Dvojka rychle zaplněna. Takže pokračujeme se všemi moudry tady :)
Třeba se od Onuceho dozvíme, jak si zajistit životní pohodu a nadhled.
Dvojka rychle zaplněna. Takže pokračujeme se všemi moudry tady :)
Třeba se od Onuceho dozvíme, jak si zajistit životní pohodu a nadhled.
Mít pro co žít, mít pro co zemřít.
Myslím, že to zvládneš lépe ;)
Šířeji?
Nešlo vymyslet lepší název ? Pokaždé to čtu jako Onuce oželíme legendu :D Navíc mistr nevypadá že by byl přístupný nějakým závazkům :/
Já to čtu jako oživíme legendu…
No nejsem si úplně jistý, že takhle vypadá životní pohoda.
Ale zlepšuje se to, alespoň tedy psychicky. Již mě tolik nerozčilují e-bikeři.
Ještě aby ;-) když už jsi jedním z nich :-D
No tak aspoň něco.
Dobrý den. Poježdění na elektrokole Vám závidím osobně jsem se k elektrobicyklu ještě neprokousal. Mám obavy z vybití akumulátoru někde mimo civilizaci. Ale Vy jste poměrně šikovný vynálezce a kutil a tak bych se chtěl optat, zda jste neuvažoval o nějakém systému záložního dobíjení. Děkuji.
Powerbanka to jistí.
To bohužel v praxi nelze. Baterie v elektrokole má tak velkou kapacitu, že nějaký přenosný solár je naprosto k ničemu. Je třeba sledovat stav baterie během jízdy, a vzhledem ke stoupání, klesání, plánovat rozumně návrat. Zatím jsem ale vždy dosáhl plánovaného cíle.
Jediné skutečně funkční řešení je přívěsný vozík, třeba na dítě, místo děcka však agregát. Jenže to nemá budoucnost, spalovací agregáty budou brzy zakázány, neb vůbec nesplňují žádná emisní pravidla.
Čím je nahradíš? ;-)
Zrovna včera na mne vyskočila o tom zpráva. Prý bateriové zdroje. V praxi to znamená ničím.
Jo a jsem zvědav na dřevorubce.
To je amerika, to je jiná kategorie :-D
Píší, že EU nezůstane pozadu.
Psát můžou, ale jsou věci, který jsou zkrátka neproveditelný ;-)
mno uz 2 roky je prodavame
Nebe je. Nebo něco takového. Včera jsem v rámci vzpomínkového švihu Českým lesem zavítal ,mimo jiné, ke hřbitůvku u kostelíku poblíž vesnice, kde moje víla poslední čas žila. A říkal jsem jí, v duchu, jak by bylo hezké, kdyby na tom hřbitůvku byla, mohl bych za ní jezdit. Zatím máme jen vlastnoručně vytesaný kenotaf na vrchu Niklák. No a teď čtu na fb, že dnešním dnem na tom hřbitůvku opravdu spočívá. Možná právě tedy včera tam byla uložena, v rámci rodiny, proto oznámení až dnes. Jenže ona chtěla, abych tam byl také, proto mě tam něco zrovna ten den přivedlo. Zároveň chtěla, abych nenarušil pouze rodinný kruh, proto přímo na hřbitov mě to nezatáhlo, což ale samozřejmě plně respektuji.
Je dobře, že jste alespoň pro tentokrát upustil od ježdění kolmo po hřbitově, inkdyž nechápete co je na tom špatného.
No já jsem dneska na hřbitově na kole kousek ujel, po cestě pro auta, která tam je pro obsluhu a tak. Ale za tu dobrotu, když jsem na hřbitovním chodníku z kola hned sesednul mi nějaké děcko začalo svítit LED baterkou přímo do xichtu :P
Autem se může, na kole ne? Je to čím dál více zamotanější. Pokud za tím nestojí pouhá nenávist ke kolům. Jen dnes se o mne na silnici bezdůvodně otřela dvě auta. Proti nic nejelo. Pokud se u mne míjí, je to již standard. Chtělo by to demonstraci za práva kol, to je pořád samá duha a na kola všichni kašlou.
Autem se může, vezou tam nebožtíka, odvážejí odpad. Proto jsem tam přes zákaz na kole pomalu jel a porušil asi nějaký předpis. Ostatně nikdo si nestěžoval. Jakmile jsem vedl kolo byl jsem snadný cíl útoku. K tomu ještě jednu pěknou historku: Jedu po hlavní a teenager na kole na chodníku vpravo soudí, že mi má vysvětlit jak se má jezdit. Něco jako ‚na silnici na kole nemáš co..‘ No naštěstí jsem si to celé nemohl vyslechnout. Některé děti a náctiletí ukazují latentní chorobný stav celé společnosti. Mají to od rodičů.
To znám velice dobře, když jedu na kriplkáře po silnici. Každou chvíli na mne někdo řve z auta, že mám já, úd, táhnout na chodník. Třeba i na prázdné silnici z auta v protisměru. Dovedete si něco takového představit v Bavorsku?
No a když e-bikem jedu po silnici, kde je souběžná, byť nevhodná cyklostezka, tak na mne najíždějí opravdu nebezpečně, troubí, řvou.
Ale!
Ale teď si představte, že někdo má legálně odblokované e-kolo, papíry, na cyklostezku nesmí. Chudák!
Nejen v Bavorsku :-D
Asi všude na Západě, že? Ti musí mít ohromnou radost z pádu železné opony. Myslím to ironicky.
I na západě žijí lidé ;-)
Po pravdě, když se podíváš, jak se chovají někteří jiní cyklisté, tak se pak není moc co divit.
Jedna věc je práva, ale s tím jdou tak nějak ruku v ruce povinnosti. Demonstrace je o ničem. Je třeba si nejdřív udělat pořádek mezi sebou.
Jenom pro příklad, šel jsem po chodníku se psem, proti mě chlápek s dalším velkým psem, do toho babička o holích a další dva chodci. Vedle souběžně s chodnikem prázdná silnice a kudy myslíš že to vzali dva „cyklisti“ (nebyli to žádný důchodci s košíkama). Fakt nechápu co se těm lidem honí v hlavě. Jo a na další křižovatce z toho chodníku sjeli a pokračovali po silnici.
Takže pak těžko můžem očekávat nějaký respekt.
Štvanci cyklisti. Na chodník vjeli ze zoufalství, protože na silnici je terorizují řidiči. Když viděli, že na chodníku by ohrozili chodce, raději pak zvolili sebeobětování na silnici
Ne, oni se nejdřív promotali mezi chodcema i když na silnici nejelo široko daleko jediné auto.
Podle Vás hned měli přelétnout obrubník, nebo, lépe, vysublimovat. Štvaná zvěř se také v tom stresu chová nelogicky. Třeba zajíc přede mnou prchal po polní cestě snad půl kilometru, než uhnul do pole
Proč by létali přes obrubník? Stačí na ten chodník nenajet a pokračovat od začátku normálně po souběžné silnici.
Tohle se mi stává často. Na silnici na mne někdo nebezpečně najede, zařve, ve zmatku najedu na chodník. Tam zas lidi, psi. I když jedu krokem, nic to neřeší, prostě překážím. Po chvíli to vzdám a sjedu opět na silnici.
Tak tohle fakt nebyla tahle situace.
Takhle se ale nechová normální člověk, pouze psychicky narušený jedinec.
Ano, díky narušitelům.
Ne. Díky vlastní hlavě.
Vlastni hlava muze byt nejvetsi narusitel.
Mysl Tvá, peklo i ráj.
Možná, podlé novocyklistů prý cyklista na silnici nepatří, jezdí potom po chodníku zcela samozřejmě, ‚bajkeři‘ v plné výbavě. V terénu nebo na kopci je nepotkáš.
Hele, čistě technicky… vážně čekáš, když potkáš člověka na biku na chodníku, že bys ho měl pak potkat ještě někde na trailech? Nebyla by to vcelku náhoda? A poznal bys ho vůbec? Chci říct, že asi nemůžeš vědět, kde běžně jezdí, ne?
Hovořím o tom co rodiče vštípili teenagerovi. Až možná získá řidičák bude z něj asi ten vychovávač, soudce z lidu. Bohužel mileniální ‚bajkeři‘ mají svůj rajón chodník a cyklostezku, to by se mělo zlepšit :)
No já spíš hovořím o tom, že vidíš bikera na chodníku a hned máš jasnou představu o tom, kde a jak jezdí a jak ho rodiče vychovávali.
No já marně přemýšlím, co se takový mladý naučí a jak se budou chovat, když kolem mé práce projíždí skupina cca 15 dětí v dresech v doprovodu 3–4 dospělých. Věk odhaduju kolem 10–13 let. Jedná se o nějaký cyklo kroužek. Jezdí poměrně pravidelně. Suverénně jedou po dost rušném a frekventovaném chodníku, kde jim uskakují spousty chodců. Přijedou na křižovatku, počkají na semaforu a pak se to množství cyklistů prodírá přes přechod, kde jsou na obou stranách zastávky MHD, kde každých pár minut zastavují autobusy takže mraky chodců. A to jsou pod vedením dospělých, kteří jim asi říkají, že takhle je to v pohodě.
.
Opravdu se dějí zvláštní věci. Včera jsem vyrazil na hrob čistě kvůli dobrému počasí. Až teď jsem náhodou zjistil, že byly zrovna dušičky.
Stále přemýšlím o tom vzorku vidlice Uding 34 z Alibaby, v minulém vlákně…
Jak konkrétně to udělat? Samozřejmě začnu tím, že se registruji. A dál? Pokud totiž bude nutno telefonovat, tak jsem v háji, protože retard hadr. Budou mít trpělivost stále vše opakovat, hovořit pomalu a zřetelně, volit občas jiná slova? Ne.
Nechci vzorek zadarmo.
Já vím že to píši zbytečně ale nechcete si koupit vidlici na kterou budou dostupné náhradní díly v ČR a bude ji umět servisovat každej trošku schopnější servis ?
smir se stim, zeji musi koupit na ALIBAABE!
No zase když koupí 50 Udingů z Alibaby, tak servis potřebovat nebude, prostě dá novou…
A jakou, aby měla nohy minimálně 34mm a přitom byla citlivá?
Jediná alternativa je Rockshock Gold 35, jenže ten prý citlivý není. Plus bych jej musel dávat servisovat.
Udingu stačí občas injekce tlumičového oleje a není citlivější vidlice.
To jste četl kde?
bf
Zavolej, Číňani jsou strašně milí a ochotní. Já myslím, že ti budou trpělivě naslouchat a vysvětlovat, dokud nenajdete společnou řeč.
Co by neudělali pro jednu prodanou vidlici.
