Mám dotaz…jak nastavujete tlumení odskoku? málo nebo hodne??
Mám dotaz…jak nastavujete tlumení odskoku? málo nebo hodne??
Já to tlumení nastavuju na co nejmenší útlum, jenom tak, aby mě to netahalo za ruce. Dávám i řidší olej, než tam má být a stejně to mám většinou na minimum. Pouze když je 30 – 35 stupňů, tak přidám dva „kliky“. Při větším útlumu se totiž na „rychlých hrbech“ vidla nestačí vracet, pracuje v horní části zdvihu a tam je rogresivní-kope do rukou. V pomalých, prudkých trialových sjezdech ale zatlumím pořádně, aby to nekopalo nazpátek, když to jde na doraz.
To by ma tiez zaujimalo ako a podla coho nastavujete ten odskok…
asi tak aby ta vidla při návratu do nekopla do rukou, ale aby se zase nevracela moc dlouho ⇒ rozumnej střed :-) (zatim na RS Pilot Sl)
nastavuju to od oka
Co nejmin tak aby to ale nekopalo…nelepsi mi prislo pridavat a v jeden moment to je idealni :P Ale take zalezi na terenu.....melo by se dat sjet schody aniz bys byl dole ve 2/3 zdvihu pac se to nestihne vratit......
U vidle sem si nastavil i nejakou kompresi dolu.....prislo mi to taky lepsi…ale zas jen trochu
vpředu to mám rači trochu pomalejší a na měkko, připadne mi to kolo potom klidnější v technických pasážích – když se potřebuju někam fakt přesně trefit – na lávky a tak, aby prostě vidla nebyla taková jankovitá… a vzadu co nejrychlejší, ale aby to ještě nekopalo jak koza.. počet kliků od minima nebo od maxima nevím, cca uprostřed…
Tlumení nastavuji spíše na „pomalo“ a to jak vepředu tak i vzadu. Ještě nedávno jsem zadní tlumič měl na "rychlo"a při doskoku jsem zavadil zadním kolem o hranu a to mě díky rychlému tlumiči dost škaredě katapultovalo z biku.Dva měsíce jsem si nezajezdil:)
úplně odskok otevři na nejrychlejší a jezdi přes nějaký výrazný kořen a postupně přidávej útlum až se ti to bude zdát nejlepší.
Máme rádi zvířata!