• biker jura

    co myslíte bude to fungovat??? diky za rady:-)

    0 0
    • beranek666  

      nebude, už se to zkoušelo.. neboj…

      0 0
    • kubad  

      bude, ale je to blbost pro tohle pouziti to neni delane a ucinost je mnohem mensi nez pokud das tmel jen do plaste.

      0 0
    • Pebe  

      mě to teda nefungovalo tak jak bych si představoval, díra se zalepila když byla v dolní úvrati ponořená v tmelu, ale jakmile se dostala nahoru zase to utíkalo a nakonec mi i přes noc s dírou v dolní úvrati vytekl celý tmel

      0 0
      • drtyc  

        hledej tu slime… zelena voda s cervenou etiketou je do dusi – modra etiketa je do bezdusaku.

        to do dusi ma slozeni jako kdyz jemny zrnicka pisku + jak nehet na malicku velky bavlneny kulicky z hrubsi latky nez vata a nejaka obarvena voda s malinko posunutym bodem varu a bodem mrazu.

        0 0
        • Pebe  

          já to nepotřebuju, zatím jezdím s duší, až budu chtít bezduše nasadím UST pláště

          0 0
    • Marccoo  

      Prosím vás nevíte nějaký fígl jak nasadit UST plášť,musím použít hodně silné páky?Hodinu se snažím nasadit RR UST a spíš to vypadá že něco zničím.Vůbec to tam nejde.

      0 0
      • MlokCZ  

        Patku pláště máš po celém obvodu, kde už je nasazený hezky ve středu ráfku?

        Můžeš zkusit namydlit, což se pak stejně hodí k snažšímu foukání.

        Mně jdou jak UST RR, tak NN (celkem už zkoušeno 9 kusů) nasazovat na STčka dobře. Nasadím i bez problémů nafoukám (i malou pumpičkou) na sucho a mydlit ani nemusím. Samozřejmě jdou nasadit o trošku hůře než dušové, tedy montpáky už použít musím, ale žádné velké násilý potřeba není.

        Netušim ale jak moc dobře jdou UST Schwalbe na ty Fulcrumy. A také to může být nějaký kus pláště, které má nepatrně menší průměr.

        0 0
      • jecnak  

        Myslim, ze nemas srovnanou patku plaste v stredovem zarezu rafku. Pak mi sly vsechny UST plaste nasadit bez montpak.

        0 0
        • Marccoo  

          aha,takže to mám natlačit ke středu?

          0 0
          • MlokCZ  

            To je základ a tak se nasazují každé pláště, nejen UST. Ve středu má ráfek menší průměr…

            0 0
            • Marccoo  

              stejně mi to nejde,ta patka z druhé strany nejde vytlačit tou co potřebuji.

              0 0
    • amu  

      Připojím svůj dotaz to tohoto vlákna. Koupil jsem od Hnoja zapletená kola ZTR Alpine a jelikož mám doma 3 duše Foss rozhodl jsem, že je nejprve použiji a pak čase přejdu na notubes systém. Ale můj problém je v tom, že už při nasazování první patky do ráfku to jde dost ztuha, musím použít montpáky (přirovnal bych to cca k nasazování 26pláště na 27,5ráfek) a nasazení druhé patky už je nereálné (s předchozími ráfky jsem nasazoval pláště rukou, takže mě to dost zarazilo). Přechod na bezdušový systém je taktéž teď nereálný, když nenasadím ani plášť. Kde myslíte, že je asi chyba? Pláště jsem zkoušel 3 – RoR, RaR (oba 2.1 Evo) a NN (2.2 Performance) a všechny stejný problém.

      0 0
      • kubad  

        nevím kde je chyba, ale pláště Schwalbe na ráfky NoTubes nasatuju z 99,9% rukou bez problémů :D

        0 0
      • MichaelSimek  

        snaz se pri nahazovani mit obe patky v tom zlabku uprostred = mensi polomer = lip se nandava

        0 0
        • amu  

          Obě patky, já tam dávám už jenom první a je to záhul. Zkoušel jsem na zkoušku i vytáhnout pásku z ráfku a dávat to na čistý ráfek (nejmenší možný poloměr), ale prostě plášť tam za boha nedám. Asi ještě zkusím objednat Notubes sadu, vlepím tam orig. pásku a dám nový plášť, pokud i to nepůjde, tak to hlava nepobere …

          0 0
          • JakeF  

            Co máš za pásku v Alpine ráfku, že jí můžeš vyndat? Každopádně tam nepatří :D.

