POZOR - CTE, Jízdní kola "Na Knížecí", Praha 5

75 nepřečtených
  • critik

    Před rokem jsem si koupil kolo Kelly´s v prodejně CTE v.o.s. Jízdní kola „Na Knížecí“. Už tehdy jsem z této prodejny neměl dobrý pocit, ale protože tohle byla nejbližší prodejna kol této značky, rozhodl jsem se pro ně a také plusem byly 2 roky servisu zdarma. Dnes jsem byl pro kolo, bylo na garanční prohlídce. Převzal jsem si kolo, venku si prohlížím jestli je v super stavu. Bohužel jsem uviděl rýpance na rámu, které tam nebyly. Kolo jsem měl bez jediného škrábance! To mě pořádně nas*alo. Protože jsem tušil odpověď prodejce, v lepším případě, že jim prostě spadlo a že se omlouvají, v horším případě něco ve smyslu co to na ně zkouším, vždyť to tam už bylo, prostě jsem se na to vybodl. Nechat si to zapatlat jejich základovkou jsem také nepožadoval za řešení. Přijedu domů, vytočenej jako prase a podrobně prohlížím kolo. Říkám si prostě mám smůlu jsou to taky jen lidi. Sundávám chránič zadní vidlice a pod ním rejpanec jak prase! Takže ty ku*vy o tom věděli! A co s tím udělám, udělám s tím hov… Prostě co si člověk sám neudělá to nemá.

    CTE v.o.s. Jízdní kola „Na Knížecí“ Vltavská 53/17 150 00 Praha 5 

    0 0
    • Bafoon  

      jsou rýpance a rýpance, je servis a servis, je zákazník a zákazník jinak v celku nevím o čem je tohle vlákno…

      0 0
      • critik  
        1. Snad víš jaký je rozdíl mezi nepoškrábaným a poškrábaným lakem?
        2. Je to o serióznosti prodejce.
        0 0
        • Bafoon  

          na rok starém rámu se nějaký ten škrábanec snese, je to kolo „na práci“ ťukancům od kamínku se stejně nevyhneš

          je to o tom komu důvěřuješ při servisu svého mazlíka, já jen sobě :-)

          0 0
          • critik  

            Nedůvěřuji nikomu, prostě to jinak nešlo. S ťukanci z provozu se musí počítat, ale tady v tomto připadě to vypovídá o charakteru lidí. Když jsem chtěl s nimi sepsat doplňky tak to bylo – vždyť tam vlastně nic nemáte, my vám to neukradneme bla bla, takže sepisovat škrábance? – utopie.

            0 0
            • Ravo23  

              len tak pre zaujimavost, ake tam mas doplnky? alebo si chcel spisovat komplet komponentove vybavenie?

              0 0
    • Krys  

      Ani som to nečítal. Zaegistroval si sa len preto, aby si negatívne ohodnotil nejakú predajňu. Možno máš pravdu, možno si vymýšľaš. Kto vie.

      0 0
      • critik  

        Je to pravda, nemám potřebu někodho špinit. Ano zaregistroval jsem se tady kvůli tomuto příspěvku, myslím, že je dobře aby lidé věděli s kým mohou mít tu čest.

        0 0
        • Vojtas  

          no moc nevíme s kým máme tu čest když sis nevyplnil svoje údaje,hmmm?!

          0 0
        • alaks  

          Podle mne je to správné, zveřejnit servis, kde se nechovají ke svěřenému kolu tak, jak by měli. Mám podobnou zkušenost. Dnes jsem si byl u nás v servisu vyzvednout zadní kolo- chtěl jsem ho vycentrovat, přinesl jsem ho domů snad ještě v horším stavu než bylo předtím. Jedna zkušenost, do toho servisu si už nedám srovnat ani ohnutý špendlík!

          0 0
    • georgio  

      Chápu Tvoje rozčílení, a jestli je pravda co píšeš, tak je o podobných věcech dobré vědět…ale přihoď aspoň fotky škrábanců…ať všichni vidí, že nejde jen o vylévání zlosti, ale o opodstatněný příspěvek.

      0 0
      • makak  

        Tak já ho pro změnu nechápu, je to blábol: „Už tehdy jsem z této prodejny
        neměl dobrý pocit … plusem byly 2 roky servisu zdarma“ –
        tak snad příště následuj ten instinkt, nebo si to vyřiď se servisem, až když tě pošlou do háje, tak se tady vybreč.

