• myxo

    Dvojitý pevný převod, s převodovými poměry 73,4 / 177 palců.

    0 0
    • kubad  

      Slušné když tě to baví proč ne – jen doufám že si na tom nerozbiješ hubu brzo :)

      moc stabilně ta jízda na tom nevypadá

      0 0
    • Esi  

      No to je teda děsná šílenost, hlavně ten těžší převod kde sedí děsně na prdeli a šlape před sebe, to musí být hrozně nepohodlné musí z toho děsně bolet prdel už za 10 minut a o stabilitě nemůže být ani řeč

      0 0
    • milan.v  

      Neuvěřitelná hovadina…

      0 0
    • pepek  

      Kdyby tam neměl to auto, tak to vypadá jako začátek do „Mistři volantu“.

      0 0
      • TommyP3  

        Začínám chápat vyrok „kdy v rusku bylo kolo jen tématem vášnivých debat v anarchistickych spolcích“

        0 0
    • Prasopes  

      Jako na tohle je opravdu nějaký patent?:-O Vůbec nerozumím rusky, jen to první slovo tak nějak vypadá…

      0 0
      • myxo  

        https://yandex.ru/…4C1_20200722

        Odkaz má překlad do angličtiny

        0 0
        • Prasopes  

          Jako nechci ti brát iluze, jako bastl je to zábavný, ale klasické řazení s tímhle z trhu fakt nevytlačíš… nevím jak je to v rusku s patenty a co to stojí, ale asi by se ty peníze daly využít lépe

          0 0
          • Esi  

            :-) to bude dlouhej rám aby se tam vešlo těch 12 středů pro náhradu 1×12

            0 0
            • Prasopes  

              to by se dalo vyřešit nějakou kolejnicí, po které by se posouvalo sedlo. Samozřejmě by to muselo být synchronizevané s posunem řidítek, ale to je jen o pár táhlech a tak…

              0 0
          • myxo  

            Faktem je, že už teď jezdí Newfix rychleji než moje fixed gear. S hmotností 17, 5 kg jezdí Newfix rychleji fixed gear s hmotností 10,7 kg! A to ještě na relativně plochých plochách, protože koník Newfix je jeho přetaktování z kopce, kde se fixed gear rozhodně zabaltí.

            0 0
            • kubad  

              tak jednu pohádku už s napsal a teď prosím tu o Karkulce

              0 0
          • myxo  

            V Rusku je bohužel hlavní-zakázaná funkce patentu zcela zničena. Proto chránit objekty duševního vlastnictví v Rusku vlastně nemá smysl. Moje informace o Newfixu nese tak trochu osvícený význam. V budoucnu existuje myšlenka, jak pracovat na rámu kola za účelem snížení hmotnosti. To se dá dělat analogicky s výrobou rámů české firmy FESTKA nebo australské BASTION v kombinaci titanových slitin a karbonu.

            0 0
            • kubad  

              a k čemu je to dobré?

              0 0
              • Esi  

                No k ničemu, ale když se chceš vyjímat tak na takové hovadině nikoho dalšího ve městě nepotkaš :-)

                0 0
    • myxo  

      Hned první video ukazuje destilaci Newfixu z továrny do garáže. Představec byl omylem otočen do polohy Tiller – proto jsem tak kolísavý na silnici. Pak tu byl závod, který ukázal průměrnou rychlost 24 km / h. V jiném závodě byla maximální rychlost 48 km / h. Na svém nejrychlejším pevném převodu Polo & Bike jsem měl průměrně jen 20 a udělal jsem maximálně 40. Všechno je tedy stále před námi.

      0 0
    • myxo  

      Nízký převodový poměr (48/17) x26 „= 73,4“. Vysoký převodový poměr (48/17) x (53/22) x26 „= 178“.

      V příští sezóně budu mít až 200 palců.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tyjo ty na tom jezdíš po ruských cestách? :)

      0 0
    • myxo  

      Foose:

      Z mého města vede výborná asfaltová dálnice na 100 kilometrů v obou směrech. A tady je video ukázky asfaltu Dvorského areálu. Jako v Evropě.

