Takže omezený dojezd elektrokol se zdá být skoro vyřešen, ani v alpách nebude vadit nějaký ten zákazeček či absence nabíjení u některých horských chalup či hotelů a nebude třeba sebou vláčet v batohu druhou baterku
Takže omezený dojezd elektrokol se zdá být skoro vyřešen, ani v alpách nebude vadit nějaký ten zákazeček či absence nabíjení u některých horských chalup či hotelů a nebude třeba sebou vláčet v batohu druhou baterku
Jdi do nej.
Pěkný kolo. Už ho máš objednaný?
Počkám si na celopérko, na občasné lesní zablbnutí jako zpestření cyklistiky či 200+ to vidím jako ożivení dlouhodobého stereotypu ježdění na kole, pokrok nezastavíš i když ty parní lokomotivy co u nás jezdily o víkendu taky neměly chybu
To není pokrok. To je trend.
Asi taky no, rychlejší nástup než 29
Za takový prachy a nemá to pevné osy? To přece nechceš… :-)
28kg, když to náhodou vybiješ, tak už to tam necháš… :-)
To pude rychle dolů :-)
115 tis. CZK a 30 kilo mrtvé váhy. Jestli je tohle budoucnost cyklistiky, zůstanu staromilcem.
Víš kolik váží Tesla? :-)
Vybitou Teslu taky domu nedotlacis.
Ski kolem dvou tun. Ale vzhledem k výkonu je to jedno.
A copak Tesla je budoucnost? Elektromobily ano, ale uchovávání energie k jejich pohonu v současných bateriích je naprostá zhovadilost.
+1
Kolikrát jsi v Alpách dobíjel? :-D
Tohle nabízí Bosch zcela standardně. Je k tomu prestavbova sada ale musí se to dělat v servisu kvůli řídící jednotce (je třeba ji říct že tam má ty baterie dvě)
Já bych je všechny dobil…