• JackMagnum

    Tak jsem před chvílí zkouknul nový pořad na Prima Cool o kolech.. Bike salon… testovani atd. Co na to říkáte? Podle mě trochu mimo testovat kola za 150k…

    • Luwa  

      Je to jak Top gear taky tam testují auta která nikdy nebudu mít a koukám na to.

    • p@X  

      Název je bez mezery :)

      Zatím je to nezajímavé s ultrakrátkými reportážemi. Ani netuším, komu to má být určený, nechci se povyšovat, ale to může bavit jen absolutní hobíky. Zahlíd jsem svůj rám v porovnávání, to je úpadek :)

      • detoxy  

        Je to jako autosalon. Má to stejnou formu. Zatím mírně víc obsahu oproti reklamně, což se do budoucna jistě obrátí, podobně jako u výše zmíněného autosalonu.

        • p@X  

          Nebýt eperta Pepy a Sršně, nedalo by se na to dívat…

          • detoxy  

            Mě spíš vadí, že z hodinového pořadu mi přináší informace asi tak 10 minut, zbytek jsou reklamy, soutěže a marketingová videa.. A díky výběru aut jsou v těchto pár minutách navíc většinou auta nad milion, na která většina z nás nikdy mít nebude. Je to prostě už jenom show a o testech, informacích už to rozhodně není.

          • Copernicus  

            si děláš prdel? Pepa? ten rádobyvtipnej a trapnej expert z Autosalonu???

            • sis  

              To je ten co nepozna brzdy u Porsche?☺

            • File12  

              Taky ho nemusím. Moc si hraje na Jeremyho. Ten vysokej hubenej je lepší. Na autosalon nekoukám z důvodu reklam. Máme odběr na YT a občas něco pustím. BikeSalon mi ale přišel pro veřejnost zatím poměrně OK. I když se snaží tam toho nacpat moc najednou.

              • zdenek  

                Jo, Pepa a jeho ego. :-)

                Zpočátku mi Autosalon přišel lepší, ale pak si začali hrát na TV hvězdy a testovat převážně auta za 1M+. Pak jsem to přestal sledoval kvůli přebytku reklam a občas jsem kouknul na záznam na webu. Časem tam nacpali taky reklamy a znemožnili přehrávání s ADblockem. Nakonec jsem zjistil, že mi ten pořad vůbec nechybí…

                • Jiri.velmez  

                  To jsme na tom stejně. Ty reklamy na webu autosalonu jsou hrozné.

                • Chiron  

                  Netušíte náhodou jestli se ten Primácký adblock dá nějak obejít?

                  Sice v Opeře se mi video spustí, díky stupidnímu autoplay, ale už nejde nijak ovládat ani zapauzovat.

                  Každopádně když jsem to zkusil s vypnutým blokováním reklam, tak jsem 10 minut hleděl na reklamy, které nejdou přeskočit a pak možná 15 minut na pořad a z toho bylo 10 minut věnováno product placementu. :-/

                  • DoomHammer  

                    Opera+míblok a funguje vč. pauzování

                  • atty  

                    Nevím proč, včera jsem si to ze zájmu pustil večer (kolem 23h, oba díly), Firefox plus AdBlock a běžely oba díly v kuse, bez jediné reklamy. Pro pokročilejší bikery tam asi nic zajímavého není, ale na Tiona se dobře kouká, protože je vidět, že to umí, kolům rozumí a ještě je z celého pořadu úplně nejpřirozenější a dává to v pohodě a s lehkostí. Zatímco „křečovitost“ výletu po Říčansku a jeho aktérů mne skoro odrazovala na to koukat dál.

