• Skuhry

    Zdravim, chtel bych poprosit o jakoukoliv dobrou radu s vyberem horskeho kola. Moje cenova relace by se mela pohybovat neco okolo 10 – 13 tisic. Predstavoval bych si odpruzene vidlice a kotoucove brzdy. Ovsem problem zrejme nastava v tom, ze vazim zhruba 120 kg a zajimalo by me jestli to ty kola vydrzi nebo se bude muset dokoupit nejaky silnejsi ram a stred protoze nevim na jakou vahu ty kola jsou stavena a nevim jakou clovek muze vyvinout silu pri tahu… a zda-li pri teto cenove relaci jsou ty kotoucove brzdy relativne v poradku, zaslech jsem ze casto to jsou levne smejdy… predem dekuju za jakykoliv napad, radu dekuji moc, s pozdravem Skuhravy

    0 0
    • dreamkiller  

      Tvůj rozpočet stačit asi nebude a zesílené součástky akorát tak zakázková výroba ceny v desetitisících .Ale jinak bych bral rám Ocel ,kola a dráty DT swiss ,kvalitní sedlová trubka. Kvalitní kotouče stojí tak 7 tisíc takže véčka.Vidle pružinovka a silnější pružina. Pokud chceš dát 10 litrů tak mrkni do bazaru nebo do Moutfieldu!

      0 0
    • Hejdik  

      Po svých zkušenostech na B-F vážně nevím,zda ten dotaz myslíš vážně. Pokud ano řeknu to asi takhle: Za 13 tis. můžeš sehnat kolo,co ti vydrží,ale radši než po novém v této cenové relaci bych mrknul po nějakém slušném bazarovém kousku.Když budeš šikovně hledat,tak můžeš najít třeba rok staré kolo ve slušném stavu co bylo nové kolem 20 000. No a kotoučovky,na ty radši rychle zapomeň,to vážně za tyhle prachy nemá smysl..

      0 0
    • dreamkiller  

      Tvůj rozpočet stačit asi nebude a zesílené součástky akorát tak zakázková výroba ceny v desetitisících .Ale jinak bych bral rám Ocel ,kola a dráty DT swiss ,kvalitní sedlová trubka. Kvalitní kotouče stojí tak 7 tisíc takže véčka.Vidle pružinovka a silnější pružina. Pokud chceš dát 10 litrů tak mrkni do bazaru nebo do Moutfieldu!

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce