• Volf

    Porotože jsem nikde nenašel nic čerstvýho chci se zeptat na názor na tyto ráfky. Jde o to, že sem původně plánoval Remerx Eagle do svazků, ale nedělají je. Takže buď můžu zaplíst eagle do párovýho výpletu 2 × 16 nebo jít do klasickýho výpletu a tam bych asi volil ten Mavic. No nebo ještě možná i DT Swiss X 450. Co by jste radili vy????

    0 0
    • RomanH  

      Nevim, zda 317 nemeli stejnou vadu jakou 517 – praskaly u kalisku (i na prednim kole). Doporucuji X717.

      0 0
    • slavekRM  

      XM 317, 4500km bez problémů.

      0 0
      • bam  

        Jo taky bez problemu. Najel jsem na nich neco pres 10kkm. Jsou levny a drzi.

        0 0
        • quassar  

          Jenom malej lamerskej dotazek? pujdou mi do tech rafku bajkovy plaste 2,1" Tedka mi ten rafek dorazil a pripada mi hrozne uzkej, skoro jak na silnicku.

          0 0
          • McBlacky  

            druhá dvě čísla u ráfku mavic označují šířku ráfku /vnitřní myslím/ 317 je tedy stejně široký jako 717. Důležitější info je ale to, že i 2,25 se na tom dají jezdit v pohodě. Ale ideál jsou tak 2,0 dle mé zkušenosti se 717

            0 0
            • michalondri  

              blbost mám na 717 2,35 a pohoda

              0 0
              • McBlacky  

                koukám, že víš všechno nejlíp. psal jsem ideální. Samozřejmě, že na to dáš i 2,5, ale bude se ti v zatáčkách žvejkat a balon na úzkém ráfku je v terénu méně jistý. Zkoušel jsem od 1,7 po 2,25 v průbehu třech let na 717 ráfcích na HT i Fullu různý tlaky a pláště a za svým prohlášením si stojím.

                0 0
                • michalondri  

                  no jo si za to klidně sedni.., já s tim že tam mám hozený nějaký 2,35 jezdim uplně normál a nedělá to nic nadstandartního fakt ne…

                  0 0
                  • Gorgov  

                    je videt ze nevis o cem mluvis, pockej, jednou prozres.

                    0 0
                    • michalondri  

                      jak nevim o čem mluvim já nemůžu za to že ste chrti a cpete tam jen samí 1,9 a nejvíc nejaký uzoučký 2,1 si je tam klidně cpěte.. já je ale koupil na enduro s tim že v pohodě vemou 2,35 a na enduro je vemou…

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Nacpat je tam můžeš, ale je to úplně o ničem. Na enduro ježdění a 2,35 pláště to chce minimálně 19mm ráfky, ale spíše 21mm nebo klidně i 23mm (vše vnitřní šířka).

                        0 0
                      • Gorgov  

                        ty si fakt demagog, jasne, vemou ti i 2,5" ale…rikal, jednou to pochopis, ted si mej svoji viru jakou chces.

                        0 0
                        • michalondri  

                          já to chápu už ted, já sem totiž dřív jezdil spíš takový xc en a ještě ht a na to podle mně musí vydržet na 100%, ded¡ už počítám že pořídim nějakej těžší kalibr… jinak co ty ráfky vydrželi to kdych vám tady vyprávěl tomu byste fakt neuěřili…

                          0 0
                • kubad  

                  nevím jestly není problém v komunikaci je rozdím mezi XC-317/717 a XM-317 !!!

                  XC-317/717 ETRTO compatible size: 559 × 17c Recommended nipple length: 12 mm Recommended rim tape: 559 × 18 × 0.6 Re­commended tire widths: 1.00 to 2.10 XM-317 ETRTO compatible size: 559 × 17c Recommended nipple length: 12 mm Recommended rim tape: 559 × 18 × 0.6 Re­commended tire widths: 1.50 to 2.30

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Souhlas, dokonce bych doporučil širší ráfky i na ještě o malinko užší pláště než ty.