                    PP je otravný (jak jsou všichni a všude navlečený do Kalaše) a moc produktů, které tam nedaj sponzoři tam asi neuvidíme, nicméně lepší, než koukat na „Růžovku 8“ to určitě je… :)

                    • AussigBiker  

                      Třetí nebo čtvrtej díl, ty tlusťoši v těch dresíkách ala čtyřlístek či co to bylo, sem myslel, že aspoň v TV bude soudnost. Jinak souhlas, Tion super. Se mi líbí, jak tříská kolama o zem, musim vyzkoušet :-). Ale pořád lepší, než drátem do oka…

                  • jIrI___  

                    uBlock + Chrome a vše bez problémů a bez reklam :)

    • palo7  

      Když vylepší ty krátký testy a reportáže, tak proč ne. Lepší něco nez nic. Ale radši jeden test pořádný, než tři krátký a o ničem

    • oretone  

      tak zacinaji, uvidime kam se to posune. Spis by z toho meli udelat vice show a proc ne na nedelni pokoukani.

    • black.horse  

      Co je na tom mimo? Vždyť kolem 100–150 se dá sehnat už celkem slušné kolo…

    • kadlec  

      jako nic moc, vsemu se venuji jen ve zkratce

    • plzakj  

      Tak ono uz jenom srovnavat Scalpel, fuel ex a scott genius je trochu mimo.

    • DoomHammer  

      Uf, nějak nechápu střih… „cestovací“ příspěvek rozkousaný na víc kusů, jako by to bylo připraveno pro lidi, kteří neumí udržet pozornost víc než minutu; test Kanóna je taky sestříhaný dost šeredně; a celková klipovitost pořadu mě ruší. Fakt mi to přijde jako formát pro čtenáře Blesku – co nejkratší příspěvky, aby to divák zvládl překousat.

      Další díly s dovolením přeskočím.

    • André Vebr  

      Vraždasmrtzabití. Zcela o h@vně, vata, vata

    • motacek  

      Žádný zázrak to není, připadne mi to zvrklé a zmatečné. Nicméně lepší než 90% capin, co po ránu hrajou v tv. Taky oceňuji to, že nekdo myslí i na nás bikery. To už je holt úděl českého národa… na všechno kydat hnůj a stavět se ke všemu negativně.

    • milan.v  

      Teď jsem to shlédl, úplně v pohodě, můžeme být rádi, že tu něco takového je.

      Ten borec od Štěrby to má zmaknuté, umí to s kolem po všech stránkách, trefně a odborně popisuje, těším se, co bude dál testovat.

    • snas89  

      Tvl. to zase byla ztráta času:)

      Jak se píše výše, je to reklamní blok s minimálním přínosem pro někoho, kdo pravidelně jezdí.

      Cílovka je můj táta: balík, který sedí nonstop u televize a na kolo se posadí tak jednou za rok.

      Jinak ten týpek od štěrby má docela dobrý videa na youtube:

      https://www.youtube.com/results?…

      • milan.v  

        No, není to pro nejnáročnější cyklisty, kterých je toto fórum plné… Je to pro hlavní proud cyklistů, kterých je tato republika plná… Mě to ale neurazí, i když do Chorvatska nepojedu…

        • myscho  

          No, tak tie testy možno niečo laikom prinesú. Ale Kololod v Chorvátsku? Absolutne žiadna výpovedná hodnota.

          • AussigBiker  

            Me treba ta kololod zaujala. Doufam teda, ze nebudu muset slapat, aby jela :). Rikali tam, ze se k Chorchvatsku vratej. Neni to pro experty tady na BF, je pro sirokou verejnost. Uz jenom treba to skatulkovani kol podle ty cenovky je takovy jako kazdy skatulkovani – daj se o tom vist nekonecny debaty.

            • Davidakta  

              Jestli zapomenou na kola pod 40K,tak ten pořad nemá šanci

              • jIrI___  

                Nesmysl. Lidé nechtějí sledovat testy šrotů (nehledě na to, že by po pár dílech nebylo co testovat), chtějí sledovat testy vyšší cenové nabídky, na kterou finančně mnohdy sotva dosáhnou. Tenhle princip funguje všude, nevidím důvod proč by zrovna u kol fungovat nemohl :). Osobně jsem člověk, který chce vidět v testu produkty, které si mohu reálně koupit, ale jsem prostě v menšině, smířil jsem se s tím a testy vyšší cenové vůbec nesleduju. Byl to osttaně jeden z důvodů, proč jsem kdysi zrušil předplatné Vela – místo super rubriky např. „Podél českých řek“ nastaly reporty z bikování v Ománu, Utahu atd., pro mě absolutně nepřínosné.