        "Sundávám chránič zadní vidlice a pod ním rejpanec jak prase " … do trubek ses díval, občas to ty ku.vy poškrábou i tam.

        0 0
        • critik  

          "Sundávám chránič zadní vidlice a pod ním rejpanec jak prase " … do trubek ses díval, občas to ty ku.vy poškrábou i tam.

          Co to kecáš?

          0 0
      • critik  

        Je to vyfoceno.

        0 0
    • critik  

      Fotky

      0 0
      • Jirik123  

        U novýho kola je to samozřejmě nepříjemný, ale aspoň si měl prodejci dát šanci to nějak vyřešit. Chyby dělá každý a solidnost se pozná spíš podle toho, jak ochotný je své chyby napravit.

        0 0
        • critik  

          V pondělí si s nimi půjdu promluvit. Nic od nich nečekám, můj perfektní lak je stejně v háji.  O tom moc dobře museli vědět.  Slušnost  se dnes  prostě nenosí. Spousta lidí si může myslet, že to přeháním, ale já si na svoje věci dávám pozor. Nikdo mi nikdy nic nedal zadarmo a na všechno jsem si musel vydělat.

          0 0
      • jIrI___  

        Tak takove skrabance nejsou nic hrozneho, po par vyjizdkach kamenitym terenem se ti tam objevi ani nevis jak. Ale chapu, ze u noveho kola to zamrzi. Taky kdyby to byl solidni servis, tak te na to upozorni predem a daji ti za to nejakou kompenzaci nebo aspon nejakou slevu. Tohle neupozorneni od nich byla celkem svinarna :-(

        0 0
    • Krys  

      gz

      0 0
    • Sobi  

      Základem je nechodit do servisu. :-(

      Pokud tedy nejsi úplný nemehlo, tak si uděláš vše sám a vercajk stojí většinou jako zákrok v servisu… Veškerý servis dělám doma sám, jak sobě, tak přítulce i pár kamarádům. A cena? Když vyjedeme tak mi koupí občas pivko. :-) Vím jak každý jezdí a při ladění to zohledňuji…

      0 0
      • critik  

        S tím souhlasím.

        0 0
        • Thapsus  

          Poškrábaný to je. Maj i internetovou prezentaci s mailem, co jim ty fotky poslat a pak sem hodit odpověď ? By mě docela zajímalo, jak se k tomu postaví.

          0 0
          • critik  

            Dobrej nápad, to udělám.

            0 0
            • Dados  

              Z mýho pohledu (dělám v obchodě), pokud jsi to neřešil na místě, tak už nemá cenu se v tom vrtat a jít radši příště jinam s tím, že máš zkušenost. Já osobně bych se s tebou o tom vůbec nebavil pokud bys přišel už třeba druhý den. Kdybysme totiž podobné věci brali v potaz vznikl by nechtěný precedens a buďme upřímní; po světě běhá hodně „vyčůranejch“ lidí :)

              0 0
              • critik  

                Máš pravdu, ale vrtat se v tom trochu budu. A i v ochodě by mě s velkou pravděpodbností hned vyfuckovali, protože by to stejně bylo tvrzené proti tvrzení.

                0 0
                • kleky  

                  Chapu tvou rozladenost, ale rikat neco co kdyby co se nestalo je blbost.

                  Sou veci co se maji resit hned a tohle je jedna znich. Nerikam, ze by te meli v pondeli apriory vyfucovat s vetou to jste si udelal o vikendu na vyjizdce, ale davas jim k tomu duvod.

                  Pokud totiz ten co tu vetu pronese o tom nevi udela to. Pokud to rekne „autor“ te nehody tj. vec jina, ale to ty na tom miste asi tezko rozlisis. Ale nikdo ti nebranit mit na ne negaticni nazor.

                  Hodne zdaru pri vyrizovani reklamace, na vysledek se tesime.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Podobnou zkušenost mam s jiným sortimentem – elektronika. Koupil jsem, kryt baterií byl lehce poškrábaný, no ale řikal jsem si že na funkci to nemá vliv. Bohužel mělo, asi to totiž byla vratka z nějaké reklamace. No ale odjel jsem druhý den pryč, a když jsem to pak za týden vracel ve 14 denní lhůtě, chtěli po mně 5% z ceny za to poškrábání. Prý jsem si to měl hned zkontrolovat a když se mi to nezdálo, vrátit to druhý den. Tož tak, jakmile se něco nezdá, řešit ihned na místě.