Nevím, zda je lepší lhát, že jsem firma na stavění kol a uvažuji…
Nebo říci pravdu, že jsem z té vidlice nadšený, ale v servisu mi ji omlátili, a nemohu sehnat…
muzes nam prosim nafotit jak moc je omlacena
.
dekuji, tak nejak nevim, kde je ten skrabanec :(
Ty dva bílé body, zhruba ve středu fotky.
Tohle?
Ne, ty dva nad sebou, ve středu.
.
zkoušel jste to otřít hadrem ? :D
Utírám po každé jízdě.
Neřešit a jezdit.
Viděl jsem víc dobité vidlice,bez vlivu na fci
Do záseků se při zánoru nabere prach, při výnoru pak stíráky setřou prach dovnitř. Záseky fungují jako korečkový dopravník písku do vidlice.
a proč tu dírku ve vidli něcím nevyplníte ? pak by problém zmizel a nemusel by jste ani kupovat novou ?
Na kluzáku? Čím?
Někdo tady kdysi nechával opravovat kluzák na vidlici v nechtovém studiu tím jejich gelem včetně vytvrzení.
Opravdu mohu s e-bike do nehtového studia? Mezi ty snobské paničky?
Proč tam tahat celý kolo? Nebo najít někoho kdo dojíždí k zákazníkovi,ale předem mu vysvětlit o co jde.
jakoze k onucemu do bejvaku?
Aha :)
past vedle pasti :D
Vietnamske paničky nebudou mít nejmenší problém :-)
S paničkama asi problém nebude ale určitě nastane něco jiného co mu tu opravu znemožní :/
nehlede, ze to neni nic hroznyho, kamasoj otriskala vidlici lanovka nebo bus co ho vezl na trejl, slo to < zavalcovat > a pak lekce zabrousit pod vodou, nicmene to byla drba daloke vetsi
Zabrousit… To asi neměl černé kluzáky.
https://youtu.be/BVUxEqmknx0?t=32 nj no 5sec na trubce
edit: a hlavne co rika o tech vrypech
Že tahají olej?
ze prakticky nevadi a brousi ten cernej povrch, nicmene kazda vidlice jedou bude potrebovat servis :)
Dobrá vidlice servis nepotřebuje, jen mazání. Vím to z praxe, RST, Recon Silver.
A co se stane s tím předchozím mazáním?
Vyleje se z nohou na hadr. Co pak s tím hadrem? Ptám se raději předem, protože bude následovat lynč ohledně vyhození hadru do odpadu. Jak to tedy řešíte vy, kdo se první chystáte hodit kamenem?
Já to řeším,tak, že olej dávám do kanystrů,i z auta,a až je plný vemu ho do práce,jsou tady 4sudy po 200litrech a tam ho vyleju,potom to likviduje firma co si pro to jezdí .
A ten olej z těch nohou… je čistý nebo špinavý?
To nevím. Hadr neždímu do zkumavky.
Jako, že by mistr zafritoval?
Do pytle a pak to stejně jako vyjetý olej odevzdám ve sběrném dvoře.
vtom pripade, proc si ji nekoupite znova?
Protože nohy 32. A protože k mohutnému e-bike se slabé nohy hrubě nehodí.
Takhle vypadají černé kluzáky po delší době používání, té vidlici je dneska 13 let, škrábanců požehnaně – zabroušeno rozleštěno – hnidopich si to může klidně naláknout, pokud nutně potřebuje k ukojení detailismu, nic to netahá, nic to zásadního nedělá, vidli jsem normálně očistil, osadil opravnou sadou těsnění, promazal, nalil novej olej do patrony, složil nafoukal a dal zpět na kolo a vesele to drandí dál.
Škrábance nejsou záseky.
ale funkční riziko stejný = není hladký povrch kluzáku = podle tvojí teorie nasává prach – i kdyby tak ho nikdy nenasaje tolik, aby to byl zásadní problém- mnohem víc se ho usadí na břtu gufera a tam funguje jako lapovací pasta
No a jak myslíte naláknout? Kluzáky přec nemůžete jen tak barvou. To je nějaký chemický povrch, nebo tak něco, prostě otěruvzdorné. Nikoli servisu vzdorné, samozřejmě.
když bych to nutně potřebval řešit, tak bych přejel jestli jsou tam nerovnosti a pokud ne, tak bych díru vybravil nějakým liháčem, aby to nebylo tak vidět a hotovo, jako obvykle děláš vědu z prkotiny a jak už tě odsud znám dvě až tři zásadní věci ti přitom utíkaj
Liháčem zabarvuji před každou jízdou, zmizí ale již cca v polovině švihu.
protože to předtím neodmastíš a pak nenecháš zaschnout
protože to předtím neodmastíš a pak nenecháš zaschnout
No ty fixy z odkazu vypadají velice nadějně. Koupím i zlatý, protože mi omlátili i zlaté polepy zadní stavby.
Moc děkuji za tip.
Objednáno, černé i zlatý. Jsem zvědav, zda na kluzáku vydrží. Ještě jednou moc děkuji. Neznal jsem. Barvil jsem to lihovým fixem.
https://eshop.umyem.com/…-papir-1-ks/ tohle by melo stacit
Hoši nechci vidět co tady bude psát až to vezme tím papírem a sleze mu z kluzáků ta černá :D
To právě dělat nebudu, to je jasné. Žádné broušení.
Na tmelení jsou záseky moc malé.
tak důlčík a zvětšit :D
Efekt dopadu meteoritu aneb zdvihnou se okraje. Stačí se podívat ve stínované mapě třeba na Sedmihoří.
okrase se pak zaválcují :)
Tak odvrtat, efekt nemá nárok.
Stejně nevěřím, že jakýkoli tmel to namáhání vydrží.
Jediné namáhání je otěr, takže bych se nebál.
Bojím se.
KDO SE BOJÍ SE.E V SÍNI.
Spis v loznici
ty si zalepíš na kriplkáře nejnamáhanější spoj na vozejku lepidlem a pak se bojíš přetáhnout důlek, přes kterej jezdí břit gufera tmelem? :D:D
Mám praktický cit.
Když jsme u kriplkáry, při tom převratu se zřejmě nějak deformoval ráfek, protože po nějakém čase praskl drát. Teď jedno kolo hází.
Tak to si asi jedinej, kdo si myslí že ty máš praktický cit
Snad ho necháš doplést, ne?
Ano.
Volal jsem do Leader Foxu. Neprodají
Asi bude drahé volat do Číny. Nestačil by mail?
Volej z Bavorska
Potřeboval bych poradit zcela vážně. Děkuji
Zajeď do Prahy na hrad. Mlhoš má dobré kontakty v Číně, bude to mít větší váhu.
Nebo zkusit krtečka ten se přece zná s pandou :D
Ještě jednou. Potřeboval bych seriosně poradit. Jsem z té vidlice opravdu nadšený, citlivější jsem neměl. A ty sekance v kluzáku mi strašně vadí. Voda na mlýn obsese.
Navíc ty sekance nabírají prach a časem se futro zadře.
Při vaší smůle vám balík sebere pošta a bude ho chtít proclít na alík se radši vykašlete a zkuste něco od RS nebo Foxu
To je marný,chce Uda z Číny,kam se s citlivostí hrabe RS nebo Fox.
Však píšu další vlákno jak proclít vidlici Uding z číny :D
Přitlač. Deset vláken, každé bude mít alespoň 2000 příspěvků…:) NEKRMIT
nekaz nam to, prijdeme o vlakno, < mam vidlici 3 mesice na poste a nevim co dal, poradte >
Jenže co od RS nebo Foxu? Jediná možnost je RS Recon Gold 35. Však ten prý moc citlivý není, navíc bych jej musel časem dát někam do servisu, protože… Proč vlastně, pokud by šly snadno shodit nohy a jen doplnit mazací olej. Nicméně nemám rád zbytečně složité věci, riziko poruch. A ještě nutnost nastavování. Uding oproti tomu prostě „jen“ funguje, a to po injekcích opravdu skvěle.
Píšeš neustále o citlivosti vidlice. Jak vůbec Tvé letité tělo pozná citlivost vidlice ? Jak citlivost poznáš ty sám ? Není to zase něco, co jsi někde vyčetl a teď jsi se toho zbytečně chytil ? Do jaké míry a jak citlivou vidlici potřebuješ ?
Čím menší odtrh, tím lépe. A z tohoto hlediska je, po aplikaci tlumičového, oleje tato vidlice moje nejlepší.
Co je,vlákno zmizelo z úvodní stránky tak jsi ho musel oživit?
To ani nevím. Dostal jsem se na bf až teď. Tak jsem jen odpověděl.
A vidím, že jsem psal nesmyslně čárky, ještě jsem byl rozhozený
no tak nejlepší odtrh v sériovce vždycky měla Lefty. Takže pane objednejte Lefty Ocho, klidně v hliníkové edici.
a samozřejmě nový náboj.
No jo, na Lefty jsem úplně zapomněl. Ale asi bych se bál s tou jednou nohou.
výmluvy!
na tom invalidním vozíku jsou zadní kola uložena úplně stejně a jezdí to!
No to je vlastně pravda!
Zkoušel jsem najít podobnou barvu kola, jak by to vypadalo. Stejně prostě invalida
lefty musi taky jednou do servisu, zapomente!
Tak. Zbytečně složité.
Ne, když jej vidím, tak zvracím.
To chce čas ;-)
Není to tak dlouho co jsi zvracel z ecyklistů a dneska jsi jedním z nich :-D
přesně třeba by spolu mohli na vyjížďku na kriplkárách :)
Nejsem jedním z nich, jsem sám mezi svými.
To je Miloš taky :-D
Měl jsem na mysli e-bikery. Tu stvůru mi prosím vůbec nepřipomínejte. Stravuji se velice draho, protože low carb.
jakoze ty BURTY baworsky?
Ne, to jsou jen úlety za hranice všedních dnů.
TVL ty máš problém s jakýmkoliv nákupem u nás, tak proč chceš nakupovat, nebo dolovat vzorky u soudruhů v Kitajsku? Zbytečně se ptáš na krok za krokem, když každý prodejce s tebou bude jednat jinak. Jinými slovy na tvé dotazy ohledně pořízení vidle z Kitajska na b-f nejde dát žádná relevantní odpověď, než vyzkoušej to a uvidíš sám, nebo běž od toho. Dokud nepošleš peníze, nemáš co ztratit.
Výborně, dobrá rada. Zkusím.
Není to vyšší model té vaší dong vidlice ?
To nevím, hlavně má zlaté kluzáky, musím mít černé.
Ale co je to prosím za prodejce? Zkusil bych mu zavolat, třeba…
Děkuji
Má krk jen 150mm.
Jak na potvoru se mi to teď nedaří dohledat ale pokud to najdu dám vám to sem.
