Náhrada třmenu za Shimano BR-M485

21 nepřečtených
  • Víta.cz

    Dobrý den,odešel mi brzdový třmen Shimano BR-M485 a chtěl bych poprosit o radu s nějakou náhradou,kterou bych mohl místo toho použít.Shimano BR-M485 už se neprodává.Nepot­řebuji nic profi,jezdím spíš rekreačně.Jde mi o to ,abych mohl zachovat páku s hadičkou.Původně jsem chtěl přejít na mechaniky,ale to mi každej rozmlouvá.Díky za radu.

    0 0
    • Karma  

      Pokud nechceš měnit hadici, bude ti třeba pasovat:

      Shimano Deore BR-M615

      Shimano BR-M395

      Shimano BR-M447

      V podstatě cokoliv od Deore směrem dolu, pokud se nepletu. Hledej třmen co má kompatibilitu s hadicí SMBH59.

      0 0
    • Víta.cz  

      Vypadá to jednoduše.To je potom ten spoj tak dokonalej,že udrží tlak brzdovky?

      0 0
    • Víta.cz  

      Tak zkrácení hadičky se mi podařilo. I když jehlu jsem do hadičky nemohl dlouho natlačit. Ale nedaří se mi odvzdušnit. Po zkrácení byla páka docela tvrdá a potom co jsem se ji snažil odvzdušnit. Změkla uplně. Otevřel jsem na páce vaničku a klasicky jako na každejch jinejch zmačknul povolil odvzdušňobací šroub,utahnul,pus­til páku,dolil vaničku a to pořád dokola. Až páka změkla a už nejde odvzdušnit. Nevím co dělám špatně. Dělal jsem to i na jinejch i na autě a bez problémů.

      0 0
    • scota  

      Shimano servisní manuál strana 74.

      http://www.velohanak.cz/…loads/11.pdf

      0 0
    • Víta.cz  

      To jsem zkoušel obráceně,ale nešlo to přetlačit vždycky to začalo stříkat z podhadičky.

      0 0
    • Víta.cz  

      Ještě zkusím užší hadičku,aby lépe držela. Jakej by měl být průměr.

      0 0
    • Nepumpicka  

      Ahoj kolaři :)

      Sestavil jsem si el. koloběžku a použil na ni bazarové brzdy BR-M485 zadní třmen mi vytekl a jelikož se v cyklistice nepohybuju, tak netuším jakým třmenem ho nahradit (bez výměny hadičky a páčky, v mém případě by to bylo komplikovanější).