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • Jakobo  

      Mrkni na youtube co je prehazovacka, vyborna vec! Paul Lange uz potvrdil vstup na rusky trh. Do konce roku 2020 ma byt dostupnych 50 sad, 6ti kolecko 14–28 a prehazovacka Shimano SIS. 20 sad poputuje do obchodu v Moskve, 10 do Leningradu, 2 na Krym a zbytek bude rozdeleno mezi kolchozy po zbytku Ruska.

      Pak dole fotka paralelogramu prvniho prototypu prehazovacky vyrobene primo v Rusku! V dalsi petiletce uz ma byt dostupna v kazdem zelezarstvi.

      0 0
    • myxo  

      Stavbě Newfix předcházel objev fenoménu rekuperace energie fixed gear. Na základě tohoto jevu a byl postaven Newfix. Na základě rekuperace energie jezdím na nákladním kole INDIE (fixed gear) a převážím na něm závaží o hmotnosti až 50 kg!

      0 0
      • Jakobo  

        To nic neni. Ja odvezu klidne 2 metraky i bez rekuperace. Hlavne se nemusim desit, ze me pri „prehazovani“ roztocene pedaly poslou pres riditka.

        0 0
        • myxo  

          Marné obavy. Fixed gear je nejvíce zvládnutelný přenos. A „přepnout“ nemá, je singl-přenos, ale hluchý.

          0 0
      • Jakobo  

        Google translate to blbe prelozil. Spravne melo byt

        Na základě rekuperace energie jezdím na nákladním kole DO INDIE (fixed gear) a převážím závaží o hmotnosti až 50 kg!

        Dyk vono taky z Ruska do Indie uz je to co by kamenem, ze jo.

        0 0
    • myxo  

      A na základě nového dvoustupňového fixed gear je možné vyrobit mnoho nových úžasných mechanismů. Například stepper Newfix. Stejně jako skútr má pevnou plošinu uprostřed a dvě pohyblivé plošiny po stranách – výkonovou a rychlostní platformu.

      0 0
      • kubad  

        a k čemu se to dobré? kromě pocitu že máš něco jiného, existuje množství lepších variant!

        0 0
        • pepek  

          Teď už chápu, proč letoun Ilja Muromec mohl vzniknout jen v Rusku.

          0 0
        • myxo  

          Je to kolo pro zábavu fanoušků. Jako v pytli u Santa Clause mám ještě projekty založené na novém přenosu. Například sněžný skútr na toroidních kolech.

          0 0
      • raschi  

        No tvl, to bych chtěl vidět, jak by se někdo na těch nevyzpytatelně pohybujících se plošinách udržel. Až bude někdo v budoucnu sbírat materiál pro další knihu Zneuznaní Edisoni, tak má nominaci jistou.

        0 0
    • jIrI___  

      Rusko nebo země, Rusko je životní styl. Pěkná práce :)

      0 0
    • xtonda  

      Jako srandička třeba jako tohle dobrý

      https://youtu.be/rqLxRRBRIds

      https://youtu.be/vZFDNR9V5Nc

      Ale nějaký patenty a úvahy o další vyrobě, to je k smíchu, do Ruska asi ještě nedorazilo povědomí o přehazovačkách a převodovkách v náboji, ani o volnoběžkách, to už mi přijde lepší ten 120 let starý systém, kde pro jiný převod se prostě šlape obráceně. https://en.wikipedia.org/…Retro-direct

      Pokud bych dneska chtěl kolo s dvourychlostním převodem bez lanek, tak bych si tam dal tohle

      http://www.sturmey-archer.com/…l/s2c-silver

      Pokud to i tak chceš rozvíjet, tak vymysli sytém, kdy se nepoužívané kliky nebudou točit a zastaví se v poloze, kde budou nejmíň překážet, tedy asi svisle. To ti umožní dát středy blíž k sobě a mít tak míň debilní geometrii.