Nemá tam na sebe tel.je to přes FB,je zamluvená
Děkuji
tohle vlakno se melo jmenovat < Onuce – vybereme vidlici – nekonecny pribeh >
edit: dokazete specifikovat jakou mate predstavu, krom te z aliBaaby
Tu a žádnou jinou. To myslím naprosto vážně. Jednoduchá, po injekcích i super citlivá vidlice, boost, 34 nohy
tak vyreseno, prestante plakat nad porypanou vidlici, objednejte novou a jeto :D
A kde ji mám objednat? Vždyť o to právě jde.
prijdemi, zesi vsechno delate zbytecne slozity, nehlede, ze delate veci abyste si mohl omluvit veci nasledne
Zbytečně složité… Tak prosím, kde jednoduše koupím? Děkuji.
Položil bych otázku jinak. Proč kupovat, když to není úplně nutné?
Faktor chci to a musim to mit
No ale nutné to je, byť třeba ne úplně.
Ne, není.
Jak vyřešíš cvakání? Je jasné, že když koupíš, bude cvakat.
Tahle vidlice od přírody necvaká.
Tady podobná.
Děkuji. Není boost a 32 nohy.
Počkat. Já myslel, že to má 35 nohy.
Spodní nohy 35, horní 32. On chce horní 34.
To je moc konkrétní, stačilo by „Onuce – nekonečný příběh“
Mistr uz jendou vidlici vybiral a „posilal“ postou… historie se opakuje :)
jo aha, a pokud se nedokaze ponaucit z minulosti, tak staci vyhledat to vlakno a vime jak cely pribeh dopadne, a tahle pujde postou az chinalandu :D
v příloze návrh na minimalistickou ložnici…
cesta k dobrovolné skromnosti zajistí pohodový a nekomplikovaný život.
Teď nevím zda to myslíš jako ftip ale tohle je fotka opravdu z jeho ložnice:D
Vážně?
nečtu všechna vlákna ale našel jsem to někde na netu…
ten pán má teda dosah!
Jj dával to do minulého vlákna :D
Já to jinam, než sem na bf, nedával.
Jak jsem psal již dříve. Za cca půl hodiny to už bylo i jinde (Rouming).
Což není moje chyba.
To přeci netvrdím.
Ale je tady pěkně vidět, jak rychle se to může rozšířit a „žít svým životem“.
Jj. Objevila se tam i ta fotka předtím. Bez sklopené postele.
Nejsem sketa, jsem asketa.
Asketa rozhodně ne. Dle kulinářských zážitků z Bavorska :)
Přerušovaná askeze.
Tuhle fotku si teď vybavují. To fakt spíš s hlavou ve sprchaci? Dyt si měl takový pěkný byt. To si fakt zaneradil něčím jiným???????????
O to nejde, nechci toto téma zde rozebírat. Prostě nejsem psychicky zcela fit. Mám strach z lidí, snažím se zalézt do nory. Ostatně stavba první nory mě stála kolena.
Nevěřím, sám jsem vytáhal do třetího patra v teplejch material na přestavbu garsonky,kterou jsem koupil i s prilehlýma půdama, na menší 3+kk.maltu,lepidla, dlažbu,obklady,palubky,izolace, střešní okna,plovoučky , nábytek, vše jsem si dělal sám,takže nějaká kukaň,pro chlapa v mém věku není problém.
Jen výmluvy proč něco nejde.
Asi tak. A to nepočítám ty tuny suti předtím vybourat a odnosit dolů. Taky sem si tím prošel. Pak zjistíš, že by něco šlo vylepšit, upravit a si v tom zas.
Přesně na tohle jsem se ptal ortopeda. Jak je možné, že stěhováci, pohřebáci, mají kolena v pořádku, když já po jedné podobné větší akci…
Protože prý psoriatická artritida kloub naruší, ten pak není tolik odolný.
Tak jezdi s vidlicí jakou máš až do jejího totálního využití. Náhradu řeš až k její smrti. Zbytečně si komplikuješ život a zasíráš vlákno.
Jakoze zasila vlakno svoje „vlastni“ vlakno (co nezalozil?) Neni jedno co se v tomhle vlakne pise? :)
Je to úplně jedno. Stejně udělá, co si vezme do hlavy (Onuce).
A co jeskyně? Nějaké pravěké pudy?
To je docela možné, vždy jsem měl rád malé útulné prostory. Proto jsem si tak lebedil u kamínek v Dacii.
Nedaří se mi registrace na Alibaba. Stále tam donekonečna probíhá verifikace.
Možná si Vás hodily do googlu a stále ještě vstřebávají info z Roumenova Roumingu.
Podařilo se mi přihlásit přes Facebook, ale zpráva prodejci vyžadovala nové přihlášení a to již se vůbec nezdařilo.
Počkej až budou chtít IČO,pak ti to prověří znova
Firmu jsem vyplnil, to Onucyklo. Jenže stejně si to vše nějak soslo z Facebooku.
Mistre vy máte fb ?
Já ne, to nějaký Zuckerberg.
:-)
Alibaba je pro firmy co nakupuji ve velkem. Pro vas bude spis lepsi Aliexpres.
Jenže na Aliexpressu to není.
A jsi si jistej, že máš 34 mm nohy – minule jsi brečel, že nemáš šupléru a jak to změřit,
nicméně výrobce udingu má na alliexpresu samozřejmě svůj krámek:
https://365bike.aliexpress.com/store/2386003?…
takže se tam klidně můžeš zeptat
Děkuji. Ale proč Španělsky? Nicméně někam jsem tam poslal dotaz.
Já to mám anglicky – holt jsi si svojí šikovností rozházel na ali jazyk
Vždyť jsem tam nic nenastavoval.
Tak si tam nastavev jazyk, jaký ti bude přijatelnější. Zase hledáš problém, kde není.
Kdo ví co tam hleda predtim…
Španělskou botu :)
A zjistil jsem zajímavou věc, výrobce vidlice udává maximální průměr brzdového kotouče 180, Leader Fox tam dává kotouč 203.
Naštěstí již jsem upgradoval na 180 XT
No tak už jen to něco o vidlici vypovídá
To vůbec ne, vždyť výrobce, respektive tedy Alibaba, výslovně uvádí, že je to vidlice pro děti. No a nám 180 kotouč bohatě stačí.
Hmm, a leader fox to dává na kola pro dospělé?
Dobře dobře to dělají.
Kdyby se náhodou někomu stal úraz, řešili to právníci, a některý z nich by k této informaci přišel, to by jistě nějaké lidi v leaderfoxu mohlo nepotěšit.
Ten popisek bych bral trochu s rezervou. Oni toho tam do popisku nacpou vždycky víc. Kuli vyhledávání, aby na tebe dycky vyskočil ten jejich produkt.
Tak je tam napsáno na horská kola. dětská kola. Tudíž obojí.
Já to chápu jako na dětská horská kola.
Musíš to chápat tak, že číňan chce aby jeho produkt vyskakovat v co nejvíce zadaných variantách hledání.
Navíc pochybuju, že vidlice s nohama 34 mm bude mít limit do 100kg a přesto ji nějaký výrobce namontuje na ebike.
Myslím že je do 90 kg, když se přepočtou ty libry, nebo co to je.
Tak do 95 kg. Když se vezme v potaz velká vlastní hmotnost e-bike, pak jezdec může mít sotva 80 kg, což splňuji.
Spíš tam zbytek doporučených tlaků není vypsán, když v tabulce končíš na 120psi a pod tim je poznámka, že nemáš překročit 200psi.
Pssst to je tajemství templářů …
To ne, tabulka je vždy pro celý rozsah použití. Plus maximální povolený tlak, který je s rezervou.
Tak to mám všude, tlumiče, vidlice.
Nikde tabulka nekončí rozepsaná, nebo nedokončená.
Vida, celej život žiju v tom, že podstatný je jenom max tlak, co se nesmí překročit a zbytek je v rámci libovůle požadovaného sagu – protože jaksi jsem nikdy neměl vidlici ani tlumič s tabulkou, ale vždy jen s maximálním tlakem…no vlastně to tam není, tak to dělám dobře :D
No mě třeba na RS vidlici končí tuším 90kg a více. Horní hranice tam uvedena není. Takže v podstatě rozepsaná nedokončená.
Také dětská.
To si spatně pochopil. Je tam 90kv a více. Horní hranice tam není.
Tu pak stanovil výrobce kola. Ale tak tobě nemá cenu nic vysvětlovat. Ty si stejně pojedeš svou. Takže ok, máš dětskou vidlici.
V tomto případě máte zřejmě pravdu. Pochopil jsem to špatně, jako že váhový limit je dán, tedy 95kg, a maximální tlak uveden jen kdyby si někdo, při dodržení hmotnosti, chtěl vidli přitvrdit.
chtel jsem mu sem lupnout ladeni foxe FIT-4 aby pochopil jak se muze nastavovat vidlice ale to nema cenu skoda casu
Hlavně nechápu, proč by se měla vidlice vůbec nějak ladit. Vždyť je to prosté: Správný tlak, odskok. Hlavní je co nejmenší odtrh.
Pokud nějaká vidlice potřebuje složité ladění, jedná se o konstrukční nedodělek a uživatelský diskomfort.
a tak jisteee :DDD pane vy jste trubka
Vždyť ty tabulky jsou zavádějící. Logicky z nich vyplívá rozsah zatížení.
Alespoň tři tečky mohli dát za nejvyšší uvedenou hodnotou.
tabulku tam správně neměli dávat vůbec… napsat doporučený SAG 10–25% a max tlak stačí.
stejně je to dle preferencí každého soudruha, použití, geometrie a tak…
Přesně to si myslím také. Navíc právě na těžkém e-bike to stejně neplatí.
Doporučuju tuto pře ražbou tezi jít přednést na závody v terénu či na závody motorek nebo nejlépe formulových vozu a rally
Všechny problémy, co tam mají, by Onuce zkušeně vyřešil stříkačkou s trochou oleje pod gufero. Ani Öhlinsu netřeba.
Mě by docela zajímalo, jak by se Onuce vrhl na aerodynamiku a aerodynamický výkon vozidla
Aerodynamický výkon?
Aerodynamika je jen pro ty, kteří neumí udělat pořádný motor, říkal Enzo.
