Nakupoval někdo na bradsky.cz (?)

124 nepřečtených
  • Šlapka

    Srdečně zdravím. Minulý týden jsme s kamarádem objednali na webu brdasky.cz 2× kolo Specialized Epic 29 XL, model 2010. Přišlo potvrzení objednávky, s panem Bradským jsem 3× mluvil. Minulý víkend jsem prodal svá 2 kola a následně se dozvěděl, že pan Bradský na svém webu nabízí pouze obrázky. Kola Specialized Epic 29 XL 2010 (za rozumnej peníz) jsou všude dávno vyprodaná. Do telefonu mi Bradský vyprávěl nějaké pohádky, nabízel kola o 1/3 dražší. Koupili jsme tedy jinde 2 rámy Stumpjumpera, z obchodníka Bradskýho mám pokřivenej úsměv, původní kola bych si totiž nechal, do Stumjumpera se mi moc nechtělo. Má někdo podobnou zkušenost?

    0 0
    • johnface  

      Podobna zkusenost. Volal jsem, zda kolo maji skladem, rekli ano. Za 8 hodin telefonat, ze nemaji. Nicmene nabidli alespon lepsi cenu za jiny model. Kolo, ktere jsem tehda pozadoval visi na webu dodnes a v CR neni k mani zrejme jiz nejaky ten mesic. Rekl bych, ze inzerce starych modelu za vynikajici ceny je soucasti jejich promysleneho marketingu. Nicmene pokud se clovek trefi, tak jsou ceny fajn.

      0 0
    • maajkee  

      Já myslel, že spešly se snad nesměj ani prodávat přes net, ne?

      0 0
      • johnface  

        Jj, maji to napsane hned na uvodni strance.

        0 0
        • Šlapka  

          Bradský Vás do telefonu upozorní, že osobní odběr by byl lepší, ale PPLkou by to také poslal, tedy pokud by ty kola měl alespoň Specialized na centrálním skladě :) Píšte promyšlená strategie, já si myslím, že je to popletený amatér :) Jako v tom starým vtipu o ruské megaškrabce brambor „kamarády to zavalilo a já to sám nestačím ..“

          0 0
      • jIrI___  

        Ve způsobu dodání je psané osobní předání na prodejně, takže nevidím žádný rozpor se „spešlovskými pravidly“.

        0 0
      • Tomcat  

        Na to je nějaký zákon nebo vyhláška? Ano SP a 69company bude něco tvrdit, ale nikde není řečeno, že musí každý respektovat to co chtějí oni. Pravděpodobně nejsou jeho dodavatelem.

        0 0
        • kubad  

          Jsou na to smluvni podminky mezi SP a prodejcem. Pokud je nebude plnit nebzde mit co prodavat.

          0 0
        • georgio  

          je to mozna jeden z duvodu proc Spešlů není plnej eBay…a proč je nekoupiš levněji ze zahraničí :-)

          0 0
    • Chodec80  

      Pokud ti doslo potvrzeni objednavky, jsou povinni ti zbozi dodat, takze bych na ne poslal COIku nebo pravnika. A to ze toto zbozi jiz nemaji je jen jejich problem.

      0 0
      • Chodec80  

        PS: taky jsem tam chtel kupovat kola, telefonicky mi potvrdil, ze je maji za tuto cenu skladem. Kdybych tam jel 300km zbytecne (a 300 zpet), tak nevim co bych delal…

        0 0
      • Šlapka  

        Ano, smlouva uzavřená na dálku prostřednictvím el.komunikace. Z ČOI si nic nevezmete a kvůli všemu se soudit ..

        0 0
        • Chodec80  

          Tak COI by jim dala aspon pokutu. A soudit se kvuli 100.000? Proc ne? Lidi se soudi kvuli par korunam. Chapu, ze by jsi to kolo stejne nedostal, ale kdyz se nekdo chova jako ***** ke me, tak mu to oplacim stejne…

          0 0
          • Šlapka  

            No, já se později dozvěděl, že nejsem první ani poslední. Spíš mě mrzí, že kvůli něčí lhostejnosti jsem zbytečně pod cenou střelil dva Epiky (kamarád si svoje naštěstí nechal)

            0 0
            • johnface  

              Tak to ze jsi prodal pod cenou je asi jina.

              Toto je problem vetsiny amaterskych internetovych obchodu. Postrada to system, organizaci a aktualni data. Osobne by me zajimalo kolik tech kol maji vubec skladem… To druhe, co mi nabidli meli tez naznacene skladem. Ale po informaci na dotaz objednavky, kde bylo znazornene uplne jine kolo a bez velikosti ramu, se muj stav aktualizoval a bylo tam uvedeno, ze cekaji na doruceni od dodavatele. Pokud tomu dobre rozumim, objednali u vyrobce, prelepili adresni stitek a preposlali mne. Doporucena cena byla 15 tis., ja jsem mel kolo za 13 tis. Tak pak jakou hodnotu to vlastne ma, ze? A jaky zisk ma nekdo na prelepeni stitku? :)

              0 0
          • Ruprt2  

            blbost

            0 0
            • Chodec80  

              A která část mohu-li se zeptat ? ;-). Tím, že prodejce potvrdil objednávku si zadělal na možný problém – měl si pořádek ve skladu udělat ještě před potvrzením.

              0 0
              • Ruprt2  

                Mám trochu jiný pohled.