                  Fat Alberty mi nepřišly ideální už ani na 19mm ráfku (Crossmaxi ST), na 17mm ráfku bych je už nechtěl ani zkoušet. A na 17mm ráfku (DT X455) mi nepřišly ideální už ani 2,25ky (Alberty, NN, SS) a rozdíl oproti 19mm tam už byl.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    I Mavic doporučuje pro 17mm ráfky (např. Crossmaxi SLR) maixmálně 2,1 pláště a pro 19mm ráfky (Crossmaxi ST) maximálně 2,3 pláště.

                    0 0
                  • McBlacky  

                    já jezdil právě Alberty, Smarty i Nobby na 717 a musím říct, že pod 35 PSI, což když jedu něco víc technickýho nebo je mokro vozím, tak je to dost hrůza

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To by souhlasilo a stejně se choval Fat Albert na 19mm. 17mm ráfek mám pouze jeden a to byla moje chyba, když jsem objednal X455 ráfek ve chvíli kdy jsem zrušil zadní kolo a v té chvíli si nevšim že má jen 17mm. Naštěstí tohle zadní kolo už mám jen jako rezervu.

                      A pod 35 psi já jezdím vlastně pořád (nebo max. na 35 na zadním).

                      Spokojený jsem pouze na 19mm ráfcích s 2,25 Schwalbe plášti, to už jde (což tedy tak jezdím na všech kolech a Fat Alberty už na mě byly trošku moc, takže šly z Crossmaxů naštěstí dolů).

                      0 0
    • Volf  

      No to jsem se toho dozvěděl:-( fakt nikdo neporadí???

      0 0
    • McBlacky  

      ty 317 jsou ted nově udělaný a těžší myslím 440gr. Dřív se dělaly XC317 váha 400gr předchůdce 517ky, ty už se ale dneska sehnat moc nedaj.

      0 0
      • kubad  

        ee změnily jen číslování – je to teď XC717 a má pořád kolem 400g. Jinak balík už máš na cestě – ozvu se ti na ICQ

        0 0
    • Jirik123  

      XM317 vozim na zadnim kole, zatim najeto 5500 km a bez problemu. Klidne bych sel do nej zas.

      0 0
      • quassar  

        jaky na tom vozis plaste jen tak pro zajimavost?

        0 0
        • Jirik123  

          kenda karma 2,0 drat. vcelku poctivej plast, nektery plaste jsou znaceny 2,1 a pritom jsou uzsi.

          0 0
    • Frankie  

      Mam nejaky diskovy 317 na HT asi 10 mesicu, cca 4,5tis km a nezaznamenal jsem problem…

      mtbr.com/revi­ews/Rim/produc­t_22600.shtml

      FV

      0 0
      • Frankie  

        Jen jeste poznamka – predni rafek snesl i celni naraz do auta – stojiciho :) , nevim, kolik jsem mohl jet, ale brzdil jsem tak z 35km/h a nebyla to nakonec az tak velka rana, ale i tak…

        0 0
    • Petre  

      Za první, nejsem si jistej jestli je svazkovej výplet na bajka dobrej nápad, když to bouchneš v místě kde nemáš dráty, tak se to bude asi blbě centrovat. Podle toho co vybíráš asi XC717 nepřipadá v úvahu kvůli ceně, tak odhaduju :) Jinak když se podíváš na průřez XM317 tak je jinej oproti DT X450 a Remerxu Eagle..... jen nevím jestli je to na škodu nebo ne. To by moh posoudit někdo jinej ;) A další věc je že remerx má dvojitý kalíškováí, vzhledem k tomu že jsem teď vyrval pár kalíšků na žiletce (ráfek Mach1), tak z nich mám trošku respekt. Váhově jsou na tom podobně, DT by jsem nebral kvůli ceně. Takže pak buď mavic nebo remerx. Kdybych vybíral z těhdle, tak by jsem šel do Remerxů kvůli dvojitýmu kalíškování⇒ kvalita.

      0 0
      • Volf  

        Když už to někdo vytáhnul z historie tak se ještě přidám. Nakonec jsem kupil DT a jsem spokojenej. Jinak na svazkových výpletech jsem najezil mraky kilometrů bez jedinýho problému. Koola jsem dal pryč, protože jsem chtěl lepší.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.