                    Takže dotyčný je může sice ******, ale to je asi tak všechno.

                    0 0
                  • critik  
                    1. Takže pozor, já od nikoho nečekám vyřízení reklamace. Kdyby při předávání kola řekli, že se mi omlouvají, tak bych to spíš skousl, než když dělali mrtvého brouka. Tím mě nasrali úplně nejvíc.
                    2. Nejsem žádnej ****, kterej chce dělat dusno a špinit někoho neprávem.
                    3. Pošlu tam v pondělí email s fotkama a budu čekat vyjádření.

                    4) Při rozhovoru s nimi jsem měl dojem, že si hodně zakládají na seriózním jednání a teď mi ukázali opak.

                    1. Může se te stát každému, ale pak se k tomu postavím čelem.

                    6) S nimi jsem skončil.

                    0 0
              • Thapsus  

                No nebavil by ses s nim, kdybys to neodřel… A pokud by jste mu to poškrábali a věděl bys to, tak snad bys to v potaz bral, ne ??

                0 0
                • :)))5  

                  Nejde tady o konkrétní vinu,ale pěkně to tady ilustruje situaci na našem trhu.Je mi smutno ,když čtu další a další příspěvky na téma neochota,arogan­ce,nespolehli­vost.Servis si dělám sám,páč to nikdo neumí.Je věta,která tady zazněla snad tisíckrát.Já bych si přál aby doba,kdy každej byl automechanik a opravář televizí a ledniček už konečně skončila.Nebaví mě s 80000,–v ruce prosit prodejce aby mi v dubnu prodal kolo.Co je to za zemi?Je mi jedno,že byla špatná zima,prodalo se málo lyží a tak neni na kola.Nemám li kapitál na nákup zboží,tak se obchodem neživím.Kdy už bude platit náš zákazník,náš pán?

                  0 0
                  • Krys  

                    Platiť to bude vtedy, keď sa aj zákazníci budú správať trhovo. Mám cykloservis kúsok od baráku, ale nechodím tam, lebo sa tam necítim dobre. Chodím radšej inde aj keď to mám ďalej.

                    Nedávno som navštívil jeden pomerne nový servis a predajňu, kde som po prvej návšteve vedel, že neostane pri jednej návšteve. Nesklamal, odniesol som tam bajk (problémy zo zadným kolesom po kolízii), servisman mi ochotne poradil a spoločne sme vybrali potrebné veci na nové koleso. Keď som sa rozhodoval medzi dvoma komponentami vždy ma upozornil, ak bola niektorá varianta o moc drahšia.

                    Keď som si pre bajk prišiel, tak som mal okrem nového kolesa ešte vyrovnanú pätku prehadzovačky + nový bowden + prehadzovčka nastavená tak, že radí lepšie ako keď bol bajk nový. Bol som príjemne prekvapený, takže cenu som už vôbec neriešil.

                    0 0
                • Dados  

                  Přesně tak – kdybych si nebyl vědom pochybení z mojí strany… V opačném případě bych na to upozornil sám – zrovna předevčírem jsme něco podobného řešili – servis danej výrobej pěkně „zrasil“ no a platili jsme to my… Slušnost je totiž opravdu nejlepší reklama :)

                  0 0
                  • :)))5  

                    To je to po čem volám.Věřím,že 90%zákazníků jsou normální lidi,co se chtějí dohodnout a když vidí dobrou vůli od prodejce i když prodejce musí sáhnout do kapsy ,tak jim to zákazník mnohonásobně vrátí.Vždyt bejt milej a snažit se vyhovět prodejce nic nestojí a pokud je třeba řešit něco většího,tak každej dobrej obchodník ví,že na tom rozhodně neprodělá i v případě,že problém vzniklej ne jeho vinou zaplatí.Pocho­pitelně v nějakejch mezích.Nečekám,že když mi servis škrábne pět let staré kolo ,že mi s usměvem podá novej rám.I když věřím,že i takovej zákazník se najde.

                    0 0
    • Pekáček  

      Ohehdá jsem po týdnu reklamoval mobil Siemens (týden starý) a do protokolu jsem nechal napsat, že mobil nenese žádné stopy poškození. Vrátil se mi se škrábancem na sklíčku displeje. Zevnitř. Od té doby trvám na tom, aby do reklamačního protokolu tuhle větičku vždy napsali.