A co by posledních třicet let Ferrari za Neweye dalo… od roku 1992, pokud jsem se nesekl, tak pohár konstruktérů Neweyovo auta vs Ferrari 11:8
15 let, Rajkoš byl mistr ještě 2007
Beru pohár konstruktérů, to je víc o autě a první Neweyův zázrak byl ten Williams s automatickou regulací podvozku – škoda, že jí pak zakázali – Sennu to zbytečně stálo život – ten Williams, co se v něm zabil nebyl špatný, ale změnit pravidla ve chvíli, kdy ta auta byla prakticky hotová a zakázat tu regulaci byla dokonalá FIA (Ferrari International Aid)
To byla ještě zlatá doba, proti tomu co je teď. Teď je to nepředstavitelné: jediné omezení motoru byl objem: mohl jsi mít 12, 10, 8. válců, atmo3 litry, nebo turbo 1,5 litru. Přitom to bylo všechno asi 20× levnější, než teď po všech úsporných opatřeních. Dnes by se na to asi Chapman, Murray & Co vys**li. Ještě horší je to ale v jiných kategoriích: BOP se šíří jak mor. Když přidávají hmotnost, tak ještě jakeš takeš, ale když škrtí motory a někdy každýmu jinak? Jakou cenu má pak titul třeba v SBK, když druhý v pořadí měl omezovač o 500ot/min níž? O zaříznutí dvoutaktů v MotoGP, které si koupila Honda a udělala si tam z 2 kategorií pohárový závod ani nemluvě.
Já to teď nesleduju mě to zajima čiste technicky, mě spíš berou predvalky a klasici, poslední co jsem v F1 sledoval byl Mika s DC s McLarenem
A přitom je poslední dobou f1 docela zajímavá.
Jo, ale ne technicky. Zatímco dříve točily V10 motory krásných 19000ot/min (a to jim 20000 ot. zakázali pro, z dnešního pohledu, zanedbatelně drahou slitinu na písty) Dnes točí nudných a nepříliš vzrušujících 13000 – ani nevyužívají max. limit, bo spotřeba. Takže motory nedosahují sice max. možných výkonů, ale za to jsou úsporné :-) Nechtěl bych vidět ten zástup úředníků, kteří sledují spotřebu, okamžitou spotřebu, každou ze stovek pneumatik, všechny náklady každého týmu atd. atd.. . . .
Ale to je celej motorsport mě to bavilo když to dělalo pár lidí proti dnešku a fakt je to bavilo.. Dakar js taky žral když monsinor dojel a co si na autě neudělala posádka to nebylo… U motorek mě taky bere víc road racing než gp
Jj. Ale to už je hodně dávno kdy bojoval Mika a Schumi. Taky sem to v tý době sledoval. Časně ráno vstával na přímý přenos GP austrálie.
Již od mala jsem přemýšlel, proč se to jmenuje formule. Respektive z televize jsem znal formuli jako závody těch placatých Marlboro vozítek, a když jsem potom četl, že někdo někomu sdělil tajnou formuli, zmatení bylo dokonáno. Tak teď, když připomenuto, hned jsem se záhadu pokusil vygooglit.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Formule_1
Jenže ani tam se nepíše, proč formule.
Chápu to již dávno v tomto správném významu, screenshot. Ale jak to naroubovat na závody placatých vozů, netuším.
A není to třeba tak, ze to auto je placate jako formulář?
A co pak formule 2?
Protože vozy jsou postaveny podle předpisu (formula) FIA z r.1950 pro monoposty s odkrytými koly. Čili je to název pro kategorii závodních vozů, který se pak nepřesně začal používat pro vůz jako takový.
Výborně, děkuji. Tedy správně česky: závody předpisu jedna
Vlastně takhle: závody podle prvního předpisu
Rozumím tomu dobře? Děkuji
Hele, to s těmi dětmi bych ještě bral, ale co ten limit toho kotouče?
Tohle by číňan dobrovolně určitě nenapsal – aby se chválil horším parametrem.
Mistr Onuce v nemocnici :D
S tim mytim opatrne. Nedavno zemrel clovek, co drzel rekord v nemyti se, pote, co se po te extremni dobe omyl.
Přesně. Jak se ostatně říká: hygiena půl zdraví. Takže špína celé zdraví!
:-)
V mládí jsme říkávali…špína po 14ti dnech sama opadá…
Lakové fixy z minulého vlákna dorazily. Ještě jednou děkuji za tip. A mimo opravy kluzáku jsem hned zkusil vybarvit logo na hlavovce. Původně jsem zlatý fix chtěl na opravu zlatých prvků zadní stavby a ráfků, které samozřejmě také v servisu omlátili, ale bohužel je to jiný odstín zlaté. V drobném nápisu, a vzhledem k utopenosti, tedy skutečným stínům, se jiný odstín vytratí.
Omlátili v servisu? A to jsi dával kam, někam, kde dělají náklaďáky? Úplně si moc nedokážu představit, že by mi kolo servis vrátil omlácené. Co to přesně znamená?
Zde to vysvětluji v popisu pod fotkami
Jen trolí,hledá někoho na komunikaci.neřeš.
Stejně jako tisíce jeho reakcí o lejnu.
Bohužel černý fix v zásecích kluzáku nevydržel ani pár pumpů. Tušil jsem to, kluzák je opravdu neopravitelný. Rozhodně ale fixy využiju.
Taky skočíš na každou blbost :) Fix tam žádnou vrstvu nevytvoří, není to lak.
Viz formule:).
Ale lakový fix. Ne obyčejný lihový.
Jenom pro pořádek, nechal si to zaschnout?
Samozřejmě, nějakých cca dvanáct hodin, přičemž testovací čáru jsem nemohl umýt ani lihem po necelé minutě.
A důkladně předem odmaštěno, pro ještě větší pořádek.
Jezdíš?
Již ne. Zazimovaná baterie. Ale zrovna včera jsem dal pod brzdový kotouč podložky, na zadním kole. Tím se posunul třmen na návarku zadní stavby tak, že již není nutné pilování otvorů, kdybych dával nové brzdy. A hlavně se zmenšila páka na krut nohy zadní stavby při brzdění.
Podložky ti tady myslím radili už dávno. Nebo ne?
Jenže až nedávno jsem zjistil, že se dají koupit přesné vymezovací podložky a delší pevnostní šrouby.
Delší pevnostní šrouby = delší imbusy?
Nj im<n>bus, je bran jako pevnostni
Delší šrouby uchycení kotouče, když jsou tam podložky.
Ano, radil jsem to davno.
Naléhal si? Jestli ano, tak asi dost málo :-))
Nejprve jsem musel sehnat ty šrouby a podložky.
Ty už jsi jak motorkář na japonci, ty taky zimují jak diví… za mě naopak e-bike je nejlepší právě v zimě – pač lidem s problematickýma průduškama umožňuje jezdit celoročně, aniž by pak po pár km na kole zbytek dne vykašlávali ledovej vzduch :D
Byl jste to Vy, pane, kdo varoval před prochladnutím baterie. To kvůli Vám zazimováno.
ne já varoval před idocií dávání baterky do ledničky, ovšem ty jsi si odnes jen co chceš… ale vysvětlovat ti to znova dopodrobna nebudu – za to jaksi nejsem placen
takže si žalozpěvy jako vy můžete, nebyl jsem dostatečně důrazně upozorněn strč za klobouk jo „mistře“
Mám ji nabitou přesně na 63% a skladuji v suchu při 15°C. Je to ideální? Děkuji.
Do chladného počasí se kdyžtak dělá návlek na baterii. Myslím že z neoprenu.
Muzes i vyhrejvanej :D, nicmene baterii, pokud maka mraz nevadi.
Návlek na baterii nedám, protože je natěsno v rámu.
Jinak na baterii v handbike jsem samozřejmě izolační obal udělal
A právě proto se ten návlek dělá přes celou trubku.
Navlek na celý rám :-)
Tak, přesně. Nemá smysl obalit rám v jednom místě, protože hliník je výborný vodič tepla a zbytek kola by pak sloužil jako chladič.
jezisi mistre, co zase spekulujete, baterii zima zase tak moc nevadi, je otazkou co je lesi, jestli ji na zimu s kolem odstavit nebo jezdit
On problém je jinde. E-bike mám na dlouhé cesty, jinak pro mne nemá smysl. Prostě náhrada převozu kola autem. No a v zimě bývá jednak zima, ale hlavně krátké a slané dny.
vymluvy
V tom případě zkus e-sáňky.
Mistře mám pro tebe mistrovskej job – místo letiště v Líních chtějí dělat VW nebo KIA fabriku na baterky – nabídni jim své služby v oblasti elektromobility a baterek, myslím, že nikdo nemůže pro to, aby tento projekt dopadl tak, jak většina lidí chce, udělat víc než, ty neboť máš pro to naprosto fenomenální technický background – a když to nedopadne a bude tam KIA, tak aspoň už bude jasné, že KIA i u aut znamená Killed In Action
Vím o tom. Jsem zvědav, kde budu fotit další svoje olivové přestřiky, když mi zlikvidují tamní protiatomové hangáry.
proto jim nabídni své služby – zavedeš tam svoje elektromobilní a baterkové teorie a letiště bude zachráněno a pak si můžeš za odměnu fotit olivu u hangáru
Elektro auta nebrat!
no proto jim své služby nabídni :) a bude od toho pokoj
no jasne a slogan
ONUCE – VASE BATERIE V TEPLE
V každém případě se taková továrna v nynější situaci hodí. Prvně by totiž místo baterií do aut mohli vyrábět dělostřelecké baterie.
Vy vtipkujete…neuvěřitelné…
S tím bych souhlasil. Ze zvědavosti jsem před 3 roky koupil elektrokolo a nejvíc ho ocenil v zimě. Když se na tom naučíš, tak se tolik nepotíš a při zastavení ti není zima. Po zimní sezóně jsem ho prodal, ale nijak jsem si nevšimnul, že by se zima podepsala na baterce.
ale jo, má v zimě menší kapacitu a menší výkon (což je fuk, hodinu až dvě dá a většina v zimě stejně na dýl nejezdí), ale pokud jí v mrazu neskladuješ…vybitou nebo přebitou…
Na hodinu, dvě, nikdy nikam nejezdím. To vůbec nemá smysl. Jen do Bavorska, tam, to trvá přes čtyři hodiny.
Jo to souhlasím, v zimním období má nižší kapacitu. Myslel jsem to tak, že po zimě na ní nebyly vidět zádné následky, co se týká výkonu. Určitě jí nízké teploty neprospívají, ale nijak zásadní, to při správném zacházení nebude.
Kolo jsem jezdil od listopadu do března a jiné jsem už neměl, takže moje zkušenost je malá.
jako u většiny technických zařízení musíš vědět co si můžeš dovolit a musíš mit cit pro zacházení – jezdím celoročně na elektrické koloběžce i elektrokole – nenechávám baterku prostydnou více než je nezbytně nutné (ono při jízde se ohřívá jednotlivými složkami vnitřního odporu), nenabíjím ji na max, nevybíjím ji víc než musím, nenechávám to stát na nabíječce a netahám z ní takové výkony jako při optimálních podmínkách, samozřejmě, kdo se k tomu neumí chovat, tak EV vozidlo ať malé nebo velké odstřelí ještě rychlejš než veterána – tam to taky je o tom, že musíte vědět co, jak a kdy..
