• pajasimi

    zdravim potřeboval jsem na rychlo koupit velkou pumpu a první co byla po ruce byla air turbo od authora tak jsem do ní šel, hustí fajn;), jen by mě zajímalo na co je ten píst (?) schovanej pod odšroubovatelnou krytkou na spodní části manometru?? neví o tom někdo něco? ještě si nejsem jist přesností manometru, pokud foukám z „nuly“ tak to asi tak hrozný nebude, ale na kontrolu tlaku to použít nejde neboť:nafoukám na 40psi, sundám „hlavu“-nasadim „hlavu“ ale manometr najednou ukazuje např jen 20psi:(

    0 0
    • pajasimi  

      nikdo jí nemá?:)

      0 0
    • MlokCZ  

      Na kontrolu tlaku taky není problém, jen vždy musíš tam poslat aspoň jeden „šťouch“. To je tedy obecně ke všem pumpám, nemám author air turbo.

      0 0
      • pajasimi  

        ok zkusim to až jí budu mít u sebe..ohledně toho pístu pod manometrem jsem radši napsal do authoru FAKT MĚ TO ZAJÍMÁ,..

        0 0
        • sway  

          Tak co, nejaka reakce?:) Tuhle pumpu mam taky a ten ventil jsem objevil az po precteni tohohle threadu…uz vis, k cemu je?

          0 0
          • marekmaue  

            vis ? mně to taky zajímá .. nebude to jen dizajn ?

            0 0
            • saab  

              Author a design??? :-)))

              0 0
              • pajasimi  

                a tobě připadá nějak estetický že se pod odšroubovatelným víčkem skrejvá nějaká záhada, která vlastně k ničemu neni?:D

                0 0
                • sway  

                  Tak jeste by ta zahada mohla byt neesteticky bez krytky:)

                  0 0
          • pajasimi  

            čekej zkopčim vyjádření nějakýho člověka z autoru

            0 0
          • pajasimi  

            „Dobry den pane Simecek, Nejedna se o pist, ale o dalsi privod vzduchu k manometru, který se pouziva u jinych modelu hustilek.“ (zkráceno:)

            0 0
            • sway  

              Fajn, takze do toho muzu foukat, a zjistim, kolik nafoukam:) Ale diky za snahu, ja bych asi nebyl tak pricinlivy, abych to hnal az do Authoru:)

              0 0
              • pajasimi  

                no já teda jo když mi v krámě hustili do hlavy že tam jde nastavit tlak, na kterej když se dostaneš tak to přestane foukat, tak jsem myslel jestli to s tim taky nějak nesouvisí

                0 0
    • poriz1  

      Ahoj. Využiju tohodle příspěvku. Dá se někde koupit tahle samostatná hlava??Díky

      0 0
      • Lišák  

        Není to úplně ta samá , ale použít by se snad dala, ne?

        0 0
        • pepek  

          Tak my, co máme autoventilek, si na to koupíme kovovou, bezproblémovou a věčnou koncovku v „Mototechné.“

          0 0
          • Lišák  

            Tak my, co autoventilek nemáme, jsme si pořídili tohle . Asi to nebude věčné, ale nějaký čas poslouží.

            Už mě přestalo bavit foukat i doma kola minipumpičkou a navíc konečně budu vědět, kolik tam natlačím.

            0 0
    • Brdko  

      Zdravim,

      sice starší vlákno, ale snad nebude vadit dotaz. Někdy na jaře jsem k pumpě Author AAP Air Turbo dokoupil novou hlavu, protože ta stará se mi vysypala a po opravě nastal problém, že přestal ukazovat manometr a po připojení k natlakovanýmu kolu to vytlačí ten píst/pumpu uplně nahoru a uchází tlak. Zkoušel jsem jí rozebrat, vyčistit, namazat a složit, ale nepomohlo to. Jsem trošku lamka, takže netušim, jestli tam je někde nějaká zpětná klapka, nebo jak to vlastně funguje (zezhora rozebrat nejde). Poradí někdo co s tim? Sice jsem dostal novou pumpu, ale tu jsem ještě nerozbalil a radši bych používal tuhle (nechce se mi ji vyhazovat)…

      0 0
      • pavelt74  

        Ahoj, také mám problém s touto pumpou,jak píše kolega. Jak se připojí na ventil kola,tak vyjíždí píst. Také jsem ji rozebral a nenašel jsem žádný zpětný ventil. Docela by mě zajímalo na jakém principu to pracuje. Díky

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.