      0 0
      • myxo  

        Nejedná se o zábavný přenos, ale o nejnovější přenos zcela nového typu. Převodovka Pro jednoosý sval s mezistupňovým hřídelem vybaveným přídavnými pedály a stupňovitým stupněm. Přede mnou bylo vynalezeno mnoho věcí a bude vynalezeno mnoho dalších věcí, tento převod je jednou z cihel v krásném domě vynálezů na kolo. Možná ji lze dále zdokonalit, ale zatím ji mám ráda svou dokonalostí a geniální jednoduchostí.

        0 0
        • xtonda  

          Koukám onuce má konkurenta.

          0 0
          • myxo  

            Existuje zásadní rozdíl. Systém je starý 120 let, kde pro jiný převod jen převrátil má volný pohyb. Newfix přenos je převodovka fixed gear.

            0 0
    • myxo  

      Také mám svůj názor (IMXO)ohledně úhlu sklonu sedlovky. Všude kolem vynálezů, na stránkách v článcích, v příspěvcích, všichni píší stejnou naučenou frázi: „sedlovka. Úhel mezi sedlovou trubkou a čárou rovnoběžnou se zemí. Při malých úhlech (velký sklon potrubí zpět) hmotnost cyklista se přesouvá zpět – poskytuje lepší přilnavost při více svislých rozích – váha jezdce se přesune dopředu, poskytuje lepší přistání pro silové šlapat."Ale vertikální uspořádání potrubí je dáno s velkými obtížemi. V pravidlech UCI vzdálenost od svislé osy vozíku až ke špičce sedla se řídí minimálně 5 viz Pravda, je to požitek pro některé sporty se silovým педалированием (stopy, кейрин): špička sedla může týkat této imaginární čáry. Dříve se začalo jezdit na kolech Penny Farthing s vertikálním umístěním sedla ve vztahu k pedálům na velkém kole. Bylo to nebezpečné, protože při jízdě na nerovnosti nebo překážce cyklista couval tělem dopředu. Proto se na penny-farthing sedlo začalo pohybovat tam, aby se snížilo riziko pádu dopředu. Pak vynalezli“ bezpečná " kola moderního typu se stejnými koly a sklon sedla vůči pedálům zůstal. Jako by záznam genetické paměti o minulých pádech.

      0 0
    • myxo  

      Všechno se učí ve srovnání. Žlutá barva označuje stávající přenos newfix a oranžová barva označuje ten, který bude sestaven v příští sezóně. Pro srovnání, cesta 24 SC bike Scott je přijata. 0–10-převodové poměry. Rozdíl mezi pevným podvozkem je, že na druhý stupeň, Newfix umožňuje jít " ven " („kardanu“) – tyto jsou tmavě žluté a oranžové oblasti. Na dálnici při rychlosti asi 70 km / h, „cut-off“ dojde – to je nemožné, aby zase vysoká kadence a předjíždění spojky je spuštěna: kolo začne pohybovat setrvačností (bílé oblasti). Zde přichází v platnost aerodynamika, která tlumí rychlost (asi 80–90 km / h). V tomto režimu není možné nastavit (je povolen volný běh) – maximální rychlost závisí na svahu. V Newfix, v boji proti aerodynamice, můžete pokračovat v „gimbal“: kadence a tuhý přenos vám to umožňují. Čím více fyzicky připravený jezdec je a strmější a delší sjezdy, výraznější rozdíl mezi těmito dvěma systémy – pevné a volný běh. Mimochodem, jasně žluté a oranžové zóny 1. stupně Newfix jsou přenosové zóny konvenčního pevného ozubeného kola. Jsou na stejné úrovni jako nejnižší stupeň dálnice(modrá oblast-zapnutá přední hvězda 35T). To je důvod, proč je pevná převodovka „pomalejší“ než silniční závodníci, nemají nejvyšší stupeň jako Scott (fialová Plocha-zapnutá přední hvězda 48T). Žluté světlo oblasti je převodovka (číslo tři) jednoduché pevné ozubené kolo, maximální rychlost je omezena na 40 km/h.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.