Zatím odstřelil jen sebe
člověk není nic jiného než biomechatronický stroj ovládaný bioneuronovou sítí se schopností se učit
No tohle tvrzení je, pokud vím, pro současném stavu znalosti ohledně fungování mozku, postavení trochu na vodě, resp. je to tak obecný tvrzení asi jako člověk má tělo a mozek, zaobaleno do hezkých fancy slovíček.
jistě, onucemu nemůžeš dát detail, protože by začal vyprávě, jak to správně pochopil, aniž by podstatu tušil…to už tu bylo…
Pardon?
Já tu přec o fungování člověka vůbec nediskutuji.
To je fakt, ty jenom neustále hledáš nejefektivnější způsob lidského nemechanického poškození
Jak zazimovaná baterie?
Teď je nejlepší čas na ježdění,lidi v lese začínají ubývat a o tom to je.
V lese bahno. Nyní oblíbený výraz rasputica.
Bahno – to je přece nedílná součást mtb. Já prijíždím od bahna i do práce. A to kromě 50m hliny, jebu celou cestu po asfalte.
A nemáš z toho odřený kolena?
Ne. Ale chrániče už letos třetí :-)
Bahno je opravdu nedílnou součástí mtb, zvláště po zaschnutí.
Mistře, nějaký kratom, přírodní látka, působí prý léčivě na bolesti a deprese, ale může vzniknout závislost a nemá se jist po kilech jak vy to se vším děláte.
mistr je zavislej na svejch zavislostech
přesně tak, kdyby se jich zbavil, tak byl teprve skutečně nešťasten a navíc, co by pak vlastně dělal, když by si nemohl působit zbytečné a časté životní trampoty
Jsem si jist a trvám na tom, že Neurol je lepší než kratom.
Ok, dobré vědět. Já nemám zkušenost ani s jedním.
mistre, tohle je ovsem vyzva https://www.ceskenoviny.cz/…niky/2285442
Bohužel nejsem v Praze.
nejste ochoten podstoupit malou obet?
Jaká pak oběť. Berounka a Západní Express to jistí, v Praze coby dup.
mistr je komplikovana osobnost, nicmene si myslim, ze pro laboratorni vyzkum nic lepsiho po planete momentalne nebeha < nejezdi > :DDD
Hmm, může se na ňom testovat jak velký dávky jsou pro člověka ještě snesitelný :)
tak on se prirovnava k Meresjevovi, kterej byl vlastne Maresjev, tj jako stou velkou rijnovou v listopadu, myslim, ze tim je recene veskrze vse :DDD
Co kdybychom napsali organizátorům, kde bychom je prekecali ať jezdí i do plzně?
S páteří a achilovkou do vlaku? Ani za dětmi jsem do Prahy kvůli tomu nejel.
Ja normalne pater a achilovky beru vsude sebou, doma je nenechavam. Ani Neurol neni vlaku privetivy?
Možná je, ale to bych zas asi přejel.
Ale s úsměvem na tváři… Každopádně dát si Neurol abys mohl do Prahy pro dávku lysohlávek je taky svérázný způsob života :)
Ano, když navíc hlavu lysou skoro již mám.
:)
Mistre, Zapadni Express a Berounka konci v Praze na hlnu, ovsem zpatky by to mohl byt orisek. Na zpatecni cestu doporcuji Zapadni epxress, ten konci v Mnichove, srdci Bavorska. Tam byste musel byt jako doma, kdybyste tam byl byval prejel.
Jenže je to problém, od rána dnes úpím kvůli páteři, mnohokrát jsem se doslova zasekl zmrazen prudkou bolestí, jako když zubař zajede vrtákem do nervu.
Jo, to samozrejeme uplne chapu. To pak myslenky na nejaky raisovani po republice prejdou.
Jako jestli ti zubař někdy zajel vrtákem do nervu (samozřejmě neumrtvenýho) tak to chápu, že jsi v životě zakusil již mnohé…
Priklepovou vrtackou, predpokladam
Vlastně tedy do polomrtvého nervu. Dostal jsem sic injekci, ale jelikož zubařka neměla trpělivost, nerv byl zcela umrtvený až po zákroku. Přec jen umrtvení chvíli trvá.
ty jsi hrozná fňukna – co ti chudáci babičci a dědečci co minulé století jezdili bez nízkopodlažních systémů a vlaků (i do Dobřan jezdí regiopanter – takže opět fňukáš špatně – je dokonce i pro invalidy) – akorát je vidět jak jsi rozfňukanej a rozmazlenej – akorát fňukáš blbě, protože tu vždycky někdo ví, jak jsou ty situace doopravdy
Nefňukám, konstatuji fakta.
fňukáš, kdyby jsi do Prahy chtěl, dávno víš, že se to dá i s vozejkem i nízkopodlažně – zbytečně jen hledáš trapné důvody, proč to nejde
No to nevím, myslel jsem, že bych musel mít nějaký průkaz invalidy, což samozřejmě nemám. Jsem kripl, ale ne invalida.
Průkaz je na slevu nebo označení na auto.
do bazénu kvůli lupénce voláš jak divej, ale aby jsi se s dětma podíval do Prahy, pro to neuděláš nic, ale zapláčeš, že ani to jsi nedělal..pro tebe typický přístup – blbost řešíš a podstatnou věc…to vzdáš, protože by jsi musel něco dělat…nějak se tomu bezkrkému zlu ani moc nedivím…a to jsem si vědom toho, co ženy umí a dokáží
No když už fakta. Mlhavě se mi vybavuje, jestli tě někdo nevaroval (já ne), když si začal s tou károu. Aby sis neoddělal záda a ruce, že to dost přeháníš hned od začátku.
Ale tak možná se pletu.
vždycky ho někdo varuje, ale on je nejchytřejší a nejlíp to ví a pak běduje – ještě si pamatuju diskuse, kdy se tu holedbal, ja baterky a přípomoc na káře jsou blbost…a že pojede na pouť výhradně za svý, pak se angažoval o sto šest pro e-bikům (dneska na něm jezdí a vypadá to, že je velmi spokojen), dneska tu vykřkl elektroauta nebrat – jakmile ho ochutná, bude nejchytřejší, že je to ta správná a jediná cesta (není, je to alternativa do mixu)
Otázka je, jestli kdyby jsi mu dal B komplex, nebo déčko a řekl mu, že to jeho potíže fakt léčí, jestli by nebylo vystaráno
A autem ještě jezdíš?
Velice zřídka. Vlastně jen do nemocnice v Plzni, což je cca 25 km. No a jednou jsem si vezl kolo na švih.
No vidíš, tak nalož kolo, zajeď do Prahy, dej si houbičky a můžeš se ještě projet po Petříně…
Praha je na mne daleko, v autě mě bolí ta páteř již dávno. Nyní k nevydržení. V Loganu jsou strašné sedačky, vlastně jen kusy beztvarého molitanu. Loni jsem dokonce kvůli tomu vozil na místě sedačky řidiče kuchyňskou židli z Jysku. Jenže to zas byl posed moc vysoko a škrtal jsem pleší o strop.
Tak to už je moc,kecáš.
Bohužel nemohu dohledat fotku.
Vida a tchán si kupoval Dacii, protože má bechtěreva a je schopen se do toho i v 70ti něco nasoukat a nějakou dobu vydržet
Zase si jen vymýšlí,aby byl zajímavý chudák, nedokážu si představit vyhozenou sedačku z dáčky,místo toho židli,Tam se nenasouká zdravý člověk,natož cituji"kripl" s výškou 190.
hele já jo, kdo nikdy neřídil auto na židli nedělal nedělá veterány…a on je zrovna případ, co když takový převoz vidí, tak to zkusí praktikovat daily, protože jeho zvrácená logika to na něco doporučí – nicméně jde to, převezeš to, ale pohodlné a nějak zajímavé to fakt není
Sedačku jsem nevyhodil, jen na ní dal židli bez nohou.
Aha,někdo to napadl,tak už je židle bez nohou
Jsem nepsal nic o vyndávání původní sedačky. Proč také, když poslouží místo nohou židle
Ne, psal si „na místě sedačky“ a ne „na sedačce“.
A uz dost!
a proč jsi si nekoupil zvyšovací polštář?
On není malej,on je jen momentálně s bolestivou páteří.
Tan polštář se používá i na to, že vypolstruješ sedačku, aby nebyla anatomická a aby se pohybově omezeným, zároveň je klínovitá, takže podpírá stehna tam, kde má, aby dotyčný vydržel v autě – kdo se stará o prarodiče a rodiče, tak velmi ocení
To neznám.
Péči o prarodiče chápu,ale o anatomii v dačii pochybuju,i když ten polštář by mu pomoci mohl.
Vždyť něco podobného má na kriplkáře.
Dacia má hodně vysokej posed, takže lidi s bederní páteří atd do ní snáz nastupují, boční vedení to moc nemá a celkově je ten posed takovej že jsi jako nad sedadlem – což je fajn pro časté vystupování, nastupování, zvlášť při pohybových problémech. Já to používám do normálního auta – kde tím tu anatomickou díru vyplňuju.
Onuce to vyleje betonem a bude rovinka.
Nepotřebuji být výše, ale mít normální posed, ne se nořit do amorfna.
otázka je, jestli někdo jako ty má vůbec mít řidičák
Nestresuj mistra prosim.
A měl jsi pás?
Jistě.
A pripnuty? :D
Ano.
A brýle?
Ztratily se.
Že Neurol je lepší než Kratom je tedy docela odvážný tvrzení. Resp. Kratom moc neznám, ale ono napsat o něčem, že je to horší než Neurol, je obecně výzva. Teda nic proti Neurolu, v medicíně má svoje opodstatnění a v rámci svojí skupiny léčiv je to ještě lehčí odvar, ale něco, co do sebe chceš sypat delší dobu, to taky rozhodně není.
Jednalo se zejména o básnickou licenci.
Sakryš, nešvar nacifikace se nám tu nějak rozmáhá. Bundeswehr dostal uniformy s omylem označenou velikostí SS jako small, short:
Pardon, spatny vlakno.
Pokud je poslali do Bavorska tak ne
Tak jak to dopadlo s tou vidlicí na Alibabě? :) Nechce se mi to pročítat celé…
Nijak. Nepodařilo se mi ani kontaktovat výrobce.
Tam je někde volba „poslat zprávu“…
No a to pak vyžaduje další přihlášení a to již mi nejde.
A jaký je přesně odkaz na tu vidlici? Já mu klidně zkusím napsat.
Neblbni. Náhodou se Ti podaří ji sehnat a co pak…
Min.order 100pcs. To je Alibaba, ne Aliexpress.
Ano. Stačí napsat dotaz, zda pošlou vzorek. Některý kšeft ano, některý ne.
