• risa78

    Na kole jezdi spousta odborniku, tak snad i nekdo, kdo poradi s timto:

    V Outlooku mam nastaveny tri emailove ucty, vsechny stejna domena, jen jine jmeno. Hosting je u forpsi. Predevcirem se me stalo ze me prestala odchazet posta, neodesla z zadneho uctu. Jediny vec co se s nottebokem delala je to ze sem bratrovi zprovoznoval novou domaci wifi, ale pote to jeste porad slo. Je zajimavy ze problem je pouze na me wifi doma, jinde nebo pres mobilni pripojeni neni problem.Jeste je nutno rict ze vsechny ucty jsou prichozi pop3, odchozi smtp. Predpokladal jsem tedy ze je nejakej problem u myho poskytovatele internetu. Tam sem volal, rikal ze on odchozi smtp blokuje, ale ze me to teda na me ip odblokuje. Akorad teda nechapu ze pred tim to normalne slo. Po jeho odblokovani to na dvou uctech zaclo chodit, ale ten jeden a nejdulezitejsi ne. Tento ucet mam i na Galaxy Note 2, tam pristupuju pres imap a smtp a vse bez problemu, i na domaci wifi kde v outlooku nejde. Na tom galaxy sem to nastavoval taky predevcirem, tak by to mohlo mit nejakou souvislost.

    Omlouvam se za roman, snad v tomto popisu nekdo objevi neco, kde ny mohl byt problem

    0 0
    • camlost  

      spusť na tom stroji, na němž to nefunguje, telnet a otestuj dostupnost příslušných portů.

      pokud se to týká jen odchozí pošty, bude to buď port 25 (což ISP často blokují, ačkoli IMHO není důvod, protože SMTP server si může doma spustit kdokoli), nebo 587. správný port a adresu serveru najdeš v dokumentaci od poskytovatele SMTP služby (v tvém případě nejspíš forpsi).

      ve Wiresharku pak můžeš monitorovat průběh komunikace. pravděpodobně tam uvidíš buď pouze SYN packety od sebe, nebo i RST. první možnost znamená, že je komunikace blokována, druhá, že je odmítána. pro tebe rozdíl zanedbatelný – v obou případech to budeš řešit se svým ISP.

      s Outlookem jako takovým to nejspíš nemá žádnou souvislost.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.