            0 0
            • amu  

              Vysokotlaká páska do ráfků Schwalbe 26´´, FB 20–559, 20 mm, ale ona tam nejde dát patka, i když jí tam nemám.

              0 0
      • JakeF  

        Všechny Schwalbe na Alpine jsem nasazoval rukama… Chce to trochu cvik, ale i ty těsnější TLR jdou. Nevím jak ten Performance, nejsou náhodou drátový? Ty jsem nikdy nezkoušel…

        0 0
      • Jarda636  

        Uplně stejný problém jsem měl z Conti MK a X-king tubeless na Flow ex ráfky. Byl to porod, zlomená jedna montpáka.

        Když jsem zkusil starší tubeless plášt X-king co už byl nasazenej, tak ten šel dobře.

        Moc tomu nepomohla ani páska notubes nalepená v ráfku.

        Ale vše se zdařilo,nafouknuto jen pumpou a těsnilo i bez mlíka.

        0 0
        • amu  

          Já včera zlomil 3. Je mě to právě divný, že tam nemůžu narvat vůbec plášť, který byl ježděný a s nasazováním jsem neměl žádné problémy, právě naopak, říkal jsem si, že ty Evo od Schwalbe (TLR) jsou papíry a jdou nasazovat a sundávat bez montpák velice rychle. Jako na přední kolo se mi dokonce podařilo nasadit nový plášť RoR 2.25 Evo asi po hodině a s použitím montpák, ale jestli bych měl defekt, tak nejsem schopný to v terénu sundat a měnit duši, soudě podle toho, jak špatně tam šel.

          0 0
          • Jarda636  

            Tak já jsem tam narval ty pláště i z dušema , aby si pořádně sedla páska notubes a po cca hodině sundal jen jednu stranu a to už celkem šlo.

            Vyndal duše, nahodil zpět,celkem v pohodě(na 2 montpáky), nafoukl pumpou a pohodě držej.

            0 0
          • Smazaný účet  

            ja se nemuzu zbavit dojmu, ze delas neco spatne…ale nevim co…

            0 0
            • amu  

              hele já taky, vím o sobě, že manuálně nejsem nějak zručný, ale plášť jsem vždy vyměňoval bez problému … proto nevím, co teď s tím dělat, posílat to zpět Hnojovi moc nechci, zaprvé bych ze sebe možná udělal blbce, co neumí nasadit plášť a v druhém případě bych zase čekal dlouhou dobu než by se mi vrátily zpět

              0 0
              • amu  

                Dva nové poznatky a už s tím ale končím. RoR 2.1 Evo TLR nenasadím vůbec ani jednu patku (i bez vložené pásky). RaR 2.1 Evo TLR (plášť, který už je prakticky bez vzorku, mám ho tu jenom, protože jsem líný ho vyhodit, šel nasadit celý rukou, ale v ráfku nesměla být páska (bez pásky se ale po pár minutách se udělaly díry na duši a tím pádem defekt). S vloženou páskou nemožné zase nahodit druhou patku.

                Tedy nemožné mít s těmito ráfky duše. Vložená páska do ráfku totiž zvýší výšku žlábku a pak je nemožné nasadit plášť.

                Nějaká rada co s tím? Dát notubes pásku a mít teda bezdušáky, ale co s tím, že nenasadím plášť ani jednu patku (RoR) a to jsem ho už předtím v klidu jezdil. Koukám, že místo radosti má akorát tak starosti.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  dej to do servisu at se s tim potrapi:)

                  0 0
                • KubaBajk  

                  Nemáš doma ještě nějaká jiná kola, na které to nasadit jde? Zajímalo by mne, jaké jsou rozdíly obvodů ráfků a žlábků, Zkusit změřit třeba krejčovským metrem.

                  Vždyť to snad není možné, že by to až tak nešlo.

                  0 0
                  • amu  

                    Tak sic asi nepřesné, ale taky měření. Obvod uvnitř ráfku měřeno krejčovským metrem (čili né ve žlabu).

                    Giant SX2 – 175,4cm (s vloženou páskou)

                    ZTR Alpine – 176,5cm (bez vložené pásky)

                    Kéž by to bylo rukama … :/

                    0 0
                    • KubaBajk  

                      To by mohlo být ono.

                      Zkus ještě zmšřit vnější obvod ráfků,

                      0 0
                      • amu  

                        Červená čára označuje umístění krejčovského metru. Úplně do žlabu ho nemám šanci dát, to jedině nějakou niť/provázek a ten tu nemám. Mě už došly nápady a nejlepší je si všechno zkusit, takže ztr ráfky vezmu pak domů (až tam pojedu), kde mám i giant ráfky, zkusím nasadit plášť a uvidím, že jestli je to opravdu rukama.