Jelikoz delam v dovozu, tak ti mohu i z nedavne zkusenosti rici, ze vzorky posilaji, ale jen kdyz uciti potencial firmy na velke odbery. Navic i ten vzorek bude temer za plnou cenu.
Pred mesicem jsem si volal s jednou Cinankou ohledne vzorku audio prevodniku a bylo dost obtizne je ukecat pouze na jeden kousek od kazdeho typu. Navic i doprava dnes stoji dost, ale i tak nabidli prepravu Fedexem za polovinu toho, co nam Fedex nabidl tady.
Počítám s plnou cenou, samozřejmě.
A kolik predpokladas, ze bude dopravne a clo? Je to financni nesmysl tahat jednu vidlici z Ciny. Celkova cena bude vyssi, nez kdyz koupis znackovou a kvalitni vidlici tady. Navic nedas to papirovani kolem. Takze se na to vykasli a kup treba RS 35 Gold apod.
To vůbec nevím.
RS Gold není citlivá a je zbytečně složitá. Zásadně nechci vidlici posílat někam do servisu.
to sice chápu, ale většinu tlumičů a vidlic si základně oservisuje trochu šikovný člověk s trochu vybavenou dílnou doma – obávám se, že ty nejsi ani jedno, takže je jedno jakou vidlici si koupíš a pak dokoníš – ostatně u levnějších modelů je otázka, zda má smysl servisovat, nebo jezdit do utahání a pak vyměnit. Servis v tvém podání je stejně jen o tom, že namažeš kluzáky pod guferem, neumím si nějak představit to vlákno, kde budeš řešit, že jsi louskl vidlici..
Mám Recon Silver a RST First Air. Obě dlouhodobě servisuji. Nohy sundavám, čistím, dávám olej. Nový olej do tlumicí komory. Redrum do vzduchové komory.
ok, no popravdě jsi mě pozitivně překvapil, byť tedy u mě je servis i měnění kroužků a těsnění, nicméně nečekaně něco děláš
Děkuji
Viz dětské kliky Jiankun, kde ty vzorky bez problémů posilali už asi 10×. Pokus mic nestojí…
A opravdu se pokusíte? Jsem moc zvědav.
Zkusím jim napsat, zatím jsem se k zomu nedostal.
Děkuji.
Netvrdim, ze to nejde, ale vyzaduje to dost usili. Navic mi to financne nedava smysl, kdyz zapocitas vsechny naklady. Misto toho mohl ted v ramci Black friday koupit kvalitni vidlici v CR nebo v DE.
Vůbec netuším, jaké všechny náklady. Není to stejné jako na Aliexpressu, kde lidé běžně nakupují?
Odhaduju, že poštovné bude min stejné jsko cena vidlice, plus ještě celní řízení. Celkem min. 6tis určitě.
Aha. Tak to opravdu asi nemá cenu. Respektive kdybych to dokázal vyřídit sám, zkusil bych. Ale obtěžovat Vás a pak si to rozmyslet, to by bylo hnusné. Navíc ve Foxu, Leader Foxu, mi řekli, že možná na jaře nějakou pustí. A volal jsem také do prodejny, kde mi jí omlátili, aby se mnou počítali, kdyby sundaná z nového kola…
V každém případě moc děkuji, jako by se stalo.
Smysl by to mělo kolem pěti tisíc. No jo, začínám šetřit, je to tady! Dal jsem teď třicet za notebooky a předposlední konto prázdné.
Michle pukni!
a kdyby si uměl s penězi, tak si za dvacet koupil lepší notebooky než ty za třicet… aneb repasované počítače
nojbuuky se zasadne kupujou v unoru
Já zásadně repasované, respektive všechnu výpočetní techniku repas
nemam zkusenost, dostavam to v praci co 2 roky novy, nicmene kamos ma nato obchudek :D tak proto to pisu, detem jsem kupoval to, co lidi po vanocich vratili.
V práciam na vlastní žádost asi už pětiletý, páč novější jsou horší (úspory) a mají větší omezení, doma je vše repas, což jsou ty dvouletý, co máš třeba vyřazeny, cenově na úrovni naprostého lowcost základu v krámu s jsou to ntb obvykle v ceně 30 až 40 tis za novej
Jasny, ted uz taky nechci menit, s…ou me ty instalace. A mobil to samy, mam s10e takhle malej mobil uz snad ani nejde sehnat. Jeto peklo tyhle hracky :D
mobil mám svůj, teda mám i svůj ntb – z práce mám akorát strej ntb a simku – po určitých kotrmelcích firmy jsem tam letos zústal na čátečný úvazek a většinu jedu na sebe
Drzim palce, at se dari
Jo dík, nešel jsem tak z trucu rovnou, mělo to několik let příprav..asi by k tomu stejně došlo, ale jaksi…když se z managementu stane moneyžerment
Samsung Galaxy s22 je jen o 4 mm delší. A skoro stejně široký, přitom má větší displej.
Jeste by to chtelo vysvetlit treba vyrobcum lyzarskych bund. Protoze do vetsiny nic vetsiho nez s10e se do vnitrni kapsicky urcene na mobil nevejde. A batuzek kvuli tomu vozit nebudu.
presne tak i lisci kalhoty nemaj tu vnitrni kapsicku o moc vetsi
To sis taky bral notebooky do foroty, kdyby náhodou?
tipl bych děti a vánoce
Tak.
Proč asi vlastně nejsou na Aliexpressu? Nebo se tam ještě objeví?
Ano, asi tak.
nj ale, co! nakupuji
kuci maji pravdu, take taham neco od zlutasku a dnesni ceny dopravy a pak jeste komplikace jedna vedle druhy
nekdy jeto letecky sic o kacku drazsi ale masto jisty v nejakym terminu
Něco nového ?
Chvíli jsem přemýšlel o RS Gold 35, byla v akci za 8.5k, jenže složitost a bůhvíjaká citlivost mě odradila. Tedy čekám, až se Uding 34 někde objeví.
RS vidle fakt nejsou slozite a odservisujes to doma beznym naradim. Servisni kity tesneni jsou bezne dostupne za par stovek. Takze si prohloupil.
Uding je jednodussi vidle jen proto, ze uvnitr vlastne nic neni. To si tam muzes dat vzperu z kufru od auta a budes na tom podpbne.
Kvalitni vidle muze byt taky citliva, kdyz se dobre nastavi a pouzijes spravny pocet tokenu uvnitr.
No a to je právě ono, v jednoduchosti je genialita.
A zrovna řešit nějaké tokeny, přesné množství oleje v nohou…
Uding vůbec nemusím rozebírat, stačí občas olejová injekce a servis výměnou. Pokud tedy další seženu.
Tak když je to tak geniální vidlice, tak si jich kup kolik potřebuješ a pořád to neřeš, ne?
To přesně bych udělal, kdyby byly.
Tak jich kup tu stovku :D a máš na výměnu. Dokud jsou.Třeba najdeš zájemce o geniální vidlici a něco prodáš.
Nemám skladovací prostory.
Ačkoli, myslíte, že by se v ČR neprodaly?
No to je ale právě ten problém. Může to bejt sebelepší a sebelevnější vidle, ale pokud si ji nemůžeš koupit, tak její existence je ti k ničemu. Resp. být tebou, tak do kritérií pro nákup vidlice zahrnu to, že se dá koupit.
Doufám, že se ještě objeví. Třeba i sundaná z kola, vždyť kdo by chtěl takové hnusné tupé prkno.
Ty
Mě by zajímalo, jak ten čínskej zázrak za babku by fungoval, kdyby si na to sedl někdo o deset kilo těžší a pořádně tomu naložil. Pač ty máš kolik 70 kg? A jezdíš rehabilitačně
Mám pohroznovinnou hmotnost 80kg. Plus těžký motostroj. Z kopce úďa dostává… Funguje skvěle.
Dostává schody na Radyni, nebo s tím drandíš asfalt, polní lesní cesty?
Lesní cesty často obsahují kořeny, kameny, stružky.
Obrubník také není bez významu.
to vše je pro mě běžný turistický provoz, kde si poradí řada základních vidlic a u lehčích lidí a dětí vidlice zcela netřeba – stačí dobře a správně nahuštěné pneumatiky, ale když ti vyhovuje tak si na tom klidně jezdi, akorát ji neadoruj (na začátku jsi ji zatracoval), protože to reálně žádný zárak není a za ty prachu ani být nemůže…to, že neumíš (stejně jako většina lidí na světě) objektivně správně nastavit tlumení pomocí tlaku, tokenů, odskoků atd není nic neobvyklého, protože k tomu je potřeba telemetrie anebo dojmologie a mořem zkušeností – ideálně kombinace obojího
nebo navod, jak udelat zakladni nastaveni, a pak uz jenom jezdit jeden kopec,
mas ale pravdu vtom, zeje potreba nejdriv mit spravne nafoukany pnojmatiky a az potom resit vidli.
což je ta dojmologie se zkušenostma
Mám zkušeností moře. Pro mne je u vidlice zásadní citlivost, odtrh. Víc mě nezajímá, ba obtěžuje.
A Uding jsem zatracoval před tuningem
A jaký teda má odtrh ta úžasná vidlice?
Pocitově skvělý. Jen se dotknu řidítek a již zásun.
Exaktně neměřeno.
Já to říkám furt že jízda na kole je jako sex…
U Onuceho bez vrcholu
Ma nemocny nohy, ruce neee :D
Prý prstoklad není co býval, ruce pianisty to už nejspíš nebudou.
Co pamatuju, tak staci hruba sila…
Nemá sílu, nežere cukr :-)
Tak pohani kriplkaru, hmm
Mt Kaolin uz nesjizdite?
To jsem sjížděl výhradně na bobech. Nouzově na igelitovém pytli.
Aha, ok. To uz predpokladam kuvli pateri a kolenum nejde.
Ano, nejde. Zejména dosáhnout vrcholu.
Na bobovce a vystoupit ještě je tam nějakej výtah nebo vlek ne?
Mám na mysli Monte Kaolino u Krkavce
Aha já myslel monte kaolino v Německu tam je i sjezdovka
Jednak nejsem snob, ale hlavně tady jsem to měl vždy sám pro sebe. Výjimečně pro zvané.
Tak ja znam jenom Mistrovksou Monte Kaolino, tu nemeckou s okopirovanym nazvem (zase byl Mistr prvni!) neznam. A kdyz uz by se tam Mistr vypravil, stejne asi neni v Bavorsku?
Myslim že je v Bavorsku a je tam nějaké desítky let, je tam i kemp
Montekaolino.eu
Jo, tak tam by se Mistrovi mohlo libit. I pravdepodobne nespocet Ceskych turistu.
Ani ne, když jsem tam byl tak tam nebyli
Tak to je pro Mistra dobra zprava.