      0 0
    • critik  

      Pokračování:

      Poslal jsem jim email s fotkama v neděli večer, v pondělí před devátou ráno mi volali z druhé pobočky. Omluvili se mi… hodně kol …moc práce …někdy se to stává … mrzí nás to… budume rádi zůstanete-li naším zákazníkem… bla bla. Jako vyrovnání mi nabídli doplňky na kolo zdarma. Místo toho jsme se dohodli na hotovosti.  Dnes jsem si to vyzvedl, chlap mi řekl, že si nevšimli, moc kol, někdy se to stává.. ..... Tím to považuji za vyřízené.

      Pocity z nich mám smíšené, na jednu stranu o tom vědět nemuseli, na druhou stranu o tom mohli vědět moc  dobře  a protože jsem začal „prudit“ tak se mi omluvili. Těžko řict. Jsem rád, že se k tomu postavili čelem a nědělali mrtvého brouka.

      0 0
    • Martyss  

      Opravdu fajn chování. Místo, abys to s prodejcem vyřešil na místě, tak ho jako přizdisráč jdeš naprášit na známé fórum. Je to velká škoda u nové kola, ale prostě chyby se stávají a dost záleží, jak by se k tomu ten servis postaví. Osobně si myslím, že se tvoje šance se značně snížila neb jsi to měl reklamovat hned při převzetí. Samozřejmě můžeš plácat…„při převzetí jsem si ničeho nevšiml..bla, bla“, jak to bylo opravdu víme viz výše. Teď  se jenom modli, aby jsi tam narazil na člověka, který bude tak vstřícný, že ti to uzná. Navíc…pokud nemáš kolo na leštění, tak se nějakým těm škrábanvům neubráníš…:-/

       
      0 0
      • Martyss  

        Koukám, že jsem přišel s křížkem po funuse. Jsem rád, že se k tomu postavili takto…

        0 0
      • critik  

        Odpustiť si toho přizdisráče, jsou tady uvedeny všechny skutečnosti včetně toho jak se servis snažil situaci napravit. Kolo nemám na leštění, ale když servis neumí zacházet se svěřenou věcí, tak je to jeho problém. Pokud bych to kolo měl omlácený ze všech stran, tak bych to tak neřešil. Když dáš auto do servisu a oni ti poškodí lak, taky nad tím mávneš rukou?

        0 0
        • Martyss  

          Přiznávám, že jsem si nevšim infa o vyřešení problém. To jsem se snažil naznačil v dalším příspěvku.

           Když dáš auto do servisu a oni ti poškodí lak, taky nad tím mávneš rukou?

          To z mého příspěvku neplyne. Buď to pořeším namístě nebo v případě, že budu ticho, tak si nechám pro sebe. Ne, že budu dělat mrtvého brouka a pak pomlouvat na internetu. Servis se nezachoval fér, když tě neupozornil, ale tvé chování v první fázi nebylo o nic lepší…

          0 0
          • critik  

            Pokud je něco pravda, tak to není pomluva. Myslím, že i ostatní mají právo vědět, kde a jak se k ním v obchodě zachovají. Kdo komu dřív způsobil škodu?  Oni mně, nebo já jim? Kdybych byl *****, tak tady nebudu uvádět, že se mi omluvili atd.

            0 0
    • Gorgov  

      Snad se neurazis, ale podle me si normalni vul. Nic vic, nic min.

      0 0
      • Sobi  

        Plnej souhlas… Sleduju to od začátku, ale takový přístup mi připadá jako opravdu přístup vola!

        0 0
      • jecnak  

        Presne

        0 0
        • critik  

          Gorgov, Sobi, Jecnak – pánové, vůbec mě neznáte, tak mě nesudtě.

          0 0
        • critik  

          Oprava: Gorgov, Sobi, Jecnak – pánové, vůbec mě neznáte, tak mě nesuďte.

          0 0
          • Bajker16  

            Taky tě neznám,ale v čem je změna v tý opravě ? :)

            0 0
            • Vilém  

              nesudtě x nesuďte. Duslednost musi byt:)

              0 0
              • Bajker16  

                Aha a já to četl 10× a připadalo mi to stejný…už jsem tu i hláskoval jak blb :-).