            • myscho  

              Zaujala ta Kololod, to nikomu neberiem. Ale co si sa o nej dozvedel? Nič.

              • milan.v  

                Zatím ;o)

                • Auditor  

                  A tak, konkretně kololoď byla řešena několikrát tady … :) A jsou i jiné zdroje než Auto/kolo a jiné tv saolny, ne? :)

              • AussigBiker  

                No nic no, ale vím, že existuje a umím naprosto bravurně a špičkově gůglovat :-).

    • myscho  

      Ani sprchu tam nemaju! :( :D

    • mastihuba  

      to sou zase kecy… tady samej odbornik, videl jsem ted jen první díl a docela bych je pochvalil. vysvětlení principu upinak pevna osa perfektní ve zkratce, polovina lidi z bf co si montuje rws si dodnes myslí že ma pevnou osu…, princip lefty, taky vysvetlen jasně a polopaticky, jednopila a dělení kol bylo taky vysvetleno srozumitelne a jasně. Kompletní rozborku Reverbu si najdu na YouTube…a mam to bez reklam.

      • MartyM  

        taky bych to neviděl tak katastroficky jak je tady prezentováno. Jako primárně je to cíleno na široké masy, tak možná trošku problém, že tam testují docela drahá kola, ale třeba dnes ten druhý díl byl velice povedený. Mě je třeba sympatický ten borec od Štěrby co má instruktážní videa na youtube, takže i jeho komenty zde jsou v pohodě a já jakožto nepolíben e-bikama jsme třeba nasál dost informací o tom jak to vlastně funguje v tom jeho dnešním testu. Otázka jaký má pořad potenciál do budoucna, uvidíme. Mám obavu, že bude jedna série a pak to utnou…

        • File12  

          Vidím to naprosto přesně stejně. Jak obsahově, tak s tou jednou serií.

    • zdenek  

      Viděl jsem i dnešní díl a vůbec se mi nelíbí ten formát. Hlavní příspěvek měl být asi ten tip na vyjížďku. Stopáž měl sotva pár minut a přesto byl nepochopitelně rozstříhaný na 3 kousky. Mezi ně vložené další příspěvky a před dalším pokračováním shrnutí předešlého děje. :-)

      Tohle mi jde na nervy u některých zahraničních dokumentů, kde to mají rozstříhané asi kvůli vložení reklamy. U nás to jde bez reklamy a divák si musí připadat jak dement, když mu každých 5–10 minut opakují, co zrovna viděl…

      Do teď jsem si myslel, že e-biky mají smysl hlavně pro starší a méně zdatné jedince. Dnes jsem viděl mladou trojici jedoucí celkem pohodovou trasu bez většího převýšení na e-bajcích a v restauraci se shánějících po sprše. To asi nebyli členové BF. :-)

      • mastihuba  

        vidim to tak že se někdo snaží o reklamu pro masy… jeden znamej se mne ptal jestli ma smysl si kupovat celopero za 80 a nebo jestli ma vzít rovnou něco pořádného za 120 a to jel na kole naposledy v patnácti. Přesně pro takové lidi je to natočeno.

        • kadlec  

          ze zvdavosti jsem na to kouknul, vyjizdka ne elektikarskych kolech, vsichni v hadrech od Kalase, predtim typek odSterby na gravelu v hadrech od Kalase

          mozna pro ty, co nejezdej to k necemu malinkato bude, ale kdo pozna silnici od mtb, ztrata casu

          neco podobnyho, ale na urovni by nemuselo byt spatny

        • scret  

          presne tak

      • p@X  

        Ona vůbec ta naučená konverzace a hlášky eletrotrojice jak ze Studia kamarád :D Mnohem víc se mi zamlouval třeba Endru ve Vertikalu… No a Grade v blatě, to je něco na mě…

      • treatt  

        No tak on je e-bike a e-bike..teď jsem četl, že snad v Itošce či kde chytli policajti někoho na ebiku, který si to mastil přes devadesát po rovině :))) (takže flastr za nepovolenou úpravu)

        Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc by mi ebike dával smysl i na commuting..