                        0 0
                        • KubaBajk  

                          Jo, rozumím. Určitě je nejlepší si zkusit.

                          Vnitřní obvod Ti ovšem u problémových kol vyšel větší. Pokud by jsi ještě k tomu změřil obvod patek ráfku (ten největší obvod, jaký lze na ráfku změřit, logicky, já jen pro ujsanění) a zjistil, že i tento je u ZTR větší než u Giantu, tak tato kombinace příliš velkých obvodů patky a žlabu ZTR by podle mě byla odpověď.

                          0 0
                      • JakeF  

                        To není ono, to je naprosto správně… ZTR jsou ráfky na bezduše, takže nejsou tak hluboký, aby pláště líp zaskakovaly do patek.

                        0 0
                        • KubaBajk  

                          Stejně by mě zajímalo, jaký buď průměr nebo obvod mají ty ZTR ve srovnání s těma Giantama…jestli opravdu 26 rovnáse 26.

                          Protože je to moc divné, že mu to nejde, tak levý tu snad není nikdo, aby mu to takhle nešlo, takže někde bude zrada.

                          0 0
                          • JakeF  

                            26" není obvod, ale průměr a navíc se měří včetně plášťů… ZTR by naopak mohly mít celkovej průměr ráfků o maličko menší, protože maj nižší patky.

                            0 0
                            • KubaBajk  

                              No měly by mít, protože pokud je vnitřní obvod žlábku pro pásku větší, tak patka ráfku by měla být niřší, aby vůbec bylo mořno plášť nasadit.

                              Jak vidno, stejně to nejde, tedy u pláště, který chce tazatel nasadit.

                              0 0
                              • JakeF  

                                TLR pláště jsou trochu těsnější, ale když má člověk trochu cviku, tak je jde stejně nahodit rukou… Mně naopak přijde, že montpákama se nahazujou hůř, na ZTRka jsem montpáky nikdy nepoužíval a pláště, co popisuje, jsem nahazoval několikrát.

                                0 0
                                • KubaBajk  

                                  Tak nevím.

                                  Tobě to jde a jemu ne.

                                  Zeby to bylo fakt těma rukama? :)

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Já bych řek, že jo, ale samozřejmě je možný, že má nějaký extrémně těsný kousky, který fakt budou problém… Anebo to je prostě těma montpákama, ty pláště pak musíš natáhnout o to víc, protože máš mezi ráfkem a pláštěm ještě montpáku.

                                    0 0
                                    • KubaBajk  

                                      To je jasné, předpokládám, že to zkoušel i rukama – bez montpáky.

                                      Já být jím, opravdu bych přeměřil obvody, tzn. obvod patek ráfku a vnitřní obvod žlábku ráfku. A potom, být tazatelem, bych poprosil Tebe, ať uděláš totéž.

                                      Když už nic, aspoň zjistí, že jsou špatné ruce a nikoliv komponenty.

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        Jakože by měl větší ráfky, než mám já? :D Tomu bych fakt nevěřil… Je možný, že má nějaký hodně těsný kousky plášťů, ale to je dost těžko měřitelný, jak jsou pružný, navíc i během používání se pak natáhnou, proto taky první nasazení je nejhorší.

                                        Btw, mě může prosit jak chce, ale fakt kvůli tomu pláště sundavat nebudu :D.

                                        0 0
                                        • KubaBajk  

                                          No ale jakoo mohl bys!

                                          :))

                                          Taky tomu nevěřím, že by měl ráfky jiné, strojová výroba je strojová výroba.

                                          0 0
                                        • amu  

                                          Tak nakonec to bylo opravdu pláštěm, byl jsem Hnojem informován, že u Schwalbe občas kolisá kvalita plašťů a prostě jsem měl vadný (těsný) kus. Nyní už je obuto bez duše nový RoR 2.2 Evo vpředu, Race King Protection 2.2 vzadu.

                                          0 0
                • JakeF  

                  Podle mě to bude problém v rukách…

                  0 0
            • royal  

              Podle me na to jde moc hrrrrr. Ted jsem nasazoval novej race-king protection a mirne jetej x-king na ZTR crest, a bylo to jako se zenskou v posteli – ze zacatku to neslo ani nahodou, ale pomalej nenapadnej tlak, porad rukama okolo (rafku), a najednou sup – a byl tam.

              0 0
          • Tina  

            a máš kolo demontované z rámu? ;)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.