Potřebuji poradit od zkušenějších, myslíte že je to už na výměnu, párkrát se mi stalo že střelil jezdím 70% prostřední, 30% nejmenší. Najeto cca 3500km, řetěz od dubna 2010 novej.
Potřebuji poradit od zkušenějších, myslíte že je to už na výměnu, párkrát se mi stalo že střelil jezdím 70% prostřední, 30% nejmenší. Najeto cca 3500km, řetěz od dubna 2010 novej.
Vypadá skoro jak novej.
Od pohledu v pohode, zadny velky opotrebeni.
Pri toľkých km sa akurát zabehol. Na obrázku OK.
Tak to bylo asi řetězem, taky se mi nezdá moc opotřebený
No kilometrama bych to nepomeroval. Treba Al prevodniky od shimana, co se davaly pred par lety na LX a XT kliky, byly po 3500km na vyhozeni.
Tak nevím co je pár let, LX model 2006 nebo 2007, vydržel 15 tisíc a pak musel pryč, protože mu chyběl zub, jinak by ještě mohl jezdit. Teď jsem to udělal tak, že jezdím ocelové a hliníkové budu dávat jen na závody.
Par let je do te doby, nez zacli delat stredni pily v kombinaci ocel/kompozit. Konkretne kliky na octalink osu a prvni modely XT v provedeni HT2.
Já podle fotky na tom převodníku nevidím nic špatného, žádný zub mu nechybí a zuby se zdají být ještě dost vysoké. Z této fotky nelze poznat jestli jsou dobře radiusy mezi zuby nebo jestli už to jsou široké ‚vaničky‘. Střílý doopravdy převodník, nestřílý náhodou kazeta? Ono k tomu střílení kazety nemusí docházet, když máš řetěz na velké pile. Já dojíždím třeba velké pily až do stavu nizoučkých zubů. 3500 km je strašně málo, to je jeden řetěz, to je ocelový plech nebo dural?
Jenomže jezdí jen malou a kašpara. A to jde do kytek rychle a všechno. A jestli má i nějakou slušnou váhu, tak není moc co řešit.
Je to z klik Truvativ Firex 3.3 a mám 95kg, velkou použiju snad 10× za sezónu
vždyť je uplně nový, max trošku ojet pilníkem:-)
Jde nějak změřit (posuvným měřítkem), kdy už je třeba převodník vyměnit ?
ne
Prevodnik kdyz je sjety tak obvykle nestrili, ale lepi retez. Problem bych hledal jinde, zatuhly clanek retezu nebo sjeta kazeta.
Mě střílel sjetý střední převodník s novým řetězem, a to v záběru. Takže pokud jsi měnil řetěž, tak bych se na to podíval. Ostatně když ti střílí převodník, je to vidět (lze to odpozorovat že řetěz přeskočí na převodníku, teda pokud se na něj zrovna díváš. U mě šlo střílení vyvolat tlakem na kliky při stisknutých brzdách).
pokud lepí, obrousit a jezdit dál … sjel se mi po cca 3000km