    • Zoidberg  

      Pro lidi, co si nasazují přilbu kolečkem dobředu, k ranní kávě dobrý. Neurazí, nenadchne, zapadá to mezi jiné podobné pořady. S ohledem na „velkou potřebu“ trhu očekávám výrazné zastoupení e-cyklistiky, což u mě tento pořad co do sledovatelnosti sráží někam na úroveň Komisaře Rexe a To je vražda, napsala. No a možná by si ty texty po sobě měli číst, případně za to někomu zaplatit, viz „cyklostezka vinoucí se kolem rybníka Jureček proslaveným skvělým koupáním“.

      • DoomHammer  

        Pohoda, stejně jako v pornu to asi lidi nesledují kvůli dialogům a cílová skupina, která na to mrkne mezi krkáním po lahváči to asi stejně nezaznamená :)

        Vzdělanost je v ČR mizerná a jeden pořad to nezachrání :)

      • plzakj  

        Tak bacha, Rex i Jessica Fletcherova maj dialogy na uplne jine urovni.

        • Zoidberg  

          To je docela dobře možné. Bohužel (bohudík) jsem ani u jednoho nevydržel dost dlouho na to, abych to mohl posoudit.

    • xaver  

      V prvním díle měli prostor pro zlepšení, byl první. Druhý díl je totální průser.

    • palo7  

      tak si musím stáhnout druhý díl, tajně jsem doufal že se trochu zlepší. S tím klukem jsem viděl testy na YouTube a tam mně to přišlo mnohem více koukatelný a tady :-(

    • Bubaaak  

      Teď na to koukám a no ty renaulte :D

      Test GT Grade: „Kolo je dobrý ale nebudu na něm jezdit, pujčím ho kamarádovi“ 5 min záběrů jak někdo funí na kole bez jakéhokoliv komentu, pak „Kamarád mi napsal, řazení shimano 105 řadí, vidlice funguje, na kostkách je to pohodlný“

      Hlavně že tam elektrocyklisti chlastaj pivo..... Ne skutečně je lepší nic, než tohle.

    • deekay  

      Tak jsem to videl taky :D Po ohlasu zde jsem si rekl, ze si to nemuzu nechat ujit.

      Myslim, ze to zcela naprosto vystihuje obecne kvalitu vsech dnesnich mainstream medii.

      Imho jedinej, kdo tam aspon nevypadal jak z ochotnickeho spolku, byl typek od sterby.

    • mates555  

      Voda v mrazu neteče … to už tady bylo :-). Jako z toho prvního dílu jsem neměl vyloženě špatný pocit. Forma horší ale ten obsah mi přišel celkem nadějný.Tady v tom druhém díle to zklouzlo někam do Prima kvality a obávám se že to tam i zůstane.

    • Phantasma  

      Radsi bych uvital porad, kde budou testovat kola skutecni borci v oboru. Ten, kdo se o to zajima, sleduje trendy a umi kolo opravit. Tady ty porady, kde moderatori dostanou napsane dialogy a jsou vybirani podle ksichtu, me neberou …

    • kali222  

      v druhem dile, jak ty ziletky neodpovedely na pozdrav baterek. :DDDDDD

    • pavelmisar  

      Mně se líbí jen ty pasáže s Tionem. Jinak to popravdě stojí za nic… Dnešní díl úplné zklamání

    • MartinM  

      Jak na sjezd? Zakladem je aby se kola stale tocila :D

      • pavelmisar  

        :D :D :D

      • TheJD  

        Vidim, ze pan odbornik jezdi sjezdy se zablokovanymi koly. :D

        Ne vazne… Osobne mi prijde, ze ta skola jizdy je jedina dobra cast celeho poradu, i kdyz i v ni je obcas neco „navic“.