Již jsem si naplánoval kripltrasu.
Jen tedy ze zkušeností vím, že to chce suchý písek, tedy delší dobu slunečna a tepla. Vzpomínám, jak jsem onehdá v červenci sháněl boby… Neměli nikde, prý sezonní. Taková hloupost!
A jak na to teď koukám to není žádné Monte Kaolino tomu se létá řikalo halda už v dobách kdy na Krkavci na smetišti sbírala Znouzectnost bubny
Zase ta tvoje divna terminologie a neschopnost kompromisu… :)
Jo jsem děsnej kverulant a ještě ke všemu znám většinu míst, kde se Onuce vyskytuje ::D Jeden čas jsem si říkal, že se hecnu a vyfotím to, co mistrně označil za řeku, když se hvízdl na vozíku v bahně za pilou směrem na Červený Hrádek.
Omlouvám se, že ležíc pod převrácenou kriplkárou, nebo následně zoufaje nad ulomeným madlem, jsem řádně neověřil parametry nedalekého toku, jestli skutečně splňuje přísné nároky kladené na řeku a zda se tedy nejedná pouze o patok.
ono je to s bídou strouha, ale to nevadí ;) jako rodilý Doubravák by jsi mohl vědět, jak to vypadá byl jsi s bídou 3 km od rodiště.. mě si teda překvapil, že jsi o tom nevěděl, dyť je to tam tak minimálně 20let navázaný na ty kostky a dalších 15 let předtím to tam v blátě takhle blbě bylo..
Rodiště, ne působiště.
Ale ne, v pořádku, tak tomu říkám jen já.
Ty jo a vzpomněl jsem si – Znouzecnost v té době békala svůj hit Krkavec je plný věcí :D
Znouzecnost neznam, ale tusim, ze uz tam ted hrajou nejaky decka, nebo aspoň pred lety. Ze uz to s puvodnim osazenim nema nic spolecnyho. Nechci jim krivdit, ale jestli jsou to oni co jsem nekdy pred asi 10–15 lety videl, uz vůbec nevim kde, tak se to nedalo poslouchat, ale nevim jestli to byli oni :)
Ty jo vůbec nevím, jak to mají, já si je a démophobii pamatuju z devadesátek, možná přelomu milénia
Jenže to se jednalo o skládku tuhého odpadu Ledce.
Sám jsem tam s vozíkem lovil poklady,
to jsem snad ještě ani neměl doklady.
Poslechnu teda neco, foto asi fakt z jejich rannyho mladi :)
Neschopnost dosáhnout vrcholu Vám tedy nezávidím.
Alespoň vidíte, že někdy ani e-bike nepomůže.
a stačilo jenom nahodit udičku:-))
No, mně tedy pomáhá, stoupá mi fyzička, a potom nejen ta :-)
Neprohloupil. Objednána ještě levněji, nešlo odolat, ačkoli původně jsem chtěl koupit jen minipumpičku
https://www.kupkolo.cz/…air_z111302/
Ale jestli nebude citlivá…
Koukam, ze si o 1 mm polepiste na prumeru? Jsem zvedav, snad bude pro Vas v pohode, s Vasi citlivosti na vidlice.
uz se tesim na vlakno, < Ladime onuceho vidlici, aby byla dostatecne citliva >
A co to je ten Debon Air? Děkuji
To bude jenom obchodni oznaceni téhož v bledemodrem, nicmene:
„…vzduchové pružení DebonAir™, které umožňuje setrvání ve vyšším zdvihu při zachování počáteční citlivosti a úhlu hlavové trubky.“
Z clanku: https://www.bikecentrum.cz/…ox-debonair/
Oběma odkazovatelům moc děkuji.
No a nějak vašimi slovy pro BFU?
Tak jo ja nevim. Mam Pika, vubec netusim jestli ma Debon Air, ale je paradni na to moje sudlani.
Děkuji. Z velkého odtrhu mám strach. Injekce nasadily laťku vysoko.
mistre, koukal jsem, ze na predku mate grouncontrol plast, nevim jestli s-works, nejdrive je potreba vychytat spravny tlak v pnojmatice, a pak se vrhnout na vidlici, plast < bezdusovy > je schopem zobnout klidne i nasadu od kostete, a zbytek bych pak nechal at zmakne vidle
Vpředu, i vzadu, mám Vittoria Mezcal 2.6
Ground Control vozím na kole.
aha, tak jsem to popletl, nicmene plast 2,6 muzi zobnout i obrubnik :D na kolik funite
To právě nevím. Naposledy jsem zde uváděl tlaky odečtené z Lidl pumpy, které se ukázaly jako sporné.
https://www.kolokram.cz/…-bar-p88719/?… tahle pumpa ma jemnej rastr na fata
Děkuji, ale jsem zvyklý hustit podle Lidlu. A přepočet na SI neznám.
https://cdn.kolokram.cz/…-5-5-bar.jpg
prepocet na PSI je jednoduchej, takovodle gumu bych foukal na nejakejch 18–22PSI
30PSI je priblizne 2bary
Přepočet na PSI znám.
Lidlpumpa ukazuje i bary, jenže špatně. A právě nevím o kolik.
Děkuji.
Mne však nezajímá správný tlak, respektive správně změřený, ale tlak na který jsem zvyklý hustit podle Lidlu.
Tvl, ted nechapu nic, jak chcete neco nastavovat, citlivost atd, kdyz ignorujete i pokus neco spravne zmerit, nicmene je jedno co namerite, ja mam na pumpe jemom 2 carky predek zadek a kolik to je je preci jedno ale dulezity je, ze to tak chci
Přesně tak. Pumpuji svoje tlaky již mnoho let, ne však podle rysky, ale podle hodnot na manometru pumpy. Jiný manometr by znamenal neznámou změnu skutečného tlaku.
A co budeš dělat až ti současná pumpa odejde? Založíš vlákno na to, kde sehnat současnou pumpu?
Začnu hustit od píky.
a nebylo by lepší pomocí jiné pumpičky zjistit ten tlak? a vědět ho?
To nejde, při odšlaufkování a přišlaufkování dojde k úfuku.
tak si přidáš k změřenému tlaku jedno fouknutí…abych ten úfuk jak píšeš poznal, tak by jsi byl princezna na hrášku
No, zatím netřeba.
Tak si kup ten digi schvalbe merak, tam se neufokne prakticky nic, a zlobite²
Děkuji, ale zrovna tohle řešit nechci. Nepodstatné.
Jen chci upozornit, že já žádné palce dolů nedávám.
taky to od tebe nečekám, ono moulů palcujících dolů jsou tu mraky…škoda, že nejsou vidět, ono by pak tak nepalcovali
Popravdě, mám to stejně.
Starou orezlou pumpu,kde jsem i uvnitř letoval ten převod, ale nedám na ni dopustit.
Tlaky vidle/tlumič nebudou asi reálné, ale já jsem na ne zvyklý :D.
Pumpuješ svoje tlaky již mnoho let, ale nedávno jsi velmi zhubnul. Pak tady něco nehraje.
To nema cenu, tj raketovy inzenyrstvi s krejcovskym metrem
S metrem? Spíš bych řekl s provázkem s uzlíkama. Samozřejmě kalibrovaným.
Samozřejmě mám svoji měrnou soustavu. Využívá běžně dostupné kalibry:
Inbus, dlouhá a krátká část.
Fix, uzávěr fixu.
Mince, podložky.
Vizitky.
…
Jo, to je pravda. Měl jsem napsat „mnoho let podle této pumpy“
Technicka mistre, takze foukate 2,6 e plast stejne jako 2,1 na kaki fullu?
Ne, 2.6 méně, než 2.35
V každém případě budu mít alespoň vidlici náhradní, protiinflační. Stejně jako jsem nakoupil šest eřetězů, kazetu, brzdové desky, čtyři Vittorie Mezcal.
No a demontáž původní vidlice mě alespoň donutila vyčistit ložiska v hlavě, byla kupodivu plná písku, ačkoli jsem jezdil chvíli.
Snad jsi jej nevysypal? :O
To tam má být. Díky tomu se ty kuličky rovnoměrně obrušují.
Čepice zdarma!
Multifunkční šáteček. Čepici již mám.
MIstre, nestrihl jste si nejakou epizodni roli kripla? Ctu, ze jihoceske zločiny se nataceli na Sumave, na hranicich s Bavorskem. Bylo by cool Vas videt v nejake rolicce. Jak se rika, neni malych roli…
Jukl jsem na odkaz, kde se natáčelo. Dřevěný Žigulík je již mimo moje pole působnosti, nejjihovýchodněji se vyskytuji u Modravy a to ještě vzácně. Spíše Rejštejn.
To je skoda, mohl jste si zahrat nejakeho preshranicniho padoucha :)
Ona kriplkára obecně je na pašování vynikající. Vyzkoušeno v praxi, když jsem v lockdownu překračoval ilegálně hranice okresu a převážel akční tresčí játra z Tesca.
To je příběh!
To to letí!
Jsem opravdu smolař. Když již jsem vyřešil sekanec v kluzáku vidlice, koupením RS Gold 35 (mnou nezaviněným omylem s jiným zdvihem), tak teď mi přišel nový tlumič opět se zásekem v kluzáku. Navíc jen tak bez ochrany poletující v krabici.
Není už jetý?????
Volal jsem do kupkola, že je použitý, protože originál je ve dvou igelitech, měkkém a tvrdším. Tak jsem to měl posledně u RS tlumiče. Psali mi teď, že rozbalili další, a stejné, bez ochrany. Ochrana životního prostředí prý. Děkuji Greto.
Jo a čepice již také není co dříve, je malinká. Opět zřejmě ekologie. Původní je moje nejfrekventovanější čepice, tu novou použiji na řetěz.
Tva neskromnost je az prudce alarmující. Ta cepice lze vytahnout. Namoc do vody, nasad na hlavu a vyfenuj. Delam takto roky se vsim. Ponozky, navleky rukavice atd.
Takový rozdíl nedovytvaruji, viz foto.
A to mám sklony k mikrocefalii, na normální hlavně musí být ta čepice průsvitná jako silonka. Hnus.
No vlastně jsem rád, že s nedávnou vidlicí jsem vzal místo čapky universální šálu. Sic také k ničemu, je jako silonka již v klidovém stavu, však alespoň coby nouzové škrtidlo do brašničky.
https://www.kupkolo.cz/…air_z111302/
Máš tuto vidli ? Ja jo a na tu evjec luxus. Zobe jehličí ve 150mm, da se postupne privirat komprese.
Ano. A protože prodejce i výrobce psali u původní vidle zdvih 100mm, koupil jsem automaticky 100mm. A při výměně vidím, že kratší, originál byl 120mm. Hned jsem novou vidli tedy předělal na 125mm. A pak ještě odebral spacer. Nyní perfektní!
