný výrobce (aspoň co já vím), dává možnost pojistit kola. Zvažuju dvouletou variantu za 260 USD, které zajistí bezplatnou výměnu např. bouchnutého kola (celkem to lze využít 2×). Má to cenu? Nemá to cenu? Jezdím po okreskách kolem Prahy, výjimečně jinde, za relativně dobrého počasí a viditelnosti, takže ďourám se jakžtakž vyhýbám.

    Anketa: Pojistit?

    Ano
    1x
    10%
    Ne
    9x
    90%
    0 0
    • jonti  

      Víš asi jak často ničíš hliníky, karbon vydrží stejně nebo víc.

      0 0
    • Muf_Bike  

      Nejsem zadny setrilek, ale tohle mi vydlovene prijdou vyhozene prachy… kolik tech kol clovek zrasi na silnici? Jeste bych chapal na MTB u nejakeho skokana ale takto? Nevim teda jak dobre to funguje ale to by se vyplatilo jedine kdyby jsi pred vyprsenim pojistky zrasil obe kola a vymenili by je… ze by jsi jako mel nove :D strasne jak clovek uvazuje ze hned nekoho osere… stydim se :X

      0 0
      • arny71  

        Uvažuješ jako typický homo economicus. Prostě zvažuješ náklady v poměru k výnosům, riziku, etc. Na podobných úvahách není nic špatného, pokud se je člověk nepokusí převést do praxe formou pojistného podvodu.

        0 0
        • vatsinu  

          Kluci díky za reakce. Taky jsem si říkal, že kdybych to nevyužil, měsíc před koncem bych je prostě projel přes pangejt a poslal obě na výměnu (přeci jen, píšou „no question asked policy“). Za pojistný podvod bych to určitě nepovažoval, protože se jedná o „jakékoliv poškození“ (při obvyklém účelu).

          Asi se na to vykašlu…

          0 0
          • blaf  

            to mas stejny jako „lifetime warranty“ :)

            jestlize jsi tu skodu zpusobil schvalne za ucelem plneni, tak to imho pojistny podvod je, ale nejsem pravnik

            0 0
            • kyl  

              Pokud se při tom zrasuje taky,mohlo by to uznat…

              0 0
          • McBlacky  

            ono když chceš od někoho 260USD tak to musíš prezentovat jako super službu :)

            Když přijde na placení tak vítězí přístup „zkusíme ho poslat do ****** a uvidíme“

            0 0
            • Delkim  

              případně se využije jedna z mnoha výjimek, jež byly napsány opravdu hodně titěrným písmem někde na konci všeobecných podmínek :)

              0 0
          • Muf_Bike  

            Další věc je, že by stálo za to, pokud by jsi to myslel vážně, zjistit jak to mají reálně s tím plněním od lidí co to někdy využili (ideálně legitimně) :) Páč upřímně… víme jak to je s různýma pojistkama… ono se to všechno tváří jakože hrozně super, levné (ne v tomto případě :) ) a bez starotí, ale výsledek je pak takový, že možná pojedou „no asking…“ ale místo toho si od tebe nechají poslat kola/fotky a řeknou že to nevzniklo běžným užíváním tak jak bylo deklarováno v návodu ke kolu a, že je těšilo :) Tyhle věci fungují spíš jako náplast na duši bych řekl. jakože má člověk pocit, že pro to něco udělal… stejně jako pojištění kola. Mám ho, ale má víra v to, že bych při plnění dostal víc než pětinu max plnění je nulová. Ti ti tam zohlední i to kolikrát jsi statisticky přejel psí výkal a že to snižuje cenu kola :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.