    • hovado_cz  

      boha jeho :-D

    • Fran7  

      Sice na to koukám, ale moc mě to nebere. Většina věcí z upoutávky na začátku pořadu tam není, Tion dělá na youtube testy pro štěrba kola, i Trail Hunter se přiznal, že ho kontaktovali, ale nevzal to. Na pořadu mě štvou ty vyjíždky, zabere to 1/3 pořadu a koukat na toho oběmějšího pána co je v každém takovém výletě a vždy na e-bike mě nebere. Prostě chtělo by to jiného režiséra a scénaristu.

      • hovado_cz  

        +1 Tion na yt je super v tomhle vypada ze ho to nebavi. Zbytek poradu je takovej nemasnejj neslanej

      • DoomHammer  

        Ti démoni na elektro krosech byli třešínka na dortu :D

    • DoomHammer  

      Nepředělala Prima přehrávač? Míblok neMíblok, serou se mi tam reklamy.

      • oretone  

        kua muj adblock plus to tez nepobere :/ . chce to novy filtr list nebo nevim.

    • Jason Voorhees  

      Jak radili jak sjet schody (součást chodníku) – to se určitě smí že jo :-)

    • p@X  

      Ta holka v integrálce, těším se na závěrečný bonbónek :)

    • plzakj  

      Pořad ebajksalon

    • xtonda  

      Dneska to mělo být o Trutnov Trails, zase sem se nepřiměl vstát včas :-)

      • Petr L2  

        Teď jsem si to pustil ke kafi, no asi jsou v telce i horší věci, celý pořad mě vrtalo hlavou, proč ta holčina jela na vejlet po horách ve fullface, než dojeli na ten trail, musela mít v tý helmě slušnej humus :-)

      • mates555  

        Hydroforming znamená tvarování za studena proudem vody? Vážně … :-O :-)?

        • wilda81  

          ???

        • foosi  

          Podle nich ano, tlak nebude potřeba, stejně jako svařování hliníku bez přídavku drátu. Taky je pro mne novinka, že shimano dělá kazetu s rozsahem 10–36 zubů :-)

        • Petr L2  

          Já si tedy dodnes myslel, že se jedná o tvarování materiálů pomocí tlaku kapaliny, tedy nejen vodou…

          • mates555  

            Však ano. Toto bylo řečeno v tom pořadu na odkaze u testu kola specialized.

            • Petr L2  

              No neřekli, pusť si to ještě jednou a zrovna u Spešlu tedy v Meridě rámy formují pomocí tlakového oleje:

              HFS – Hydro Forming System

              The mechanical TFS process works from the outside to the inside. In contrast, the complex Hydro Forming System shapes the frame by pushing hot oil under hydraulic high pressure from the inside to the outside. Utilized alloy: Prolite 66 aluminium.

              Jinak v předposdlením díle když se ten exert rozplýval nad Meridou, tak prohlásil, že má hydraulickou sedlovku. na tom kole je sedlovka Merida Expert a ta tedy má ovládání lankem a pokud se nepletu, tak obecně uznávaný termín u všech sedlovek co mění svojí výšku je teleskopická sedlovka. Fakt by mě zajímalo, kdo jim ty texty připravuje…

              Jo a říct o kole že je to enduro a pak s ním jezdit nadšeně po louce a užívat si jak to jede je fakt úchylný :-)

              • mates555  

                A jak si mám představit to tvarování proudem vody ? Já si to představuji tak, že trubku zavřou do formy a napumpují ji olejem pod takovým tlakem aby se vytvarovala podle té formy … ale můžu se plést …

                • Petr L2  

                  No vždyť o tom je celá debata, že tvarování proudem vody je píčovina a že hydroforming je tvarování tlakem kapaliny a v příadě Spešlu ještě je tou kapalinou olej, takže tvoje dva poslední kometáře nějak nechápu :-)