                Nikdo ti nedrží pistoli u hlavy. Nikdo tě tam nezřezal. Nikdo tě nenutí to kolo koupit. Nikdo tě nenutí kupovat tuto značku.

                Posílat na všechny čoiky a já nevím co všechno je trochu trapné.

                Ty jsi nekoupil, tak ať zaplatí pokutu.

                Ubohost!

                Na druhou stranu o nic nejde, protože to jsou stejně jenom internetové silácké kecy, takže naše debata je zbytečná.

                0 0
                • Chodec80  

                  Ano máme na to jiný pohled. Kupovat tam kolo, které je běžně skladem a mohu jej koupit kdekoliv, tak mě zmiňovaná věc nechá klidnou.

                  Pokud je to ale jediný obchod, který mi opakovaně potvrzuje, že je vše v pořádku a za uvedenou cenu dostupné a po prodeji mého kola mi suše oznámi, že skladem není, tak to jako košér jednání nepovažuji (zvlášť pokud má na tomto založen celý byznys).

                  Ani to není o tom, že jsem nekoupil, ale že ze mě dělá záměrně blbce.

                  A jestli je v tvé povaze nechat se ojebávat, tak je to tvá věc. Já bych v klidu nebyl.

                  (a netuším o jakých siláckých řečech to mluvíš. Určitě bych na něj neskočil ani na něj neřval).

                  0 0
    • georgio  

      Chtel jsem se tam na ty SPesly ve vyprodeji jet podivat,ale koukam ze si usetrim cestu :-)

      0 0
      • Tomcat  

        Osobně jsem po jeho obchodu koukal a chtěl jsem si tam koupit nějaký hezký XC. Přece jen u XC nechytím tak velikost abych objednával z Chainu a jeho ceny v akci byly i solidní.

        Tohle co čtu, je docela matoucí. Bohužel i o kamarádů jsem slyšel, že i po příjezdu na místo bylo nabízeno jiné kolo než na kterém se dohodly. Ikdyž ve stejné cenové hladině.

        Osobně bych spíš přivítal vyjádření někoho kdo už tam koupil, nebo přímo pana obchodníka.

        0 0
        • mr.antik  

          fyzicky v obchodě má kulový. Takže jedině zkusit objednat a vidět…

          0 0
          • Tomcat  

            Jenže to vidět mě bude stát taky prachy nejsem z LB :-D

            0 0
            • mr.antik  

              aha, já myslel vybrat a pak normálně objednat – buď potvrdí nebo se začne vykrucovat.

              Ale pokud si to chceš vyzkoušet v určitý velikost, tak radši jinde.

              0 0
              • Tomcat  

                Aha tak to si asi nerozumíme, nebo jsem to nepochopil.

                To kolo objednám na eshopu, on to potvrdí nebo ne.

                Pokud to potvrdí, musím si pro to kolo dojet a platit v hotovosti.

                Z toho co se tu psalo a slyšel jsem o kamarádů. Po příjezdu na místo ,ale v horším případě to kolo nebylo, ale bylo tam jiný.

                Takhle sem to pochopil já.

                0 0
    • trener  

      úplně stejné,pan Bradský mi zdělil,že má kolo skladem,pak ejhle,neměl nic

      0 0
    • Tomcat  

      Hle koupil někdo u něj kolo vlastně někdo?

      0 0
      • Chodec80  

        Ano, bracha tam pro jedno kolo byl. Tusim ale, ze tam jeli na blind a to co meli predem vyhlidnute skladem nastesti bylo.

        0 0
        • Tomcat  

          No jenže to se mně právě moc nechce to zkoušet. Dát 1000,– za benzín, vybrat 40K cashe , vypravit se na půldenní „výlet“ s tím, že to kolo mít třeba (ne)bude mě připadá mno… …asi bych byl hodně naštvaný.

          0 0
      • JJ  

        Já, pro sebe a svoje známy minimálně 6 kousků:)

        0 0
      • palkac  

        Já v lednu koupil Specialized enduro 2009. Jen tedy že místo bronzové barvy z obrázku to bylo v testovací zelenkavé, ale to mi pan Bradský zavolal.

        Takže za mne bez problému.

        0 0
        • Tomcat  

          A sakra no pravě o Enduru se m uvažoval a přímě za to co má jako „normální“ Enduru bych za ukázkový kus nedal.

          0 0
          • palkac  

            nějak jsem nechytnul myšlenku..

            0 0
            • miki  

              chápu to asi tak že sehnal někde testovací kolo a Tobě ho výhodně prodal za normální cenu.

              0 0
              • palkac  

                no byla to úplná funglovka a co vím, tak i cyklo69 tato kola oficiálně nabízela ze svého skladu. Enduro Expert stálo ceníkově cca 100k, takže mi to za 50% přijde docela ok.

                0 0
                • Tomcat  

                  Ano když byl Enduro Expert 2009 nový tak opravdu nový stál nějakých 95K. Pak roce dvou už stál normálně cca 60k

                  Takže dát cca 50 za kus který byl určený pro testování pro novináře a bajkparky mě nepřejde jako dobrá koupě. A o funglovce se dá velice pochybovat. Ano vypadalo to jako funglovka.

                  0 0
                  • palkac  

                    To skoro vypadá, jako bys o tom něco věděl :-)

                    Já jsem s kolem spokojený, sloupával jsem originální nálepky z rámu a vidle, nikde ani troška prachu či bláta a mám dva roky záruku.

