• Muf_Bike

    Zdravím, snažím se vyřešit trochu bolest v oblasti krční páteře atp. a chtěl jsem zkusit kratší představec. Je mi ale líto vyhodit prachy abych zjistil, že to případně namá vliv. Tak jsem se chtěl dotázat zda tu je někdo z Prahy a okolí kdo by byl ochoten zapůjčit představec ideálně 80–90mm sklon buď 0 nebo ±6 s průměrem 31,8mm

    Stačilo by na víkend nebo podobně. udělal bych si jednu dvě vyjížďky abych získal představu jestli to má nebonemá pozitivní efekt :) Tak pokud by někdo byl ochoten a válel se mu doma budu rád.

    Dík

    0 0
    • Muf_Bike  

      Nikdo nic? :) nebuďte zlíííí :)

      0 0
    • corve  

      zboží objednaný z internetu můžeš do 14 dní vrátit..

      0 0
      • Malej  

        Nepoškozené, což nevím jestli se mu u představce povede.

        0 0
        • hovanec  

          Ani jeden nemáte pravdu. Proč by ho musel nějak poškozovat? Dále nikde není uvedeno, že musí být nepoužité. Naopak, ty jej můžeš vyzkoušet. Zodpovídáš za poničení, ale pouze v případě, pokud zacházíš s věcí jinak než je povaha věci. Předpokládá se tedy, že představec namontuješ na kolo. Vrací se celá zaplacená částka včetně dopravy. Náklady na odeslání do eshopu však hradí zákazník.

          0 0
          • saddik  

            Co se týče poškození, tak je tam tuším formulace, že zboží musí být nepoškozené, nesmí jevit známky opotřebení a musí být v původním obalu. U některých způsobů balení (zatavený blistr) to znamená, že zboží vyzkoušet opravdu nelze tak, aby byly podmínky splněné. U toho opotřebení je dost subjektivní, jak moc výrazné stopy opotřebení budeme řešit, ale netroufnul bych si tvrdit, že se s montáží na kolo přímo počítá.

            Smysl vrácení do 14 dnů je podle mého v tom, aby dostal zákazník eshopu stejnou možnost si zboží osahat a prohlédnout, jako má v kamenném obchodě, a zároveň aby prodejce, kterému se zboží vrátí, jej měl možnost stále prodat jako nové.

            „Vrací se celá zaplacená částka včetně dopravy“ – to jsem zaslechl, ale doufám, že to bylo součástí jen nějakého návrhu zákona (nebo nějaký blbý výklad) a někdo pak dostal rozum a neprošlo to. Z věcného hlediska mi to totiž přijde jako nesmysl. Doprava je fakturována jako extra položka, je to služba, která je z podstaty nevratná (maximálně reklamovatelná). Pokud si objednám představec, platím dvě věci – dopravu a představec. Představec vrátit můžu, ale nevím, proč bych měl mít nárok na vrácení peněz za dopravu, kterou jsem odebral a nelze ji vrátit. V tomto ohledu nechápu, proč by na tom měl prodejce tratit, když dopravu zboží „dodal“ v naprostém pořádku a já mu ji nemůžu vrátit.

            EDIT: Ještě mi nesedí „Zodpovídáš za poničení, ale pouze v případě, pokud zacházíš s věcí jinak než je povaha věci.“ – takže když představec podrápeš při ježdění na kole během 14 dnů od koupě, tak ho můžeš vrátit?

            0 0
            • allrose  

              dříve to šlo…ale zaplatil jsi za poničení tak 3/4 i vic ceny..takže..nevím jak dnes,včera jsem vracel baterii do telefonu po 7dnech,pouze se zeptal proč

              0 0
      • saddik  

        Nepoužitý a s poštou za svoje…

        0 0
    • Al Stra  

      pujcil bych, ale jsem z brna-)

      0 0
    • allrose  

      Jestli ještě nemáš,ozvi se do mailu v neděli.předání kavčí hory

      0 0
    • oddie  

      Klidně bych půjčil, ale mám jen samé 25,4…

      0 0
    • Breakpain  

      Přátelé, potřeboval bych si v rámci Prahy zapůjčit představec 60mm až 90mm dlouhý – krk klasika, na MTB, ovšem problém jsou řidítka – 35mm.

      Kdyby náhodou někdo měl a za menší úplatu půjčil, ocením. Chci to jen na test, nedojde k žádnému poškození ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.