                  • mates555  

                    Aha tak v pořádku … já myslel že zpochybnuješ můj první komentář k tomu videu, kde jsem nepřímo napsal, že řekli píčovinu :-)

        • PENE  

          Ten slovák je celkově nějak mimo, v předchozím díle (teď nevím ve kterém) říkal, že jednočep chodí svisle po přímce (nebo něco v tomhle smyslu). A v tomto díle, jak vytahoval tu pevnou osu od suntouru, tak ji taky vytahoval jak ňouma, to neví, že se má ten „verzatilkovej“ systém pootočit, aby se mu to nerozevřelo, když to protahuje nábojem? Do takové prodejny kol bych určitě zašel :). A ten hydroforming, s tím mě taky dostal. Celkově ten pořad stojí za houno, jak formou, tak obsahem. Ale nejvíc mě dostala devíti rychlostní deore přehazka se starým uchycením (bez shadow) u kola za cca 30t. Asi na to budu koukat už jen pro pobavení.

          • Petr L2  

            Dostal mě syn, komentuji úroveň pořadu a on pouze poznamenal: " jestli je to na Primě, tak to bude stejná kravina jako Autosalón ne?"

            • PENE  

              Je to tak, ale už i název říká, že to bude stejná blbost.

      • embi  

        Jak může „recenzovat“ kolo Specialized zamestnanec firmy Specialized? A jeste k tomu je to ten naegovany Klotz. Ten porad je totalni zumpa.

        • novcze  

          tak po pár dílech je jasné, že jde zejména o marketingový pořad :)) … mě osobně na něm baví odhadování ceny ukazovaných kol na základě osazení :))

          • hovado_cz  

            No jo no, klasika česko. Kouknenme na zahraničí a okopírujeme to nejhůř jak umíme :-( invence nula!

            • DragON  

              Zas není potřeba za každou cenu vymýšlet vymyšlené, ale s kvalitou zpracování souhlasím. Ať už jde o výše zmiňované umělé dialogy ekolové trojky nebo v jedné recenzi 10× zopakovaný záběr jednoho skoku přes pařez nebo průjezd jedné zatáčky. Možná v rámci nějaké dotace zaměstnali kameramana vozíčkáře kterýho dovezou na jedno místo a odtamtud ho nechají natočit celou reportáž. :-D Ale pro dnešek první tři díly stačí, snad se to v dalších dílech zlepšuje.

              Jinak jako obyč. hobík se sem tam něco dozvím, beru to jako takovou odlehčenou podívanou k večeři… :-D

              • AussigBiker  

                Nezlepšuje :-)

              • kejda  

                Tak ty dialogy není třeba ani zmiňovat. Byly tak trapné a umělé, že by to snad líp zahráli i bezdomovci z brněnského nádru. Bohužel, stejně hloupé jako autosalon je to neustálé opakování jednoho záběru, to máš naprostou pravdu…

              • hovado_cz  

                nejde o to, že se inspiruješ ale o to, že informační hodnota a zpracování toho pořadu je strašný :-)

        • hovado_cz  

          Hlavně to neni recenze jen z 95% popis výbavy pak řeknou “jede to dobře” nebo podobnou ptákovinu (kdo by to čekal u bajku za stopade) a fynýto :-D

      • Fran7  

        Vždy mě dojme když se testuje a komentuje kolo ve výstroji jiné značky, zde Bergamont v dresu SCOTT, to jak komentoval kolo „pevné osy vpredu (ukázal na zadní kolo) a aj vzadu (ukázal na předek)“ haha, profík.

        • Kire  

          Bergamot patří Scottu.

        • oretone  

          To mas jedno. Loeb na pikes pike jak udelal rekord v peugeotu, tak mel na sobe citroen kombinezu :D

          • p@X  

            Pažout a Citrón jsou přece v koncernu.

            • pepek  

              Tak. A navíc by si přece kvůli 20 km nekupoval nový hadry.