                0 0
              • critik  

                Když na fórech docházejí argumenty, tak si všichni dělají prdel z pravopisu.

                0 0
                • Vilém  

                  Prdel jsem si nedelal. Jen jsem odpovedel na to co se ptal a co mu uniklo. Ma poznamka o duslednosti mi prisla na miste, protoze kdyz sleduju tvoje pocinani, tak musis byt hodne akuratni clovek se smyslem pro rad a poradek, na nemz si zrejme velmi zakladas.

                  0 0
          • Sobi  

            Hele, stal se ti problém v obchodě… místo toho aby jsi se vrátil a vyřešil to, tak jsi to neudělal a šel jsi na B-F a hned jsi poškodil jméno obchodu-servisu. Bylo by něco jiného, kdyby jsi se vrátil a oni by te vyhodili, pak bych pochopil, že to tady rozjíždíš. Ale tvůj přístup mi připadá opravdu hodně „nelogický“! A já tě nesoudím, soudím jen tvé činy z pohledu bikera a třeba i potencionálního zákazníka toho obchodu!

            Potvrzuji to co jsem už jednou napsal: Myslím si o tobě, že jsi vůl!

            0 0
            • critik  

              Někoho soudit je strašně jednoduchý,  po bitvě je každej generál.  Mysli si co chceš.

              0 0
              • Sobi  

                To si myslím! První kdo tady koho odsoudil, jsi byl ty! Když si odsoudil tan obchod.

                Křičíš tady „neodsuzejte mne!“ a sám odsuzuješ… Víč vůbec co mluvíš? Já jsem jenom konstatoval co si o tom myslím, ba naopak po těchto reakcích mám chuť tě „odsoudit“…

                Zamysli si se nad sebou… A popřemýšlej o tom co říkáš, protože když si sám odporuješ ( neodsuzujte a sám odsuzuješ ) tak to nevypadá zrovna nejlíp…

                0 0
                • critik  

                  Ty pro ně pracuješ? Jsi spasitel? Jsi Bůh? Jak jsem je odsoudil? Tím, že jsem si myslel, že se se mnou nebudou bavit? Co když se k nim donesla tahle diskuze? Proč mi nabídli „vyrovnání“? Jak si můžou být jistí, že jsem si kolo nepoškodil sám? Co když mají černé svědomí? Hele, nepoškodil jsem si to kolo nakonec sám? Ty, víš prostě všechno nejlíp. To se tady mám omluvit, za to, že mi někdo poškodil kolo? Myslíš, že nemám nic jiného na práci, než po internetu šířit bludy o tom, kde mě v obchodě nepozdravili nebo se na mě křivě podívali.

                  0 0
                  • Sobi  

                    Jo pracuju pro ně, jsem Bůh, ano poškodil jsem to kolo já, ano myslím si že nemáš nic jinýho na práci než šířit bludy…, ano myslím jsi že to nemáš v hlavě v pořádku…

                    0 0
                    • critik  

                      Raději nemysli

                      0 0
                    • critik  

                      Raději nemysli

                      0 0
                      • hribik A1  

                        nemysli!

                        ked myslis, nehovor!

                        ked myslis a hovoris, aspon to nepis!

                        ked uz musis myslet, hovorit a pisat, nepodpisuj!

                        lebo ked myslis, hovoris, pises, pospisujes, potom sa nediv!

                        :-)

                        0 0
                  • Vojtas  

                    Jako to co tady predvadis stoji opravdu za to, bejt nekdo z toho kramu a precist si to tady, tak te poslu do p**ele a ne ze ti budu davat naky prachy jako vyrovnani, kdyz ten obchod nejdriv nejdriv zkritizujes na netu a az pak se zajimas o to jak se to stalo. Vsichni sou jenom lidi, tak holt se tam neco udalo, to jestli to nekdo umyslne zatajil, nebo radsi nepatral jestli se neco nestalo po padu, tedka uz nezjistis, ale kvuli tomu to preci nebudu psat na net, a nadavat tady na ne. V tom souhlas se Sobim

                    0 0
                    • critik  

                      Proč bych nenadával? Poškodili mi kolo? Poškodili. To je mám za to chválit?

                      0 0
              • Sobi  

                Vlastně jsi je odsoudil ještě před bitvou!  Nechápu tvé přirovnání…

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.