                    0 0
                  • Kubiczech  

                    Testovací biky z prodejen jsou asi těžko určené novinářům či bikeparkům. Často to jsou ty největší leštěnky na krámě, neboť jejich prodej po sezóně hodí více než prodej toho samého standartního modelu.

                    0 0
            • Tomcat  

              Že třeba jsem uvažoval o Enduru , pro mě to je takový „XC“.

              Má tam nějaké enduro, které vypadá normálně za 49K. Pokud bych po příjezdu na místo zjistil, že se jedná o testovací kus. Poslal bych ho asi někam, protože potencionálně lehce jetý kus, takovou cenu nemá.

              0 0
              • palkac  

                S tím samozřejmě souhlasím. Kolo bylo ale opravdu netknuté, jen tedy v testovacím designu.

                Pokud by to bylo tak jak píšeš, tak by to byl zjevný podvod, protože to prodává jako nové.

                0 0
              • cat  

                koupil jsem exyperta za 60, velikost i barvu co jsem chtel, meli…

                0 0
      • Bat1  

        Jo a spokojenost.

        0 0
      • Slavoš  

        Já tam taky koupil kolo pro dceru,expedice trvala asi týden,ale přišlo.

        0 0
      • kolombo  

        Já tam koupil jedno kolo pro ženu a jedno pro sebe.

        Už je to dávno a dnes raději chodím jinam. Třeba hned vedle je dnes další cyklokrámek, daleko příjemnější.

        0 0
      • Lakii  

        Já jsem kupoval dvě kola u bradskýho. Objednal jsem přes net, ověřil obědnávku přes telefon, vyrazil z Prahy. Byly tam obě, jedno slevněný o 45 procent … poslední kus a velikost, přesně jak mi řekl a jak bylo na netu. Jenže je to asi tři roky zpátky, od tý doby se mohlo dost změnit nebo jsem taky měl prostě štěstí. Bez týhle diskuze bych proti tomu obchodu neřekl ani slovo, naopak, byl jsem spokojenej i s fajn prodavačem. Tak třeba se daj zase do kupy pokud je na tenhle thread někdo odkáže, jet dálku pro potvrzenou objednávku a nic … to odradí zákazníka navždycky a je to fakt špatný jednání.

        0 0
    • Mixi  

      ja tam na kolo nechai i zalohu s tim ze je na centralnim skladu a at se pro nej pristi tejden stavim, dalsi den telefon ze kolo uz tam nebylo…

      0 0
    • marapara  

      Já od něj mám Spešla Stumpjumpera FSR Elite 2010. Koupil jsem ho loni v listopadu. Měl barvu i velikost kterou jsem si vybral, akorát bylo mrzuté, když moje kolo poslal na jinou adresu a mně přišlo, respektive to PPL nakonec přivezlo, protože řidič dostal echo ještě před doručením, ať mi jiné kolo nevozí. No kolo jsem měl o týden později, ale to první velké těšení už bylo pryč :(

      0 0
    • jikre  

      dle ohlasů podobné zkušenosti:

      Kolo objednáno přes internet, 2. druhý den volá Bratský , že zrovna tahle velikost není-nabízí dražší kolo v požadované velikosti. Připlácím tedy navíc 2 tis. a doufám, že nebudu muset reklamovat!!!

      0 0
    • Ricci  

      Museli ta poriadne ******, ked si sa kvoli tomu dnes tu zaregistroval

      0 0
    • juice  

      už 2× jsem od nich koupil ty salony xt hawk. a vždy správná velikost. takže spokojenost

      0 0
    • rhuman  

      na podzim specialized pitch 2010 objednano pres net, do poznamky jsem napsal, at pripadne posle sms, poslal, ze jen barva cervena (coz je pro testovaci verze – me nevadilo, bylo uplne novy, takze pohoda a v cerveny je jeste krasnejsi )

      0 0
    • cat  

      Tak to jsem mel stesti, ze moje kolo co bylo ve vyprodeji bylo skladem, taky jsem tomu ze zacatku moc neveril.

      0 0
      • ToBla  

        Nová info je, že Bradský přišel o dealerství TREK, právě kvůli porušování dohod s dodavatelem (zasílání kol poštou, nabízení kol která nemá a nedokáže sehnat). Takže až doprodá co má, tak na kola Trek od Bradského zapomeňte :-)

        U Specialized je to dle mého otázka času!

        0 0
    • xetron  

      Neobjednával někdo v posledních dnech Pitch Pro 2010? Pan Bradský mi do telefonu sdělil, že má skladem, ale jak to tady čtu tak jeho slovo do telefonu nic neznamená a nejspíš příští týden bych do něj chtěl jít, protože má neobvyklou cenu, jenom kdyby už tady někdo věděl, že nejsou tak ať vím, že se nemusím ani obtěžovat.

      0 0
    • Šlapu  

      Dnes jsem opět nakupoval kola Specialized Stumpjumper FSR, nákup těchto kol se stal mým novým koníčkem

      První pokus Teamsport.cz

      Vložení do košíku, potvrzení objednávky.

      Za 2 hodiny telefon: Kola nemáme ale nabízíme testovací kola za speciální cenu + 20 %. Výhodná nabídka!

