osobní automobil vedený v techničáku jako nákladní

19 nepřečtených
  • vn25

    Měli jste při provozu takového auta nějaký problém?Třeba při silniční kontrole nebo na STK při chybějící mřížce?Může takové auto na dálnici do rychlého pruhu?

    0 0
      • vn25  

        Ještě mě napadá pokud bych s takovým autem způsobil dopravní nehodu v zákazu vjezdu náklaďáků, dá od toho pojišťovna ruce pryč?

        0 0
      • mirace  

        Ten článek není úplně to na co se ptal. Článek je o tom, že se změnila značka ze zákaz vjezdu nákl. aut nad 3.5 t na zákaz všech nákl. aut. (zjednodušeně řečeno).

        Odpověď na otázku by asi měla být:

        Kategorie N1 je určená k přepravě nákladu, tudíž do rychlého pruhu nesmí. Mřížku můžeš sundat (EDIT).

        Policajti to ale celkem chápou a pokuty nedávají. Lze ale očekávat, že pojišťovna s tím bude mít problém při nehodě.

        0 0
    • mr.antik  

      Ne, problém nebyl. Kdyby policajt chtěl tak mi najde cokoliv jinyho než jenom jízdu v levém pruhu, takze to neřešim

      0 0
    • Libores  

      ano, za chybějící mřížku jsem při silniční kontrole dostal flastr a před technickou jsem ji vždy musel namontovat. Nad ostatním jsem taky přemýšlel, ale nikdy nemusel nic řešit.

      0 0
      • Delkim  

        jj, stejné, díky odpočtu daně jsem měl A4 Avant s mřížkou a byl to hrozný opruz…

        a při prodeji po pár letech sakra problémy, nikdo to nechtěl :(

        0 0
      • mirace  

        Mě na evidenčce řekli, že jí můžu klidně sundat (2015). Je ale fakt, že na STK jsem zase jel tam.

        Příloha č. 3 k vyhlášce č. 341/2015 sb, s platností od 1.1.2015 odstavec 5

        U vozidel kategorie N s nedělenou skříňovou karoserií, které byly schváleny tak, že za poslední řadou sedadel je přepážka oddělující prostor pro cestující od prostoru pro náklad se tato přepážka nevyžaduje v případě, že vozidlo svou konstrukcí vychází z osobního automobilu kategorie M1.

        0 0
        • Libores  

          fakt je, že ta moje zkušenost je už skoro deset let stará a to auto už taky dávno nemám. Fajn, že už je to jinak, byl to opruz.

          0 0
      • marttoni  

        po koupi auta s mřížkou letěla ihned do šrotu, kontrolován vícekrát a nikdy problém, ani na STK

        0 0
    • MirosPikos  

      Mám Berlingo N1, mřížka byla ale nebyla pevnou součástí. Měl jsem zjištěno, že sundat lze. Nikdy s tím nebyl problém. Problém může jen nastat na zákazech, na to mě na STK známý upozornil.

      0 0
    • vn25  

      Tak po zvážení pro a proti na takové auto kašlu.Všem děkuju

      0 0
      • mr.antik  

        jestli je to vyloženě osobák, nějaký kombík nebo tak něco, tak bych to neřešil

        0 0
        • kadlec  

          přesně tak, od určitý doby lze mřížku demontovat

          mám octavku od roku 2012 bez mřížky a vždyv poho

          0 0
    • BlickM  

      Taky si dej pozor, kolik máš v techničáku míst k sezení. S vymontovanou mřížkou jsme nikdy neměli problém.

      0 0
    • tromboonen  

      Mel jsem jednu Ochcavku s prepazkou (sla ven hned), jednou neco povidal nejakej policajt, ale zadnej problem z toho nebyl (cca 10 let zpet??), pak MB Viano, tam byla ta prepazka extra debilne udelana, taky sla pryc, na STK nic, policajti nic… myslim, ze ta hysterie „trestani“ za odpocet DPH nejak postupne polevila, dneska mam Volvo kombika s odpoctem DPH, bez prepazky a osobni.. Pokud to mas na firmu a muzes odecist DPH a to auto je cajk, nebal bych se toho.

      0 0
    • vn25  

      Já mám spíš obavu jak by se chovala pojišťovna v prípadě nehody.Dejme tomu budu v nejaké uličce kde bude zákaz vjezdu nákladnich vozidel a nebude na ní dodatková tabulka s uvedenou hmotností.Nabourám a co udělá pojištovna?Zaplatí škodu nebo mě pošlou do řiti?

      0 0
      • tromboonen  

        Hele nevím jestli nekecám, ale minimálně ta Ochcávka předmětem nějakejch nehod byla, jednou ji sejmul ***** na letních gumách když čerstvě napadlo, to slo z jeho pojistky, a možná nějakej ťukanec z naší strany a z našeho pojištění taky byl, teď už fakt nevím, každopádně nikdy nikdo neřešil jestli je to N1 nebo jestli to mělo při nehodě přepážku, ptal jsem se pojišťováka, jestli ji tam mám dát před odtahem do servisu… pravda nebylo to v zákazu, ale myslím, že je to přehnaná obava, jak říkám, mám pocit, že to (překvapivě rozumně na naše končiny) vyšumělo a od tý doby, co jsou auta s odpočtem a nejsou to náklaďáky a nemaj přepážku, tak už po tom neštěkne pes… a že by někdo chtěl tvrdit, že kombík s přepážkou je náklaďák a nesmí do nějaký uličky? To už je dost nepravděpodobný, to by tě za to mohli chytat policajti že tam jsi a to se pokud vím nikdy nedělo.

        0 0
    • popokatepetl  

      máme N1 kombíka, bez přepážky jen má zatmavené zadní boční skla. Na STK vždy v pohodě, policajti to nikdy neřešili. Někde mi povídali že to lze změnit zpátky na normální auto ale nechtělo se mi po úřadech. Míst k sezení máme 5.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.