• Kluzák

    Během servisu RST First air 2009 se mi podařilo utrhnout závit spojující tlumící patronu a vnější nohy, dělaj to snad z papíru nebo co…

    No a vzhledem k tomu, že vidle je jinak ještě dost v cajku bych se chtěl zeptat, jestli tady někdo nedisponuje buď torzem tohohle modelu, popř. přímo tlumící patronou. No a když nic jinýho, tak aspoň info, kde by se tyhle díly daly obstarat by bodlo…

    Předem díky za rady

    KLZ

    0 0
    • Jenda  

      muhaha, tohle se povedlo hodne lidem vlastnicim manitou vidle (skareb, R7) no a ta RST je vlastne R7 mirne osizena a mazana vazelinou. Dovozce RST je nebo aspon byval Havlena, tedy Author, ale poptej zde http://www.rstmtb.cz/ jeste je sance ze na to pujde tlumic prave z R7, na skareba me onehda stal 700 takze tady to bude podobny, dovozce manitou je progresscycle

      0 0
    • smash_mouth  

      Ty si ale *****, priste napis do titulku vo co de…

      0 0
    • trpaslik72  

      Povedlo se ti to nějak nahradit? mám stejnej problém :(

      V půlce se ta trubička se závitem prostě přetrhla. Povedlo se mi to při utahování i přes to, že sem dodržel moment podle manuálu.

      0 0
      • 777rada  

        pokud jde o ten spodní šroub v pravé noze který drží táhlo tlumiče, povedlo se mi ho utrhnout právě tím, že jsem povoloval na opačnou stranu. Byla to vidlice manitou slice. Nic jsem nesháněl, kolo muselo druhý den jet, otřel jsem studený pot a opravoval jsem. Tím, že slice je mazaná pouze vazelinou, nemusí to dole až tak těsnit. uřezal jsem hlavu z delšího šroubu tuším M5, strčil do utrženého táhla, provrtal, šroub zajistil v táhle pomocí delšího měděného drátu, který jsem stočil do spirály kolem táhla aby vytvořil „druhé dno“ pro gumový doraz který tam tuším je na tlumiči. Zvenku dvě matky stažené kontra do sebe, první dotažená jen lehce /měděný drát z druhé strany/, bruskou zkrátit šroub, pro jistotu důlčíkem zajistit ještě proti povolení. Nic lepšího mě narychlo nenapadlo, kolo s tím normálně jezdí, je to tak nějak rozebíratelné. Ještě mě napadá, podruhé a v klidu bych celou tu spodní sestavu utěsnil nějakým silikonem.

        0 0
    • Svart  

      :D taky se mi to povedlo na kamosove vidli. To je tzv. kurvitko… Jinak shanet nove je skoro nemozne, u manitou se meni vnitrek vidle snad dvakrat do roka.

      Jinak co se opravy tyce…

      Puvodni plan byl tu hlinikovou koncovku odvrtat a nahradit. Po zkusenosti nedoporucuju, zacne se protacet v te ocelove trubicce.

      Nahradni plan kterej fungoval… odriznout tu hlinikovou cast uplne do pryc. Vzit sroub odpovidajiciho prumeru a uriznout hlavu. Privarit jako prolouzeni te ocelove trubicky. Z vnitrni strany nohy i z vnejsi pak gumovy tesneni a pritahne se to normalne z venku matkou.

      Par postrehu… 1. po odriznuti hlinikoveho kurvitka samozrejme vytece tlumici olej. 2. na privareni doporucuju autogen a privarit mosazi. COcko jde taky, ale dela moc velkej svar, invertor je moc hrubej. 3. podle toho jak se vam to povede/nepovede privarit, obrat to na soustruhu do hladka.

      Goog luck

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.