Náhrada třmenu za Shimano BR-M485

21 nepřečtených
  • Víta.cz

Dobrý den,odešel mi brzdový třmen Shimano BR-M485 a chtěl bych poprosit o radu s nějakou náhradou,kterou bych mohl místo toho použít.Shimano BR-M485 už se neprodává.Nepot­řebuji nic profi,jezdím spíš rekreačně.Jde mi o to ,abych mohl zachovat páku s hadičkou.Původně jsem chtěl přejít na mechaniky,ale to mi každej rozmlouvá.Díky za radu.

0 0
      Pokud nechceš měnit hadici, bude ti třeba pasovat:

Shimano Deore BR-M615

Shimano BR-M395

Shimano BR-M447

V podstatě cokoliv od Deore směrem dolu, pokud se nepletu. Hledej třmen co má kompatibilitu s hadicí SMBH59.

0 0
      • scota  

Hadice je kompatibilní s SHIMANO BR-M975, 775, 585, 535, 525, 485 a 601.

0 0
          Jak to? Mám v tom teď bordel :)

0 0
          • Vilém  

Proste staci, kdyz vybere trmen, ktery neni delany na banjo zakonceni hadice, ale hadice do nej vstupuje skrze duty sroub. Na zbytek sere pes.

0 0
            • Víta.cz  

A uchycení třmenu je na všech stejné?Díky

0 0
              • Vilém  

Ano, vse je PM, tj. postmount.

0 0
                • Víta.cz  

To je hrozný,všude na objednání týden.Skladem mají jen to nejobyčejnější.

0 0
                  • scota  

Na kupkole nají Deore BR-M615 skladem u dodavatele.

0 0
                    • Vilém  

Tzn, ze nemaji a dodani kdovi kdy.

0 0
                      • Víta.cz  

Tak jsem koupil komplet BR 445. Mám pocit,že to kolo nikdy takhle dobře nebrzdilo :-).Ještě bych potřeboval poradit,jestli je možné v domácích podmínkách zkrátit hadičku. Výměnu kapaliny a odvzdušnění už jsem několikrát absolvoval,ale jak se zkracuje hadička nevím. Díky za radu.

0 0
                        • scota  

Stáhneš gumu u páky a hadičku odšroubuješ. Pak jí odborně rovně zařízneš. Nasadíš nový trn a olivu a pak zkrácenou hadičku zašroubuješ zpět. Dál již to znáš.

0 0
                          • Víta.cz  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.