A jehličí opravdu zobe, jenže až když jsem jí důkladně prolil 5w olejem (futra) a do vzduchovky Redrum.
Mi zobe uz pat tisic km a zatim bez nutnosti fyzickeho zásahu, jsem mladý klikař.
S tou vzduchovkou a red rumem pozor dieseling.
Přitom i v recenzi píší, že nová funguje trhaně, a že snad až první služba vyřeší problém se špejlí.
Trhaně až Reby soloair. Top ve vsem dnes Sid35 select. Mam ji na dychavicnem chrtovi.
Asi tam vzhledem k ceně budou vice litat optimalni tolerance v pouzdrech vuci noham. Tu trhanost zpusobuje pasivni treni bud v pouzdrech nebo u o krouzku. Pokud i po spravnem promazani zadrhava, jsou to prave ty pouzdra. To uz je na servis kvili spesl nářadí a zasobe futer s ruznymi tolerancemi.
Po správném promazání nezadrhává, naopak debonair chod.
Jen pro jistotu, aby někdo nezaměnil s DebonAir. Mimochodem pěkná slovní hříčka od Rock Shoxu.
Ja mel radsi DualAir.
Ten byl ovšem bez hříčky.
Pro vetsinu kolistu byl orisek dva ventilky, tak vymysleli SoloAir. Jenze ten dual byl genialni pro siroke spektrum nastavení. Ja jezdil negativku skoro na nule – vidle v sede pri malych az strednich razech prakticky nepracovala, pro zavodaky ideal. Potom jsem mel Terralogic a potom Brain a ted si litam nadzvukovou rychlostí… ;).
Docela nebezpečné, neslyšíte auta za Vámi.
Posloucham ptaci v lese, na silnici mne uz nikdo naštěstí nedostane.
No já teď slyším jen polovinu všeho. V levém uchu se mi udělal nějaký zánět, otok zabral otvor. Mažu Voltarenem a užívám kyselinu acetylsalicylovou s jedlou sodou. Stejně mám z toho teplotu.
Mistre, co jste delal?
Nic právě. Možná jsem se škrábal v uchu. V každém případě to strašně bolí.
A co ORL?
Jo, chce to dobryho ORLa nebo ORLici.
Ted jsem znejistel, je orl usni? :D
Usni, nosni, krcni :) Prostouchnou vsechny horni trubky :)
Když mně se nechce někde v čekárně… Acetylsalicylovka by to měla dát.
6 vidiak urcite taky, jestli teda mate priklepovku, a muzete pozadat ty azbukanty :D
mistre me se libi ten vas pristup, na vidlici, tlumici, resite PIDI skrabanecek ale ze mate v uchu utvar velikosti hrachu, vas nechava v klidu
tvl tomu rikam vlastni cesta panove
Trochu přestávám být klidný, nějak se to zhoršuje.
no psal jsem ORL, zase na druhou stranu, usetrite za sluchatka pripadne
Za sluchátko.
Tak usi máme nastesti dve. Nemocne leve ucho je lepsi nez prave z duvodu prevladajiciho spravneho spani na levem boku. Tzn, ze ti zanet pri spanku vytece a ne zatece.
Nejhorší je, že teď neslyším kroky azbukantů přicházejících zleva, čímž se stávám jejich snadnou kořistí. Myslím v CS nicky v azbuce.
A jak se vlastně u té naší Goldky dostává tlak do negativky?
Ja tuhle uzitkovost zatim nepitval ale bud soloair nebo brk. Je fakt, ze je zivoucka jako zatim neunavene péro. Ale spis to bude soloair ale nevim, jenom myslim.
Co je to brk? Děkuji
Tady je nejaka servisni groteska naseho zlata. Me to cely nebavilo, treba vykoukas tu negativku.
Ale vždyť já ji celou rozebíral, vyndaval jsem dorazy ze shaftu obou komor. Vím jak vypadá negativka. Jen nevím jakým kanálkem, či čím, se tam tlak dostane.
Kanalek je vyfrezovany v noze, je blbe videt. Brk – pero, lidově péro neboli pruzina ;).
Je tam samozřejmě vzduchová komora coby negativka, tedy SA. Ve vlákně o RS Gold, dával jsem sem odkaz, někdo ale píše, že kanálek ee.
Jak by to mohlo fungovat bez kanalku ? Jsem zmatený.
Já pochopitelně také. Proto jsem se ptal.
Mrzí mne, že jsem te nespokojil, zkusim zjistit.
Beru Vás za slovo.
Děkuji
Tak jsem se nedopidil. Ale pokud je negativka vzduch a v noze s absenci drazky, tak nejak musis dostat tlak pod pist. Tákze pri montazi otevreny ventilek, max zasunuti pistu a nakonec zasroubovani dolni zatky s o-nebo-x krouzkem pro pistnici. Říkám to spravne mily Onuce ? Jenom v teto vidli bude pouze jeden tlak v negativce. Tlak by sel menit pouze pri montazi vice ci méně zasunutym samcem v samici. Vic me nenapada „premyslel jsem nad tim celou noc a manzelka taky“.
Jen segrovka a plastové víčko drží shaft a vůbec všechno.
To je normální uz mnoho roku tomu nazad.
Vidim dobre poskrabanou hranu? Vratit! Ovsem jestli Vas nebavi veci reklamovat/vracet… tak to bude chtit novy tlumic.
Tak již putuje na výměnu do Kupkola, fotodokumentace jej předběhla mailem.
Čepici jsem zkousl.
Výborně! Škoda si nechat zkazit radost.
Rozhodně jděte do nového.
Proč nový tlumič? Něco mi uniklo?
Ten na fotce je totalne ponicenej. To velky skrabnuti a (asi) ta poskrabana hrana. Esteti to maji tezky.
Protože ten původní nesnesl olej. Namazal jsem kluzák a vybobtnalo gufero
https://www.bike-forum.cz/…ron-carma-tr
Ještě musí být k sehnání vložka dlouhá 45mm, prý trochu problém.
A co glóbus. Svitite?
Jistě, používám jej jako noční světlo na záchodě. Nerad spím v úplné tmě.
Vy nespite v koupelně?
To také.
Tak záchod přeci může být zároveň v koupelně. V Dobřanech je možné vše :-)
No tak to i je.
Tak záchod a koupelna v jednom je relativně běžné v malých bytech. V Dobřanech je to posunuté na vyšší level tím, že tam je ještě ložnice, obývak a možná i kuchyň.
Ještě jídelna, pracovna a studovna. Plus magnetoterapie.
Pane a proč jste nešel do nájmu? Nebaví vás nájmy?
Vždyť jsem. Nemám již nic vlastního. Jen ty prostředky k pohybu, dokud ještě mohu. Jenže podle poslední MR páteře postupuje ta psychiatrická artritida rychle a nemilosrdně.
Tak me dost zaujaly chytry zarovky. Jsou bomba, lze automatizovat vypani/zapinani dle chuti, soumraku/usvitu, nastavovat intezitu dle casu, zlutost/belost svetla plus barvičky, vselijaky mozny brikule.Vzal jsem jich par na zousku a asi prikoupim.
Mám ji. Občas si pouštím relaxační déšť s bouřkou. A žárovka má režim barevná hudba. K tomu hřmění mám tak i blesky, dokonalá imitace.
Napojeni na Spotify jsem zkousel, ale to je akorat na to dostat epilepticky zachvat. Ale jinak taky mohu nastavovat ruzne „nalady“. Mozna i svicku, ale me vadi, kdyz se to svetlo mihota, kdyz to neni opravdicky ohen.
Aha, no ale k tomu hřmění to opravdu sedne. Je to jako blýskání za oknem, které nemám.
Praktické řešení pro prostatiky a pod. Dobrý napad, vyhledove vyzkousim.
Ano, vřele doporučuji. Mám maximálně dvouhodinové, spíše kratší, čůrací intervaly a není nad to mít k záchodu jeden krok.
Vlastně mě mrzí, že vůbec nezvracím, protože bych se mohl jen naklonit.
No jo no, to jsou ti abstinenti neznající bulimii po alkoholu.
Přitom zrovna nedávno jsem si natrhal již tak shnilá a plesnivá jablka, že byla nepokrytě alkoholická. Dáno zřejmě teplým počasím. A nic, vyjma lehké hnačky.
Měl jsi nechat prasatkum, oni se take potřebuji obcas motat. My si poradime jinak.
O to nejde. Jde o nezletilé. Vždyť teď kolem cest visí tuny volně dostupného alkoholu.
Azbukanti je Vam neotrhavaji?
Kdepak, oni raděj vodku, či něco lepšího.
Takže na Čechy zbyla shnilá jablka! Hamba vládě!
Tak bych to neviděl. Někdo dává prostě přednost destilátům, a takový hic přec jen není, tedy ta jablka obsahují jen víno. Úplně přesně jablečné víno.
Navíc, jak jsem se dnes s hrůzou dočetl, již se to nerozděluje. Jsme prý bratři.
V duchu jsem si říkal, je to tu zas. A vzpomněl Havlíčka:
"Dosvědčiti mohu, že Rusové s ostatními Slovany nikoli bratrsky, nýbrž nepoctivě a soběcky smýšlejí. To už jsou mi milejší Maďaři, kteří proti nám bojují otevřeně, než Rusové, přibližující se s jidášským polibkem, aby nás pak strčili do kapsy. Tito pánové počínají všude místo ruský říkati a psáti slovanský, aby pak místo slovanský zas také ruský říci mohli.“
Nevite z jake knihy to je? Asi si KH Borovskeho zaradim to seznamu co k precteni.
K.H.Borovský je skvělý. Doporučuji Křest svatého Vladimíra. Jeho epigramy znám od dětství nazpaměť. Často jsem je i svým dětem říkal.
Tohle výše je z citátů, vlastně nevím, zda je to v nějaké jeho knize. Jsem ostuda.
OK, děkuji.
PROCHÁZKA, V., 1961, str.171. Karel Havlíček Borovský.
Po zadání části textu lze dohledat např. zajímavou diplomovou práci o vztahu Havlíčka k Rusku. Nu, někdy si ji třeba přečtu, ale teď se musím věnovat svým čínským a indickým chlebodárcúm:-)
Dík. No jo, na intoušování je málo času :)
Poměrně kvalitně a bez nasledku se da zvracet ze zkazeneho piva. Doporučuji vyzkouset, člověk se pekne vyčistí a na par tydnu ma pokoj od lahodneho moku.
A hlavně byste se s tym nesral.
:D chvíli mi trvalo, než jsem pochopil. Ano, dělával jsem to tak. Nač zatěžovat žaludek, trávení… a vůbec.
Vrátím se k tomu až nebude na, nebo nebude, toaletní papír.