      Druhý pokus Brdadsky.cz

      Vložení do košíku, potvrzení objednávky.

      Nic, pan Bradský se možná stal obětí okurkové infekce, o průběhu budu informovat.

      0 0
      • Lenka.05  

        Jo, na Teamsportu jsem teď objednávala 2 věci…objednávka přijata, za další den: zboží bohužel nemáme a nemůžeme zajistit. Dosud ho mají na stránkách…

        0 0
        • xetron  

          Tam toho mají hoooodně… Nakoupili jsme tam několik kol, lyži a tak dále ale osobně. Všechno co mají na e-shopu jim tam minimálně prošlo prodejnou nebo bylo k sehnání, ale teď už je to bída a sám sem jim říkal ať s tím e-shopem něco dělají protože i když to mám 5km, chápu že mají dobré ceny a chtějí o sobě dát vědět, tak tenhle přístup mně irituje a nemám rád když sem si vybral 4 modely u nich co se tváří jako ok tak nebyl ani jeden a nabízí mi teď sice moc výhodnou cenu, ale je to přestřel přes rozpočet i tak asi o 5tis…

          0 0
          • georgio  

            škoda, vybral jsem u nic,ale něco mi říáká že to bude ten případ, kterej už prodejnou prošel někdy v historii :-/

            0 0
      • Mastr  

        To je klasika, že na webu nabízejí kola, která už nemají. Osobní zkušenost.

        0 0
    • Šlapu  

      Tak dnes dopoledne volal Bradský ohledně objednávky ze včerejška. Kolo nemají, nabízí model 2011 o 22000 d­ražší, pro změnu, tohle kolo na webu www.bradsky.cz nenajdete, v Číně ho ještě nestihli vyfotit :) Aktuálně ale stále můžete objednávat Specialized Stumpjumper FSR Comp 29 2010 za 44990 Kč ve všech velikostech, Bradský ví, že ty kola nemá skladem ale nabízí je vesele dál ..

      0 0
      • ToBla  

        Je to prostě podvodník, o Trek přišel a o Spešl přijde brzy.

        0 0
        • Deus  

          No ale kdybyste chtěli kolo značky Nano, to by byla jiná :o)

          0 0
    • maska  

      Zhruba před třemi měsíci jsem si objednal kolo u pana Bradského, taky bylo vyvěšený na netu. Telefonicky jsem si ještě ověřil jestli je opravdu na prodejně. Druhý den ráno jsem si pro něj měl jet přes půl republiky, asi půl hodiny před odjezdem mi volal pan Bradský, že kolo nemají, ale nabízí mi jiný model ovšem s horší výbavou za stejné peníze. To jsem nechtěl, tak jsem kouknul na net, vybral jsem si asi 5 jiných, ale ani jedno z nabízených kol neměli. Tak nevím, buď má pan Bradský ve svém obchodě bordel nebo je to nějaká mě neznámá strategie jak získat zákazníka. V mém případě je to ovšem strategie jak ztratit zákazníka, jelikož mi takový přístup připadá poněkud neprofesionální… Alespoň jsem do Liberce nejel, to by mě asi fakt hodně naštval, takhle z toho mám pouze divnej pocit.

      0 0
    • Šlapu  

      Většina e-šopů funguje na bázi reselleru s výměnou dat, obvykle to odesílá přímo dodavatel s hlavičkou prodejce, objednávka se po autorizaci přesměruje na centrální sklad, pokud je zboží dostupné, při odkliknutí do 20.00 je druhý den u zákazníka. Když obchodník odesílá feedy (nechá se to nastavit automaticky) na zbozi.cz, hledejceny.cz a další, není problém dohledat nejlevnějšího prodejce.

      Ale u CYKLO webů je vše jinak. Specialized a další vyžadují stanovené ceny jako za bolševika, naprosto nefunkční je i prodejní systém počínaje Specialized, různými www zoufalci konče.

      Za poslední měsíc jsem objednal 5 kol s nulovým výsledkem, žádná odezva mailem, jenom telefonické kontakty s nabídkou starších nebo dražších modelů.

      Stejný stav jako na bradsky.cz je na temasport.cz. Pokud chce člověk utratit pár tisíc za nějaké komponenty a ptá se na technické parametry (neboť specifikace zboží jsou někdy nedostatečné – hlavně po novinkách 2×10 atp), odpovědi se nedočká (po šestým pokusu mi zvedl majitel na bikesport.cz telefon a radil úplný nesmysly). Na kazetu (skladem) od koloshop.cz čekám druhý týden. Otázkou pak je, proč v ČR vůbec nakupovat. Například vidlice Reba 120mm/29 s pevnou 20mm osou stojí v anglii přesně polovinu, úspora včetně dopravy 7 tisíc, dodání za 3 dny. I když ta úspora je zanedbatelná proti jiným odvětvím, za telefon do Indie přes O2 zaplatíte 120 CZK/min, od indického operátora je celý svět za 4 CZK/min, jenom ta předvolba pár lidí vyděsí. Inu, nějak se tady ta demografie nedaří ..

      http://www.youtube.com/watch…

      Asi budu muset říct na Specializedu kouzelný slovíčko abrakadabra, kolo pořídit za specialized cenu. Nebo krom rohlíků nakupovat všechno venku