              • Fran7  

                Tohle už kdysi řešili i v časopisu VELO, ne já, ale jeden čtenář jim to vyčítal a vůbec si nemusí kupovat nové hadry, vždyť i TION jezdí testy téměř v tom samém a bez log jiné značky, na trhu je mraky značek co vyrábí hadry a kola ne, namátkou CRAFT, POC, Giro......

                Ani v autosalonu nenosí triko Porche a testuje VW, prostě pro mě je to fopa, tečka, každý máme na to svůj názor.

                • pepek  

                  Akorát že to Loebovo „tričko“ přijde bratru na 100 papírů. Kvůli jedné projížďce na vyhlídku si přece nebude kupovat nový.

                  • nomecz  

                    No myslim ze v nakladech na tuhle „akci“ je to plivanec v mori :)

            • oretone  

              bergamont a scott pry taky takze co :)

              • p@X  

                Takže asi nic. Tuhle úchylku (mít nutně stejné logo na rámu i dresu) nechápu ani při normálním ježdění.

                • oretone  

                  hele taky to nechapu. Myslim ze je to uplne jedno a spis nechapu, ze to nekoho vlastne pohorsuje.

            • Petr L2  

              A ještě k tomu je vlastní stát :-)

        • oretone  

          No vidis a Kire to rozsek :)

    • jirpl  

      Televize potřebuje sledovanost a jak vidět na množství příspěvků, má ji a v SO si tento pořad znovu pustíte. Proč? Je faktem, že podobný pořad na našem trhu prostě chyběl a byť si budete myslet svoje, telku zase pustíte :-)

      • arny71  

        Pár příspvěků na fóru specializvaném na kola nevypovídá o sledovanosti vůbec nic. Maj natočenou sérii a tu prostě odvysílaj bez ohledu na sledovanost, protože si to „recenzované“ firmy zaplatily.

    • Vel  

      Za sebe musím pochválit Pavla Tiona (ze štěrba-kola). Je to profík a před kamerou je nenucený a i vtipný. Jinak podobně jak výše zmíněné příspěvky. Nevadí mi samotný product placement, ovšem kdyby v těch testech bylo něco jiného než:. „jede to dobře do kopce i z kopce. Na rovině to taky jede. Je to super a já to shodou okolností prodávám“. Komentovat výlet celodenní výlet ženské se sjezdovou helmou asi nemá smysl. To byl nápad století, pokud nechtěli ukázat, že vakuum se nedá zahřívat.

      • Vrci  

        Pokud si dobře pamatuju, tak ten o jednom kole řekl, že má moc vidlici moc kolmou k zemi, a proto se s tím v každé zatáčce pere a kolo se zavírá. A to bylo naposled co se v pořadu objevil.

        • DragON  

          Nebudeme si nic nalhávat, o pravdivé, nezaujaté testy nejde. Je to taková hezky zabalená reklama stejně jako autosalon.

          No, někdy i ne moc hezky zabalená… :-D

          • Vrci  

            Ruka ruku myje. Chceš ještě kolo nebo auto na test, chceš od nás placenou reklamu, chceš se podívat na představení nového modelu? Tak podle toho udělej nezávislou recenzi. Přece nebudeme půjčovat svoje auta nebo kola někomu komu se nelíbí.

            • AussigBiker  

              +1 a navic proc by Tion testoval treba kola od Treka, kdyz je neprodavaj. Dame ti porodukty + typka na test + vy typkovi nejakou tu kacku na pivaka a vy to natocite no a je to.

              Ale jinak za me se u toho v nedeli dobre spi, kdyz si to pustim :). Porad nijak neskodi, asi pro vetsinu lidi co se v kolech nevyznaj to trochu neco da.

