• old biker

    Rozhoduji se o koupi tohoto nosiče, má s ním někdo nějaké zkušenosti, nebo zkušenosti s touto firmou. Díky.

    0 0
    • Smazaný účet  

      ano, máme ho doma, máme model alfa 3+1 zkušenosti dobré, najeto cca 2000 km s naloženými 4mi koly, v historii jsem už o něm něco psal, ale klidně se zeptej na co potřebuješ

      0 0
      • old biker  

        Chtěl bych se zeptat na uložení kol, zda nejsou u sebe blízko, tak aby se vzájemně neodírali, jak pevné je uchycení kol v horních držácích a zda jsou kleštiny i uvnitř z plastu nebo jestli mají výstelku jako u Thule, celkově mě jde o to zda se kola nepoškozují při převozu, jestli se taky nosič při jízdě nehoupe a chtěl bych od Tebe slyšet klady i zápory pokud si něco našel. Mám v plánu koupit Alfu 3, nemám na autě žádný nosič, takže jsem taky uvažoval o střešním nosiči Thule Pro Ride 951. Někteří kluci co jezdí na závody, tak mě řekli, že by do nosiče na kouli nešli, protože se prý kola hodně špiní při jízdě při špatném počasí, ale já si myslím že taky záleží na autě, jak dlouhý je převis auta.Taky si myslím že manipulaci zvládne s nosičem na kouli kdokoli ( i někdo menší postavy ) a je to jednoduší, firma Wjenzek mě připadá jako dobrá volba ve srovnání cena a kvalita ( dle. komentářů z internetu). Budu rád za tvoje zkušenosti.

        0 0
        • Smazaný účet  

          ukotvení kol je velmi pevné, kleštiny jdou stáhnout fakt dobře, jen ty plastové pásky co drží kola mohli mít trochu větší rozvor, protože když máme na kolech tlusté pneumatiky tak se ta plastová sponka dá zapnout jen na pár prvních zoubků, ale je to taky o cviku jak ty kola naskládáš, protože někdy se podaří zapnout krásně, jindy je to tak tak. (občas projistotu použijeme ještě řemínky ze suchých zipů – domácí výroba) Ty kleště co drží za trubku jsou obalené gumou, takže poškrábání nehrozí. Kola jsou dost natěsno, zezačátku se nám třením jedna vidlice trochu odřela, ale to jsem vyřešili výstelkama nastříhanýma z takové té pěny co se jí obalují vodovodní trubky (tam kde by mohlo dojít ke kontaktu tak tím trubky obalíme)

          Nosič se na nerovnostech docela houpe, je lepší se nedívat do zrcátka :) ale to určitě pruží i samotná koule, na cestu do rakouska (cca 700 km) jsme ještě nosič a kola stáhli pro jistotu popruhem a celý nosič jsme přitáhly ke kouli. Těžko říct jestli to pomohlo. Ovšem na českých dálnicích je rychlost 110 tak nahraně, v rakousku, kde je skvělý povrch občas i přes 130 a kola se jen lehce pohupují. Max jsme zkoušeli 150 ale jen nachvíli, je to takový nepříjemný pocit.

          Původně jsem chtěli taky Thule nastřechu, ale kdo to tam bude dávat. A taky je tam velký rozdíl ve spotřebě. Měli jsme levné nosiče nastřechu a ztráta výkonu byla dost znát, teď to není tak hrozné. Plně naložené auto, 4 lidi, 4 kola na tažném, klima atd a spotřeba max o litr vyšší.

          Kola se nešpiní, jeli jsme v dešti ca 200 km a nic hrozného.

          Montáž nosiče je lepší dělat ve dvou, i když i jeden člověk to zvládne při troše cviku sám. U nasazování kol je také lepší asistence druhého člověka, protože se musí provlékat upínací hlavice skrz rám, ale i to se dá nacvičit.

          Výrazné mínus jsem nenašel, rozhodně bych ho koupil znovu, jediné mínus je hnotnost, protože v závislosti na tipu auta je povoleno kolem 50 kg a do toho se 4 kola i s nosičem nevlezou (leda speciály na tour) ale to u tebe se 3mi koly asi vyjde.

          0 0
          • old biker  

            Tak Ti děkuju za obsáhlou odpověd, je zajímavé že v nabídce firmy Wjenzek mají napsáno, že jsou tyto nosiče neprodávanější v ČR a nikdo jiný se kromě tebe neozval. Na nosiči budu vozit tři kola, dvě horská a jedno dětské 16 no pak větší a větší a tak to teď i s nosičem  bude kolem 47kg, mám tažné na 60 kg, Škoda Octavia I. Vše beru tak jak jsi napsal, ale mám jenom obavy s tím jak jsi napsal že se houpe, říkám si jestli to dělají taky jiné nosiče Thule atd. Říkám si že to pak na tu kouli musí být pěkný nápor. Když jsem koukal na nabídky internetu tak mě připadá tato firma docela solidní ale je škoda že není možné vidět tento nosiš na vlastní oči, tady v Krakonošově ho nikdo neprodává. Ještě jednou díky.

            0 0
            • jecnak  

              Abych te „uklidnil“, tak Atera Strada co mam, se taky houpe. Nevim jestli vic a nebo min, ale spis je to dane konstrukci koule.

              0 0
              • old biker  

                Díky že jsi se taky zapojil a snažíš se mě pomoct, je to super když získáváš zkušenosti těch druhých, nic lepšího není protože prodavači toho někdy moc nevědí a snaží se prodat stůj co stůj, už jsem se na 80% rozhodnul že to půjde dozadu na tu kouli než na střechu, teď teda vybírám co koupím a ten Wjenzek Alfa 3 se mě líbí, nemám s tím vůbec žádné zkušenosti, tak se ptám takto a kde to jde, žádný nosič jsem přímo na vlastní oči neviděl ( od té doby co jsem ho chtěl koupit), tak jsem hodně rád za každou radu kdo má zkušenost a má i jiný druh nosiče než je ten Wjenzek.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no s tím houpáním to není tak hroné, jen je to při pohledu do zrcátka trochu nepříjemný pohled, ale je to výrazné hlavně na rozbitých cestách, na pěkných cestách a při menších rychlostech bych to houpání vůbec neřešil.

                  0 0
                  • kovar  

                    mám alfu 2,  a  při pohledu do zrcátka to je  velmi příjemný pohled, skoro se to ani nehne. Ono je to dané hlavně tažným zařízením.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      máte s Jecnakem pravdu, opravdu špatné to bylo jen na D1 mezi Vyškovem a Brnem, jinak se to skoro ani nehne…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        není to tak hrozné, asi jsem to napsal moc dramaticky, ono taky na tom asi vozíme větší zátěž a tím pádem větší páku než vy, takže ta koule má asi tendenci víc pérovat.

                        0 0
                • jecnak  

                  Ono to vazne neni tak hrozny. Hodne zalezi co mas za auto a jak je uchycena koule. Kazdopadne je prijemny mit kola pod kontrolou ve zpetnem zrcatku. Kdyz jsou na strese, tak tuhle moznost nemas.

                  0 0
      • Bachoř  

        Ahoj, já bych se taky rád na něco zeptal, a to jestli jdou jednotlivá kola při uchycení zamknout? Díky

        0 0
        • Smazaný účet  

          je tam jen jedna zamykatelná hlavice, musí se dát vždy na to poslední kolo, tím se vlastně zamknou všechny ostatní, protože k těm co jsou předním se zloděj nedostane, ale stejně jsme to většinou ještě pojisťovali klasickým cyklo zámkem.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse