• Tonda Bavorák

    Zdravim,

    kupuji nove kola stare pujdou na zimaka.

    Premyslim nad Mavic Crossride

    www.kupkolo.cz/…rska_70/Akce

    nebo

    DT Swiss Cerit + DT Swiss X455

    www.netbike.cz/…p104-prnts-1

    a nebo neco jineho? (kdyztak co?)

    musej byt cerne a jedna vec nad kterou se rozhoduji je dat je na centr lock (vyma kotoucu – to by nevadilo) nebo nechat na 6 der?

    diky za pomoc

    Anketa: Tak co za kola DO 5k?

    0x
    0%
    • saab  

      já řeším podobnou věc, ale řekl jsem si, že do kol investuju o něco víc (asi 8 tis.) a dam tam mavic xc717 ceramic, náby XT, dráty a niple DT.

      Jinak Crossride prý vůbec nejsou špatná kola, ale osobně bych preferoval DT..

      • MlokCZ  

        Jo, na silnici jsou Crossridy dobrý.

      • Pavel100  

        Máš nějaké porovnání Mavic 717 ceramic a DT XR4.1 ceramic ? Kamarád uvažuje o XT + XR4.1ceramic nebo s XTR náboji www.netbike.cz/select_det.php?… www.netbike.cz/select_det.php?…

        • Honza z H  

          Keramické ráfky jsou dost drahé, dal jsem kdysi dopředu toho Mavica 717 na xt náboj. Dráty DT revolution a drží to bez problémů, ale neprasím moc po kamenech. Jediná chybka keramiky, je že po zahlazení už brzdí hůř a to dost podstatně, v zimě je to nepoužitelný. Zatím používám zelené špalky na keramiku, žádné jiné, které by brzdily líp jsem dosud nenašel.

    • MlokCZ  

      Cokoliv rozumného z dílů, třeba ty co jsi vybral. Crossridy určitě ne.

      • Egon  

        Proč ne Crossridy ? Sem s nima docela spokojenej…

        • Nehas  

          Už se to tu řešilo asi 106 krát. Ale obecně proto, protože jsou dobrý, ale ne nejlepší :-)

          • Egon  

            Jasně, už sem doma…diky :o)) Sem tajně doufal že byl objeven nějaký zásadní až fatální problém :o)

            • Nehas  

              ne, fakt už se to tu řešilo hrozně mockrát, hlavní prblém Crossridů je jejich malá tuhost. Já na nich jezdím a nic hroznýho nepozoruji, ale je pravda, že nemám žádnou výraznou zkušenost s ničím lepším.

            • MlokCZ  

              Jak už psal Nehas, jsou málo tuhý a to dost výrazně. Když teď po sobě projedu DT kola a crossridy, tak se vždy nestačím divit. No a k tomu jsou docela těžký. A já osobně už navíc nemám rád Mavic ořech, už mám od Kastaru téměř 3 měsíce objednaný olej na Mavic ořechy (ničím jiným to pořádně mazat nejde, nouzově olejem na šicí stroje, funčkně namaže ok, ale vydrží tam proklatě málo a za chvíli se musí mazat znova). Samozřejmě, že jezdit se na nich dá a pokud se nejezdí terény, tak ani ta menší tuhost nemusí vadit. Jenže co pak mají za ty prachy za výhodu?

          • saab  

            další věc je, že Crossridy jsou sice za 3700,– ale ne o moc dráž se dají udělat o dost lepší kola (dejme tomu do 5000,– třeba jak jsem psal, až na ty ráfky – normálně by postačili obyč xc 717… Výhodou Crossridů je, že jsou jak na Včka, tak na kotouče.

    • iX.tlan  

      nedavno jsem to resil taky, o Crossridech jsem uvazoval a prestoze mi je doporucil i bejvalej spoluzak, tak jsem nakonec dal prednost DT Swiss Cerit + DT Swiss X450 (zustavam u vecek). mam je objednane primo od dovozce www.bottico.cz/…yrobkysk.php?… a mel bych se vejit do 5k vcetne rychloupinaku. maj prijit pristi tyden, tak jsem sam zvedav

    • Tonda Bavorák  

      jasny tak vsem mocm diky, poradne jsem zahledal v historii a nasel jsem par veci tak sand to nejak vyberu a neudelam chybu vezmu asi ty druhe.

      O problemech s tuhosti crossridu jsem cetl i kdyz ani nevim zda bych si toho vsiml :)

      ale tak sand ty cerity + X455 a firma DT je zaruka kvality :)

      Diky

    • Budik  

      Já tu měl taky nedávno diskusi na toto téma,hlasoval jsem pro DT Swiss, ale já nakonec asi risknu ty crossridy v diskové verzi 07ky.cyclingdi­ary.org/cyklis­tika/doporucu­jeme/mavic-crossride-disc Majitel obchodu,biker a známý v jedné osobě,říkal že se toho nemám bát,ať zkusím. Když bude problém vyměníme.cena 3400 taky dobrá.Tak uvidím, pak dám vědět. No, ale pokud teda sežene adaptér na Hayesku na Treka , amíci zas maj něco extra. Pokud ne,tak dopředu Mach + novatec.

      • lodyh  

        nedovedu si představit nic co má trek odlišného od ostatních výrobců pro upevnění kol a navíc jakou to má souvislost s brzdama

        • Budik  

          No já myslel uchycení brzdy vzadu,není tam klasika – parohy. Tím sem chtěl říct, že pokud nebude adaptér,nebudu brát crossride, protože vzadu zůstanu na Včkách

          • lodyh  

            Otázka je co těmi parohy myslíš. Vzadu se dělá jen jeden typ uchycení kotoučovky, tzv. international standart (IS), dělají to tak všichni, i trek. Obrázek je pro ilustraci s vidlicí, nalevo je IS, vpravo pak Postmount (PM), který se ale používá jen na vidlice (zatím). Na Hayes je tedy potřeba dozadu adaptér na každý rám, dělá ho třeba a2z.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.