      0 0
      • Frostty  

        +1

        0 0
      • cat  

        Vpodstate mas pravdu, s nakupovanim venku at uz Nemecko nebo GB mam jen dobre zkusenosti a vsechno je tady rychle, mozna i rychleji nez CP:) Jak tady ctu ty reakce. Vidm ze jsem mel stesti, kdyz jsem bral kolo, starsi model a usetril jsem u Bradskeho skoro 40 tis.:) Sam jsem tomu ze zacatku neveril, ze bude skladem:)

        0 0
      • mr.antik  

        spíš Specialized chce silou dotlačit lidi do svých Conceptstorů aby mohli vymejvat mozky naživo

        0 0
        • TeryPV  

          Ty jo tolik let a pořád je ta hláška pravdivá :) Byl jsem to i párkrát vyzkoušet na vlastní kůži, fakt se kluci nebojí ničeho :)

          0 0
          • Tomcat  

            Záleží na přístupu zákazníka jsou i tací, kteří si něco takové ho vybírají až v stóru… to pak je snadná oběť.

            ale i opačně ,pokud prodavač není úplně hloupí pochopí/má pochopit …že ještě slovo a ty peníze dám z principu konkurenci, s děkovným emailem vašemu výrobci, že jste je doporučil…

            0 0
      • jIrI___  

        Já ti nevím. Když se podívám na CRC, tak naprostá většina věcí vychází dráž než v ČR.

        0 0
    • kimi  

      Tak i já jsem přesvědčil, že pán prodává jen sliby a obrázky.. Objednávka kola Amulet 11.400 W slevněného o 26% proběhla hladce, ale následující den volal, že kolo, které je „ihned k dodání“ je vlastně už vyprodáno.

      0 0
      • nyqi  

        Tak já si u bradskýho objednal kolo Nano :) a vše bez problémů. Velmi slušná výbava za slušnej peníz. Rezervace se zálohou proběhla v pořádku, zítra má kolo dorazit, tak snad bude komplet.

        http://www.bradsky.cz/…-p-2548.html

        ( vidle půjde hned pryč, u nábojů a brzd doufám že doslouží tuto sezónu )

        Kolo mi před týdnem ukradli, tak si odpusťte komentáře že jsem měl počkat až po sezoně a koupit lepší, když se to chystám vše měnit :)

        Ale z vašich komentů je zřejmé, že vlastně tento prodejce jinou značku než Nano asi ani neprodává :-D

        0 0
    • Gronholm  

      Teď jsem se k nim díval na stránky a asi jako první prodejce na světě už prodává Spešly 2012 :D

      0 0
      • martin_bakov  

        v zadavani produktu do eshopu je jeden z nejlepsich, krome kol nano to se skladem muze vypadat jakkoli :)

        0 0
    • marco  

      To mi teda vysvětlete jak je možné že prodává kola od spešlu 2012 když se do ČR dostanou podle mého až v hodně na podzim nebo až na jaře 2012. zatím má u těch kol: Na cestě

      0 0
    • Raada  

      Jiz v prosinci 2010 jsem chtel koupit Epic 29 XL za cca 49tis. Meli na webu jen bilou verzi. Tak jsem volal Bradskymu a rekl mi, ze uz je to vyprodany a uz mit ani nebudou. Pak nechapu, ze jeste pul roku pote ma na webu skladem…

      0 0
    • fuji2  

      Teda, nestačím se divit. Zkušenosti z Bradskym jsem na netu nikde nezjišťoval a objednal kolo, které popisem i cenou (bezkonkurenční) přesně sedělo s jejich webem. Do dvou dnů bylo doma ve stavu, který seděl s objednávkou. Kolo je OK, servis si dělám sám, takže v této věci zkušenosti s Bradskym nemám a celkově jsem spokojen.

      0 0
    • Marek911  

      V eshope bradsky.cz som si objednal el. Haibike v cene 2700E pre ktory samozrejme predajca uvadzal dostupnost tovaru skladom. Zial podobne ako v predoslych komentoch som sa po mailovej komunikacii s obchodom dozvedel iba takeho suche konstatovanie na Vámi objednaný model jsme se pro Vás poptali u našich dodavatelů, bohužel je zcela vyprodán. Predajca teda celkom umyselne zavadza a nasledne sa mi snazil ponuknut iny bike za vyssiu cenu, a navyse mi neboli schopni upresnit cas expedicie tovaru. Pre mna to nie je seriozny predajca.

      0 0
    • Snake1194  

      Také oživím toto vlákno. Mám uplně stejnou zkušenost, před objednánim Camber Comp 2013 jsem u pana Bradského ověřoval dostupnost mailem a následně telefonicky. V obou případedech mi byla dostupnost kola potvrzena. Vytvořená objednávka byla pouze automaticky přijata. Jelikož nikdo objednávku neřešil, opět jsem telefonoval na eshop a nestačil se divit. Bylo mi sděleno, že poslední kus tohoto modelu byl prodán zájemci, který byl předemnou. Následně by byla nabízena uplně jiná kola. Takže potvrzeno. Bradský prodává z větší části pouze obrázky.

      0 0
    • Snake1194  

      V dnešní konkurenční době je to hodně zarážející. Po neblahé zkušenosti u Bradského byl nákup u Šilhavého v Plzni naprostý opak. Byl mi nabídnut model 2014 za výprodejovou cenu modelu 2013. Kolo bylo perfektně seřízeno a připraveno na prodejně. Mám to do Plzně 100 km a díky přístupu tohoto obchodu se budu vracet jen tam.

      0 0
    • jikre  

      jen v krátkosti: Objednávka kola NANO se uskutečnila, ale prodejce telefonicky sdělil, že pořadovaný typ nemá a nabízel vyšší a dražší typ, který jsem nakonec zakoupil…

      Nyní několik málo měsíců po záruční době praskl rám, tzn. s prodejcem a zn. NANO končím…

      0 0
      • alinceb  

        Že ti praskl rám není vina prodejce, ale výrobce. Takže to by samo o sobě imho důvod nebyl. Problém ale je, že Bradský je jak prodejce, tak „výrobce“ (rámy kupuje někde v asii a tady z nich montuje kola)…:)

        0 0
    • Karl von Karlov  

      Zdravím všechny.

      Jsem z Liberce, takže pana Bradského znám už od dětství. Už jako malého kluka mne dokázal ukecat kdejakou slevou. Ahoj chlapče, líbí se ti ta čepice, tak když si jí koupíš ještě dnes, dám ti na ní slevu 30% a pod.. Dnes, když čtu tyto komentáře, se musím podělit o svojí zkušenost, se zimním sortimentem ze začátku letošního roku.

      Kamarád mne poprosil, abych mu pomohl s výběrem běžek na klasiku, pro něj a přítelkyni. Samozřejmě jsme se hecli, že ještě dnes koupíme a ještě večer vyrazíme s čelovkami. Doporučuji vyzkoušet! Usedl jsem k PC a automaticky vyhledával lokální nabídky. Zboží.cz mne navedlo na stránky brasky.cz, kde se jevil nákup nejlépe. Samozřejmě jsem zmapoval i plán B, dokonce i C a za A dosadil Cyklosport Bradský.

      Zmatek v e-shopu? Snaha získat zákazníky? Ku… co to je? Při příchodu do prodejny, mi bylo hned jasné, že to, co jsem našel skladem na e-shopu se absolutně vymyká realitě. Probrali jsme tedy nároky kamaráda a shodli se že, vybereme něco hobby a buď jej klasika chytne, nebo lyže zůstanou ve sklepě.

      Máme dva páry lyží s hůlkami, už jen výběr bot a následná montáž vázání. V tu chvíli se nám začala věnovat jakási důchodkyně, nemajíc páru o lyžování skrz na skrz, kterou asi tížil čas tak, že přestala respektovat naše požadavky. Haló paní, bereme tyto dva páry lyží s hůlkami, tyto dva páry bot a prosíme namontovat vázání. Paní se podívala na hodinky a odpověděla: No máme 40min. do zavíračky, takže si vše vyzvednete zítra. Odpovím 12 děr podle šablony a 12 šroubů že by se nestihlo do 40min.? Slyším jasné NE, tak z toho hecu volím plán B nakoupit výhodněji set v Decathlonu, nahlas. Paní, ta která nemá páru o materiálu, který i tak prodává, začne z ničeho nic zuřit. Tak běžte do Decathlonu, odvětí. V tu chvíli jsem jí poprosil, jestli by se nám nemohl věnovat někdo jiný. NE! Opět.

      Ok!! Bereme jen jedny boty za 2k, byly údajně testovací a bohužel jen jediné. :-) Vážně za dobrou cenu, Paní nás doprovází s negacemi až k pokladně, jako by nechtěla prodat ani ty jediné boty a stále se se mnou pře.

      Pan Bradský ji okřikl, nechal si zaplatit, ale stejně si při našem odchodu mumlal cosi pod fousem o kreténech.!! Já, ani moji známí už u Bradského nakupovat nebudeme. Od roku 1990 to možná sypalo, ale dnes jen zápach zoufalství!!

      Tady by si někdo měl vyndat hlavu z pr…

      Happy end!!

      pán B ztroskotal, plán C nakoupit ve Sportisimu set lyže+vázání za 2,3k zvítězil a my skutečně vyrazili na noční dobrodružství.

      Braský servis????

      Má tam fajn kluka, co se povahy týče, ale když jsem chtěl odvzdušnit Shimana, ještě za jeho působení ve sport Závora, tak nastal problém…

      0 0
      • zdenek  

        Nechci soudit Bradského, ale rozčilovat se kvůli odmítnutí montáže 40 minut před zavíračkou mi nepřijde zrovna oprávněné. Ten servisák může jít nasmlouvano jinou práci, kterou musí ještě udělat. Nebo taky zrovna práci neměl a šel už dávno domů. Když mi někdo udělá servis (kolo, auto, lyže) bez objednání a na počkání, je to plus, ale ne samozřejmost.

        0 0
      • mvd  

        Víš, jaký je rozdíl v termínech „skladem“ a „na prodejně“?

        Tvůj příběh mně trošku připomíná furianta s milionem v igelitce, který přišel do showroomu: „Tady je mega a za půl hodiny chci odjet v autě!“ = „Já mám prachy a vy se ze mě poserte!“ Odešel pěšky.

        0 0
        • wilda81  

          „skladem“ a „na prodejně“ u Bradského znamená to samé tj. „nabídneme mu jiné kolo“

          0 0
        • jIrI___  

          +1. Z několika let praxe prodávání v obchodě v nákupním centru to vypadá na jednoho z nejhorších typů zákazníka – příjde několik desítek minut před zavíračkou s kešem v kapse, všechno chce okamžitě do pár minut a myslí si, že před ním všichni padnou na kolena a budou dělat přesčas (což je kvůli smlouvám s obchodním centrem nereálné nebo to při nejmenším zavání tučnou pokutou), jen aby pan zákazník odcházel spokojený. Takovým jsem vždy s úsměvem odpovídal, že dané zboží bude připraveno a seřízeno druhý den dvě hodiny po otevírače. Reakce na tuto větu byla vždy stejná – „ale já to chci hned, je to jen dotažení pár šroubků, to je nehoráznost“ na což jsem vždy klidně odvětil, že kdyby nenechával návštěvu krámu na poslední chvíli, tak dané zboží může mít ještě dnes a pokud toto neakceptuje, tak ať si zajde do sousedního obchodu, kde mu však řeknou úplně to stejné. Někteří lidi prostě nechápou, že se vesmír netočí kolem nich a prodavač má do zavíračky na starost ještě X dalších zákazníků, uklizení prodejny, sepsání reportů, sečtení tržby, doplnění prodaného zboží na stojany atd.

          0 0
          • Libores  

            doporučuju Bradského navštívit a udělat si obrázek sám:)))

            a hlavně, do zavíračky má prodavač prodávat a ne uklízet, psát reporty, a počítat tržbu atd., to se dělá po zavíračce. Bohužel to mnoho lidí stále nechápe, ale třeba u mě s takovou nikdo nepochodí.

            0 0
            • AussigBiker  

              To jo, to je jak za komancu. Hodinu, pulhodinu pred zavirackou vytrena podlaha, vsechno sklizeny, clovek je jenom otravoval. Od tech dob je mi neprijemny chodcit nakoupovat hned po oteviracce a pred zavirackou :D. Nastesti doba je uz dneska jinde a tam, kde mam pocit, ze je otravuju, uz nejdu. Nebudu nikoho premlouvat, ze mu chci udelat kseft. Za rohem je dalsi kram, nebo internet…

              0 0
              • mr.antik  

                No zase napadnout, že 40 minut před zavíračkou ti udělaj ještě montáž vázání, to by mě nenapadlo. Mě by teda nenapadlo ani, to, že tam ten servisák je až do šesti.

                0 0
                • AussigBiker  

                  Tak ja bych se klidne zeptal. Bud by to udelali, nebo ne a ano / ne bych akceptoval a chapal bych, ze ne. Jak se pise dole – muzes jednat zdvorile, nebo muzes zakaznika ******. Ale zase zname verzi jenon Karla.

                  Ja mam stejnej zazitek od nas, ani nevim, jestli ten kram jeste existuje (lyze v zime, v lete tenis apod.), byl jsem tam parkrat, majtel byl fajn, presne vedel, byl to nejakej bejvalej zavodni lyzar. Taky mu tam ale prodavala nejaka starsi pani, ktera vubec netusila, nemohla poradit, par navstev a celkovej dojem nic moc. Kde jinde, nez ve specialce by clovek mel dostat fundovanou radu a spravne vybrat. Ale proste celkovej pocit z par navstev se pretavil v tom, ze si radsi poctu co a jak na netu a pak v klidu objednam. Kolikrat vim vic, nez prodavaci na krame :).

                  0 0
                • Barak  

                  Celkem se tvému názoru divím. Tím spíš, ze sam lyzujes a jsi z Jablonce. Co to je pro zkušeného servisaka návrtat 2 vazka? Pokud by mel prace nad hlavu, tak bych to pochopil. Ale jinak? Moc dobře víš, že zrovna v Lbc je konkurence dost a v lyžích a kramech k tomu se protoci za sezonu dost prachu. A ty krámy z tech par mesicu potom žijí většinu roku. V kolech to zas tak nefrci.

                  Ale jak to tak bývá, každá mince má dvě strany , takže to taky mohlo být vše trochu jinak…

                  0 0
              • jecnak  

                Tak tak. Kdyz uz maji treba od 10 do 18 a v 18 maji potrebu zamykat kram a byt na ceste domu, tak at si udelaji otviracku treba od 10 do 17:30.

                0 0
            • goofy  

              Tak Bradský určitě není svatý a je tady toho o něm už dost. Ale zase se rozčilovat, že ti 40 minut před zavíračkou nenamontují vázání je minimálně úsměvné.

              0 0
              • Libores  

                Pořád ale máš dvě možnosti, můžeš klienta zdvořile domítnout a důvod mu vysvětlit a nebo ho prostě „vypičuješ“. Ten rozdíl všicni chápeme.

                0 0
                • mr.antik  

                  Tak předpokládám, že pan Karl je místní pana Bradskýho i tu paní (snad maminka) dobře znám, tak vlastně nevim čemu se diví a proč tam chodí

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak odmítnut byl ale když je ***** a nepochopil to, tak mu to musel říci jazykem kterému snad už rozumět bude.

                  0 0
                • mvd  

                  My jsme tady ale četli verzi jen jedné strany … Druhá strana neměla možnost se k tomu vyjádřit. Ono to často bývá trochu jinak a subjektivní pravda jedné strany vypadá z té druhé úplně jinak.

                  Když si vzpomenu, kolikrát jsem měl svoji pravdu a ostatní byli ti blbci. Až po čase jsem si přiznal, že ten největší blbec jsem byl tehdy já.

                  0 0
          • Barak  

            Ono je to ale tak, že mu to v tom vedlejším krámě třeba udělají. Říká se tomu konkurence. Zákazník není zvědavý na to, že prodavač chce místo obsluhovani řešit nejake své reporty.

            0 0
      • Smazaný účet  

        Tak to si pan Bradský mumlal dobře…

        0 0
      • Vilém  

        Tak si ji z te ****** vyndej.

        0 0
      • Libores  

        Bradskej je normální šejdíř. Třikrát jsem u něj kupoval kolo ať pro se be nebo pomáhal zanámým a pokaždá s tím byla nějakej zádrhel. Nesedělo osazení s popisem na netu, nebo byla najdnou jiná cena… O ochotě personálu nemluvě. A ještě chych mohl přidat historku o tom jak vyjebal s kámošem co u něj dělal servisáka. V Liberci je dost jinejch prodejen kam se dá zajít, Bradskej tu má špatnou pověst.

        0 0
        • pjotrmen  

          Za mě zase je Bradsky.cz super !!! V létě 2015 jsem koupil celopéro Haibike a letos v létě reklamoval prasklý rám. Výsledkem bylo vrácení celé kupní ceny. Reklamace trvala sice o měsíc déle než je standardní, ale výsledek stál za to. A co se týká ochoty personálu, nemám si na co ztěžovat.

          0 0
    • hlinikAmatér  

      obnovím téma bradský Liberec, mám v plánu si tam kupovat kolo vyhlédl jsem ho na webu a šel následně na prodejnu naštěstí jsem z liberce. kolo mají vypadá být vše tak jak má ale pročetl jsem komentáře a mám „strach“ si tam něco koupit náká další zkušenost né xx let dozadu? špatné komentáře jsou 9 let zpět a krám i web nadále funguji asi to nebude tak horké jak to vypadá? děkuji za reakce

      0 0
      • Cavendish  

        Kupoval jsem Focus Cayo pro manželku, čistě přes internet. Vybrali jsme si bílou XS. Po odeslání objednávky mě asi za 2h volali, že modrá skladem není (ač dle webu být měla) a že v XS mají pouze červenou. To jim manželka odsouhlasila a za dva dny bylo kolo doma. Zabaleno pěkně v krabici, vyloženo molitanem. Stačilo vyndat a nasadit sedlovku a řidítka. Kein problem.

        0 0
      • milan.v  

        Nedávno v řádu týdnů zpátky jsem tu zachytil nepříliš pěknou zkušenost, když dáš vyhledat, určitě na to musíš narazit…

        Takže je otázka, co se změnilo…

        0 0
      • Libores  

        Mám tři zkušenosti s nákupem kola a pokaždé osazení kola neopovívalo popisu na webu (Deore vs. XT). Osobně pan Bradský se vymlouval jak malej uličník a vydolovat z něj nějakou kompenzaci byla dřina. Pak jsem od něj jednou bral lestovací lyže a to bylo v pohodě. No a po tom co provedl mýmu kámošovi, kterej u něj děl servisáka, mě u Bradskýho na 100% už nikdy neuvidí.

        0 0
        • milan.v  

          No, je vidět, že povaha lidí se zkrátka těžko změní…

          To jsou věci, na které já dám a nezklamou mě…

          0 0
      • roman 3D  

        kolo u Bradského kupovat jedině po obhlédnutí na prodejně, mají je děsně otřískaný a poškrábaný pokud je tam vůbec mají

        0 0
      • Redjuu  

        Ona je to taková podivná vetešárna. Věřím, že to dobře funguje pro lidi, co jdou opravdu koupit kolo, ne jen očumovat a nemají páru, co chtějí. Takže je tam okouzlí velký výběr kol na krámě ze všech kategorií a barev a zajímavé ceny. Zejména Focusů a Haibaiků. Že to jsou modely 4 roky staré a s pomíchanými komponenty oni nepoznají.

        Mně tam zaujalo, když jsem dělal kamarádovi poradce s výběrem, tak mi u sympatického modelu řekli: „Tohle kolo umíme i na větším rámu v jiné barvě“. Ptám se tedy jestli to doobjednají, nebo jak jako. A on ukázal na kolo vedle a že to je ten rám a přehážou tam všechny komponenty.

        To stejné hadry. Visí jim tam modely 5 let staré. Tak si člověk představí, jak dlouho tam jsou na tom ramínku a kolik lidí už si je zkoušelo. Kdyby byl dres za 150, tak ok, ale oni to pořád prezentují jako „topový dres pro vrcholné nasazení“ a je za plnou cenu.

        A s obsluhou jsem měl taky vždy problém.

        Ale i díky výše zmíněnému jsem tam 3 roky nebyl, takže třeba došlo ke změně, ale nevsadil bych si na to :-)

        0 0
        • hlinikAmatér  

          ze všech ohlasu mám stejný pocit když si tam půjde člověk vybrat kolo kterej ví co chce co a jak má být tak toho tam asi moc nechtěj ale člověka co neví nepřečetl si nezajímal se tak toho uvítají a nabídnou vše a to že to bude „staré“ byt nepoužité nepoví já měl u jednoho Haibaiku otázku že tam je pružinová vidle když vzudochvá je lepší odpověd byla záleží natom co máte rád vyhody nevyhody nic neřečeno mam z toho krámu čím dál tím větší strach

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.