              • kejda  

                Tak je vcelku logické, že je to malinko skrytá reklama na Štěrba kola. Klidně by P. Tion mohl udělat testík třeba Santy…

                • AussigBiker  

                  Tak na YT ukazal Lliteville 601 tusim, ale skladali to u Sterby… ja jenom, ze se tu nekdo podivoval, ze ty lidi testujou kola co prodavaj, no jasne, ze jo :)

              • Jason Voorhees  

                …lepčí je F1, Vepřoknedlo + 2 ležáky a usneš v desátym kole :-)

                • AussigBiker  

                  F1 a fotbal, to je jistota i bez piva, doma nepiju, pouze ve společnosti, jsem slušně vychovanej :-)

    • zdenek  

      Nechci to pouštět znovu a dohledávat doslovně. V dnešním díle zaznělo něco jako: „zadní náboj s rychloupínákem málo komunikuje s jezdcem“.

      Mohl by mi to někdo přeložit? Zatím jsem si komunikaci něčeho na kole představoval tak, že něco vrže. :-)

      • Bubaaak  

        Jde o pevnost spojení zadního kola, zpevnění zadní stavby a přenos vibrací…

        Prostě s pevnou osou máš kolo víc pod kontrolou než s RU a je pevněji pod kontrolou.

        Spíš 99% problému s řazením způsobuje zanešený bowden :D Osobně jsem 100% problému s řazením nikdy neměl zaviněno zasviněným bowdenem. (pořád nechápu proč na ebike salon čumím)

      • plzakj  

        V dnesni dobe je komunikace zaklad uspechu. Mit potencial a chut se nekam posouvat.

        • Auditor  

          Se divim ze jeste nezapojili modni „pribeh“ …

          • DragON  

            Nééé, teď si jim napověděl, toho se určitě chytnou. Příběh, a dají do toho srdíčko.

      • DragON  

        Musíš mít pevnou osu s bluetooth spárovanou s hodinkama! :-D

        V desátým díle na výletě děcku ani nenastavili posed, jsem čekal kdy si vykopne kolenem zuby. Hlavně, že o nastavení posedu v jednom díle měli tu jejich „akademii“.

      • Pablo  

        Co nekomunikuje, ale určitě to máte všichni brutálně přefouknutý!

        Ten pořad je jeden vtip, vždy to překlikám na netu a i těch 5 minut je ztráta času.

        • DoomHammer  

          Evidentně čtou B-F, kde je univerzálním lékem na všechno nízký tlak :)

        • MartyM  

          taky jsem žasnul jaké tlaky radili, to musí být jízda beton na beton :-)

        • sis  

          Taky jsem to včera po čase zkouknul.

          Mluvili o barech a v popisu měli PSI.

          U Meridy nevím proč rozebírali kazetu, což podle mě cílové skupině nic nedá, akorát mluvili o Suntour a ona je to Sunrace 11–50.

    • vrawer  

      Teď jsem to zkoukl, v čase 14:38 je Kellys Gate 70 2018, pokud mě nemate zrak, tak má převodníky, hazku a kazetu na opačné straně.

    • pavelmisar  

      No nevím jak vy, ale dnešní díl se mi konečně líbil :)

      • p@X  

        Nabušený díl, akorát mě bije do očí, když ten štěrbák testuje XC, gravel v enduro kalhotách a botech :)

        • hovado_cz  

          Zas nesmíš bejt tak outlocitnej ;-)

          • p@X  

            Každý druh kola má přece od módní policie jasně definovaný úbor :)

            • hovado_cz  

              to už je moc hnidopišství – chápu vypadá na tom jako hokejista a normální úbor by se v rozpočtu pořadu mohl ztratit – ale spíš bych uvítal, kdyby testovaný biky ukazovali kolik váží na takový to „váha neuvedena“ přitom ti tvrdí „že je to lehkej stroj“ :-)

              Ale souhlas malinko příjemný překvapení, že se trochu zlepšili :-)

        • pavelmisar  

          Tak já ho v testu v jiném oblečení ještě neviděl :D

        • oretone  

          protoze je normalni :D

        • beranek666  

          Zlepšili se… Ale ten „grejvl“ bajk? To je teda výslovnost…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse